برنامه یاد بعضی نفرات
 
«جمشید جم» اعلام کرد
جشنواره آواها و سرودهای حماسی بین‌المللی می‌شود
موسیقی ما - رییس انجمن موسیقی سازمان بسیج هنرمندان در گفتگویی با اشاره به جزییات برگزاری این رویداد هنری بیان کرد: جشنواره ملی آواها و سرودهای حماسی کشور امسال با حمایت مستقیم سازمان بسیج هنرمندان طی روزهای ۲۷ تا ۲۹۹ آذرماه در شهر شیراز برگزار می‌شود که ما در این دوره تلاش کردیم در چهار بخش ردیف دستگاهی، موسیقی اقوام، موسیقی پاپ و گروه های سرود میزبان هنرمندان و گروه های شرکت کننده باشیم.
 
جم ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته هیات انتخاب جشنواره روزهای ۲۷ و ۲۸ آذرماه کارهای رسیده به دبیرخانه را داوری خواهند کرد، این در حالی است که مراسم اختتامیه جشنواره نیز که روز ۲۹ آذرماه در شیراز برگزار می شود، به طور زنده و مستقیم از شبکه سه سیما برای مخاطبان پخش می شود.
 
خواننده «یار دبستانی» با ابراز خرسندی از کیفیت گروه های شرکت کننده در این دوره از جشنواره توضیح داد: چون در ایام ولادت با سعادت حضرت محمد (ص) هستیم به همین جهت کارهای بسیار ارزشمند و خوبی به دبیرخانه جشنواره رسید به طوری که طبیعتا کار داوری را نیز با مشکل مواجه می کند. این در حالی است که ما در بخش موسیقی نواحی نیز شاهد حضور گروه ها و هنرمندان شاخصی بودیم که برای من به عنوان یک هنرمند موسیقی بسیار هیجان انگیز و قابل توجه بود.
 
رییس انجمن موسیقی سازمان بسیج هنرمندان کشور در بخش دیگری از صحبت های خود به بخش جنبی جشنواره ملی آواها و سرودهای حماسی هم اشاره کرد و گفت: امسال طبق تصمیمی که در ستاد جشنواره گرفته شد ما بخشی را با عنوان بخش «مدافعان حرم» اجرا کردیم که با توجه به اهمیت این موضوع خوشبختانه آثار بسیار خوبی به دست ما رسید و فکر می کنم در این دوره یکی از بهترین بخش های جشنواره به لحاظ کیفی خواهد بود.
 
جم در پایان صحبت های خود تصریح کرد: خوشبختانه با حمایت هایی که از سوی جناب غلامرضا منتظری رییس سازمان بسیج هنرمندان کشور انجام گرفته قرار بر این است که با توجه به مجموعه کارهای امیدوار کننده این دوره از جشنواره و همت همه هنرمندانی که در این عرصه به تولید آثار موسیقایی مشغول هستند، دوره بعدی جشنواره در ابعاد بین المللی با عنوان «جشنواره بین المللی موسیقی مقاومت» در تهران و چند شهر دیگر به صورت همزمان برگزار شود که جزییات برگزاری آن در هفته های آینده به طور دقیق مشخص می شود.
منبع: 
راه نوا
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آذر 1395 - 17:06

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود جشنواره آواها و سرودهای حماسی بین‌المللی می‌شود | موسیقی ما