برنامه یاد بعضی نفرات
 
پیروز ارجمند با دفتر موسیقی ارشاد خداحافظی کرد
شايعه‌اي كه به حقيقت تبدیل شد؛ مدیرکل دفتر موسیقی استعفا داد
موسیقی ما - «میان این همه خبرهای بد، این خبر خوبی است دیگر...» این را «پیروز ارجمند» با خنده زمانی می‌گوید كه با این پرسش مواجه می‌شود كه: «دلیل استعفای شما از دفتر موسیقی چه بود؟» بعد اما توضیح می‌دهد كه به خاطر مشغله‌ی كاری و شخصی‌اش و همچنین مدت‌ها دوری از دانشگاه، تدریس و آهنگسازی تصمیم گرفته تا از این پست استعفا دهد و به مسائل شخصی و خانوادگی‌اش برسد. ضمن آنكه می‌گوید ترجیح می‌دهد «آهنگساز موفقی» باشد تا یك «مدیر ناموفق».

به گزارش «موسیقی ما» شایعه‌ی رفتن «پیروز ارجمند» -مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی- البته از مدت‌ها قبل سر زبان‌ها بود، اما او سرانجام صبح امروز به طور رسمی، از این سمت استعفا كرد و این در حالی است كه از چندی قبل «فرزاد طالبی» كه حالا به عنوان سرپرست دفتر موسیقی حكم گرفته، در این دفتر حضور داشت و پیش از استعفای مدیر دفتر موسیقی، به شكل غیررسمی كار خود را آغاز كرده بود.

حالا خودش همان مسائلی را بیان می‌كند كه معمولاً مدیران دیگر بعد از رفتن‌شان درباره‌ی آن صحبت می‌كنند: «مشغله‌های شخصی، خانوادگی و بازگشت به كارهای قبل از مدیریت» اما اینها نمی‌تواند دلیل اصلی باشد. ارجمند وقتی در برابر این پرسش قرار می‌گیرد، می‌گوید: «به هر حال من مشكلاتی در دفتر موسیقی داشتم كه همه به آن آگاه هستند. سیاست وزارت ارشاد گویا در حال حاضر این است كه دفاترش مانند گذشته فعالیتی نداشته باشند و بیشتر سیستم نظارتی داشته باشد. ضمن اینكه فكر كردم حضور من در این پست در این شرایط نمی‌تواند كمكی به بهبود شرایط كلی موسیقی كند. من از ابتدا با خودم عهد داشتم تا هر جایی كه بتوانم كاری انجام دهم، در این پست باقی بمانم. ضمن اینكه به نظرم طول مدیریت مهم نیست؛ عرض آن مهم است.»

مدیرکل دفتر موسیقی كه حالا باید پسوند «سابق» را هم برای او به كار برد، همچنین ادامه می‌دهد: «همه‌ی ما گاهی در زندگی ناگزیر به این تصمیمات هستیم. گاهی هجرت می‌كنیم، از كارمان می‌رویم و بسیاری دیگر از تصمیماتی كه ممكن است تصمیمات راحتی نباشد؛ اما برای من منافع موسیقی و مردم از همه‌چیز مهم‌تر بود. حالا هم می‌خواهم به دانشگاه برگردم،‌ به جایی كه فكر می‌كنم حضورم مؤثرتر است. من دانشجویان بسیاری دارم، ضمن اینكه واقعاً حضور من در دفتر موسیقی در دو سال گذشته، بسیاری از مسائل شخصی و خانوادگی‌ام را تحت‌الشعاع قرار داده بود.»

ارجمند ادامه داد: «به هر حال من در چند دانشگاه‌ بین‌المللی هم حضور دارم و علاوه بر آن چند كتاب نیمه‌تمام هم دارم كه حالا گمان كنم فرصت كافی برایم وجود داشته باشد كه روی آنها كار كنم. من یک بیماری‌ گوارشی هم دارم كه عصبی شدنم آن را تشدید می‌كند و سلامتی‌ام از همه چیز مهم‌تر است.»

