برنامه یاد بعضی نفرات
 
قصهٔ زندگی
قصهٔ زندگی
امتیاز: 
3.315845

امتیاز : 66.3/100
تعداد رأی: 3679
( امتیاز : 66.3/100 - 3679 رأی)
(3679 رأی)

خواننده: 
ایرج (حسین خواجه امیری)
ترانه سرا: 
نسرین سیفی
آهنگساز: 
بهنام خدارحمی
تنظیم کننده: 
بهنام خدارحمی
نوازنده ها: 
علی جعفری پویان، سینا جهان آبادی، مهران مهتدی، پدرام فریوسفی، فرشید فره‌مند (ویولن)، رسول بهبهانی، پیام طونی (ویولن آلتو)، بهنام خدارحمی (پیانو)، بهروز قونسولی (قانون)، محمود رحمانی‌پور (عود)، سعید بطلانی (سنتور)، امید امیری (تار)، حمید‌پور اسدالله خان

ژانر:

انتشارات: 
پرتو آبی (پخش: یکتا گستر)
فصل انتشار: 
بهار
ماه انتشار: 
ارديبهشت
سال انتشار: 
1391
توضیحات: 

<strong>آرتین ولی الهی:</strong> &laquo;قصهٔ زندگی&raquo; آلبومی شریف و فاخر است که نیاز به هیچ توضیح اضافه&zwnj;ای ندارد و البته از استاد &laquo;ایرج&raquo; چیزی جز این انتظار نمی&zwnj;رفت. ملودی و تنظیم&zwnj;های دلنشین و امروزی &laquo;بهنام خدا رحمی&raquo;، ترانه&zwnj;های روان و بی&zwnj;تکلف &laquo;نسرین سیفی&raquo; و صدای قدرتمند و خاطره انگیز استاد &laquo;ایرج خواجه امیری&raquo;، شرایط را برای موفقیت این آلبوم و مورد توجه قرار گرفتن آن از جانب مخاطبین فراهم نموده است. کیفیت بالای صدا و میکس و مسترینگ خوب آلبوم نیز از نکات برجستهٔ آن است.

لیست فطعات: 
3.74548

امتیاز : 74.9/100
تعداد رأی: 2267
( امتیاز : 74.9/100 - 2267 رأی)
(2267 رأی)

3.741285

امتیاز : 74.8/100
تعداد رأی: 1635
( امتیاز : 74.8/100 - 1635 رأی)
(1635 رأی)

3.86574

امتیاز : 77.3/100
تعداد رأی: 1795
( امتیاز : 77.3/100 - 1795 رأی)
(1795 رأی)

3.70784

امتیاز : 74.2/100
تعداد رأی: 1441
( امتیاز : 74.2/100 - 1441 رأی)
(1441 رأی)

3.726845

امتیاز : 74.5/100
تعداد رأی: 1490
( امتیاز : 74.5/100 - 1490 رأی)
(1490 رأی)

3.704105

امتیاز : 74.1/100
تعداد رأی: 1389
( امتیاز : 74.1/100 - 1389 رأی)
(1389 رأی)

3.69565

امتیاز : 73.9/100
تعداد رأی: 1403
( امتیاز : 73.9/100 - 1403 رأی)
(1403 رأی)

3.69959

امتیاز : 74.0/100
تعداد رأی: 1468
( امتیاز : 74.0/100 - 1468 رأی)
(1468 رأی)

مظالب مرتبط : 

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:00

من هم انتظارم از آلبوم چیز دیگه ای بود
ولی ترک آخر جبران همه ی ترک های قبلی رو کرد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:00

