برنامه یاد بعضی نفرات
 
اسفنديار قره باغي
اسفنديار قره باغي در گفت و گو با موسيقي ما:
به جاي همكاري با خواننده هاي بد صدا، ترجيح مي دهم تدريس كنم
موسيقي ما- لي لا رضايي: اسفنديار قره باغي كه به تازگي از سفر لبنان به ايران بازگشته درباره همكاري خود با خواننده ها گفت: اين روزها از كمتر صدايي خوشم مي آيد و با كمتر صدايي ارتباط برقرار مي كنم به همين دليل ترجيح داده ام فعلا با هيچ يك از خواننده ها همكاري نداشته باشم.

خالق سرود«آمريكا ،آمريكا» در ادامه صحبتهايش گفت: با مروري به گذشته، مي بينم آنچه از دست داده ايم، فرهنگ بوده و هنر و در واقع آن هنري كه هميشه ادعايش را داشتيم ديگر نزدمان نيست. به همين دليل دوست ندارم با كساني كار كنم كه هيچ صدايي ندارند و فقط آمده اند به عرصه موسيقي كه فرياد بزنند. در حالي كه عرصه موسيقي جاي فرياد كشيدن نيست.

قره باغي همچنين تاكيد كرد: طرف با كلي پول و هزينه مي خواهد آلبوم خوب روانه بازار كند، در حالي كه اگر صدا و استعدادش را داشت، كافي بود تا بتواند يك آلبوم خوب منتشر كند و به دست مردم برساند.

وي كه مدتهاست به دليل دوري از پايتخت كم كار شده است دراين باره اظهار داشت: پايتخت نشيني حوصله و صبر مي خواهد، اعصاب آرام مي خواهد كه متاسفانه من ندارم. اصلا و به هيچ وجه تصميم ندارم حتي براي كاركردن هم كه شده در تهران زندگي كنم. ترجيح مي دهم در تبريز باشم و كم كار كنم، اما در تهران زندگي نكنم.

وي افزود: متاسفانه ما در تبريز تعامل خوبي با مسولان وزارت ارشاد نداريم و شايد به همين دليل است كه از من كارهاي جديد نمي شنويد. به جرات مي توانم بگويم اگر تبريز وزارت ارشاد نداشت بهتر بود. چون اصلا و به هيچ وجه نمي توانيم خود را با آنها هماهنگ كنيم .

گفتني است خالق سرودهاي خاطره انگيز«ارس» و سمفوني «خليج فارس» چندي پيش بنا به دعوت حسن نصرالله، به همراه بيش از صد نفر از اهالي هنر، ميهمان حزب الله لبنان بود كه در آنجا به اجراي قطعه معروف «انتظار» با مطلع« تمام خاك را گشتم به دنبال صداي تو» از سروده هاي يوسفعلي ميرشكاك پرداخت.

شايان ذكر است در این سفر تفریحی – فرهنگی که هفته‌ اول خردادماه انجام شد، گروهی از هنرمندان سینما و تلویزیون و سایر شاخه‌های هنری را جمعی از مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر مراکز و نهادهای فرهنگی ازجمله کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همراهی می‌کردند.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 خرداد 1392 - 17:04

دیدگاه‌ها

پنجشنبه 30 خرداد 1392 - 23:49

من هم با استاد موافقم واقعا بعضی صدا ها ادم رو دلزده میکنه

جمعه 31 خرداد 1392 - 13:19

خوااانده ی حرفه ای کم نداریم
مثل چاوشی مثل صادقی و ..
یه بلانسبت بد نیست

شنبه 1 تیر 1392 - 00:21
mehrnoosh garmabi

ما گفتیم بعضی آآآآآآآآآآآآآآ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
باشه حالا چون شما می فرمایید باشه
بلا نسبت محمد علیزاده و اقای چاووشی واقای صادقی

151.247.237.44
شنبه 1 تیر 1392 - 00:37

در مورد ارتباط نگرفتن جنابتان با صداي خوانندگان،احتمال نميدهيد اشكال از فرستنده نباشد؟
مثلا با صداي ملكوتي آقاي قرباني،از جبرييل گرفته تا قلوه سنگ،همه حس ميكنند طاير عرش اعلايند، اگر تا الان نشنيديد، حتما بشنويدش.

سه شنبه 15 مرداد 1392 - 12:25

خالق اون اثر نیست، خواننده اش هست. اینا با هم فرق داره!
ملودی آمریکا آمریکا رو احمدعلی راغب ساخته و محمد میرزمانی تنظیمش کرده واسه ارکستر.

دوشنبه 15 خرداد 1396 - 02:14

با سلام اصلا خوش صدا باخواننده موفق فرق داره که کمتر باهم جمع میشه خیلی از خوش صداها قطعا خواننده نشدن ولی بعضی از خواننده های پر طدفدار مثل رضا صادقی هم اصلا صدای دلنشینی ندارن ولی ثابت کردن که خوانندگی اصلا در حال حاضر صدای خوب نمی خواد فقط تازگی و شعر خوب و صدایی متفاوت هر چند بم و زمخت باشه

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود به جاي همكاري با خواننده هاي بد صدا، ترجيح مي دهم تدريس كنم | موسیقی ما