اما شایعه استعفایی كه حالا به حقیقت پیوسته، از مدت‌ها قبل سر زبان‌ها بود. چیزی حدود یك سال از دو سال حضور او در این مقام. چرا؟ «ارجمند» می‌گوید خودش هم پاسخ این سوال را نمی‌داند؛ اما در عین حال توضیح می‌دهد: «آمد و رفت مدیران همیشه حاشیه داشته است، به خصوص در عرصه‌ی موسیقی كه عموماً هنر پرحاشیه‌ای است. اما امكان دارد تا من به عنوان «مشاور» در خدمت دوستان باشم، یعنی هر كجا احساس كنم كه می‌توانم به موسیقی و موسیقی‌دان كمك كنم، حتماً این كار را خواهم كرد. همان‌طور كه پیش از دفتر موسیقی دانشگاه هنر را پایه‌گذاری كردم و در دانشگاه تهران مدت‌ها مشغول كار بودم. من همیشه كارهایی را انجام می‌دهم و از این لحظه به بعد هم بیكار نخواهم نشست.» 

ارجمند در پاسخ به این سوال كه با توجه به عدم قدرت اجرایی دفتر موسیقی، فكر می‌كنید مهم‌ترین چالشی كه در این مدت با آن روبه‌رو بوده‌اید، چیست؟ می‌گوید: «من با شناخت از دفتر موسیقی وارد این مجموعه شدم. دفتر موسیقی همواره سیاست‌گذار، ‌حامی و ارزش‌یاب موسیقی كشور بوده است؛ اما به هر روی به خاطر ساختار وزارت قبل، ما با مشكلات بسیاری مواجه بودیم؛ برای مثال، مكان فیزیكی مناسبی نداشتیم. منابع انسانی ما بسیار كم بود و هر كاری كه می‌خواستیم انجام دهیم، با كسر شدید نیرو مواجه بودیم. به همین خاطر من تصمیم گرفتم تا به اصلاح ساختاری در دفتر موسیقی بپردازم. مثلاً بخش اداری و آیین‌نامه‌ها را ساماندهی كنم. علاوه بر آن سامانه‌ی دفتر راه‌اندازی و آماده‌ی بهره‌برداری شده كه به زودی کلید خواهد خورد و دیگر نیاز به حضور ارباب رجوع نخواهد داشت. علاوه بر آن راه‌اندازی اركسترها كار ساده‌ای نبود.»

اما مسأله‌ی لغو كنسرت‌ها؟ «ارجمند» می‌گوید: «ما در سال 93، دو هزار كنسرت برگزار كردیم. درست است كه كنسرت‌های متعددی لغو شده اما بسیاری از این كنسرت‌هایی كه برگزار شده با تلاش ما بوده است. برای مثال خودم را با ماشین به فلان شهرستان می‌رساندم تا مشكلی برای اجرای برنامه وجود نداشته باشد. به هر حال من این ادعا را مطرح می‌كنم كه كنسرت‌ها به خصوص در بخش موسیقی سنتی، چهار برابر شده و به این ترتیب درآمد اهالی موسیقی چهار برابر شده است.»

مدیر سابق دفتر موسیقی می‌گوید كه بودجه‌ای كه هم‌اكنون وجود دارد، معادل سال 76 است و به همین خاطر تلاش كرده تا جایی كه این امكان وجود دارد، بخش خصوصی را دخیل كند و امنیت را در سرمایه‌گذاری موسیقی ایجاد كند: «ما تا جایی كه توانستیم، سعی كردیم پروسه‌ی مجوزها را كوتاه و از آن مهم‌تر كرامت هنرمندان را حفظ كنیم. به هر روی هم‌اینك مكتب‌خانه‌های موسیقی در سراسر كشور در حال راه‌اندازی است كه در زمینه‌ی موسیقی نواحی نقش مهمی ایفا خواهد كرد. علاوه بر آن، بعد از چند سال جشنواره‌ی موسیقی نواحی و ققنوس برگزار خواهد شد.»

او می‌گوید كه «انجمن موسیقی» در این دو سال در اختیار او قرار نداشته اما با این وجود تلاش كرده كه كارها را پیش ببرد؛ ‌به خصوص اینكه به مدت یك سال و نیم «مدیر نظارت و ارزشیابی» وجود نداشته و او با «مدیریت جهادی» تلاش كرده تا مشكلاتی را كه در این زمینه وجود داشته، مرتفع كند.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 تیر 1394 - 17:45

دیدگاه‌ها

یکشنبه 14 تیر 1394 - 12:36

واقعا حیف شد..یه نفر متخصص وارد این عرصه مدیریت شده بود که اونم انقدر اذیت کردن رفت...

