برنامه یاد بعضی نفرات
 
تازه‌ترین آلبوم پویا نیک‌پور به بازار آمد
«خارج از تصور» در حضور تعدادی از هنرمندان موسیقی رونمایی شد
موسیقی ما - عصر دیروز آلبوم «خارج از تصور»، دومین آلبوم مستقل «پویا نیک‌پور» (خواننده، آهنگساز، نوازنده، تنظیم‌کننده و همچنین رهبر ارکستر «رضا صادقی») در شهرکتاب تندیس و با حضور جمعی از هنرمندان رونمایی شد.
 
در این مراسم که با حضور گسترده هواداران رضا صادقی همراه بود، هنرمندانی همچون آریا عظیمی‌نژاد، پدرام کشتکار، رضا صادقی، همایون نصیری، دارا دارایی، مهدی ایوبی، پوریا متابعان، رویا میرفخرایی، مستانه مهاجر، گروه کانال، مصطفی یگانه، بهنام کامرانی و ستاره حسینی (هنرمندان عرصه نقاشی و گرافیک) و... حضور داشتند.
 
در ادامه این مراسم و جشن امضا، روز پنجشنبه 24 دی‌ماه، پویا نیک‌پور با اجرای چند قطعه از آلبوم «خارج از تصور» در فرهنگسرای ارسباران، مهمان برنامه «خانه ترانه» به مدیریت دکتر افشین یداللهی خواهد بود که ورود برای علاقه‌مندان به این برنامه آزاد است.
 
آلبوم «خارج از تصور» به تهیه‌کنندگی پویا نیک‌پور و شرکت پخش «جوان» از صبح امروز در مراکز فرهنگی، شهرکتاب‌ها و فروشگاه‌های موسیقی در دسترس خواهد بود.
 
این آلبوم 10قطعه‌ای با ساختار غربی‌تر نسبت به تولیدات این‌روزهای موسیقی و با تکیه بر سلایق شخصی پویا نیک‌پور تهیه شده که این هنرمند سعی کرده در این آلبوم سبکی که پیش از این در گروه‌هایی مثل «آور»، آلبوم «راه بی پایان» و قطعات ارکسترالش تجربه کرده را به مخاطب عرضه کند.
 
پیش از این، چهار ترک از این آلبوم از جمله قطعه «خارج از تصور» که حاصل هم‌خوانی پویا نیکپور با رضا صادقی است، در فضای مجازی منتشر شده بود که در این آلبوم ورژن دیگری از این قطعه قرار داده شده است.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 دی 1394 - 16:29

دیدگاه‌ها

یکشنبه 20 دی 1394 - 16:52

پویا نیکپور یکی از بهترین موزیسین های ایران هست...الان هم رهبر ارکستر رضا صادقیه...با محمد اصفهانی و خیلی از خواننده های خوب ایران کار کرده..یکی از اعضای گروه دیوار هم بود که معلوم نشد گروه چی شد

یکشنبه 20 دی 1394 - 22:13

واقعا جزو با سواد های موسیقی هستن ❤❤❤❤تبریک میگم

یکشنبه 20 دی 1394 - 22:13

کاش کنار توجه های زیادی که به خواننده ها میشه ، به موزیسین ها و ترانه سراها هم میشد که هرکسی واقعن تو حرفه خودش موفق عمل کنه و بیاد بالا.. این یه نظر کُلیه ??

چهارشنبه 23 دی 1394 - 14:33

پرچم سلطان بالاس

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «خارج از تصور» در حضور تعدادی از هنرمندان موسیقی رونمایی شد | موسیقی ما