برنامه یاد بعضی نفرات
 
معجونی از شور، هیجان و آرامش
گزارشی از کنسرت شب گذشته «احسان خواجه امیری» در برج میلاد
معجونی از شور، هیجان و آرامش
موسیقی ما – بهمن بابازاده: کنسرت احسان خواجه امیری شب گذشته با استقبال پر شور دوستدارانش در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد. این خواننده پس از انتشار آلبوم جدیدش «عاشقانه ها»، چند هفته ایست که تور کنسرت هایش را در شهرهای مختلف کشور برگزار کرد و در ادامه این برنامه ها، در دو شب گذشته پذیرای دوستدارانش در برج میلاد بود تا اجراهایی برای مخاطبان تهرانی اش نیز داشته باشد.

  • در بک استیج چه خبر است؟
نیم ساعتی به شروع برنامه مانده و اعضای گروه در حال صرف شام در اتاق بک استیج اند. مهمان خاصی در بین حاضرین به چشم نمی آید و اعضای گروه و دور وبری های شان در حال گپ و گفت اند. چند دقیقه ای به همین منوال می گذرد و استقبال و پذیرایی و ارائه خدمات به خبرنگاران و اهالی رسانه حاضر در جمع از سوی برگزار کنندگان برنامه، در حد عالی و بی نقص انجام می شود.

در چشم به هم زدنی مهمانان ویژه برنامه وارد اتاق می شوند تا به یک باره سکوت و ارامش جایش را به هیجان حضور بزرگان موسیقی بدهد. محسن رجب پور نخستین مهمان برنامه است که وارد می شود و از سوی مسئولین «آوای هنر» مورد استقبال قرار می گیرد. سپس در چشم به هم زدنی استاد «ایرج» وارد می شوند تا همه گروه با انرژی تمام سراغ استاد خوش اخلاق آواز ایران بیایند و به ایشان خوشامد بگویند. در حالی که محسن رجب پور و استاد ایرج و همراهانش و مدیران شرکت آوای هنر دور یک میز مشغول گپ و گفتی دوستانه هستند، احسان خواجه امیری که در اتاق پشتی در حال استراحت بود، وارد می شود و یک راست سراغ پدرش می رود و با شوخی های جالبی به پدرش خوشامد می گوید. استقبال و خوشامد گویی احسان به محسن رجب پور هم در نوع خودش جالب توجه است و ظاهرا دوستی جدی و قدیمی ای بین این دو برقرار است. خود احسان خواجه امیری هم به جمع حاضر می پیوندد و شوخی ها و خاطره بازی ها شروع می شود. احسان برخی خاطرات با نمک پدرش را در جمع بازگو می کند تا جو شاد و پر انرژی ای در پشت صحنه برنامه برقرار باشد. عکس منتشر شده قدیمی«محسن رجب پور»(که هفته قبل در شبکه های اجتماعی منتشر شد) هم سوژه خنده بعدی جمع پر انرژی حاضر است که با استقبال خود رجب پور هم توام می شود و در این باره می گوید: «در این عکس حدود 21 سال داشتم. خوب یادم است که در آن زمان موسیقی در چه حال و روزی بود...».

در این لحظه رضا صادقی به همراه همسرش وارد می شوند تا جمع مهمانان با حضور خواننده محبوب این روزهای پاپ، کامل شود.

صادقی از همان لحظه اول برای عرض احترام به سمت استاد ایرج رفتند و ایشان را در آغوش گرفتند و با گفتن جمله «چه افتخاری بهتر از اینکه در جوار استاد بنشینیم»، در صندلی کناری ایشان نشستند. حالا دور یک میز 9 نفره ترکیب جالبی از اهالی موسیقی دور هم جمع شده اند و در حال گپ و گفت و شوخی و خنده هستند: محسن رجب پور، محمد جلیل پور، رضا صادقی، احسان خواجه امیری، استاد ایرج، امید حجت و هومن غفاری. این گپ و گفت صمیمانه در فضایی پر از شوخی و خنده فضای اتاق را تحت تاثیر خود قرار داده تا گروه تا قبل از روی سن رفتن، یک انرژی تمام و عیار بگیرد.