یکشنبه 14 تیر 1394 - 12:44

این یک حرکت اعتراضیه. و کاملا به موقع

یکشنبه 14 تیر 1394 - 12:44

عه..چرا؟؟ یه آدم درست حسابیاومده بودا...اه

یکشنبه 14 تیر 1394 - 12:44

خدارو شکر، اقای شعار، کسی که فقط خوب بلد بود شعار بده، یادم نمیره وقتی کنسرت ها توی یاسوج کنسل میشدن و اومدن برای بازررسی چطور رییس اماکن سرش داد زدو هیچکاری نتونست بکنه و خیلی راحت کنار اومد و لغو کرد،یادم نمیره رفتم پیشش و گفتم استدیوی اداره ارشاد میگه فقط کارهایی که مجوز مارو داشته باشن رو ضبط میکنیم و به اقای ارجمند گفتم ایشون گفتن درب استدیو رو پلمپ میکنم اما با یهدتماس اونا گفت راست میکن، یادم نمیره دوازده میلیونم دست اقای خراطها هست برای کنسرت ولی اقای ارجمند گفت شما کنسل کنید من پول رو برمیگردونم ولی زدن زیر حرفشون

یکشنبه 14 تیر 1394 - 12:44

متاسفم

یکشنبه 14 تیر 1394 - 12:44

کار درستو کرد. آقای ارجمند خودش از جنس موسیقی و آهنگساز بود. وقایع اخیری که رخ داد از کنترل ایشون خارج بود.وقتی هیچ کاری از دست ایشون یا هر کس دیگری به دلیل سیستم بر نمیاد؛چرا باید خودشو بدنام کنه؟

یکشنبه 14 تیر 1394 - 12:44

جاى تاسف مرد باسواد با وجود واشنا بفضاى عالم هنر و موسيقى

یکشنبه 14 تیر 1394 - 12:44

ای بابا....واقعا که متاسفم

یکشنبه 14 تیر 1394 - 12:44

اقای ارجمند خیلی خوب بود حیف

یکشنبه 14 تیر 1394 - 12:44

خداروشکر

ali
یکشنبه 14 تیر 1394 - 12:44

ا..موسیقی دفترم داره!!!! من فکرمیکردم فقط دستک داره.

یکشنبه 14 تیر 1394 - 12:44

حیف شد

یکشنبه 14 تیر 1394 - 12:44

دوستان نامردى نکنين...آقاى ارجمند کارش درست بود.منتها مشکل اينه که ايشون تصميم گيرنده نبودن.يعنى اختيارى نداشتن متاسفانه.دستورات از بالاتره...

یکشنبه 14 تیر 1394 - 12:44

متاسفم !

یکشنبه 14 تیر 1394 - 12:44

با استعفاشون خدمت بزرگی کردن،اون از مجوز دادن های بی جا و بی مورد به بعضی از خواننده ها که اثراتشو بعدا مشاهده می کنیم و اون هم از سالن کنسرت میلاد و لغو کنسرت ها.....

یکشنبه 14 تیر 1394 - 12:44

هرکس توی مدیریتش هم نقاط مثبت داره هم منفی اما آقای ارجمند واقعا انسان با شخصیتی بودند اشتباهاتی داشتند اما اگر ما هم جای او بودیم و روی ما از بالا فشار بود چه باید میکردیم . من از حرکت اعتراضی ایشان حمایت میکنم بسبار کار درستی انجام دادند. و شهامتشون جای تقدیر داره

یکشنبه 14 تیر 1394 - 12:48

حیف شد

یکشنبه 14 تیر 1394 - 13:01

این استعفا یعنی ستیصال دولت روحانی و پیروزی افراط گرایان بر اعتدال گرایان

یکشنبه 14 تیر 1394 - 13:13

حیف شد داشتیم کم کم امیدوار می شدیم که یاس و بقیه رپر ها مجوز بگیرن

یکشنبه 14 تیر 1394 - 13:25

امیدواریم مورد موافقت قرار بگیره...از این استعفاها به طور کلی مرسومه.

یکشنبه 14 تیر 1394 - 13:30

کار خوبی کرد

یکشنبه 14 تیر 1394 - 13:35

حيف شد بنظر مرد خوبي ميومد

یکشنبه 14 تیر 1394 - 13:40

تنها مدیری که واقعا موسیقی رو میشناخت و با حضورش خیلی به هنر موسیقی کمک کرد و دلسوزانه برای این هنر تلاش میکرد. کاش اتفاق نیفته....اگه نباشه مطمئنم که هیچکس دیگه نمیتونه جاشو پر کنه

یکشنبه 14 تیر 1394 - 14:25

زنجیره ی فاسد اجازه ی کار به هیچ آدم سالمی نمیده و در نهایت دو حالت پیش میاد یا فاسدش میکنن یا خارج !