چرا بیخودی میری حاشیه عزیز من تو چرا جواب سوال منو نمیدی؟برای اینکه از زیر سوال در بری میری در مورد یه چیز دیگه بحث میکنی پیش خودت خوب چیزی یاد گرفتی اره که جواب ندی اصلا بعد بحثو ببری اون سمتی که خودت دوست داری خودت یه بار نظرت که تایید میشه بخون خداییش بینم متوجه مگه خدا تو رو از رو ببره.میشی چی میگی اصلا خودتم من میگم تو میگی تحریر غلطه یعنی چی اصلا بگو دیگه خب؟ ... میای اینجا ایراد از استاد ایرج و احسان میگیری نمیدونی چی مینویسی و خرفات چین شما تو همین بحث ساده و نوشتن مشکل داری اونوقت میای واسه ما کارشناس بازی درمیاری و از اواز حرف میزنی.شما میخوای دیده شی یه هر نحوی و الانم که اینجور بحث الکی و غیر منطق میکنی داری کیف میکنی چون کلا اینجور ادمی هستی دوست داری اینجور باشی دوست داری .... شما که اینقد ادعات میشه موسیقی سنتی دوست داری و گوش میدی و از موسیقی پاپ متنفری چرا پس یه نظر ازت هیچکی ندیده توی پست های موسیقی سنتی این سایت یا البوماش؟ ولی تا دلت میخواد تمام شعرهای البوم های پاپ خط به خطشو حفظ هستی و میای کارشناس بازی درمیاری. اگه پاپ دوست نداری خوب گوش نکن کسی مجبورت کرده پس ببین اینجور نیست خودتو گول نزن تو داری با این موسیقی زندگی میکنی و اگه یه روز گوش ندی شب نمیشه واست و وقتی هم که میبینی البومی یا خواننده ای موفقه تو بدت میاد دوست نداری از موفقیت دیگران تو بدت میاد و میای اینجا جبهه میگیر واسش ولی البوم هایی که خب نیستن و کسی گوش نداده و زیاد سر و صدا نکرده شما میری تو نظراتش میگی واقعا عالی بود و خوب بود حالا انصاف داشته باش بگو کدوم از حرفام درست نیست؟؟؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:00

اصلا عصبانی نیستم خیلی قشنگ و کاملا دارم جواب سوالاتتو میدم.اصلانم مهم نیست واسه من و بقیه که شما بخوای نظری بدی یا نه 1 درصدم نظراتت واسه هیچ کس اهمیت نداره چون خودتو نشون دادی چطور ادمی هستی نظراتتو که میخوندم اون اوایل میگفتم اره داری نقد میکنی و نظرتو میگی ولی بعدش دیدم نه اصلا شما جبهت از روی حسودیه و خراب کردن جو و از روی چیزایی که خودت میدونی چین و قبلا بهت گفتم.
اون چیزیم که میگم تو هیچ کدوم از پست و البوم های سنتی نظر نمیذاری کلی گفتم میگم اینقد که شما دم از موسیقی سنتی میزنی و دوست داری برو اونجا بحث کن و کارشناس بازی درار نه پاپی که به قول خودت دوست نداری و گوش نمیدی اومدی اسم میبری که من برم نگاه کنم که رفتی نظر دادی خوب دادی که دادی مهم نیست.
تو با این کارا فقط فرهنگ و شخصیت خودتو میبری زیر سوال دیگه هیچ سودی واست نداره و کمبود های خودتو داری نشون میدی.
من و بقیه اصلا مخالف نظر دادن شما نیستیم که میگی بازم میام نظر میدم اتفاقا دوسم داریم نظراتو بخونم و استفاده کنیم اما شما نه شما نظرت از روی قرضه و فقط قصد تخریب داری و این درست نیست.
شما فقط یه چیز یاد گرفتی میگی تحریر غلط بازم واسم نگفتی یعنی چی تحریر غلط که اینقد هی تکرار میکنی؟؟؟
مشکل خودتم از نظر اخلاقی و کمبود چیزی که داری بهت گفتم قبلا تو ارزو و فکرای توی ذهنت داری و دوست داری بهش برسی حالا چه تو موسیقی و چه هر چی دیگه و با دیدن ادمای موفق ناراحت میشی و چشم دیدن نداری راجب تحریر هم به همین صورت و دوبرابره دوست داری بزنی و کار کنی و با دیدن کسایی که این کارو مثل احسان بلدن شما دوست نداری بشنوی و شنیده بشه بین مردم.
راجب تحریر زدن اون اسم هایی که بردی مثل قربانی و شجریان و.... اگه دقت کنی توی کامنت بالا بهت گفتم هر خواننده ی سنتی و هنرمندی با توجه به اون صدا و حنجره ای که داره اواز میخونه و تحریر میزنه یعنی تحریری که استاد شجریان میزنه با توجه به صداشه و تحریر که قریانی و غیره... میزنن هم بازم بستگی به صداشون و حنجره داره احسان خواجه امیری هم با توجه به صدایی که داره و موسیقی سنتی که از خیلی کوچیکی کار کرده اواز میخونه و تحریر میزنه و کسی مثل استاد ایرج بالا سرش بوده که الان شده این تو این سن که به جرات میگم احسان توی سنتی هیچی کمتر از سنتی کارها نداره با تجه به اینکه احسان الان 27 سالشه و یه جوونه و کسایی مثل قربانی متولد 51 و همایون 53 که از نظر اختلاف سن با احسان خیلی بیشترن.
حالا شما دوست نداری اواز خوندن احسانو گوش کنی و ناراحت میشی از این موضوع به خودت بستگی داره و قبلا بهت گفتم چرا...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:00

