برنامه یاد بعضی نفرات
 
به زودی قطعه جدیدی از علی لهراسبی منتشر می‌شود
علی لهراسبی: برای کنسرت در تهران به خیلی‌ها مراجعه کرده‌ام اما هنوز نتوانسته‌ام سالن بگیرم
موسیقی ما - مدتی است که علی لهراسبی تک ترک‌های متفاوتی را در فضای مجازی به مخاطبان خود ارائه می‌کند و این‌بار هم قرار است قطعه جدیدی با نام «تا وقتی با منی» را منتشر کند که به زودی می‌توانید آن را به صورت اختصاصی از سایت «موسیقی ما» بشنوید. لهراسبی که پیش از این تک ترک‌هایی مثل «به تو حق می‌دم»، «تب گریه»، «تنها که می‌شی»، «بنویس» و «ساعت هشت» را منتشر کرده بود، درباره ترک جدید خود می‌گوید: «قطعه «تا وقتی با منی» با ترانه زیبایی از حدیث دهقان، آهنگسازی حسین قربان‌پور و تنظیم ویژه‌ای از محمد ناهیدی آماده انتشار است که می‌خواهم از تیم تولید این ترک به‌خصوص محمد ناهیدی عزیز تشکر ویژه کنم که زحمت زیادی برای این قطعه کشید. «تا وقتی با منی» فضای ریتمیک و جدیدی نسبت به آثارم دارد که امیدوارم مورد پسند مخاطبان موسیقی پاپ قرار بگیرد و مثل چند قطعه اخیرم، با استقبال ویژه‌ای روبه‌رو شود.»

علی لهراسبی که همیشه به خواننده فضاهای غمگین و عاشقانه معروف بوده، مدتی است قطعات ریتمیک، شاد و موزیک‌های الکترونیک منتشر می‌کند اما معتقد است دلیل این تغییر فضا به این علت نیست که کارهای عاشقانه‌اش مخاطبان خود را از دست داده‌اند و فقط در حال تجربه فضاهای جدیدتر است. او در این‌باره می‌گوید: «در حال حاضر مدت زیادی است که قطعات ریتمیک منتشر می‌کنم و شاید هفتاد درصد کنسرت‌هایم فضای شاد و انرژیک داشته باشند. اینکه فضای موزیک‌هایم هم تغییر کرده است، اتفاق عجیبی نیفتاده، من موزیک‌های عاشقانه زیادی دارم اما فقط می‌خواهم با این کار جذابیت کنسرت‌هایم را بالا ببرم و پشتوانه موزیک‌های ریتمیک و موسیقی‌هایی که به حال و هوای امروز نزدیک‌تر است را قوی‌تر کنم. هرچند همانطور که شما گفتید شاید تعدادشان یک‌مقدار زیاد شده است اما الان ترک‌هایی هم دارم که همه از علی لهراسبی می‌شناسند و سراغ دارند ولی در کنار این‌ها درحال تجربه فضاهای جدید هم هستم.»

لهراسبی که آخرین قطعه منتشر شده از او را پیش از ماه محرم شنیده بودیم این روزها به‌شدت مشغول کار روی آلبوم تازه خود است و در تدارک کنسرت‌هایش که این‌بار قرار است تورهای خارج از کشور هم داشته باشد. او درباره برنامه‌های پیش‌رو می‌گوید: «در حال حاضر شدیدا مشغول کار روی آلبوم جدیدم هستم که فضای آن کلا متفاوت شده و حتی شاید برای مخاطبان کمی عجیب هم باشد اما ضمانت می‌دهم که خیلی از این حال و هوا استقبال خواهد شد و مردم آن را دوست خواهند داشت و امیدوارم بتوانم تا آخر امسال آن را منتشر کنم. علاوه بر آن، این‌روزها درگیر برنامه‌ریزی برای کنسرت‌های شهرستان و خارج از کشورم هم هستم و در همین راستا 17 دی ماه در اصفهان و 23 و 24 بهمن هم در کرمانشاه روی صحنه خواهم رفت و به زودی شهرهای دیگر را هم اعلام خواهم کرد. متاسفانه هنوز برای تهران سالن پیدا نکرده‌ام که خیلی از این بابت متاسفم. هوادارانم انقدر در فضای مجازی به من فشار می‌آورند که مجبور شدم در تلگرام یک پیغام صوتی منتشر کنم و بگویم این اتفاق را از چشم من نبینند. خود من بیشتر از آنها مشتاقم و کنسرت برایم جزو اتفاقاتی است که انرژی و انگیزه‌ام را برای تولید موزیک‌هایم بیشتر می‌کند. بهتر است بدانند که برای کنسرت در تهران به خیلی‌ها مراجع کرده‌ام اما متاسفانه هنوز نتوانسته‌ام سالن بگیرم. به هر حال ما یک سالن بیشتر نداریم آن هم سالن میلاد نمایشگاه که فکر می‌کنم مسئولانش باید در روال کاری خود تجدید نظر کنند و سیاست‌گذاریشان به گونه‌ای باشد که سالن به همه خواننده‌ها برسد. اینکه یک تهیه‌کننده بیاید و یکدفعه ده شب را برای خود کند و برای یک نفر دیگر مثل من سالن پیدا نشود، خیلی جالب نیست. به هر حال من قرارداد طولانی مدت با هیچ تهیه‌کننده‌ای ندارم و گویا این موضوع باعث شده در کارم اختلال ایجاد شود و نتیجه این شود که سالن برای کنسرت نداشته باشم. واقعیت این است که سالن کوچک هم نمی‌صرفد و هزینه‌هایش نسبت به بلیت فروشی زیاد می‌شود وگرنه مطمئن باشید چندین شب در یک سالن کوچک کنسرت برگزار می‌کردم.»