یکشنبه 14 تیر 1394 - 14:25

یه سری آدمی که هیچی از موسیقی نمی فهمن فقط نظر می دهند و رفتن آقای پیروز ارجمند باعث سرافکندگی تمام اهالی هنر خواهد شد جامعه ما لیاقت یک همچین مدیران لایقی را ندارد

یکشنبه 14 تیر 1394 - 14:30

مقامى استعفا داد كه ظاهرا هيچ تاثير و اختيارى نداشت و بنده خدا خيلى حرص خورد و اذيت شد .

یکشنبه 14 تیر 1394 - 15:00

امان از جاه طلبي و بي تجربگي ، بدترين سالهاي موسيقي رو سپري كرديم . واقعيت اينه كه اقاي ارجمند بركنار شد و فرصت يكساله اي كه بهش دادن استعفا بده نداد بالاخره امروز صبح اقاي طالبي كه چند ماهي ميشه كه به ارجمند تحميل شده بود و او تحويلش نميگرفت رسما جاش نشست حتا بدون اطلاع و ارجمند شديدا. جا ميخوره . ميبينيد بازي روزگار را؟!

یکشنبه 14 تیر 1394 - 15:07

بد نیست به این استعفا به شکل دیگه ای نگه بشه، آقای مرادخانی 2 سال نشده که اومده 3 تا از مدیرهایی که از خودش حکم گرفتن استعفا کردن. چرا هیچ کس به این موضوع نگاه نمی کنه، 3 مدیر در طول 2 سال. آقا ایراد از یک جا دیگه است

یکشنبه 14 تیر 1394 - 15:10

کاری هم از پیش نبرد

یکشنبه 14 تیر 1394 - 15:10

خدا رو شکر ، ظلم بزرگی به موسیقی کردن با تعامل کردنشون با نهادهایی که اجازه دخالت نداشتن ، زحمات قبلیا رو به باد داد

یکشنبه 14 تیر 1394 - 15:20

واااااااا. تا دیروز که به عنوان مدیرکل نشست داشت؟

یکشنبه 14 تیر 1394 - 15:38

دوست دارم یک بار هم که شده کسی بیایدو بررسی کند ببینیم خاصیت این همه شعار و وعده های توخالی اقای ارجمند چه بود برای این موسیقی. گروه کر صد هزار نفری چه شد؟ایا مدیر موسیقی باید بیاید اعلام کند من مخالف قانون کپی رایت هستم؟ایا باید وارد بیزینس کنسرت کیتارو و... شود؟ایا باید چندین ماه منوچهر صهبایی را به دفتر موسیقی بکشاند و صد جا او را رهبر سمفونیک معرفی کند و بعد لایی بکشد؟ایا باید با هنرمندان به جرم کار در ماهواره برخورد کند اما خودش با من و تو مصاحبه کند؟ایا باید خود را رییس کل موسیقی پنداشته و به ناشران بخشنامه های مضحک و نشدنی ابلاغ کند؟ایا شان مدیر موسیقی این است که با ÷ور ناظری ها درگیر شود؟راستی ماجرای گفتاواز به کجا رسید؟کی بود ادعا میکرد گروه های موسیقی برای اجرا در خارج از کشور هم باید از ما مجوز بگیرند؟ماجرای کسب مقام اولی گروه کر عمرانلو در لتونی را چه کسی مطرح کرد؟شما که میخواستی موقع برکناری اینگونه نشان دهی که در اعتراض به خانه موسیقی برکنار شده ای چگونه در اولین نشست خانه موسیقی که بعد از جلسه منتقدان برگزار شد صف اول نشسته بودی. اقای ارجمند این قبا از روز اول برای شما خیلی گشاد بود و شما به جای ان که تلاش کنی و قدت را بزرگ کین سعی کردب با شلوغ کاری ناتوانی مدیریتی خود را جبران کنی که خب نشد

یکشنبه 14 تیر 1394 - 15:40

فقط باید تاسف خورد.ایشون بسیار زحمتکش و دلسوز برای نظم دادن به موسیقی در اداره ارشادی که هیچوقت کارشناس موسیقی نداشت بودن.بی شک در نبودشون دوباره به همون وضعیت اسفبار قبل برمیگردیم

