برنامه یاد بعضی نفرات
 
شامگاه 18 اردیبهشت؛
شیرازی ها به استقبال گروه موسیقی قمر رفتند
موسیقی ما - كنسرت گروه موسيقي قمر به سرپرستي نويد دهقان و آواز حميدرضا نوربخش شامگاه ١٨ ارديبهشت ماه سال جاري در تالار حافظ شيراز برگزار شد.

اين گروه كه براي نخستين بار در شيراز به صحنه رفته بود،آثار تاره اي از ساخته هاي نويد دهقان که با توجه به ويژه گي هاي صداي حميدرضا نوربخش ساخته شده بود،را اجرا كرد.

در ابتداي كنسرت بهزاد رواقي و حميد بهروزي نيا با حضور بر روي صحنه قطعه بي كلام شكست سكوت ساخته بهزاد رواقي را در مايه دشتي به زيبايي نواختند،سپس گروه قمر در صحنه حاضر شد و تصانيف مهر تو،هنوز،دريغ،نيلوفر مرداب،پرنده و در تماشاگه پاييز را با اشعاري از شيداي گيلاني،حافظ و سياوش كسرايي به اجرا درآورد.
از نكات قابل توجه كنسرت اجراي منسجم گروه قمر و آوازهاي كم نظير حميدرضا نوربخش بود كه با تسلط زياد و مدلاسيون هاي پيچيده در همايون،اصفهان،ماهور و دشتي تصنيف هاي نويد دهقان را تكميل مي كرد.

اعضاي گروه قمر در اين اجرا بهزاد رواقی و حمید بهروزی نیا ( تار)، بابک غسالی (عود)، علیرضا گرانفر ( سنتور)، شاهین صفایی ( بم تار)،حسین محمد حسینی ( نی)،نسیم اربابی و سارا هستی ( کمانچه)، نیلوفر شهبازی و مهزاد خردمند ( کمانچه آلتو)، فرهاد صفری ( تمبک)، شهریار نظری ( دف) بودند که نوید دهقان را به عنوان نوازنده کمانچه، آهنگساز و سرپرست گروه همراهی کردند.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 - 10:28

دیدگاه‌ها

چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 - 00:53

به جرآت می توان گفت توانایی که آقای نوربخش درآواز دارند هیچکدام از خوانندگان موجود ندارندو فاصله بسیار است ومسلمانشانه درک هنری و زحمت وپشتکارواستفاده به حق ایشان از استاد شجریان می باشدولی جای تاسف است که ایشان اینچنین خود را از فضای فعلی تولید موسیقی جدا کرده اند ومردم رانیز محروم داشته اند امیدوارم کاراجراشده جدیدشان به بازار عرضه گردد تا ساعتها وروزها از آن بهره گیریم

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود شیرازی ها به استقبال گروه موسیقی قمر رفتند | موسیقی ما