  • نور رو بنداز!
هیجان سالن قبل از روی سن آمدن احسان خواجه امیری، از لحظه ای به اوج خود رسید که یکی از عوامل جلوی درب ورودی VIP پشت بی سیم اش گفت :«نور رو بنداز!». صادقی و استاد ایرج وارد سالن شدند و نور سالن روی آنها انداخته شد تا حاضرین در محل برگزاری برنامه از دیدن این لحظه جیغ شان در بیاد. صادقی رو به سالن ایستاد وو به همه ادای احترام کرد و استاد ایرج نیز برای دوستدرانش دست تکان داد. در اوج این شلوغی ها گروه ارکستر روی سن آمدند و شورع به نواختن کردند. احسان خواجه امیری روی سن آمد و «حواسم نیست» اولین قطعه ای بود که این خواننده برنامه اش را با آن شروع کرد.

  • شخصیت جدید احسان!
همه کسانی که به برنامه های احسان خواجه امیری می روند معولا این خواننده را بسییار خجالتی و کم حرف می دانند ولی او این بار از همین ابتدای برنامه اش ، با گفتن جملات و صحبت هایی جالب لبخند را بر لبان همه نشاند. او در بخش هایی از برنامه با تقلید شخصیت و تکه پرانی های کاراکتر محبوب این روزها «آقای دوشواری» (!)، جو شادی را به سالن تزریق کرد. وی سپس ادای احترامی ویژه به پدرش که در سالن بود نمود که این ادای احترام با تشویق های متعدد حاضرین در سالن رو به رو شد. رضا صادقی و محسن رجب پور نیز از جمله کسانی بودند که در این برنامه از سوی خواجه امیری به آنها خوشامد گفته شد.

  • قطعات پرطرفدار
همان طور که پیش بینی می شد قطعات پرطرفدار این خواننده بخش های اصلی برنامه اش را تشکیل داده بودند. کجایی، لحظه، سلام آخر ،نابرده رنج ، میوه ممنوعه، نمیدونی و...قطعات دیگر. نکته جالب اجرای خواجه امیری این بود که تمام قطعات جدید آلبوم اش از سوی حاضران خوانده می شد تا باز هم بر کیفیت بالا و همه گیر شدن آلبوم آخرش صحه گذاشته شود.

  • روزبه بمانی
خواجه امیری در قسمت های مختلف برنامه اش بارها از روزبه بمانی یاد کرد و جایش را در این برنامه خالی کرد. ذکر خاطرات تولید قطعات آلبوم عاشقانه ها و خاطرات مشترکش با این ترانه سرا از جمله بخش های جالب سخنان خواجه امیری در مورد این ترانه سرای خوب کشورمان بود. 

  • به یاد همایون خرم
تاثیر گذار ترین بخش برنامه خواجه امیری بدون شک اجرای پر احساس قطعه جاویدان «امشب در سر شوری دارم» بود که به یاد استاد «همایون خرم» اجرا شد تا اشک خیلی ها از لحن سوزناک احسان در سالن در بیاید. شدت همخوانی ها تا حدی بود که در بسیاری از مواقع صدای ارکستر به گوش خواننده نمی رسید. در ابتدای این بخش ویدئویی از استاد خرم پخش شد و سپس این قطعه ماندگار در سالن با صدای این خواننده اجرا شد. احسان پس از خواندن این قطعه حضور خانواده و بازماندگان استاد خرم را در سالن اعلام کرد تا همه حاضران با تشویق های ایستاده خودشان، به فرزندان و همسر این استاد گرانقدر موسیقی ایرانی ادای احترام نمایند.

  • ارکستر بی نقص
اعضای گروه و ارکستر احسان خواجه امیری در شبی خاطره انگیز، با قدرت تمام ظاهر شدند و بی اغراق شب بی نقصی را به مخاطبان برای ارمغان آوردند. هومن نامداری و هومن غفاری بدون شک جزو بهترین ها ظاهر شدند و «امید حجت» و «احسان نی زن» هم با تک نوازی هایشان در برخی اوقات بسیار حرفه ای نشان دادند.

  • پرنده بی پرنده!
«میدونم که اگه پرنده رو نخونم نمیزارید برم. آخه استاد ایرج این چه کاری بود که خوندی و ملت این همه دوستش دارن؟ چرا دست از سر ما برنمی دارن ؟!» احسان با گفتن این جمله ها به پدرش ، انتهای برنامه اش را به طرز ویژه ای به اتمام رساند تا به قول خودش «یکی از بهترین اجراهای امسال » اش را در سالن همایش های برج میلاد بروی صحنه برده باشد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 بهمن 1391 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:50

دیشب فوق العاده بود!!
جای تمام هوادارایی که نبودن خالی بود!! به قول دوشواری عالییییی بود!! یکه یک!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:50

عاشقتم داش رضا یه دونه ای....
به امید انتشار آلبوم سلطان همین.........