یکشنبه 14 تیر 1394 - 15:45

بد نيست ادم يادش نره كه اركستر سمفونيك، اركستر ملى بعد أز سالها بازگشايى شدن. گروههاى رآك و متال مجوز اجرا گرفتن و امار كنسرت ها چندين برابر شد. خودتون ميگين أماكنى ها سرش جيغ كشيدن. چه كار ميشه كرد؟ به خاطر لغو كنسرت كلهر اينقدر پيگير شدن كه رئيس جمهور هم اعتراض كرد. شما از اون چار دستتون مشخصه كارتون در چه سطحيه. احتمالا از اين كارهاى بزرگ خبر ندارين

یکشنبه 14 تیر 1394 - 15:50

این استعفا رو چرا این گونه نگاه می کنید، چرا به این موضوع فکر نمی کنید هنوز دوسال نشده علی مرادخانی معاون وزیر شده اما 3مدیری که از خودش حکم گرفتن استعفا کردن؟ چرا به تازگی مشکل آقای شفیعی و مراداخانی پیش اومده، ایراد جای دیگه است

یکشنبه 14 تیر 1394 - 18:51

من نمیدانم چرا همه یا مطلق تعریف میکنند یا یکسره بد میگویند از ایشان. ایشان هم مثل هر مدیر دیگری نقاط قوت و ضعفی داشتند که به نظر من اینها هستند. نقاط قوت:انگیزه بالا برای کار،سفرهای گسترده استانی که به گفته خودشان در طول هجده ماه مدیریت،هفتاد سفر استانی رفتند. مقید ندانستن خود به نظرات حراست ارشاد و در نتیجه گره گشایی از مشکل چند گروه موسیقی. اشنایی با موسیقی و در نتیجه ورود به مباحث تخصصی.// و نقاط ضعف: تلاش برای جلب توجه عمومی از راه دادن وعده های بی پشتوانه، از دست دادن تدریجی اعتماد اهالی موسیقی به سبب بی تدبیری در برخورد با مشکلات. تلاش برای تسویه حساب با موزیسینهایی که از قبل با انها مشکل داشتند. عدم تجربه مدیریتی که باعث جدی نگرفتن حرفهای ایشان توسط دیگر مدیران فرهنگی میشد. فقدان صداقت در رفتار با دیگران مثل اقای صهبایی و غیره. تلاش برای به حاشیه بردن انجمن موسیقی و در نتیجه بی اعتنایی کامل انجمن به اقدامات ایشان. تلاش برای ایفای نقش دو گانه با خانه موسیقی به معنای فالوده خوردن با منتقدان خانه و همزمان اظهار کرنش و اطاعت به هیات مدیره خانه. سعی برای منسوب کردن خود به نهادهای عالی مملکت

یکشنبه 14 تیر 1394 - 21:54

ارجمند خیلی خوب بود و تلاش کرد اما بعضی جاها به وعده هاش عمل نکرد و بد قولی کرد. ولی موسیقی تو زمان ایشون تغیرات خوبی کرد!!!!!!!!!

یکشنبه 14 تیر 1394 - 22:43

واقعا حیف شد

تازه موسیقیجون گرفته بود واقعا :(

دوشنبه 15 تیر 1394 - 01:07

متاسفم که این همه نقطه مثبت رو نمیبینید...حدود 8 سال مجوز آموزشگاه موسیقی به شهرستان ها داده نمیشد آیا دوستان منتقد میدونستن یا فقط توقع دارین؟؟ لغو کنسرت از طرف اماکن و نیروی انتظامی بوده کسی چرا جرات انتقاد نداره از اون ها؟؟ تا حالا شده به این فکر کنین که راه اندازی یک ارکستر سنفونیک و کسب بودجه چه مراحلی داره؟؟ الان نوازندگان ارکستر از ارشاد حقوق میگیرن و ماهیانه دارن کنسرت میذارن...ارکستر ملی هم همینطور...ایشون واقعا زحمت کشیدن و خون دل خوردن رسمش نیست اینجور ناعادلانه انتقاد ببندید به یک استاد دانشگاه و دکترای موسیقی.یادتون باشه که اساتیدی که با ایشون کار کردن نظرشون مثبت بوده لطفا به سایت های مختلف سر بزنید...مگه شده بود تا حالا کنسرت های خارجی داشته باشیم تو ایران؟؟ دیدید که ایشون برگزار کردن و از گروه های و موسسات هم حمایت کردن.واقا کمی منطق داشته باشید و مقایسه کنیدبا دوره های قبل.سال 93 حدود 2000 کنسرت موسیقی داشتیم و حود 115 تا لغو شده که از سمت دیگر ارگانها بوده.در ضمن بسیاری از فعالیت هاروهم بعدا متوجه میشید.حیف و صد حیف به این هنرمند نماهای یک طرفه که هیچ گاه قدردانی بلد نیستندوفقط خواسته های خودشون رو میبینن.طول عمر فعالیت ایشون کمتر از 2 سال بود.تمام این کار ها رو مدیران قبلیدر طول سالهانتونستن انجام بدن.یک کم دید خوب داشته باشید و صحیح ببینید.متاسفم و باز هم متاسفم برای دوستانی که فقط منفی نگر هستند...لیاقت ایشون بالاتر از مدیریت مرکز موسیقی استکردند.فقط

