برنامه یاد بعضی نفرات
 
با سرپرستی کیوان میرهادی
کوارتت ارپ در رشت به اجرای برنامه می‌پردازد
موسیقی ما - کوارتت «اُرپ» به سرپرستی «کیوان میرهادی» سی‌ویکم اردیبهشت ماه در رشت به اجرای برنامه خواهد پرداخت. این در حالی است که این آهنگساز که سال‌هاست رهبری ارکستر «کامه‌راتا» را نیز برعهده دارد، هم‌اکنون مشغول ضبط تعدادی از آثار خود و آهنگسازان قرن بیستم با گیتار است.

«میرهادی» این کوارتت را دو سال پیش تاسیس کرده و حالا قرار است در کنسرت پیش‌روی، قطعاتی در موسیقی فیوژن و همچنین اکسپریمنتال و استاندارد جَز به اجرا در آورد. «کلود بولینگ» کنسرتو برای گیتار کلاسیک و پیانو جز، «هوگلند کارمایکل» جورجیا در فکر من، «کیوان میرهادی» دروازه 222، «پَت مِتِنی» آوازهای عاشقانه اسپانیایی ما،‌ »آندرِو یورک» نسیم کالیفرنیا از جمله قطعاتی است که در این برنامه اجرا خواهد شد.

این در حالی است که این آهنگساز و نوازنده گیتار، صبح همان روز با همکاری انجمن موسیقی گیلان، مسترکلاس گیتار کلاسیک را در خانه فرهنگ گیلان اجرا می‌کند. در این اجرا، «کیوان میرهادی» خود گیتار کلاسیک خواهد نواخت. «متین لادانی» پیانو، «فرزام حسینی» درامز و «امین نیلی‌بخش» کنترباس می‌نوازند.

این گروه پیش از این در شانزدهم و هفدهم اردیبهشت ماه، کنسرتی با عنوان اجرای گروه موسیقی آدم های عادی معمولی را در اصفهان به اجرا درآورده بود.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 اردیبهشت 1395 - 09:07

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کوارتت ارپ در رشت به اجرای برنامه می‌پردازد | موسیقی ما