برنامه یاد بعضی نفرات
 
در اختتامیه سومین جشنواره آوا‌ها و سرودهای حماسی بسیج
برگزیدگان «ترنم بیداری» معرفی شدند
دوشنبه شب آیین پایانی سومین جشنواره ملی آوا‌ها و سرودهای حماسی بسیج کشور به میزبانی شهر شیراز برگزار شد.

در این رویداد موسیقایی که با عنوان «ترنم بیداری» در تالار حافظ و با حضور معاون فرهنگی سپاه کشور، رئیس کمیسیون فرهنگی مجمع عالی بسیج، رئیس سازمان بسیج هنرمندان و معاون پشتیبانی سپاه فجر فارس برگزار شد، هیئت داوران در بخش برگزیدگان موسیقی پاپ جایزه نخست را به نوید نیک کار با قطعه «ای ایران» اهدا کرد.

همچنین در این بخش گروه‌های برگزیده معرفی شدند که قطعه «سرزمین من» از محمد مهدی ساوه از استان تهران، استان خراسان رضوی با قطعه «لاله بدخشان» به هنرمندی خالق عزیزی، استان همدان با قطعه «شهید همدانی» از مهدی چناری، استان بوشهر با قطعه «وصال عشق» به هنرمندی حسین کشتکار بوشهری و استان تهران با قطعه «سرزمین من» اثری از محمدمهدی ساوه تقدیر شدند.

در بخش موسیقی سنتی ایرانی گروه نغمه‌ای افلاکی از استان لرستان مقام نخست، گروه ماهوری از استان آذربایجان شرقی و گروه‌های سرود نغمه از استان قزوین و نوبهار عاشقان از خراسان شمالی به طور مشترک جایزه سوم این جشنواره را کسب کردند.

بخش سرود سومین جشنواره ملی «ترنم بیداری» هم برگزیدگانی داشت که گروه کر صبا با قطعه «سربلند‌ای وطن» از استان خراسان رضوی به عنوان بر‌ترین گروه معرفی و گروه‌های سرود استان‌های مازندران، گلستان، فارس و بوشهر در این بخش مورد تقدیر قرار گرفتند.

در بخش موسیقی اقوام سومین جشنواره ملی آوا‌ها و سرودهای حماسی بسیج کشور گروه شاهو-دالاهو از استان کرمانشاه، گروه جولان، گروه سرود «ملانفس» از استان گلستان، گروه دف نوازان از استان کردستان و گروه سرود تبار از کهکیلویه و بویراحمد برگزیده اعلام شدند.

در هنگام اهدای جوایز بخش برگزیدگان، سرپرست گروه مصباح الهدی از لارستان فارس که قطعه «من انقلابی‌ام» را اجرا کرد نشان افتخاری عضویت این گروه را به سردار محمدرضا نقدی، معاون فرهنگی سپاه پاسداران اهدا کرد.

در آیین اختتامیه سومین جشنواره آوا‌ها و سرودهای حماسی بسیج از نیما زارع مسئول بسیج هنرمندان استان فارس، استاد جمشید جم خواننده یار دبستانی من و محسن محمدی جانشین دبیر اجرایی جشنواره تجلیل شد.

سومین جشنواره ملی آوا‌ها و سرودهای حماسی بسیج کشور از ۲۶ تا ۲۹ آذرماه در شیراز برگزار شد.
منبع: 
سایت راه نوا
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 دی 1395 - 08:58

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود برگزیدگان «ترنم بیداری» معرفی شدند | موسیقی ما