برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:00

اصلا عصبانی نیستم خیلی قشنگ و کاملا دارم جواب سوالاتتو میدم.اصلانم مهم نیست واسه من و بقیه که شما بخوای نظری بدی یا نه 1 درصدم نظراتت واسه هیچ کس اهمیت نداره چون خودتو نشون دادی چطور ادمی هستی نظراتتو که میخوندم اون اوایل میگفتم اره داری نقد میکنی و نظرتو میگی ولی بعدش دیدم نه اصلا شما جبهت از روی حسودیه و خراب کردن جو و از روی چیزایی که خودت میدونی چین و قبلا بهت گفتم.
اون چیزیم که میگم تو هیچ کدوم از پست و البوم های سنتی نظر نمیذاری کلی گفتم میگم اینقد که شما دم از موسیقی سنتی میزنی و دوست داری برو اونجا بحث کن و کارشناس بازی درار نه پاپی که به قول خودت دوست نداری و گوش نمیدی اومدی اسم میبری که من برم نگاه کنم که رفتی نظر دادی خوب دادی که دادی مهم نیست.
تو با این کارا فقط فرهنگ و شخصیت خودتو میبری زیر سوال دیگه هیچ سودی واست نداره و کمبود های خودتو داری نشون میدی.
من و بقیه اصلا مخالف نظر دادن شما نیستیم که میگی بازم میام نظر میدم اتفاقا دوسم داریم نظراتو بخونم و استفاده کنیم اما شما نه شما نظرت از روی قرضه و فقط قصد تخریب داری و این درست نیست.
شما فقط یه چیز یاد گرفتی میگی تحریر غلط بازم واسم نگفتی یعنی چی تحریر غلط که اینقد هی تکرار میکنی؟؟؟
مشکل خودتم از نظر اخلاقی و کمبود چیزی که داری بهت گفتم قبلا تو ارزو و فکرای توی ذهنت داری و دوست داری بهش برسی حالا چه تو موسیقی و چه هر چی دیگه و با دیدن ادمای موفق ناراحت میشی و چشم دیدن نداری راجب تحریر هم به همین صورت و دوبرابره دوست داری بزنی و کار کنی و با دیدن کسایی که این کارو مثل احسان بلدن شما دوست نداری بشنوی و شنیده بشه بین مردم.
راجب تحریر زدن اون اسم هایی که بردی مثل قربانی و شجریان و.... اگه دقت کنی توی کامنت بالا بهت گفتم هر خواننده ی سنتی و هنرمندی با توجه به اون صدا و حنجره ای که داره اواز میخونه و تحریر میزنه یعنی تحریری که استاد شجریان میزنه با توجه به صداشه و تحریر که قریانی و غیره... میزنن هم بازم بستگی به صداشون و حنجره داره احسان خواجه امیری هم با توجه به صدایی که داره و موسیقی سنتی که از خیلی کوچیکی کار کرده اواز میخونه و تحریر میزنه و کسی مثل استاد ایرج بالا سرش بوده که الان شده این تو این سن که به جرات میگم احسان توی سنتی هیچی کمتر از سنتی کارها نداره با تجه به اینکه احسان الان 27 سالشه و یه جوونه و کسایی مثل قربانی متولد 51 و همایون 53 که از نظر اختلاف سن با احسان خیلی بیشترن.
حالا شما دوست نداری اواز خوندن احسانو گوش کنی و ناراحت میشی از این موضوع به خودت بستگی داره و قبلا بهت گفتم چرا...

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
6 + 3 =

Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.




افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما