برنامه یاد بعضی نفرات
 
دکتر حسین فاطمی در آستانه انتشار نخستین آلبوم علی پارسا در گفتگو با «موسیقی ما» عنوان کرد؛
تهیه‌کننده «جذر و مد»: آلبوم علی پارسا اواسط تابستان منتشر می‌شود
موسیقی ما - انتشار تک قطعات «بذار گریه کنم» و «عشق من» و «آخرش» با صدای علی پارسا در ماه‌های گذشته مورد استقبال مخاطبین قرار گرفته و همین استقبال باعث شده آلبوم «جزر و مد» با صدای این خواننده به زودی روانه بازار موسیقی کشور شود.

به گزارش «موسیقی ما»، دکتر حسین فاطمی (تهیه کننده آثار علی پارسا) معتقد است که این خواننده با توجه به مولف بودن و اینکه دارای صدایی حسی و تکنیکی است، به زودی جزو بهترین‌های ایران خواهد شد و جغرافیای مخاطبانش بیشتر می‌شود.

او همچنین از انتشار آلبوم «جزر و مد» در آینده‌ای نزدیک خبر داده است. گفتگوی خبرنگار سایت «موسیقی ما» با این تهیه‌کننده را درادامه می‌خوانید و در روهای آینده نیز گفتگوی مفصل سایت «موسیقی ما» با «علی پارسا» منتشر خواهد شد.
  • * تاخیر آلبوم پس از موفقیت تک قطعات
ما تیمی کار می‌کنیم و یک تیم سه نفره هستیم؛ من، علی وآقای عباسی. تصمیم‌ها را با هم می‌گیریم و به روز حرکت می‌کنیم. نه اینکه الان بنشینیم و ببینیم دو سال دیگر چه می شود و الان انجام بدهیم. همه چیز را رصد می‌کنیم، برای آن برنامه‌ریزی می‌کنیم و گاهی هم پیش می‌آید که این برنامه را عوض کنیم تا اینکه ببینیم کدام برنامه بهتر است. بیشتر این کارها برای این است که مردم راضی باشند. یعنی چیزی تولید کنیم که مردم بپسندند. نه اینکه چیزی باشد که فقط خودمان دوست داشته باشیم. در حقیقت می‌خواهیم تاثیرش را روی مردم ببینیم. قطعه اول علی پارسا «بذار گریه کنم» منتشر شد و مردم دوست داشتند و بازتاب‌های زیادی هم داشت. با این حال ما حس کردیم که هنوز زود است کارهای بعدی بیرون بیاید. علتش هم این بود که خودمان وسواس زیادی داشتیم و این وسواس هم بخاطر شنوندگان بود نه اینکه فقط خودمان را در نظر بگیریم و خواستیم کارهای بهتری تولید بکنیم.
  • * ازدیاد قطعات و شلوغی بازار رقابت
باید بگویم خودم همیشه سایت شما را نگاه می‌کنم و معمولاً همه آهنگ‌های جدیدی را که منتشر می‌شود را می‌شنوم. متاسفانه بعضی کارها واقعاً ضعیف است و نمی‌دانم چرا وقتی کسی نمی‌تواند بخواند، باید قطعه‌ای را منتشر کند. متاسفم حتی برای مردمی که مجبورند این آهنگ‌ها را گوش بدهند. ولی ماجرای علی پارسا کلاً فرق دارد. من خودم در خارج کشور کارگردان سینما بودم. پس ازاینکه به ایران آمدم، علت اینکه از علی پارسا و آثارش خوشم آمد این بود که علی مولف بود و شعرهایش را خودش می‌نوشت. یک موزیسین خیلی قوی بود و چون خودم کار هنری می‌کردم، به صورت دلی به هم نزدیک شدیم. تا این‌که من از طریق برادر علی با او آشنا شدم. خوشحالم که آن سال به ایران آمدم. خدا می‌خواست که از طریق برادر علی با او آشنا شوم و چند جلسه بعد از صحبت کردن با هم، دیدم که چقدر به هنر علاقه دارد و از ته دلش هنر را دوست دارد. ظاهری نیست و صدایش از ته دل است. واقعاً حس کردم که صدایش حس دارد و آن حس برای من مهم بود. احساس کردم که واقعا می‌تواند آینده خوبی داشته باشد. ضمن اینکه از وقتی وارد ایران شدم و از طریق سایت «موسیقی ما» موسیقی‌ها را گوش دادم، می‌دیدم که واقعاً ایران به چنین کسی احتیاج دارد. افرادی مثل علی کم هستند که بتوانند بخوانند و احساس داشته باشند. از نظر خودم که کار هنری می کنم، دیدم که لازم است. این درحقیقت چیزی بود که خدا می‌خواست شروع شود.
  • * ذائقه نسل جدید موسیقی
ذائقه مخاطب نسبت به زمان‌های قدیم خیلی فرق کرده و موزیک ایران کاملاً از نظر سبک عوض شده است. به نظر من از چند سال پیش موج جدیدی در ایران شروع شده و حس می‌کنم که این موزیک از بیست سال پیش مانده است. شروع شده ولی پیشرفتی نداشته است. یک جورهایی چیز جدیدی شروع شده ولی ابتکار و تغییری در آن نبوده است. من خیلی با کسانی که آشنا هستند صحبت می‌کنم. موزیک‌های جدید را که می‌شنوند می‌گویند که همه مثل هم هستند. خیلی از مردم تغییری در آن ها احساس نمی‌کنند و می‌گویند که این را هم دانلود کردیم و مثل آن یکی است. من هم همین را احساس کرده‌ام و فکر می‌کنم یک تغییر و انقلابی در موزیک ایران لازم است و این انقلاب خیلی مهم است. این‌که چگونه تغییر کند و مردم دیگر اینگونه حس نکنند.
  • * زمان انتشار آلبوم
طبق برنامه‌ریزی‌ای که کرده‌ایم، به احتمال زیاد آلبوم نیمه اول مرداد و اواسط تابستان به بازار می‌آید. بعد از آلبوم هم روی چند ویدئوی بعدی کار می‌کنیم. برای چند قطعه که فکر می‌کنیم خوب است کلیپ درست می‌کنیم و از سایت «موسیقی ما» معرفی و پخش می‌کنیم. درباره برگزاری کنسرت‌ها هم برای دو ماه بعدش برنامه‌ریزی کرده‌ایم. از لنگرود شروع می‌کنیم و کنسرت‌ها را در گیلان ادامه می‌دهیم و از آنجا کم کم به سمت تهران می‌آییم.
  •   * پیش بینی آینده علی پارسا
اول از همه من فکر می‌کنم جدای از هرچیزی که علی بخواند و کارش بیرون بیاید و سرانجامش چه باشد، حداقلش این است که یک هنرمند به جامعه معرفی کرده‌ایم. هنرمندی که خیلی خوب است و من فکر می‌کنم صدایش از خیلی خواننده‌های جدید بهتر است و می‌تواند بالا بیاید. من برنامه‌ریزی کرده‌ام و همیشه می‌گویم مثل کارگردان سینما باید برای هر کاری که انجام می‌دهی برنامه ریزی کنی. من هم روی کارهای علی کار کرده‌ام. مثلاً بعد از اینکه آلبوم بیرون بیاید، یک مدت خاصی برایش در نظر گرفته‌ام تا ویدئوهایی درست کنیم و یک سری کارهای دیگری که در برنامه‌ریزی‌های ما است انجام دهیم. من مطمئنم با استعدادی که علی دارد خیلی زود بالا می‌آید و در فهرست بهترین خواننده‌های ایران قرار می‌گیرد.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 تیر 1395 - 14:30

