برنامه یاد بعضی نفرات
 
فرشید اعرابی
خواننده آلبوم «به رنگ شب» در گفتگو با «موسیقی ما»:
فرشید اعرابی: «برج میلاد» یکی از اصلی‌ترین دلایل کنسرت ندادن من است!
موسیقی ما – بهمن بابازاده: خواننده آلبوم «به رنگ شب» که طرفداران موسیقی راک و هوی متال در ایران، علاقه خاصی به آثارش دارند، در گفتگو با «موسیقی ما» درباره سکوت این روزهایش سخن گفت.

«فرشید اعرابی» که سال گذشته با آلبوم «به رنگ شب» به دیدار دوستدارانش آمد، درباره دلایل عدم برگزاری کنسرت هایش به رغم استقبال خوب از آخرین اجرایش در برج میلاد گفت: « یک سری برنامه ریزی هایی را داشتیم که در ماه  دوم سال به اجرای برنامه بپردازیم ولی تا به خودمان جنبیدیم، فهمیدیم که دیر شده و اجرایمان را برای اواسط تابستان یا اواخر آن در حال برنامه ریزی هستیم. اما اتفاق ها و اذیت هایی که در اجرای آخر از سوی مسئولین برج میلاد در قبال ما و گروه و کنسرت مان شد، باعث شده حس خوبی دیگر برای اجرا در این  سالن نداشته باشیم و اصلا یکی از دلایل اصلی کنسرت ندادن من همین برج میلاد است! در اجرای آخر هم من و هم گروه بنا بر دلایلی که بهتر است درباره شان صحبت نکنیم، خیلی اذیت شدیم.  البته من شنیده ام که مدیریت برج عوض شده و شرایط فرق کرده. ولی در کل در حال برنامه ریزی برای اجرایی ویژه هستیم که به محض قطعیت درباره آن اطلاع رسانی خواهیم کرد.»

این هنرمند درباره شایعه ممنوع الکاری اش نیز ادامه داد: «خودم هم شنیده ام ولی سوال من از تو این است که اگر من ممنوع الکار بودم، آیا می توانستم آلبومم را وارد بازار کنم؟ پس این صحبت ها کلا مردود است. یک سری اتفاق هایی در اجراهای آخر من در سالن بود که کلا ربطی به ما نداشت و همین باعث بوجود آمدن این سوء تفاهم ها شده است. »

این خواننده در مورد واکنش ها به آلبوم آخرش نیز در انتهای صحبت هایش گفت:«واکنش های مختلفی بود. قشر خاصی از مخاطبان موسیقی جزو طرفداران این سبک هستند. به خاطر همین شاید بهتری است دوستان منتقد و کارشناس در این باره نظر بدهند. در آثار بعدی هم همین سبک و فضا را حفظ خواهیم کرد و ادامه می دهیم تا دوستداران این سبک بتوانند موسیقی مورد علاقه شان را با کلام فارسی در کشور بشنوند.»
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 خرداد 1392 - 03:58

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود فرشید اعرابی: «برج میلاد» یکی از اصلی‌ترین دلایل کنسرت ندادن من است! | موسیقی ما