برنامه یاد بعضی نفرات
 
 گروه سیاوش در کیش کنسرت می دهد
روزهای ۲۳ و ۲۴ اردیبهشت ماه؛
کیش میزبان همایون شجریان و گروه سیاوش می‌شود
موسیقی ما - گروه موسیقی سیاوش به سرپرستی و آهنگسازی کیخسرو پورناظری در جزیره کیش روی سن می‌رود. به گزارش موسیقی ما، گروه موسیقی سیاوش به سرپرستی و آهنگسازی کیخسرو و سهراب پورناظری در روزهای ۲۳ و ۲۴ اردی بهشت ماه و درسالن مرکز همایش‌های بین المللی خلیج فارس کیش، به اجرای کنسرت خواهد پرداخت.

این کنسرت در دوبخش مجزا برگزار می‌شود و گروه سیاوش در آن به اجرای اشعاری از خیام، مولوی، حافظ، سعدی و هومن ذکایی دربه صورت اجرای تریو تنبور و عود و کنترباس و سازهای کوبه‌ای و در بخش دوم نیز به ارجای موسیقی سنتی ایرانی در آواز اصفهان و دستگاه نوا خواهد پرداخت.

کنسرت آیینه‌ها در روزهای ذکر شده و در ساعت ۳۰ دقیقه بامداد اجرا می‌شود و بلیت فروشی آن از هم اکنون آغاز شده است.

در این اجرا که آهنگسازی آن را کیخسرو و سهراب پورناظری به عهده دارند، نوازندگانی همچون همایون نصیری (سازهای کوبه‌ای)، حسین رضایی نیا (دف)، آیین مشکاتیان (تمبک و کوزه)، بابک غصالی (عود)، آزاد میرزا‌پور (تار)، مهیار طریحی (سنتور)، داریوش آذر (کنترباس) و سهراب‌پور ناظری (تنبور و کمانچه) حضور خواهند داشت.

همایون شجریان به یاد گروه آوایی که پدرش بنا گذاشت، نام گروه تازه تاسیس خود را چندی پیش سیاوش نهاد. اعضای این گروه نوازندگانی هستند که از آن‌ها نام برده شد..
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 20 اردیبهشت 1393 - 02:10

دیدگاه‌ها

دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 - 00:30

بدترين موقع...

پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 - 00:55

به دليل اشكال فني در ميكسر اصلي سالن sound craft vi6 كه قبلاً به گروه اعلام شده بود اين كنسرت با ميكسر allen & heath به همراه افكت پروسسور Lexicon mx200 و پروسسور DBX صدا برداري شد. صداي سالن توسط باند هاي لاين اري RCF پوشش داده شد و به همراه ٦ مانيتور و ٢ اِيير مانيتور براي گروه صدا داده شد ، ميكرفن هاي گروه بجز خود همايون و سهراب كه ميكرفن خودشان را به همراه داشتند مابقي از ميكرفن هاي AKG 3800 براي بك وكال و c1000 براي سازها زهي و ميكرفن هاي AKG براي سازهاي كوبه اي استفاده شد.

پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 - 01:10

تصوير برداري همزمان سالن توسط ٥ دوربين روبوتيك SONY و سوئيچر DFS-800 سوني انجام شد كه در شب اجراي اول گروه داخل سالن روي video wall ها پخش همزمان انجام شد و در شب دوم اجرا به دليل نقص فني ويدئو وال ، تصوير روي ويدئو پروجكشن اصلي سالن در بك گروه نمايش داده شد. ركورد تصوير اين كنسرت ( آيينه ها ) قبلاً در اجراي تالار وحدت تهران به مبلغ ٢٥٠ ميليون تومان به يك شركت رسانه اي فروخته شده بود به اين دليل ، در اجراي كنسرت كيش ضبط تصوير انجام نگرديد و در سالن هم تصوير برداري براي عموم ممنوع اعلام شده بود.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کیش میزبان همایون شجریان و گروه سیاوش می‌شود | موسیقی ما