دوشنبه 15 تیر 1394 - 08:27

دوست ناشناس!لطفا اول اطلاعات خود را کمی افزایش دهید و بعد اظهار نظر کنید. مجوز اموزشگاه های موسیقی در اختیار دفتر اموزشهای هنری است نه دفتر موسیقی و با شروع دولت جدید و باز شدن فضا ، ان دفتر شروع به دادن مجوز کرد واقای ارجمند قهرمان شما کوچکترین نقشی در این ماجرا نداشت.در خصوص ارکستر سمفونیک وملی هم دستور و حمایت شخص رییس جمهور بود که 4 ملیارد تومتن هم بودجه به ان تختصاص دادند اما متاسفانه حرکات و حرف های نپخته اقای ارجمند موجب عدم تشکیل ان میشد تا جایی که ارشاد به این نتیجه رسید که از این امامزاده ابی گرم نمیشود و کار را به بنیاد رودکی سپرد و بنیاد هم ارکستر ها را راه انداخت و خود ارجمند هم اعتراف کردکه"من اخبار ارکسترها را از رسانه ها متوجه میشوم"و چیزی که خودش هم مدعی اش نیست را شما به پای افتخارات ایشان مینویسید؟ایا هیچوقت از خود پرسیده اید که ایشان در مالزی!!!چه دکترایی گرفته اند؟نکته خیلی بامزه این است که فرموده اید قبل از ایشان کنسرت خارجی در ایران نداشته ایم. برادر دو دقیقه مطالعه کنی دیگر هیچوقت از این حرفهای با مزه نمیزنی. چیزی که سابقه نداشته شراکت مدیر در بیزینس این کنسرتها بوده که مشکلاتی پدید اورده و در حال بررسی است.اخرین نکته ای که خوب است بدانید این است که ایشان روز شنبه با حکم صریح وزیر ارشاد از کار برکنار شدند و باز هم در حرکتی نا صادقانه و در سودای گرفتن پست مشاور اعلام کردند که به خاطر برگشت به دانشگاه!!(حتما دانشگاه های فوق تخصص مالزی!)استعفا داده اند. در خصوص ایشان مطالی خیلی زیاد است که فعلا بماند...

دوشنبه 15 تیر 1394 - 12:35

هر چند بعضی جاها بد قولی کرد اما تو دوره ی ایشون وضع موسیقی چند برابر بهتر شد و خواننده ها سامان دهی شدن و خیلی ها رو از ماهواره جمع کرد و مجوز گرفتن . حوادث اخیر لغو کنسرت هم به ایشون ربطی نداشت و نیروهای دلواپس باعث شدن این اتفاقات بیفته .
یه نفر هم که دلش به حال موسیقی میسوخت و حذف کردند . ارکستر ملی و سنفونیک هم که ایشون 2باره باعث فعالیت شون شد.

سه شنبه 16 تیر 1394 - 08:55

ارجمند هیچ قدرتی نداشت و هیچ کاری هم انجام نداد ( آغاز به کار دوباره ارکسترها هم هیچ ربطی به ایشان نداشت و دستور از بالا بود - دولت این کار را کرد و تازه این آقا با مصاحبه ها و اظهار نظرتش نشان می داد درک درستی از اهمیت ارکستر های ملی و سمفونیک نداردو مخالف شروع به کار دوباره ارکسترهاست)
در کل بهترین خبر این چند وقت برکناری آقای ارجمند بود از سمتی که اصلا در حد و اندازه های ایشان نبود.