لهراسبی در انتها این وعده را به مخاطبان خود می‌دهد که هر ماه منتظر قطعه جدیدی از او باشند: «من تعداد زیادی موزیک خوب آماده کرده‌ام که هر ماه یکی از آنها منتشر خواهد شد، امیدوارم بتوانم با این ترک‌ها مخاطبانم را سورپرایز کنم. علاوه بر آن در تدارک موزیک ویدئو هم هستم و تا پیش از عید می‌خواهم دو ویدئو از کارهای جدیدم را منتشر کنم که قول می‌دهم بسیار خاص و ویژه باشند.»

طی چند روز آینده می‌توانید قطعه جدید علی لهراسبی با نام «تا وقتی با منی» را از سایت «موسیقی ما» بشنوید و دانلود کنید.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 آذر 1394 - 14:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

یکشنبه 29 آذر 1394 - 14:45

بسيار عالي . و لطفا ازالبوم جديد اقايان علي اصحابي و سامان جليلي و سعيد پور سعيد و سعيد شهروز و بهنام علمشاهي و عليرضا روزگار و مهدي احمدوند و بابك جهانبخش وگروه سون هم خواهش مي كنم خبر بگزاريد وبنويسيد كه در چه مرحله اي هستند وكي منتشر مي شوند وبا انها هم گفتگو كنيد با تشكر .

یکشنبه 29 آذر 1394 - 14:53

یه مصاحبه با یه عالمه خبرای خوب از اقای لهراسبی بود.بی صبرانه منتظر تک اهنگ جدید و البوم هستیم.

یکشنبه 29 آذر 1394 - 14:55

به خدا دلم واسه خوانندها میسوزه یه قشری هستن فقط فشار و ایراد روشونه

یکشنبه 29 آذر 1394 - 14:55

بی صبرانه منتظر آلبوم جدید هستیم که بی شک با حضور بهترین ها علیرضا افکاری فواد غفاری و حسین قربانپور و مدیریت بهروز صفاریان بهترین خواهد شد

یکشنبه 29 آذر 1394 - 14:55

علي اقااااااااا فوق العااااادن،،،، خدا كنه ديگه با مهرزاد اميرخاني و پازل كار نكنن،،، حيفه اين صداست

یکشنبه 29 آذر 1394 - 14:55

اااای فدااااااااااش شممممممم بهتتتتترینممممممم

یکشنبه 29 آذر 1394 - 14:55

تولد استاد فتحعليان و تبريك نگفتين چرا،

یکشنبه 29 آذر 1394 - 14:55

مهرزاد و پازل بند رو موافقم ایشالا تو آلبوم جدید با خانم برزویی و دهقان و همچنین روزبه بمانی و محسن یگانه زیاد کار داشته باشند امیدواریم اتفاق خوبی بیفته با حضور بهروز صفاریان

یکشنبه 29 آذر 1394 - 14:55

ما هم اميدواريم آلبوم خوبی باشه ،،، مخصوصاااا ترانه هاي زيباي آقاي واژه ها و خانوم برزويي عزيز،،، بي شك اين البوم با حضور اين بزرگاني كه اسم بردين عالي ميشه

یکشنبه 29 آذر 1394 - 15:15

مطمئنا این آلبوم از بهترینهاست مشتاقانه منتظریم

یکشنبه 29 آذر 1394 - 15:15

دو بار تا حالا تهران و اصفهان خواستم برم كنسرتشون و كنسل شده?

