برنامه یاد بعضی نفرات
 
واکنش های تند خواننده‌های پاپ به یک سایت غیرمجاز موسیقی خارج از کشور؛
آثار ما را حذف کنید...
موسیقی ما – چهره‌های مطرح موسیقی در کشور نسبت به استفاده یک سایت غیرمجاز موسیقی خارج از کشور (رادیو جوان)  از آثار و آلبوم‌هایشان، واکنش نشان دادند.

به گزارش «موسیقی ما»، در روزهای گذشته برخی اتفاقات و اختلال در فعالیت‌های رسمی چهره‌های مجاز موسیقی کشور به دلیل استفاده یک سایت موسیقی غیرمجاز خارج از کشور از آثار آنها باعث شده هنرمندان و خواننده‌های داخلی نسبت به این موضوع واکنش نشان دهند.

چند هفته پیش، «بنیامین بهادری» در کنسرت آمریکای خود به صورت علنی و از روی سن نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد و از مسئولان این سایت در ابتدا خواست که دیگر به هیچ وجه آثارش روی این رسانه غیرمجاز قرار نگیرد و اعلام کرد در صورت ادامه روند قبلی، به صورت رسمی و قانونی این موضوع را پیگیری خواهد کرد.

انتشار ویدئوی صحبت‌های بنیامین بازتاب‌های زیادی را در رسانه‌ها و شبکه‌های ماهواره‌ای داشت اما تداوم رفتارهای مسئولین این سایت باعث شد تعداد دیگری از هنرمندان داخلی که در چارچوب قوانین کشور فعالیت می‌کنند، مشکلاتی را پیش روی خود ببینند و روند اعطای مجوز کنسرت‌ها و آلبوم‌هایشان اختلال پیدا کند.

این موضوع در روزهای گذشته موضوع اصلی جلسات ویژه مسئولان موسیقی کشور با برخی چهره‌های داخلی بوده و با توجه به حضور آثار هنرمندان مجاز داخل کشور در این وب سایت، به مرور باید شاهد واکنش ها و تدابیر قانونی مسئولین فرهنگی در این باره باشیم.

شب گذشته در ادامه اعتراض‌ها به این سایت، «فرزاد فرزین» که در آستانه انتشار آلبوم رسمی و آلبوم تصویری خود به مشکلات و اختلالاتی در اخذ مجوزهای آثارش به واسطه انتشار آثارش در سایت رادیو جوان و همچنین پخش بدون اجازه برخی ویدئوکلیپ‌های مجوز دار این خواننده از چند شبکه ماهواره ای برخورده، در صفحات شخصی‌اش با انتشار متنی، ضمن انتقاد از این رفتارها، از مسئولین این سایت بار دیگر نسبت به جلوگیری از از انتشار و بازنشر آثارش هشداد داد.

«سینا شعبانخانی» دیگر خواننده‌ای بود که شب گذشته درباره این موضوع واکنش نشان داد و در صفحات شخصی خود از مسئولین این سایت خواست که انتشار آثارش را متوقف کنند و آثار بعدی این خواننده نیز در این رسانه منتشر نشوند.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 مهر 1394 - 12:56

دیدگاه‌ها

یکشنبه 26 مهر 1394 - 16:05

از خیلی قبلترا آهنگ مهدی احمدوندو سامان جلیلیرو حذف کرده بودند که سرچ کنین فقط کارهایی که برای دیگران ساخت بالا میاد

یکشنبه 26 مهر 1394 - 16:51

واقعا متاسفم واسه رادیو جوان که انقد سودجوجه که واسه منفعت خودش داره کار خواننده های مجاز خراب میکنه البته حقم داره خواننده های مجازم ون آثارشو بردار نصف بازدید سایتشون میاد پایین. امیدوارم مشکلی پیش نیاد واسه مجوز ها. مخصوصا که ما خیلی وقته منتظر آلبوم فرزاد فرزین هستیم

یکشنبه 26 مهر 1394 - 18:34

احسان هم چند وقت پیش یه همچین پستی گذاشت و خدارو شکر آهنگ های احسان که حذف شد...

یکشنبه 26 مهر 1394 - 23:25

همه مشکلات از رادیو جوان نیست کسی که می خواد دانلود کنه از رادیو جوان نشد از این همه سایت دیگه که وجود داره دانلود می کنه . شاید بهتر این باشه که آلبوم رو همون روز تو سایت نذاره و یه مدتی مثلا یک هفته بگذره و بعد این کارو کنه تو این مدت کسایی که خیلی مشتاقن به خرید اورجینال البوم میرن میخرن کسایی هم که میخوان دانلود کنن از سایت های دیگه دانلود می کنن . این که کلا اهنگ ها رو از این رسانه پر طرفدار حذف کنید اقدام درستی نیست شاید هم باعث شه کمتر شنیده شید

دوشنبه 27 مهر 1394 - 00:50

عجب روزگاری شده ... واقعا جالبه
تمامی این خواننده ها استفاده هاشون رو بردن ،کارهاشون رو به رادیو جوان دادن ، ریمیکس های رادیو جوان بودن ... حالا که از پل گذشتن دیگه رادیو جوان ایییی شد ... همین آقای سینا شعبانخانی که اگر تو ریمیکس رادیوجوان نبود کسی نمیشناختش !!

من به شخصه از رادیوجوان حمایت نمی کنم ولی اون روز که دوستان میلیون میلیون هزینه می کردن تا اسلاید سایت رادیو جوان رو برا خودشون کنن همه چی خوب بود یهو همه چی عوض شد ...

دوشنبه 27 مهر 1394 - 11:07

شنيدم مشكلاتي براي خوانندگان مطرح ازجمله محسن چاوشي پيش اومده
خواستم بگم مطعن باشيد از طرف سلطان هيچ خطايي سر نزده

واسلام

چهارشنبه 29 مهر 1394 - 21:40

به نظر منم مشکل رادیو جوان نیست و بخشی از این کار تقصیر فرهنگ ماست.بماند که من مطمئنم هرکس شعور موسیقی داشته باشه و ادعای فرهنگش بشه، باید آلبوم مجاز رو خریداری کنه و جز این هم نیست. حالا رادیو جوان نه، N تا سایت دیگه هستن که بلافاصله آلبوم رو میذارن و هیچکس هم صداش در نمیاد! اینجوری باید کلاً گوگل فیلتر بشه!!! مشکل مردم هستن که فکر می کنن دانلود غیر مجاز آلبوم، حروم خوری نیست! ملت! این همون لقمه ی حرامه! نکنید این کارو!

در ضمن آلبوم 3000 تومنی رو کردید 4000 تومن . اونم با این وضعیت که مردم لنگ 2000 تومن کرایه تاکسی هستن. معلومه طرف تا میرسه اداره، دانلود رو راه میندازه و جملگی هرچی آلبوم اومده رو میریزه تو فلش تا تو راه برگشت گوش کنه!

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آثار ما را حذف کنید... | موسیقی ما