برنامه یاد بعضی نفرات
 
سازمان بسیج هنرمندان اعلام کرد
570 اثر به جشنواره سرودهای حماسی و انقلابی رسید
موسیقی ما - 570 اثر به سومین جشنواره سرودهای حماسی و نغمه های انقلابی شیراز رسید. «غلامرضا منتظری» رییس سازمان بسیج هنرمندان با اشاره به سومین دوره جشنواره موسیقی سرودهای حماسی و نغمه های انقلابی گفت: ماموریت انجمن های موسیقی در درجه اول شناسایی و جذب استعدادهای هنری و ساماندهی آنها در حوزه موسیقی است، بحث آموزش و توانمندی هنرمندان این عرصه هم از دیگر اهداف این انجمن ها است.

وی با بیان اینکه انجمن های موسیقی در حوزه تولید محتوا نیز فعال هستند، ادامه داد: وظیفه اصلی انجمن ها تولید سرودهای حماسی و انقلابی است. همچنین برگزاری جشنواره موسیقی از دیگر  برنامه هایی است که توسط انجمن موسیقی انجام می شود و امسال سومین دوره جشنواره موسیقی سرودهای حماسی و نغمه های انقلابی را داریم که از ۲۷ تا ۲۹ آذر و همزمان با هفته وحدت در شیراز برگزار می شود.
منتظری اظهار کرد: ۵۷۰ اثر به سومین دوره جشنواره راه یافتند و از آنجایی که جشنواره های ما محصول محور هستند، ما آثار برگزیده را ضبط استودیویی و تلویزیونی می کنیم و از رسانه ملی پخش خواهیم کرد.

وی در پایان عنوان کرد: جشنواره های ملی ما هر ساله در یکی از استان ها برگزار می شود و چون سال گذشته نیز جشنواره موسیقی را در شیراز برگزار کردیم و با استقبال همراه بود، امسال نیز در این شهر برگزار می کنیم.
منبع: 
خبرگزاری مهر
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آذر 1395 - 13:45

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود 570 اثر به جشنواره سرودهای حماسی و انقلابی رسید | موسیقی ما