برنامه یاد بعضی نفرات
 
بهمن ماه سال جاری و با ده قطعه؛
آلبوم «من و خوشبختی» با صدای «سیاوش کاظمی» به بازار عرضه خواهد شد
موسیقی ما - «سیاوش کاظمی» یکی از خواننده های موسیقی پاپ است که تا کنون دو آلبوم رسمی را در بازار منتشر کرده است. او آلبوم های «محتاج» و «ترس» را با همکاری چهره های مطرح موسیقی پاپ تولید و ارائه کرد. این خواننده از اواخر سال 91 و با شروع روند تولید آلبوم جدید وارد فاز دیگری از فعالیت های هنری خود شد. سیاوش کاظمی طی ماههای اخیر در سکوت کامل به سر می برد و حضور چندانی در رسانه ها نداشت. برای پیگیری جدیدترین فعالیت های این خواننده و آخرین وضعیت آلبوم سوم او به سراغش رفتیم و چند دقیقه ای را با وی گپ زدیم که در ادامه می خوانید:
 
  • *از آلبوم جدید چه خبر و در چه مرحله ای از تولید قرار دارد؟
هفتاد درصد مراحل تولید آلبوم پیش رفته است و در صورتی که مشکلی در برنامه ریزی ها نداشته باشیم این آلبوم در بهمن ماه به بازار عرضه می شود.
 
  • *عوامل تولید آلبوم چه کسانی هستند؟
این آلبوم هم مثل کارهای گذشته ده قطعه خواهد داشت. در بخش ترانه با «عبدالجبار کاکایی»، «علی بحرینی»، «ناصر نامدار»، «سید محمد کاظمی»، «مروارید جان بزرگی» و «رادمان مختاری» همکاری داشته ام. آهنگسازی قطعات توسط «ایمان حجت»، «علی تفرشی»، «سید محمد کاظمی»، «پیام هوشمند»، «صادق نورانی»، «علی اینانلو» و «فرشید رضایی» انجام شده است. همچنین ایمان حجت، علی تفرشی، فرشید رضایی، صادق نورانی، پیام هوشمند و «امیر مباشر» هم وظیفه تنظیم ها را بر عهده داشته اند.
 
  • *قبلا اعلام کرده بودید که اسم این آلبوم «خوشبختی» است. هنوز هم قرار است که کار را با همین نام ارائه کنید؟
حدودا دو سال پیش اعلام کردیم که «خوشبختی» نام این آلبوم خواهد بود. من همیشه اسم آلبوم خودم را در ابتدای پروسه تولید انتخاب می کنم. چند ماه بعد دوست عزیزم «حمید عسکری» این اسم را برای آلبوم خود انتخاب کرد. من روی کلمه خوشبختی اصرار داشتم و به همین دلیل آلبوم سوم بنده با نام «من و خوشبختی» منتشر خواهد شد.
 
  • *کمی در مورد فضای کلی ترانه ها، ملودی و تنظیم ها صحبت کنید.
تجربیات دو آلبوم قبلی خودم را در این مجموعه به کار بردیم. سعی کردیم در این آلبوم پرانرژی تر و روان تر با مخاطب در ارتباط باشیم. همان قدر که تفاوت های عمده ای بین آلبوم اول و دوم من وجود داشت در این آلبوم به لحاظ تجربه به پختگی بیشتری رسیده ام و شاهد اتفاقات بهتر و متفاوت تری خواهیم بود. معمولا می گویند که آلبوم سوم در حکم آلبوم مرگ و زندگی یک خواننده است و تمام توان خودم را در تولید این مجموعه به کار بردم.
 
  • *چرا در این چند ماه گذشته کم کار بودید و اسمی از شما در رسانه ها دیده نمی شد؟
من در فاصله بین انتشار دو آلبوم قبلی هم تک قطعه ای منتشر نکردم. قطعه خوشبختی پس از آلبوم دوم و از طریق سایت «موسیقی ما» به مخاطبان ارائه شد. من اصولا اهل حاشیه نیستم و ترجیح می دهم که کارهای خودم را دقیق و با برنامه دنبال کنم. سعی می کنم آن کاری که لازم است را درست انجام دهم. برای دوری از حواشی در یک سال اخیر حضور چندانی در رسانه ها نداشتم و فقط مراحل تولید آلبوم سوم را دنبال می کردم. دوست داشتم که در آرامش کار کنم که خدا را شکر نتایج خوبی هم حاصل شد. من طی دو سال گذشته حداقل در سی برنامه رادیویی و تلویزیونی حضور داشتم. به عنوان مثال روز مادر امسال در برنامه «گلخانه» شبکه سوم سیما قطعه «مادر» را اجرا کردم اما در چند ماه اخیر باز هم پیشنهاد شرکت در برنامه ها را قبول نکردم. به امید خدا پس از آلبوم سوم حضور و ارتباط بیشتری با رسانه ها خواهم داشت.
 