پنجشنبه 18 تیر 1394 - 02:07

دکترای ایشون اتنوموزیکولوژِی است یعنی موسیقی شناسی قومی.اگه خواستید اطلاعاتم رو بیشتر در اختیار کسانی مثل شما میذارم!!!!!به هیچ عنوان در هیچ جایگاهی حق تمسخر ندارید... بگم بگم راه انداختنون معلومه از کجه سرچشمه میگیرهو از کدوم جناه و دسته این.
من خودم در ارکستر سنفونیک هستم با مدرک فوق لیسانی موسیقی شما بنده رو راهنمایی نفرمایید
ارکستر سنفونیک بعد از راه اندازی(دقت بفرمایید بعد از...) بدلیل سیاست های وزارت به بنیاد سپرده شد دوست محترم.از روز فراخوان و تست و حق.ق ما همش با دفتر موسیقی بوده استاد...
آموزشگاه ها هم دقیقا با اومدن ایشون سروسامان گرفتند...ایشون هم بدلیل اینکه دست لابی های خانه موسیقی و دلالان رو بسته بود از همون سمت خانه موسیقی و آقای نوربخش بهش فشار آوردن و نذاشتن کار کنه.بله در جلسات هم نمیگفتند که بیاد ایشون به طعنه گفت که منم در خبرگذاری ها خبر ها رو میخونم...ایشون سال ها در دانشگاه تدریس کردند پس نیازی نیست شما!!! سابقه دانشگاهیشون رو به متلک بیان کنید که اصلا عادلانه نیست و شاگرداشون و خود دانشگا ه ها گواه این مساله هستند......کلا خوشتون میاد مسائل رو بچرخونید...ایشون استعفا دادن نه برکناری...
کاش یک کم در باب این انتفادها مطالعه میکردید...مساله شما شخصی است که به مدرک ایشون هم ایراد میگیرید هرچند در این جایگاه نیستید حضرت عالی...کاملا مشخصه از جایی خط میگیرید و سازماندهی میشید واقعا متاسفم که پاتون رو از گلیمتون درازتر کردید و همه چی رو زیر سوال میبرید...
برید نظر بزرگای موسیقی که مصاحبه هاشون داره پخش میشه رو در مورد عملکردشون بخونین...نظر اساتیدی چون فخرلدینی...ناظری...علیزاده و ... البته اگه شما قبولشون دارین

پنجشنبه 18 تیر 1394 - 02:13

نوع نوشتار یک منتقد ناشی در همه سایت ها عین همه با اسامی گوناگون حرف هموشونم یکیه...حداقل سیایت داشته باش متفاوت بنویس!!!!!فقط ایراد میگیرن که کاری نکرد.آقا برو از اساتیدت بپرس بهت میگن

پنجشنبه 18 تیر 1394 - 02:15

متن کامل مصاحبه دکتر ارجمند در ایسنا رو بخونید

پنجشنبه 18 تیر 1394 - 02:18

مستر احسان در خحی نیستس بخوای مدرک استاد رو زیر سوال ببری شک ندارم مسالت شخصیه.برو داداش جایی دیگه...وزارت علوم قبول کرد تو هم کوتاه بیا و قبول کن.خخخخخخخخخ

پنجشنبه 18 تیر 1394 - 02:22

dooste aziz enteghad dorost. dige nabayad tohmat bezaniii vallla zeshteee harchi bashe arjmand ostade daneshgaho khodesh honari.asatid hame ghaboooolesh daraaaan.tekrar nasheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

پنجشنبه 18 تیر 1394 - 02:26

خواسته های خانه موسیقی را انجام نداد و آقای نوربخش که با آقای مرادخوانی رفاقت دارند آرام آرام نگذاشتند کار کنه.مثل اینکه معاون هم نگذاشتند انتخاب کند و در همه مساله ها خودشان تصمیم گیرنده بود که باعث رنجش و استعفای ارجمند شد.در زمان متضرر میشویم ایشان خودش موزیسین حرفه ای بود

پنجشنبه 18 تیر 1394 - 02:28

الان سیامک همون احسانه؟؟!! خخخخخخخخخخ

پنجشنبه 18 تیر 1394 - 19:07

اگه واقع بین باشبم باید قدردانی کرد,زیاد کار کرد با اینکه هیچ حمایتی نشد خانه موسیقی و آقای مرادخانی بزرگترین سد راهش بودن چون عقایدشون رو نپذیرفت,موسیقی دان ها در چند روز گذشته خیلی حمایتش کردن,یکم منصف باشیم تو این شرایط و مدت کمتر از دو سال خیلی خوب کار کرد

