برنامه یاد بعضی نفرات
 
کنسرت هنرمند قدیمی موسیقی راک در سالن برج آزادی
یادمانی برای سه آلبوم موسیقی
موسیقی ما - فرشید اعرابی، خواننده و آهنگساز موسیقی راک، بار دیگر 16 دی‌ماه طی دو سانس با مخاطبانش در سالن برج آزادی دیدار می‌کند.

به گزارش «موسیقی ما»، خرداد سال جاری بود که فرشید اعرابی بعد از 5 سال موفق شد در تهران روی صحنه برود و حالا بار دیگر قرار است در همان سالن آزادی میزبان دوستداران آثارش باشد.

اعرابی که تاکنون سه آلبوم با نام‌های «پنهان»، «سکوت راوی» و «به رنگ شب» را پس از اخذ همه مجوزهای لازم در بازار موسیقی کشور منتشر کرده است، درباره این اجرا به «موسیقی ما» می‌گوید: «کنسرت پیش‌رو یادمانی برای سه آلبوم منتشر شده است. درواقع می‌خواهیم چند قطعه از این آلبوم‌ها که در آخرین کنسرت اجرا نکردیم را هم روی صحنه ببریم. قطعاتی مثل «خزان قصه‌ها»، «تبار من» و... علاوه بر آن اگر بتوانیم مجوز صحنه‌ای برای قطعات آلبوم جدید بگیریم، شاید یکی از قطعات آن را هم اجرا کنیم.»

این هنرمند پیش از کنسرت خردادماه خود، قرار بود در ابتدا آلبوم جدید منتشر کند و تمام وقت و انرژی‌اش را روی آلبوم گذاشته بود که مجوز کنسرتش صادر شد و به همین دلیل انتشار آن به تعویق افتاد. او درباره روند تولید آلبوم و آثار جدید خود می‌گوید: «بعد از کنسرت خرداد، برای ضبط قطعات آلبوم چهارم اقدام کردیم و در حال حاضر فقط ضبط وکال و پس از آن میکس و مسترینگ آلبوم باقی مانده است. اگر همه چیز طبق روال پیش برود، فکر می‌کنم این آلبوم را بتوانیم سال آینده منتشر و بعد از آن هم کنسرت‌هایش را برگزار کنیم.»

نیما نواپور (درامز)، فرزاد فخرالدینی (گیتار الکتریک)، هادی کیانی (کیبورد)، محمد نیک (گیتارباس)، در این اجرا فرشید اعرابی را همراهی می‌کنند.

کنسرت گروه فرشید اعرابی در تاریخ 16 دی‌ماه، در سانس‌های 18:30 و 21 در سالن برج آزادی برگزار می‌شود که علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 آذر 1395 - 13:40

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود یادمانی برای سه آلبوم موسیقی | موسیقی ما