حالا دیگه حرفای من خنده دارن اره یا حرفای تو که خودتم نمیدونی چی میگی اصلا و با کلمات بازی میکنی.
بهتم گفتم انصاف داشته و نظراتی که راجبت میدم بگو کدومش درست نیست که هیچی نگفتی؟
بعدم شما خیلی ادعات میشه میگی از پاپ رفتم سنتی خیلی معذرت میخوام شما کی هستی اصلا که اینقد خوتو روشن فکر میگری و فکر میکنی کاری کردی.کجایه این موسیقی هستی؟چند تا البوم دادی؟صداتو تا حالا کسی شنیده اصلا؟شما دو برابر استاد شجریان اواز میخونی و همه شگفت زده کردی؟
تو فقط در حد یه اسم هستی نه کسه دیگه عزیز من اینقد از این حرفا نزن مردم اینقد دیگه فهم و شعورشون بالا نرفته که بخوان تو واسشون مهندس بازی دربیاری.
دقیقا همون چیزایی که احسان روشون تبحر خاص داره تو میگی نداره که نشانه از حسود بودنته تحریراش که هیچ کم نداره از کسایی که دارن موسیقی سنتی کار میکنن که اسمشونو بردی
و شما میگی درست نیست چون خودت ارزوته یه روزی مثل احسان و بقیه بتونی و توانایشو داشته باشی که بزنی که نداری بعد میگی اشتباه که منم 10000 بار پرسیدم بگو بینم اشتباه یعنی چی الان توضیح بده؟؟در نرو جواب
راجب گام بالا هم که حرفی ندارم اصلا برو گوش بده متوجه میشی که هیچی
اصلا چه ربطی داره هی حامی حامی میکنی من اسم کسی دیگری رو بردم که تو اسم میبری شما حامی دوست داری برو حامی گوش کن حامی و امثال اون خیلی کوچیک تر از این حرفان که بخوان با احسان هم ردیف بشن عزیز من.
شما هر کمبودی داری تو زندگی به خودت مربوطه کمبودت پوله اره اون دیگه دست من و بقیه نیست که اشکال خودتو میخوای تو موفقیت دیگران پیدا کنی که البته به نظر من همه چیز پول نیست به رفتار و سیاست کاریه خوده ادم بستگی داره که اگه شما دوست داری موسیقی کار کنی باید بگم هیچ کدوم از صفات رو نداری.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:00

خدایی حرفات خنده داره چون تمام البوم نظر میدم میگن حسود و فقط طرفدارای احسان نیست. من همه جا گفتم دفعه هزارم من از پاپ رفتم سنتی. احسان ایراداشو گفتم از تحریر - گام بالا - بد تلفظ کردن بعضی کلمات مثل ت یا تکون خوردن وحشتناک فک و باز شدن زیاد دهن که مشخصه صداسازی ضعیف و هزار ایراده دیگه. دوست من تحریر اشتباه هیچ ربطی به سن یا چیزایی که میگی نداره. من که گفتم حامی حسود استاد فراستی حسود میگین شماها وای به حال ما که تازه میخواهیم کار بدیم بیرون. حرف حامی درسته و دستشو میبوسم که گفت موسیقی پاپ آبروی موسیقی اصیل رو برده. احسان خواننده پاپ هست فقط و بس. از بچگی هی میگین ولی باباش میگه 7 سال آواز کار کرده الانم 27 سالشه آخر از چند سالگی کار کرده بگذریم این بحثا بی فایدست و همه هم میدونن پول میلیونی چه میکنه از تنظیم کننده - ترانه سرا و... پس بحث بیخوده به نظر من. ای کاش 1% این پولا رو اهالی سنتی داشتن با صدای جاودانه که من میشناسم ولی با نداشتم پول تو خونن. البته همیشه تو دنیا بدترین ها بهترین هستند از فیلم بگیر تا البوم و...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:00