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:50

سلام مرسی بابت گزارش موسیقی ما یه خبرم از رضا صادقی و البوم جدیدش بزار دیگه خیلی وقته نیومده...... همین..

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:50

این شخص یک انسان هنرمند ریشه ایه !!
نه ....... که بی ریشه و بدون سواد میان کنسرت میزارن .
با تشکر

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:50

دینا
تبریک میگم احسان عزیز.از این به بعد ما طرفدارهای سخت سلیقت بیش از پیش به خودمون میبالیم.بایسته و شایسته است که چه به لحاظ اخلاقی و چه به لحاظ هنر موسیقی تو رو "الگو"ی خودمون قرار بدیم.الحق و الانصاف گل کاشتی.خسته نباشی وخیلی متشکریم از این همه زحماتت.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:50

دینا
تبریک میگم احسان عزیز. از زحماتت بسیار متشکریم و خسته نباشی. از این به بعد ما طرفدارهای سخت سلیقت بیشتر به خودمون میبالیم و شایسته و بایسته است که چه به لحاظ اخلاقی و چه به لحاظ هنر موسیقی همیشه "الگو"ی ما قرار بگیری.خیلی دوستت داریم.مثل همیشه موفق باشی.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:50

من از احسان خوشم میاد اما واقعا جانبدارانه مینویسید ، از چشمان تیزبین مخاطبان مخفی نمیمونه وقتی در "چند خط کوتاهی" که از کنسرت محسن یگانه مینویسید تاکید میکنید "اقبال مخاطبان بر کارهای قدیمی یگانه بیشتر است" (در مورد سکوت نوشته بودید متنتان هم هست) اما اینجا حرف از "همه گیر شدن آلبوم جدید احسان" میزنید ، اینجا چشم ها تیز بینند و همه باهوشند ، سعی عجیبی دارید "عاشقانه ها" از "حباب" پیشی بگیره ، من که هر دو آلبوم رو 5 ستاره دادم چون احسان رو چند سال هم قبل از محسن دوست داشتم و عاشقانه ها رو یکی در میون با حباب گوش میدم ، اما اصلا این رفتار جانبدارانه صحیح نیست
اگر هراسی از این انتقاد نداشته باشید نظر بنده رو تایید میکنید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:50

رضا جوووووون یدونه به خدا به امید انتشار هزرچه زودتر البوم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:50

ehsano dus daram

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:50

احسان عزیز شب فوق العاده ای بود. ممنون

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:50

آقا منتظر انفجار باشید
تیزر رسمی آلبوم من خود آن سیزدهم منتشر شد همین روزا یه سونامی دیگه میاد تو بازار

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:50

سلام خوبید!!ببخشید من همه عکسای کنسرت ها باحضور سیاوش خیرابی عزیز رو میخوام!!!!چیکارکنم؟؟؟میشه برام بفرستید؟؟؟منتظر جوابتونم!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:50

خسته نباشید احسان عزیز حتما مثل همیشه عالی ...
گزارش خیلی خوبی بود ممنون ولی عکسها فوق العاده بود خصوصا عکسهای رضا صادقی عزیز که با دیدن اون عکسها به وجد امدم سعید عبداللهی عزیز دست مریزاد خسته نباشید .
حضور سبز رضا صادقی عزیز هم که حتما ی حال و هوای دیگه به کنسرت داده بود . نور هم انداختین رو صورتش چشماشو بسته عکسش بامزه شده . منتظر البوم و کنسرتت هستیم آقای صادقی عزیز . همین ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:50

سلام درست مثل پدرتون هنرمندانه آرامش و زندگی و عشق به هوادارانتون میدین ، واقعا باید به پدر و پسر گفت که محشرید... احسان جان افتخار موسیقی ایرانی .....

ممکنه تعطیلات نوروز هم کنسرت داشته باشی من خیلی دوست دارم شرکت کنم. منتظر جوابتون هستم.

ali
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:50

ممنون موسیقی ما کاشکی خواجه امیری باسیروان بیشتر کار می کرد ویا حداقل تویکنسرت دعوتشون می کرد

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود معجونی از شور، هیجان و آرامش | موسیقی ما