یکشنبه 29 آذر 1394 - 15:25

ولی همه خبرای اقای لهراسبی خوشحال کننده بود جززززسالن برای کنسرت تهران که متاسفانه نشده .و..وبیشترین تاسفم برای مسوولین سالنه میلاده که چرااینقدراجحاف میکنن درحق بعضی خواننده ها!؟!؟؟!؟؟???یکی ده شب !!!!!یکی حتی یک شب هم نتونه رواستیج بره ...واقعامتاسفم ....کاش شوروشوق هوادارای دواتیشه اقایعلی لهراسبیو توپیجشون میدیدن که چقدرررراصرارمیکنیم حتی به یک شبشم راضی هستیم که کنسرت بذارن ....واقهادلمون تنگ شده براکنسرتهای مهیج وعاشقانه ی ایشون ...کاش مسوولین رسیدگی کنن .کاش!!!!!!!!!!!!!!

یکشنبه 29 آذر 1394 - 15:31

بهترین مصاحبه با بهترین خواننده منتظر کارای قشنگ هستیم

یکشنبه 29 آذر 1394 - 15:35

این روزا که آقای لهراسبی عزیز مارو با باخبر کردن از آلبوم جدید و تک آهنگ جدیدشون خییلی خوشحالمون کردند، کاشکی هر چه زودتر مسئولین برای برگزاری کنسرتشون رسیدگی کنند چون واقعا صبرمون داره تموم میشه برای رفتن به کنسرت این خواننده ی عزیز

یکشنبه 29 آذر 1394 - 15:55

مرسی از مصاحبه ی خوبتون

یکشنبه 29 آذر 1394 - 17:20

صداش خیلی خوبه واقعا.فقط ایرادش اینه با مهرزاد امیرخانی زیاد کار میکنه.

یکشنبه 29 آذر 1394 - 18:00

سلام اميدوارم اگه كنسرت گذاشتين چهار تا بليط بفروشيد مجبور نباشيد دو هزار تا ادم اخرين لحظه از تو خيابون جمع كنيد ?

یکشنبه 29 آذر 1394 - 20:58

مگه داریم مثل ایششون؟؟مگه میشهه؟؟بهترینن
امیدوارم ک مشکل سالن حل بشه و هرچ زودتر کنسرت بزارن:)
منتظر اهنگ جدید هستیم شدید مدید:)

یکشنبه 29 آذر 1394 - 23:29

ولطفا ازالبوم جديد اقاي سعيد عرب هم خبر بگزاريد وبنويسيد كه در چه مرحله اي است وكي منتشر مي شود و با ايشان نيز گفتگو كنيد با تشكر .

دوشنبه 30 آذر 1394 - 04:14

مرسی از آقای لهراسبی عزیـــز برای خبرای خوبی که بهمون دادن.
به شدت منتظــــر آلبوم،تک ترک ها و کلیپ هاشون هستیم.
امیدوارم همیشه تندرست باشن.
و مرسی از شما

سه شنبه 1 دی 1394 - 12:26

اتفاقا يكي از ايرادهايي كه به آقاي لهراسبي عزيز وارد است، دور شدن او از همان چيزي است كه در ذات صدا و حس صداي او وجود دارد. حالا اسمش را بگذاريم ترانه هاي آرام و احساسي و يا به غلط هم بگوييم غمگين!! حس خاص و لطيف صداي او در آثاري مثل" كوه" يا " راهرو" و يا " كاكا: به جشمات خواب برمي گرده كاكا" چيزي نيست كه بشود انكارش كرد. تجربه فضاهاي جديدتر خوب است اما انكار اصليت صدا، نخير خوب نيست. اينها كهنه بردار نيست و ماندني است آقاي علي لهراسبي عزيز و گرامي.

براي خوشامد آن عده از شنوندگان و دوستداراني كه بخاطر شادي و شعف در اجراي برخي ترانه ها طبعا شادي شان بلند است و به صدا مي رسد و به گوش شما در بالاي استيج( و طبعا صداي آنها كه هواخواه ترانه هايي از جنس آثاري مثل كوه و از اين دست است ساكت هستند يا اصلا چندان انگيزه دروني ندارند در كنسرتي حاضر باشند كه بيست درصد از آهنگهايي كه از شما دوست دارند در آنجا اجرا شود هر چند شما را بسيار دوست دارند) اميدوارم اين تغيير رويكرد در آثارتان رخ نداده باشد عزيز.

پنجشنبه 3 دی 1394 - 08:55

بی صبرانه منتظر آلبوم فوووووق العادشون هستیم? این آقا یدونست?امیدوارم هر چه زودتر هم کنسرتشون در تهران برگزار بشه و هواداران و علاقه مندان به موزیکشون از کنسرتشون نهایت لذت رو ببرند ❤

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود علی لهراسبی: برای کنسرت در تهران به خیلی‌ها مراجعه کرده‌ام اما هنوز نتوانسته‌ام سالن بگیرم | موسیقی ما