برنامه یاد بعضی نفرات
 
با حضور گروه‌هایی از استان‌های البرزنشین و سایر نواحی کشور
سومین جشنواره موسیقی بومی «لیلِم» برگزار می‌شود
موسیقی ما - سومین جشنواره‌ی موسیقی بومی البرزنشینان (لیلِم) در مازندران برگزار خواهد شد.

به گزارش «موسیقی ما»، این جشنواره از 1 تا 5 مرداد 1397 و در دو بخش رقابتی و جنبی برگزار می‌شود. بخش رقابتی این جشنواره شامل دو زیرشاخه «گروهی مازندرانی» و «انفرادی» (تک‌نوازی سازهای بومی مازندران، آواز محلی مازندرانی، منظومه‌خوانی و مقالات پژوهشی) است و بخش جنبی نیز شامل زیرشاخه‌های «گروه‌های استان‌های البرزنشین»، «گروه‌های نواحی ایران»، «گروه‌های بین‌المللی»، «کارگاه‌های آموزشی»، «نمایشگاه سازهای بومی» و «معرفی آموزشگاه‌های برتر» است.

در فراخوان جشنواره «لیلِم» چنین آمده: «این جشنواره که توسط شرکت فرهنگی و هنری نسیم مهرآوا و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران و دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود، یک تلاش فرهنگی است در جان این کهن‌بوم و پاسخی است برای فرهنگ بیگانه که می‌تواند افزون بر پیشرفت موسیقی آئینی و بومیِ البرزنشینان، یک بازنگری در جهت ماندگاری بیشتر و ریشه دواندن این موسیقیِ تبارمند در رگ‌های خشکیده‌ی فرهنگ بومیِ ایران زمین باشد.»

ثبت‌نام متقاضیان برای هر دو بخش گروهی و انفرادی از طریق پایگاه اینترنتی جشنواره «لیلِم» به نشانی www.lilemfest.com  صورت می‌پذیرد. متقاضیان می‌بایست پس ازثبت‌نام، شماره‌ی پیگیری و نمونه‌ اجرای تصویریِ اثر در قالب DVD، با کیفیت مطلوب و بدون افکت صوتی و تزئینات استودیویی و قابل پخش در دستگاه‌های تصویری (DVD Player)، تا تاریخ 10/04/1397 به دبیرخانه‌ی جشنواره ارسال کنند.

در بخش جنبی سومین دوره جشنواره «لیلم» گروه‌هایی از استان‌های مازندران، گیلان، گلستان، سمنان، قزوین، تهران، زنجان، آذربایجان شرقی، اردبیل، بوشهر، سیستان و بلوچستان، خراسان و لرستان هنرنمایی خواهند کرد.

در بخش رقابتی این جشنواره به برگزیدگان شاخه‌های تک‌نوازی، آواز محلی، منظومه‌خوانی، مقالات پژوهشی و گروه‌نوازی مازندرانی، جوایزی اهدا خواهد شد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره جشنواره موسیقی بومی البرزنشینان (لیلم) می‌توانند به سایت رسمی این جشنواره مراجعه کنند.
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 خرداد 1397 - 22:52

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود سومین جشنواره موسیقی بومی «لیلِم» برگزار می‌شود | موسیقی ما