برنامه یاد بعضی نفرات
 
علیرضا قربانی
روز آخر مرداد‌ماه در برج میلاد نهران؛
علیرضا قربانی برای اجرای قطعات ماندگارش روی صحنه می‌رود
موسیقی ما - بهار راستین: کنسرت علیرضا قربانی اواخر مرداد ماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود. مجید روغنی مدیر برگزاری این کنسرت ضمن اعلام این خبر افزود: «این کنسرت یکی از ماندگارترین کنسرت‌های آقای قربانی خواهد بود. از این جهت از واژه ماندگار استفاده می‌کنم چون تمامی قطعاتی که در این برنامه اجرا می‌شوند از ماندگارترین قطعاتی هستند که مردم - از هر قشری در جامعه و با هر سلیقه ای قطعه ای - این رپرتوار رو به نوعی شنیدند و به یاد دارند. اسپانسر مالی این برنامه یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید محصولات لاکچری در دنیا است با نام «مون بلان» است و همچنین شرکت بازرگانی کوه سپید ایران تنها نماینده رسمی مون بلان در ایران حمایت مالی از این برنامه را بعهده دارد.

در این برنامه که با ارکستر 20 نفره اجرا خواهد شد آثاری از فرهاد فخرالدینی، فردین خلعتبری، رهی معیری، استاد تجویدی، استاد خالقی، فریدون مشیری، همایون خرم، گل گلاب، و دکتر افشین یداللهی به اجرا در خواهد آمد، در حال حاضر آخرین مراحل دریافت مجوز اجرای صحنه ای را طی می‌کنیم و فروش بلیط این برنامه و پس از اخذ مجوز در هفته آینده شروع و اطلاعات بیشتری از این برنامه در روزهای اینده منتشر خواهیم کرد.

مجید روغنی که در حال حاضر به عنوان قائم مقام مدیرعامل و مدیر انفورماتیک در شرکت ترانه شرقی فعالیت دارد این کنسرت را جدا از فعالیت‌های شرکت ترانه شرقی خواند و در این رابطه توضیح داد : این برنامه یک برنامه خاص و جدا از کارهای شرکتی من هست، بدلیل درخواست رسیده از یک کمپانی بزرگ تجاری و نمایندگی ان‌ها در ایران تصمیم به برنامه ریزی و اجرای این کنسرت گرفتیم و بعد از مشورت با آقای قربانی داشتم، برای یک اجرای فاخر قطعاتی را انتخاب کردیم که به نوعی محبوب‌ترین قطعات اجرا شده توسط ایشان هست.

مجید روغنی در رابطه با فعالیت‌های ترانه شرقی گفت : در حال حاضر و تا روی کار امدن دولت جدید برنامه ریزی‌های خودمان را برای نیمه دوم سال انجام می‌دهیم، البته آلبوم «دینگو مارو» کاری از محسن شریفیان و برای تولید آماده کرده‌ایم و مجوز این آلبوم نیز دریافت شده و تلاش می‌کنیم این آلبوم تا شهریور ماه منتشر شود، در رابطه با آلبوم آریان نیز از آنجاییکه همه شعرهای آلبوم پنجم آریان در زمان مدیرکلی آقای میرزمانی در دفتر موسیقی رد شد آقای رجب پور تصمیم گرفتند تا زمان تغییر نگاه‌ها به اوضاع موسیقی که امروزه درد همه هنرمندان در این رشته است درخواست مجوز را از ارشاد پس بگیرند و پیگیری مجوز را بعد از روی کار آمدن دولت جدید انجام دهند.

او همچنین از افتتاح نسخه جدید سایت ترانه شرقی همزمان با عید سعید فطر خبر داد و افزود در این نسخه فراخوان استعدادیابی در موسیقی نیز از روز افتتاح بر روی پایگاه اینترنتی شرکت ترانه شرقی قرار خواهد گرفت.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 مرداد 1392 - 10:01

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

شنبه 5 مرداد 1392 - 11:53

زنده باد استاد علیرضا قربانی .....

شنبه 5 مرداد 1392 - 15:38

منتظر اين اجراي ماندگارم ، قطعا كارهاي استاد از بهترينهاست ، به اميد اين اجرا

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود علیرضا قربانی برای اجرای قطعات ماندگارش روی صحنه می‌رود | موسیقی ما