برنامه یاد بعضی نفرات
 
انتشار قطعه‌ «لالایی» برای بیماران سرطانی
نخستین آلبوم «حامد رحمانی» منتشر می‌شود
موسیقی ما – نخستین آلبوم رسمی یک خواننده جوان پاپ منتشر می‌شود.

به گزارش «موسیقی ما»، حامد رحمانی خواننده جوانی است که پیش ازاین آثار متعددی را در فضای مجازی منتشر کرده است. او که نوازنده سارهایی چون پیانو و ماندولین است و آهنگسازی و تنظیم عمده قطعاتش را نیز خودش انجام میدهد، با انتشار آثار اینترنتی توانست خود و آثارش را در جامعه موسیقی معرفی نماید و پس از انتشار هشت تک قطعه و کسب تجربه دراین عرصه، قرار است به زودی نخستین آلبوم رسمی خود را به بازار موسیقی بفرستد.

این خواننده در نخستین اثر مجاز خود که در قالب تک قطعه قرار است به زودی در «موسیقی ما» منتشر شود، قطعه «لالایی» را تولید کرده است و آنرا به بیماران سرطانی تقدیم کرده است.

این خواننده درباره روند تولید آلبومش نیز در گفتگو با «موسیقی ما» توضیح داد: «در حال جمع کردن آلبوم رسمی خود هستم و احتمال حضور یک بازیگر سینما در این آلبوم بسیار بالاست.

حدود ده قطعه هم برای انتشار اینترنتی تولید کرده ام که به زودی و به مرور این آثار را نیز منتشر خواهم کرد.» قطعه «لالایی» با صدای «حامد رحمانی» در روزهای آینده در تماشاخانه سایت «موسیقی ما» منتشر خواهد شد.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 آذر 1394 - 11:46

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

چهارشنبه 2 دی 1394 - 16:15

خواهش مي كنم از البوم جديد اقا يان علي اصحابي و سامان جليلي و سعيد پور سعيد و سعيد شهروز و مهدي احمدوند و حسين توكلي و گروه سون و رامين بي باك و بابك جهانبخش و بهنام علمشاهي وسعيد عرب هم خبر بگزاريد وبنويسيد كه در چه مرحله اي هستند وكي منتشر مي شوند و لطفا با انها هم گفتگو كنيد با تشكر.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود نخستین آلبوم «حامد رحمانی» منتشر می‌شود | موسیقی ما