برنامه یاد بعضی نفرات
 
کنسرت این خواننده در بندرعباس برگزار شد
«مهدی یراحی» در ساحل خلیج فارس از «خاک» و «مثل مجسمه» خواند
موسیقی ما - «مهدی یراحی» در ادامه تور زمستانی کنسرت‌هایش به جنوب ایران سفر کرد. او شامگاه هفدهم دی‌ماه مهمان مردم بندرعباس بود و در تالار آوینی این شهر روی صحنه رفت. او این بار هم با رپرتوار مفصل و البته قطعات جدید کنسرتش را برگزار کرد و یک خاطره دیگر را به همراه مردم خونگرم خلیج فارس به ثبت رساند. کنسرت مهدی یراحی در حالی برگزار شد که تالار آوینی بندرعباس روزهای شلوغی را پشت سر می‌گذارد.

خواننده آلبوم «مثل مجسمه» کنسرتش را با قطعه چهارم و پرطرفدار این مجموعه یعنی «آخرین اسیر» شروع کرد. او پس از خوش‌آمدگویی کوتاهی قطعات بعدی خود یعنی «اشک و بارون» و «مثل مجسمه» را خواند. بخش بعدی رپرتوار برنامه او اجرای مِدلی عربی بود که با استقبال ویژه مخاطبان مواجه شد و کاملاً در حال و هوای بندر و گرمای جنوب بود. پس از قطعات «سال درد»، «عطر تو» و «امپراطور» اعضای ارکستر اینتروی قطعه «خاک» را نواختند. اثری که شاید روایتگر مشکلات زیست‌محیطی اهواز باشد اما مردم بندرعباس هم کاملاً تمامی ابیات این قطعه اجتماعی را درک می‌کردند.

یکی از بخش‌های پرمخاطب کنسرت‌های مهدی یراحی اجرای آثار احساسی او با پیانو است و پس از «خاک»، او قطعات «هرجای دنیایی دلم اونجاست» و «سازش»  را با همراهی این ساز خواند. قطعات «نگو نگفتی»، «نسینی الدنیا»، «از خودت خبر بیار»، «منو رها کن»، «آشوب» و «زمستون» دیگر کارهای رپرتوار کنسرت یراحی بودند. او در بخش آخر هم قطعه عربی و شاد «غزال» را خواند و در اجرای این کار یک مهمان هم داشت. «مرتضی کریمی» نوازنده جنوبی سازهای زخمه‌ای در قطعه «غزل» با تکنوازی پرانرژی ساز عود توانست انرژی سالن را با خود همراه کند.

مهدی یراحی این روزها در آستانه انتشار آلبوم جدیدش به نام «آینه قدی» است. اثری که چهارمین تجربه او در بازار موسیقی پاپ محسوب می‌شود و به گفته خودش فضای هنری‌تری نسبت به آلبوم‌های قبلی‌اش دارد. یراحی در کنسرت بندرعباس و برای اولین‌بار قطعه «شال گردن» از این آلبوم را با گیتار برای دوستدارانش اجرا کرد. این سورپرایز او با استقبال ویژه حضار مواجه شد و مکمل آن هم اجرای قطعه «نفس» از همین مجموعه با گیتار بود. البته قطعه «از خودت خبر بیار» هم با نوازندگی گیتار این خواننده و تنظیم آنپلاگد اجرا شد.

مهرداد احمدزاده (نوازنده کیبورد و همخوان)، اکبر شهریاری (نوازنده پرکاشن)، مجید رضاپور (نوازنده درامز)، عظیم روحانی (نوازنده گیتار نایلون)، علی افلاطونی (نوازنده لیدگیتار)، حامد حمیدزاده (نوازنده گیتاربیس)، امیر فقیه (سمپلر)، مهبد شفیع‌نژاد (کیبورد)، مرسل وطنی (ساکسفون) و مرتضی کریمی (عود) اعضای گروه مهدی یراحی در این برنامه بودند که با مدیریت فرهاد گویآبادی روی صحنه رفتند و در نهایت با قطعه «خدا به همرات» از مردم خداحافظی کردند. «محسن خاش»، «آرشام غفوری»، «محسن آزادبخش» و «نیما کرمی» هم مهمانان ویژه حاضر در سالن بودند و این کنسرت به تهیه‌کنندگی «نوید پورطوسی» برگزار شد.

این خواننده و گروهش پس از کنسرت بندرعباس عازم شهر هنر و تاریخ ایران شدند. آنها روز 23 دی‌ماه در شهر اصفهان اجرای زنده خواهند داشت که بلیت‌های این برنامه در مدت کمتر از سه روز به اتمام رسید و یراحی از طریق صفحه رسمی خود قول داده تا به زودی دوباره برای برگزاری کنسرت به اصفهان برگردد.

در ادامه می‌توانید عکس‌های اختصاصی «مرتضی ذاکری» و «علی هاشمی‌پور» از این کنسرت را ببینید:
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 دی 1395 - 10:25

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «مهدی یراحی» در ساحل خلیج فارس از «خاک» و «مثل مجسمه» خواند | موسیقی ما