من پولشو دارم دوست من اما از راه نا سالم نمیخوام به جایی برسم و اگه این کاره بودم و طریقشو بلد بودم این وضع من نبود. پول کثیف در آوردن همه بلدن و نمیگم کیا این کارو میکنن. .... من اصلا حامی گوش نمیدم و بعضی وقتا شایدم چند وقت و سالی یه بار گوش میدم و افتخار میکنم به این صدا ولی اصلا بهش علاقه ندارم و قدرت صداشو رو قبول دارم. دوست من صدا چیزیه آدم نظر میده علاقه چیزه دیگه هست. دلیل نمیشه کسی نمیخونه یعنی بلد نیست موسیقی و... 100 نفر میشناسم از کل خواننده های پاپ قوی ترند ولی به همین تدریس و دوری از جو سازی راحت ترند یا همین طور موسیقی اصیل. در کل خیلی احساسی هستی و در کل احسان فقط با ادبه همین و خواننده معمولی کشوره. همیشه گفتم بازم میگم بدترین خواننده هایی که فحش بد و... میدن هم طرفدار داره و ربطی به خوبی طرف نداره دوست من. بعید میدونم سایت این نظرمو بذاره اگه گذاشت که ممنونم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:00

جواب حرفای بالام چی شد پس چرا چیزی نمیگی؟ خداییش چند ساعت فقط گذاشتی که به نظرات خودت لیک زدی مالا منو منفی واقعا متاسفم...همین دیگه میگم شما با خودت و وضعه زندگی که داری مشکل داری خودتم داری میگی قشنگ.شما پولشو داری پس بسم الله شروع کن!نه عزیز من همه چیز پول نیست واسه موفق شدن اینایی که داشتن تا الان البوم دادن چی شدن و چیکار کردن همه ی حرفاتم تکراریه و قبلا همه رو مو به مو جواب دادم در صورتی که شما اصلا راجب حرفای من هیچی نمیگی چون جوابی نداری که بخوای بدی.فقط هم واسه اینکه بیای جوابی بنویسی میای حرفای تکراری و بی ربط میزنی. ...و با تلاش بتونی برسی به اون چیزی که میخوای+باید رفتار و کردارتم درست کنی....که بخوای اینجا در مورد کسایی مثل احسان خواجه امیری رو پدرش بخوای حرف بزنی. معمولان کسایی که اینقد ادعا دارن و روشن فکر بازی درمیارن و راحت به خودشون اجازه میدن راجب چنین افراد بزرگی نظر بدن. تو هر حرفه ای که راجبش حرف میزنن کاری انجام دادن حالا یا البومی دادن بیرون یا توی مسابقه و جایی مقامی اوردن بعد میان حالا نظرشونو میگن اما شما چی کار کردی تا الان؟البوم دادی؟کسی میشناست؟چی کاره هستی اصلا. شما فقط کارت اینه که شب تا صب بیای توی این سایت ....نشون بدی و .... خب شمام برو بشو جز همون ها بشو 100+1 توام برو با اونا کار کن که شاید به جایی رسیدی. اصلانم هم احساسی نیستم من فقط میام اینجا جوابتو میدم که بقهمی گرچم میفهمی و خودتم میدونی حرفات اصلا درست نیستن و فقط واسه خالی نذاشتن نظرت میای حرف میزنی.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:00

