برنامه یاد بعضی نفرات
 
از صبح امروز و در سراسر کشور؛
آلبوم «جزر و مد» با صدای علی پارسا منتشر شد
موسیقی ما - نخستین آلبوم رسمی «علی پارسا» از صبح امروز به صورت گسترده در تهران و شهرستان منتشر شد.

به گزارش «موسیقی ما»، آلبوم «جزر و مد» با صدای علی پارسا از صبح امروز در حالی در بازار موسیقی کشور منتشر شد که این خواننده در روز انتشار این اثر، قطعه آلبومی‌اش را به عنوان هدیه در اختیار دوستدارانش قرار داده است. قطعه «دیوونه‌وار» را می‌توانید از تماشاخانه سایت «موسیقی ما» بشنوید و دانلود کنید.

هنرمندان و موزیسین‌هایی چون بابک مافی، میلاد رضایی، امین شعاع شرق و شهریار علوی در این آلبوم با علی پارسا همکاری کرده‌اند و خود این خواننده نیز بخش عمده آهنگسازی و ترانه‌سرایی نخستین آلبوم رسمی خود را بر عهده دارد. «مسعود رضایی» میکس و مسترینگ قطعات را انجام داده و فیروز ویسانلو، هومن نامداری، پیام طونی، عادل روح نواز، مسعود همایونی، بابک یوسفی، یاشار خسروی، آرش صمیمی و آرش عشقی نوازندگانی هستند که در این اثر هنرنمایی کرده‌اند.

علی پارسا که پس از انتشار قطعات و موزیک‌ویدئوهایی چون «بذار گریه کنم»، «عشق من» و «آخرش» توانست نظر مخاطبین را جلب کند و ویدئوکلیپ‌های این قطعات نیز با استقبال دوستداران موسیقی همراه شد، سرانجام موفق به اخذ تمام مجوزهای نخستین آلبوم رسمی خود با نام «جزر و مد» شد تا این آلبوم پس از کش و قوس های فراوان سرانجام روانه بازار موسیقی کشور شود. این خواننده در تدارک برگزاری نخستین کنسرت‌های خود در شمال کشور و تهران است و گروه ارکستر این خواننده برای اجرای زنده در حال تمرین هستند.

نخستین آلبوم علی پارسا که «جزر و مد» نام گرفته، به تهیه کنندگی «سید حسین فاطمی» و تحت امتیاز موسسه فرهنگی «نغمه ماندگار پارس» و به مدیریت اجرایی «محمدرضا عباسی» روانه بازار موسیقی کشور شده است.

علی پارسا روز چهارشنبه 24 شهریور 1395 مراسم رونمایی و نشست خبری آلبوم «جزر و مد» را در پردیس چارسو تهران برگزار خواهد کرد و جشن امضای این آلبوم نیز در تاریخ جمعه 26 شهریور در زادگاه این خواننده (لنگرود) و با حضور دوستداران و علاقمندانش برگزار خواهد شد که اطلاعات این برنامه‌ها به همراه گزارش‌های تصویری، در روزهای آینده از سایت «موسیقی ما» منتشر خواهد شد.

تیزر این آلبوم نیز که گلچینی از موزیک‌ویدئوهای این خواننده است را هم در ادامه می توانید مشاهده نمائید.

همچون همیشه از تمام دوستداران موسیقی تقاضا داریم جهت حفظ حقوق مولفین اثر، این آلبوم را به صورت اورجینال تهیه کنند.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 شهریور 1395 - 12:15

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

شنبه 3 مهر 1395 - 16:09

سنگینه . . . مواظب گوشاتون باشید

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «جزر و مد» با صدای علی پارسا منتشر شد | موسیقی ما