برنامه یاد بعضی نفرات
 
گزارشی از کنسرت حریق خزان (علیرضا قربانی) در تالار وحدت تهران؛
فصل خزان با «حریق خزان» آمد
موسیقی ما - کنسرت «حریق خزان» با آهنگسازی مهیار علیزاده، صدای علیرضا قربانی و رهبری سهراب کاشف و با اجرای قطعاتی از آلبوم حریق خزان با اشعاری از فریدون مشیری، مهدی اخوان ثالث، هوشنگ ابتهاج، احمد شاملو و عطار نیشابوری در تالار وحدت تهران برگزار شد.این کنسرت در 5 شب و 9 سانس برای علاقه‌مندان و مشتاقان موسیقی ایرانی  که در تمام سانس‌ها سالن برگزاری کنسرت را پر کرده بودند، برگزار شد.

قطعات محبوب آلبوم حریق خزان به همراه سه قطعه «درد مشترک»، «بی خوابی» و «مرا» که به احتمال زیاد در آلبوم جدید (همکاری دوباره مهیار علیزاده و علیرضا قربانی) منتشر خواهند شد در این کنسرت اجرا شدند. ارکستر بزرگ حریق خزان به رهبری سهراب کاشف پس از استقرار در جای خود قطعه بی کلام «رنگ زندگی» را اجرا کردند و پس از آن با حضور علیرضا قربانی روی صحنه؛ قطعه «آخرین جرعه جام» اجرا شد.

علیرضا قربانی پس از اجرای این قطعه ضمن خیر مقدم به حاضرین در سالن توضیحاتی درباره کل اجرا ارائه کرد و گفت: خوشحالیم امروز با «حریق خزان» مهمان شما هستیم. این آلبوم از پر طرفدارترین آثاری است که من تا کنون کار کرده‌ام و به سهم خودم بسیار خرسندم که قطعاتی از این آلبوم همراه با ارکستری به رهبری پیمان کاشف روی صحنه می‌برم.

این خواننده موسیقی ایرانی در ادامه افزود: مجموع قطعات این کنسرت در دو بخش برگزار می‌شود و قرار گذاشتیم با همراهی بهنام ابوالقاسم نوازنده پیانو و سامان صمیمی نوازنده کمانچه دو قطعه آوازی نیز در برنامه اجرا کنیم.

«کنسرت بزرگ حریق خزان» با بداهه خوانی و بداهه نوازی قربانی و ابوالقاسم و اجرای قطعه ای به نام «به بادم دادی» ادامه پیدا کرد و پس از آن ارکستر روی صحنه آمد و قطعه پایانی بخش اول با نام «دل در آتش» را اجرا کردند.

گروه پس از استراحتی کوتاه بار دیگر به صحنه برگشت و در بخش نخست از قسمت دوم این کنسرت قطعه «بی قرار» را باشعری از هوشنگ ابتهاج اجرا کرد. «درد مشترک»، «بی خوابی» قطعه بی کلام «خاطرات»، «ارغوان» و قطعه «مرا» از دیگر قطعاتی بود که در بخش دوم از این کنسرت اجرا شد.

پس از اجرای قطعه پایانی این کنسرت، گروه با تشویق‌های بی امان حاضرین در تالار وحدت مواجه شدند و علیرضا قربانی از مهیار علیزاده دعوت کرد تا در میان این تشویق‌ها همراه گروه باشد.

 سهراب کاسف در میان این هیاهو پشت تریبون آمد و خطاب به تماشاگران گفت: ارکستر «کنسرت بزرگ حریق خزان» تنها در دو روز گذشته مجموع قطعات این کنسرت را آماده کرد. این رهبر ارکستر در ادامه از حاضرین در کنسرت خواست که ارکستر را با صدای بلند تشویق کنند و در پایان گفت: من به سهم خودم خوشحالم که در کنار آواز ایرانی، ارکستر ایرانی و آهنگساز ایرانی و در وطنم ایران اجرای برنامه دارم.

عکس‌هایی از این اجرا را اینجا ببنید و همچنین در روز‌های آینده می‌توانید یادداشت‌های نویسندگان سایت موسیقی ما درباره کنسرت حریق خزان در سایت مشاهده کنید.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : جمعه 12 مهر 1392 - 13:35

دیدگاه‌ها

Mas
سه شنبه 9 مهر 1392 - 21:22

با تشکر از یلدا ذبیحی
با تشکر از سایت موسیقی ما
MAS

چهارشنبه 10 مهر 1392 - 13:15

این کنسرت عالی بود به خصوص که ارغوان دو بار خوانده شد

چهارشنبه 10 مهر 1392 - 21:30

سپاس از شما و عکاس محترم

پنجشنبه 11 مهر 1392 - 08:13

موسیقی ما چرا اینجوری می کنی ؟؟ امین حبیبی داره البوم مجازش رو منتشر می کنه و تو بی خیال نشستی ... امین حبیبی بعد از هفت سال تونسته البومش رو مجاز کنه و تو هیچ خبری نداری اخه چرا ؟ لطفا جواب بده

پنجشنبه 11 مهر 1392 - 13:15

مدیر سایت موسیقی ما !!!!!!!!!!!
انگار آلبوم رحیم شهریاری هم منتشر شده ها میترسی تو صدر باشه تو بخش آلبوم ها نیست . موسیقی فقط موسیقی تهران هست دیگه بقیه ی استان ها کشک

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود فصل خزان با «حریق خزان» آمد | موسیقی ما