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 22 تیر 1395 - 11:21

اینکه علی پارسا یکی از بهترینها هستش که به زودی با صصدای زیبایش احساس خوبی پیدا خواهیم کرد ـ علی پارسا یکی از بهترینها و جزء کسانی هست که کم پیش می آید در این سن انقدر هنجره خوب و آماده ای داشته باشند ـ و تبریک میگم به دکتر فاطمی عزیز که این عزیز را کشف کرد

سه شنبه 22 تیر 1395 - 17:03

همچنان منتظر ویدیو آخرش هستیم :/

چهارشنبه 23 تیر 1395 - 00:54

من همه ی آثار آقای پارسا رو شنیدم..به نظرم در آینده ی نه چندان دور یکی از بهترین و پر طرفدارترین خواننده ها میشن..واقعا با احساس میخونن و قشنگ میتونن حسشون روبه مخاطب انتقال بدن..به امید روزهای خیلی خوب برای علی پارسای عزیز

چهارشنبه 23 تیر 1395 - 17:00

یقینا علی پارسا یه خواننده مولف است.
وقتی به آهنگهاش گوش میکنم، حسی در من ایجاد میشه که انگار این آهنگ برای من خونده شده و تمام احساساتمو بیان میکنه و سعی میکنم با آهنگهاش برای خودم خاطره بسازم.
موفق باشی آقای پارسا

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود تهیه‌کننده «جذر و مد»: آلبوم علی پارسا اواسط تابستان منتشر می‌شود | موسیقی ما