  • *دلیل اینکه تا کنون کنسرت بزرگی را در تهران برگزار نکرده اید چیست؟
ریسک برگزاری اولین کنسرت برای هر خواننده ای زیاد است و تا کنون با تهیه کننده ای در این زمینه به توافق نرسیده ام. از سوی دیگر من تولید آلبوم سوم را آغاز کرده بودم و نمی توانستم کار را رها کنم و پیگیر برگزاری کنسرت باشم. قطعا پس از انتشار آلبوم سوم روی صحنه خواهم رفت. دوست ندارم که با کنسرت کوچک کار خودم را در این زمینه آغاز کنم و تمایل دارم که در یکی از بهترین سالن های پایتخت با مخاطبان خودم دیدار داشته باشم.
 
  • *و کلام آخر؟
تهیه کننده دو آلبوم قبلی خودم بود و در آلبوم سوم هم روال کار به همین شکل است. من در این ده سالی که فعالیت حرفه ای انجام می دهم از جیب خودم هزینه کرده ام و اسپانسر نداشتم. هیچ درآمدی از موسیقی تا کنون نداشتم. اسپانسرهایی تا کنون با من وارد مذاکره شده اند که نوع کار آنها در شأن من نبوده است. زمان، انرژی و تفکر زیادی در هر اثر موسیقی صرف می شود و نمی توان منزلت این هنر را به دلیل پول پایین آورد. همین مسائل باعث می شود که با سرمایه شخصی کار خودم را دنبال کنم. از سوی دیگر چندی پیش قطعه ای به نام «سرنوشت» که یک ملودی فوکلوریک داشت را تولید کردیم. پارت اول این قطعه به زبان آذری بود و در پارت دوم هم آقای کاکایی یک ترانه فارسی زیبا سرودند. این اثر چندی پیش در فضای مجازی منتشر شد و استقبال بسیار خوب مخاطبان را به دنبال داشت. من متولد شهر «خلخال» و بزرگ شده تهران هستم و همیشه همشهری های عزیزم درخواست قطعه آذری را از بنده داشتند. آن اثر را به همه همشهری های عزیزم تقدیم کردم و امیدوارم که با آلبوم جدید بتوانم گوشه ای از محبت های مخاطبان عزیزم در اقصی نقاط کشور را جبران کنم.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 26 مهر 1393 - 00:30

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

شنبه 26 مهر 1393 - 19:54

آفرین به این طرز نگرش... که با توجه به سختی های تولید آلبوم موسیقی ،حاضر نیستید به هر قیمتی آلبومو بدید بازار. همین که "افراد مطرح " و نامبر وان موسیقی رو برای تولید آلبوم انتخاب کردید و وقت روش میذارید نشون میده که برای موزیک ارزش قایلید و اون رو درک میکنید.این ارزش کار شما رو بیشتر میکنه.
قطعه خوشبختی هم که واقعا عاالی بود. پیشنهاد میکنم گوش کنید!!
اینشالا که موفق باشید.

شنبه 26 مهر 1393 - 22:49

واقعا قطعه سرنوشت فوووووق العااااده بود
ملودی فاخر.....و البته غم وحشتناکی که تو صداشووون بود
آرزوی موفقیت برای این واقعا خواننده ای که قدر هنرو میدونه

شنبه 26 مهر 1393 - 22:52

ممنون از این همه تلاشهایی که انجام دادید برای ارائه موسیقی به معنای واقعی
مانا باشید

یکشنبه 27 مهر 1393 - 10:02

عالى بود اميدوارم روند موفقيتتان ادامه داشته باشد

یکشنبه 27 مهر 1393 - 12:16

منتظر آلبوم هستیم .........
ی هوادار

یکشنبه 27 مهر 1393 - 16:00

خیلی هم عالی موفق باشین , منتظر کنسرتیم بیشتر

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «من و خوشبختی» با صدای «سیاوش کاظمی» به بازار عرضه خواهد شد | موسیقی ما