برنامه یاد بعضی نفرات
 
جزئیات اجراهای دوره جدید این پروژه تجربی
«شب‌شنبه‌ها» به دور ششم رسید
موسیقی ما - پروژه موسیقی «شب شنبه‌ها» به دور ششم خود رسید تا به این ترتیب روز شنبه 9 تیر، با هشت گروه موسیقی در پردیس تئاتر شهرزاد میزبان علاقه‌مندان موسیقی تجربی و مستقل باشد.
 
در چند سال اخیر موسیقی‌هایی که خارج از جریان اصلی تولید می‌شدند، جان تازه‌ای گرفتند و توانستند مخاطبان زیادی را متوجه خود کنند. «شب‌شنبه‌ها» هم یکی از برنامه‌هایی بود که در پی استقبال از این موسیقی‌ها شکل گرفت تا بتواند بستری را برای فعالیت بیشتر این گونه موزیسین‌ها مهیا کند.
 
به این ترتیب قرار است در این برنامه هشت گروه یعنی «شکاف» و Electroqute، Satura و Winerise، «امین یزدانی» و «دیمن و گروه» و «حامد حیدری» و «Anunnanki Signal» به اجرا برنامه بپردازند. جزئیات این برنامه‌ها عبارتند از:
 
برنامه «سیاهچاله حقیقت» تجربه اول دور ششم است که توسط دو گروه Winerise و Satura اجرا می‌شود که گروه اول شامل ماکان اشگواری (خواننده)، پویا کرمی (درامز)، یحیی رحمانی (گیتارباس)، بهنام محمدی (گیتار الکتریک) و فرشید زاویه (گیتار الکتریک) و گروه دوم را اشکان صفاپور (آهنگساز و گیتار)، نیما ابوالقاسمی (گیتار)، هامون مرادیان (خواننده)، نیما دانش (کیبورد)، هامان خانی (گیتارباس)، سام مهرانی (درامز) و پرفومر عاطفه صالحی تشکیل می‌دهند.
 
این برنامه روز شنبه 9 تیر ساعت 19:30 در سالن شماره یک پردیس تئاتر شهرزاد برگزار می‌شود.
 
تجربه سوم را دو گروه «شکاف» و Electroqute با نام «سقوط مهر» روی صحنه می‌برند که اعضای گروه اول را حمید صادقیان (سرپرست، خواننده و گیتار)، افشین کاتبی (درامز و بک وکال)، سیاوش یوسفی (گیتار)، محسن فرضی (گیتار باس)، ایمان فرهودی (پیانو و کیبورد) تشکیل می‌دهند و گروه دوم شامل نیما جیرانی (خواننده)، امیر وفایی (گیتار)، آریا نظیری (گیتار)، رضا غلامی (گیتارباس)، محمدرضا تتاری (درامز) است.
 
این برنامه روز شنبه 9 تیر ساعت 19:30 در سالن شماره دو پردیس تئاتر شهرزاد برگزار می‌شود.
 
تجربه چهارم را تحت عنوان «آرزوهای شعاری»، گروه‌های «امین یزدانی» و «دیمن و گروه» رقم می‌زنند که گروه اول را امین یزدانی (خواننده و گیتار)، معراج عزیزی (گیتارباس)، عمران میرزایی (گیتار الکتریک)، ارسطو حنفی (گیتار الکتریک)، امیل دانیال‌زاده (درامز) و پیمان انوری‌پور (کیبورد و پیانو) تشکیل می‌دهند و گروه دوم هم شامل دیمین زند (آهنگساز خواننده گیتار)، کیومرث چارلنگی (گیتار)، نریمان اسلامی (پیانو، کیبورد، سینتی‌سایزر)، امیرعلی پیرنیا (گیتارباس)، یاشار مجتهدزاده (درامز) و یاسمن جواهری و پیمانه سیقلان هم به عنوان پرفورمر گروه را همراهی می‌کنند.
 
این برنامه روز شنبه 9 تیر ساعت 21:30 در سالن شماره یک پردیس تئاتر شهرزاد برگزار می‌شود.
 
تجربه بعدی این سری برنامه‌ها به «حامد حیدری» و Anunnanki Signal تعلق دارد که «فراسوی زمان» نام دادر و حامد حیدری بخش ویژوآل را بر عهده دارد و هنرمند دیگر هم سینتی‌سایزر می‌نوازد.
 
این برنامه هم روز شنبه 9 تیر ساعت 21:30 در سالن شماره دو پردیس تئاتر شهرزاد برگزار می‌شود.
 
علاقه‌مندان برای تهیه بلیت‌های سری ششم برنامه «شب شنبه‌ها» می‌توانند به سایت Tik8مراجعه کنند.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 2 تیر 1397 - 15:29

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «شب‌شنبه‌ها» به دور ششم رسید | موسیقی ما