برنامه یاد بعضی نفرات
 
روز شنبه ۷ بهمن در «شب‌شنبه‌ها»
میدان آزادی به تماشاخانه پایتخت می‌رود
موسیقی ما - گروه «میدان آزادی» در تجربه یازدهم از دوره پنجم «شب‌شنبه‌ها»، «تجربه جاودانگی تکرار» را در مجموعه تئاتر پایتخت روی صحنه می‌برد.
 
سبک این گروه تلفیقی از پست راک، جز، فانک با ریتم‌ها و ملودی‌های ایرانی با رویکردی مینیمال و ترانه‌های فارسی است که شاید قسمت فانک موسیقی آنها باعث ایجاد وجه تمایزی مشهود نسبت به سایر گروه‌های داخلی شده باشد.
 
«میدان آزادی» که برنده جایزه دومین فستیوال موسیقی «خانه شماره ۴» هم شده، در سال ۸۹ توسط فرزان فرهنگمهر و سپهر آرین تشکیل شد و‌کمی بعد میلاد رحیمی (گیتار بیس و خواننده)  و بهنام برآبادی (درامز) به آنها پیوستند. معمولاً در اجراهای زنده، نوازنده گیتارباس آنها یعنی میلاد رحیمی وظیفه خواندن قطعات را برعهده دارد. گروه در ابتدا به زبان انگلیسی فعالیت می کرد و بعد از ۲ سال آلبوم کوتاهی (EP) به‌نام Arriving Nowhere  منتشر‌کرد.
 
بعد از مدتی گروه تغییر رویه می‌دهد و به اشعار فارسی روی می‌آورد. دراین مدت، با خوانندگان مختلفی همکاری می‌کند و اجراهای متعددی در فرهنگسرای ارسباران، نیاوران، خانه هنرمندان و تئاتر شهر  برگزار می‌کند. گروه اولین تک آهنگ فارسی خود  به اسم «تهران ۹۴» را سال ۹۵ منتشر کرد و در ادامه نیما راوند به عنوان خواننده به گروه اضافه شد و در کنسرت پیش رو هم او وظفه خواندن قطعات را بر عهده دارد. شهاب شاه‌علی هم به عنوان پرفورمر آنها را همراهی می‌کند.
 
گروه «‌میدان آزادی» تا‌کنون ۳ قطعه به‌نام‌های «تهران ۹۴»، «تیکولو‌تیکو» و «با تو» منتشر کرده و هم اکنون مشغول ضبط آهنگ های آلبوم اول خود است.
 
پرفورمنس موسیقی «جاودانگی تکرار» با حضور گروه «میدان آزادی» روز شنبه ۷ بهمن ساعت ۲۱:۳۰ در تماشاخانه پایتخت برگزار می‌شود که علاقه‌مندان می‌توانند از سایت تیوال بلیت‌های این اجرا را تهیه کنند.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 بهمن 1396 - 17:15

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود میدان آزادی به تماشاخانه پایتخت می‌رود | موسیقی ما