من راجب احسان از تحریر - گام بالا و هزار ایراد احسان گفتم نمیدونم چه طوریه که کلا 8 ماهه جواب سوالتو ندادم من مثل شماها نیستم + - بدم و مهم هم نیست واسم چون تا جایی که البومی رو گوش کنم نظر میدم و واسم مهم نیست حسود بگن یا نگن و من نظرمو میدم و تا ابد هم نظرم بر نمیگرده. خواننده کسیه خودش معروف شه نه با اسم بابا یا صدا سیما و تنظیم های میلییونی که اکثر خواننده ها اینجوری معروف شدن و من طوری میرم جلو که نگن فلان اهنگساز منو معروف کرد و... در کل انقد سواد آوازی و صدا سازی دارم که بدونم درست میگم یا نه حالا اسمش پوزه باشه من پوز میدم دوست عشق احسان و احساسی من

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:00

منفی مثبت هم جایی نوشتم بهترین البوم سال قطعه و... شد چاووشی و منم علاقه ای به صداش ندارم فلان خواننده که اصلا خواننده هم نیست 110 + و... بود و چاووشی 2000- این کارا زشته و همیشه هم گفتم. من وقت گذاشتم که از دیروز تا الان مثبت منفی وحشتناک عوض شده؟ کسی خوب باشه به مثبت منفی نیست دوست من. بهترین البوم سال هم گقتن چاووشی و یه سری که دقیقا عقده ای هستن میان منفی میدن و به فلان خواننده + باز بیان به حرفام منفی بدین اما یه روز به همه حرفای من میرسین

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:00

دوست من جواب شما رو علاوه بر دادن یه وسالی دارم چه طور میشه دنیا بهترین البوم جهان میکنه و 99% خواننده ها میگن مرد آول آواز ایران شجریان هست و فقط شما تنها مخالف شجریان هستین؟ مگه میشه شما فقط راست بگین؟ نه اگه 50 نفر نخالف و 50 نفر موافق از موسیقی دانها بود بازم میگفتم حرفت درست ولی نمیشه که کسی که همش ایراد داره به قول شما همه برن پیشش کلاس و کسی پیش ایرج نیاد از خوانندگان بزرگ که تو نقد همین سایت همایون شجریان رو مرد آوازی یه منتقدی گفت. انسانها بی ایراد نیستن ولی کسی که از شجریان بتونه ایراد بگیره از مرد اول دنیا موسیقی اصیل باید 100 برابر بهتر از شجریان باشه نه شمایی که هیچکی نمیشناسه و نه ترکی نه... اما کسایی که شجریان رو بهترین میدونند الان خودشون بهترین هستند تو موسیقی اصیل از سینا سرلک - همایون شجریان - حمیدرضا نوربخش رییس خانه موسیقی - محمد معتمدی - افتخاری - قربانی که بگم به دروغ گفتن شاگرد شجریانه قربانی و متاسفم واسه دروغ گو ها - مختاباد - صدیق تعریف - ناظری و 99% نوازنده ها البته خیلی ها هستند که بعد انقلاب و قبل بهترین معرفی کردن. شاید خیلی ها بگن قبل انقلاب فلانی گفته منم جواب میدم همه یه زمان موفقی دارند ولی آیا مثل شجریان همیشگی شدند یا البوم تکنو دادن؟ یکم تعصب رو بزاریم کنار. همیشه گفتم من علاقم اصلا شجریان نیست و نخواهد بود اما کسی که بهترین تاریخه و توهین به او یعنی توهین به موسیقی اصیل و بس. آخه نگاه آقای کیوان این همه از بهترین خواننده ها شاگرد شجریان بودند ولی ایرج شاگرداش پاپ هستند یکیش احسان فدایی و... این مقایسه شوخیه و دروغ که محمد معتمدی شاگرد ایرجه بعدش دیدن خراب کردن میگن ادامه رو ایرجه و محمد معتمدی که استادش شاگرد شجریان بود یعنی حمیدرضا نوربخش یا شما البوم کاملا پاپ - سنتی رو غیر ترک آخر میگید تصنیف و... من میگم دنیا ارزش نداره همدیگرو گول بزنیمو مقایسه 2 شخص رو زمان نشون داده که شجریان چی شد در دنیا و ایرج چی شده البته همه خوانندگان قابل احترام هستند ولی بیایم راستگو باشیم تا تو زندگیمون هم صداقت باشه

صفحه‌ها

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
3 + 8 =

Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.




دانلود قصهٔ زندگی | موسیقی ما