پنجشنبه 18 تیر 1394 - 19:10

Doosesh darim sadegh boodo khedmatgozaaaaaar,tnx ostad arjmand

پنجشنبه 18 تیر 1394 - 19:12

بنده با ناشناس کاملا موافقم واقعا باید دید ایشون رو,جایگاه و منش هنری ایشون و بزرگتر از همه جسارتشو داشت و خوب پیش رفت

پنجشنبه 18 تیر 1394 - 21:12

درود بر استاد ارچمند هرجا هستید پاینده باشید
اگه فقط یک بار با ایشون برخورد داشته باشید دیگه این حرف ها رو نمینویسید
این انسان صادقانه خدمت کرد درود بر شما

پنجشنبه 18 تیر 1394 - 21:15

نقد الکی نگنین و جوندین,کی بهتر از ارجمند.واقعاحیف شد

پنجشنبه 18 تیر 1394 - 21:18

من خودم توی ارکسترسنفونیک هستم,تمام کارا و زحمتاشو دکترارجمند کشید بعد دادن به بنیاد رودکی چون مسایل مالی مطرح بود یک سری سیاست ها,لطفا از بیرون نظر ندین و تمام ارکستر این داستان رو میدونن و تاسف میخورن

جمعه 19 تیر 1394 - 01:38

بزرگترین کار آقای ارجمند ارکستر سنفونیک و ارکستر ملی بود,راه اندازیش بعد از سالها تعطیلی ساده نبود,اینکه سیاستی پشتش بود که زحمتشو انداختند گردن این استاد و از اعتبارش استفاده کردند و بعد دادند به بنیاد رودکی واقعا تاسف باره,متاسفم برای این همه سیاست های تخریب برای یک نفر که فقط خواست خدمت کنه,چون با خانه موسیقی و جناب نوربخش همراه نبود از همونجا هم بهش ضربه زدند,دلالای موسیقی رو بیرون کرد و این جسارت بالایی میخواد,بهر حال ازین پس باید تاسف خورد و منتظر شد تا شرایط جدید رو دید,درود بر این استاد خدمتگذار و بادانش

جمعه 19 تیر 1394 - 01:42

استاد عزیز در هر مقامی باشی شخضیت و جایگاهت برای ما شناخته شده است,حیف که دیگه نتونستیم بیشتر از شما استفاده کنیم,متشکرم جناب دکتر ارجمند
از دانشجوهای شما در دانشگاه هنر

جمعه 19 تیر 1394 - 01:46

Aghaye siamk behtare begi dr arjmand baraye in post bozorg bood,asatidi mesle ishun ziadi bozorgano tuye in jahaye kuchik ja nemigiran,shomam ba ye istad lahneto avaz kon,motmaenam hata ye bar nadidishun faghta naghdaye alakio bi daro peykar,behtare hado marze khidetuno moshakhas konin,aslan dar jayi nistii bekhay injoori sohbat koni dada

جمعه 19 تیر 1394 - 01:51

استاد ارجمند تنها کسی بود که تونست با دلالای مرکز مقابله کنه,دست بوسیم استاد,ارکستر سنفونیک و ملی هم.شاهمارش بود چاکریم

دوشنبه 29 تیر 1394 - 14:16

چقدر جامعه موزیسینها ساده هستند . اگر قرار شود مسایلی برملا شود دیگر آبرویی برای موسیقیدانان ایرانی نمیماند بواسطه دروغگوییهای مدیریتی و هم چیزهای دیگررررر ... / میترسم بگم بگم ها دوباره راه بیفته . خانه موسیقی تا الان سکوت کرده و الا طبق اسناد و مدارک میتونه آبروریزی کنه...

دوشنبه 29 تیر 1394 - 17:17

ارجمند را حوزه هنری معرفی کرد . اصلا کسی اورا نمیشناخت . اما به حوزه و دوستان و اساتیدش هم پشت کرد . واقعا حرفهای گنده میزد و ادمها را متحیر میکرد که عجب خودش را قبول دارد. در هر صورت نه ان مسولیت یکساله و نه این مسولیت یکونیم ساله در قواره ایشان نبود ... والا حداقل معاونت هنری و کارمندان دفتر موسیقی ازاو حمایت میکردند...که نکردند.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود شايعه‌اي كه به حقيقت تبدیل شد؛ مدیرکل دفتر موسیقی استعفا داد | موسیقی ما