برنامه یاد بعضی نفرات
 
کنسرت گروه شیدا به سرپرستی محمد‌رضا لطفی
کنسرت گروه شیدا به سرپرستی محمد‌رضا لطفی
تاریخ: 
30 و 31 اردیبهشت و 1 خرداد 1389
مکان: 
سالن همایش‌های برج میلاد تهران
ساعت: 
20
قیمت بلیت: 
20، 25، 35، 40 و 50 هزار تومان
توضیحات: 
شما مي توانید به صورت اينترنتي و از طريق سايت: www.golcheen.org نيز اقدام به رزرو بليت كرده و بليت ها را به وسيله پيك در محل ، تحويل بگيرید. یا با شماره 91- 88469689 تماس بگیرید.

در اين كنسرت ها آثار جديدي از استاد محمدرضا لطفي توسط گروه هاي سه گانه به اجرا در خواهد آمد. خوانندگي اين كنسرت گروه هاي شيدا را نيز محمد معتمدي، امير اثني عشري وعليرضا فريدون پور بر عهده دارند.

به مناسبت اين كنسرت استاد محمد رضا لطفي بيانيه اي در خصوص روند برگزاري كنسرت ها منتشر كرده كه متن آن به شرح زير آمده است:

مردم شريف ايران
با اينكه برگزاري كنسرت ها در داخل كشور هنوز با دشواري هائي مواجه است و گروه هائي تلاش دارند تا با نگاهي غيرواقع بينانه نسبت به فعاليت اندك اهل موسيقي موضع گيري كرده و جو را تحت تاثير قرار دهند اما بايد توجه داشت كه همانگونه كه اهالي سينما و تاتر و نيز گالري هاي هنري به كار حرفه اي خود پرداخته و فعال هستند شايسته است جامعه موسيقي ما نيز هماهنگ با بقيه تخصص هاي هنري گام بردارند تا كنسرت ها و ديگر فعاليت هاي موسيقي متوقف نشده و راه عبور را به مدنيت اجتماعي و فرهنگي هموار سازند همچنين تاكيد مي شود سفارت هاي دول غربي تلاش دارند تا هنرمندان و حتي هنرجويان با استعداد موسيقي و ديگر رشته هاي هنري را با دادن ويزا هاي چند ساله راهي غرب نمايند تا بضاعت فرهنگي و هنري ايران تضعيف گردد .اين سياست و روش هاي آنها بايد از يكسو وزارت ارشاد را كه مدعي خدمتگزاري به فرهنگ ايران است را بر آن دارد كه شرايط بهتر و مساعدتري را براي فعاليت هنرمندان فراهم آورده و از سوي ديگر نيز فعاليت و حضور مسئولانه هنرمندان در ايران را مي طلبد. هنر ما هميشه براي مردم ايران بوده و هست و مخاطب هنري ما تنها دولتمردان نيستند و اين مردم هستند كه سرنوشت كشورشان را رقم مي زنند.
محمدرضا لطفي

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:06

با تمام وجود دوستدارم تک ستاره شب من. سال فال مال حال اصل نصل بخت تخت بادت اندر شهریاری برقرار بر دوام. دوست دارم استادم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:06

سلام
لطفا زمان و نحوه تهیه بلیط را اعلام فرمائید
با تشکر

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:06

سلام
لطفا بفرمایید بلیطها کی آماده فروش می شوند و از طریق چه سایتی قابل خریداری هستند.
متشکرم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:06

سلام.
درود بر شما آقای لطفی شما حق ما ایرانیها هستین و ما دوست داریم در داخل کشور شاهد کنسرتهای بزرگان موسیقی اصیل ایرانی باشیم واقعاً جای تاسفه که راه رو برای شما و هنرمندانی مثل شما سخت می کنن.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:06

سلام گرم من به استاد لطفی و همراهانشون
از خدا براتون سلامتی و توان روزافزون ارزو می کنم که موسیقی این دیار رو زنده نگی دارید. ارزو می کنم که بار دیگه شاهد کنار هم نشستن و هم نوا شدن بزرگان موسیقی ایران باشیم تا لبخند شادی به لب همه دوستداران موسیقی بنشینه. هنوز هم مجموعه چاووش تازه ست.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:06

درود بر استاد یگانه موسیقی ایران

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:06

جزییات برنامه ی 1خرداد رو هم بگذارید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:06

سلام با همه احترام و ارادتی مه به استاد لطفی دارم یه انتقاد هم دارو ایشان فکر نمیکنند یه دانشجوی هنر یا دوستدار هنر اصیل ایرانی میتونه بلیتی رو تهیه کنه مبلغش 50،000تومان ؟1درسته مبلغ پایینتر هم بود ولی همنون 2-3ساعت اول تموم شد یا مراکز پخش گفتند که تموم شده چرا بجای 2یا3شب اجر یه هفته اجرا ندارند که هزینه ها هم پایینتر باشه که عموم مردم بیان آشنا بشن لذت ببرن ای کاش شعر ندیم و عمل کنیم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:06

بی صبرانه منتظر کنسرت استاد لطفی هستم و همیشه از شنیدن صدای ساز اینشون لذت بردم و ارادت خاصی به استاد دارم و امیدوارم همیشه سالم باشند و کنسرتهای مختلفی اجرا کنند.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
19 + 0 =

Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.




دانلود کنسرت گروه شیدا به سرپرستی محمد‌رضا لطفی | موسیقی ما