برنامه یاد بعضی نفرات
 
19 اسفند در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی
مهدی یراحی برای اولین بار «آینه قدی» را روی صحنه می‌برد
موسیقی ما – دومین جشن امضای آلبوم «آینه قدی» با صدای «مهدی یراحی» در شهر رشت برگزار شد. این خواننده عصر روز بیست و دوم بهمن در برج گلسار این شهر با دوستدارانش دیدار کرد و این مراسم استقبال چشمگیر مخاطبان یراحی را به دنبال داشت. به گزارش «موسیقی ما»  در حالی که قرار بود این برنامه از ساعت 18 شروع شود، از ظهر همان روز جمعی از طرفداران مهدی یراحی با پوسترهای خواننده محبوبشان منتظر او در برج گلسار چشم انتظارش بودند. این مراسم دقایقی پس از ساعت 23 به پایان رسید و مهدی یراحی همانند جشن امضای آلبومش در تهران، این بار هم تا زمان حضور آخرین نفر منتظر ماند و با همه مخاطبانش عکس گرفت. در طول برگزاری این مراسم بیش از هزار و پانصد نفر در این محل حاضر شدند که همگی آلبوم‌های نسخه اورجینال «آینه قدی» را به همراه داشتند. این برنامه با همت موسسه فرهنگی هنری «جام سبز» و همکاری موسسه «هفت شهر» برگزار شد.

از سوی دیگر مهدی یراحی به وعده خود عمل کرد و تاریخ برگزاری اولین کنسرت آلبوم «آینه قدی» مشخص شد. این خواننده روز نوزدهم اسفندماه و به تهیه‌کنندگی موسسه «رویال هنر پارس» به مدیریت «مجید عبدی» در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی روی صحنه می‌رود. فروش بلیت‌های این برنامه به زودی آغاز می‌شود و علاقه‌مندان برای تهیه می‌توانند به سامانه فروش اینترنتی مراجعه نمایند.

مهدی یراحی در حالی کنسرت تهران را برگزار خواهد کرد که طی هفته‌های آینده علاوه بر برگزاری جشن امضای آلبوم «آینه قدی» در شهرهای مختلف ایران، قرار است تور کنسرت‌های چهارمین مجموعه خود را هم در اقصی نقاط کشور روی صحنه ببرد.

در ادامه می‌توانید عکس‌های جشن امضای آلبوم مهدی یراحی در رشت را ببینید:  
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : جمعه 29 بهمن 1395 - 03:10

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود مهدی یراحی برای اولین بار «آینه قدی» را روی صحنه می‌برد | موسیقی ما