برنامه یاد بعضی نفرات
 
آغاز دور جدید انتشار موزیک ویدئوهای خواننده پاپ
موزیک ویدئوی «تقاص» با صدای نریمان منتشر شد
موسیقی ما – خواننده آلبوم «خاطره‌ها» پس از انتشار تک آهنگ «تقاص» و استقبال دوستدارانش از این اثر، موزیک ویدئوی این قطعه را نیز منتشر کرد.

به گزارش «موسیقی ما»، نریمان که دی‌ماه سال گذشته پس از مدت ها آلبوم جدیدش «خاطره ها» را در بازار موسیقی کشور منتشر کرد و با استقبال دوستدارانش در تهران روی صحنه رفت، موزیک ویدئوی قطعه «تقاص» را برای انتشار در اختیار سایت «موسیقی ما» قرار داده است که در ادامه می‌توانید در تماشاخانه سایت «موسیقی ما» ببینید و دانلود کنید.

نریمان صبح امروز در گفتگو با خبرنگار سایت «موسیقی ما» درباره فعالیت های جدیدش در عرصه موسیقی توضیح داد: «به زودی تک آهنگ های جدیدم را به مرور و با اخذ مجوزهای لازم منتشر خواهم کرد. برنامه ریزی های زیادی برای اواخر امسال دارم که به کنسرت و انتشار آثار جدید منتهی خواهد شد. از تمام دوستداران و هوادارانم که در صفحات شخصی من را مورد لطف شان قرار می دهند ممنونم و از اینکه آثار جدید مورد توجه دوستدارانم قرار گرفته است، انرژی خوبی گرفته ام و با دست پر به دیدارشان خواهم آمد.»

همچنین دکتر «ایمان عابد» (مدیر برنامه های نریمان) از تلاش برای برگزاری برخی اجراهای زنده در شهرستان های مختلف خبر داد که اخبار این اجراها به زودی از طریق سایت «موسیقی ما» در اختیار رسانه ها قرار خواهد گرفت.

 موسیقی و ترانه قطعه «تقاص» اثر «آصف» است و تنظیم این اثر را نیز «بهروز علیاری» انجام داده است و این موزیک ویدئو پس از اخذ مجوزهای لازم در سایت «موسیقی ما» منتشر می شود.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 دی 1395 - 13:50

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

شنبه 4 دی 1395 - 19:50

پس البوم نمیدن / و لطفا از البوم جدید اقایان علی اصحابی و سامان جلیلی و مهدی احمد وند و بهنام علمشاهی و فرهاد جواهر کلام و علی لهراسبی و شهاب رمضان و رامین بی باک هم خبر بگزارید وبنویسید که در چه مرحله ای هستند وکی منتشر می شوند وبا انها هم گفت و گو کنید با تشکر .

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود موزیک ویدئوی «تقاص» با صدای نریمان منتشر شد | موسیقی ما