آلبوم پاییز بعد از تو با صدای حمید غلامعلی
 
برنامه یاد بعضی نفرات
 
هیچ کدام از قطعات من علیه کسی نیست!
«علی اصحابی» در واکنش به جنجال های شبکه‌های اجتماعی درباره او و آلبومش:
هیچ کدام از قطعات من علیه کسی نیست!
موسیقی ما – بهمن بابازاده: علی اصحابی این روز‌ها به سختی در حال کار کردن روی آلبوم جدیدش است و به قول خودش روزانه بیش از ۱۱ ساعت را در استویو می‌گذراند.

این خواننده به تازگی در صفحه شخصی‌اش تصمیم گرفت که بخش‌هایی از ترانه یک کار جدید‌اش را منتشر کند ولی نوشتن همین چند خط در صفحه شخصی این خواننده، باعث بوجود آمدن جنجال های فراوان در شبکه‌های اجتماعی شد و باعث شد تنش‌های زیادی بین طرفداران این خواننده و دوستداران یکی دیگر از خواننده‌هایی که به تازگی نیز آلبومش در بازار منتشر شده، بوجود بیاید.

دوستداران آن خواننده اعتقاد داشتند که اصحابی با این شعر قصد تخریب خواننده مورد نظرشان را داشته ولی خود علی اصحابی در این باره به «موسیقی ما» گفت: «هیچ کدام از قطعات من علیه کسی ساخته نشده و این جو سازی‌ها را نمی‌توانم درک کنم. هرگز در دوران کاری‌ام به کسی توهین نکرده‌ام و قطعا در ادامه نیز رویه‌ام همین طور خواهد بود.»

این خواننده درباره آلبوم جدیدش نیز گفت: «اسم آلبومم «فقط خودش باش» است که در حال طی مراحل اخذ مجوز است. جدیدا با دوست خوبم «کوشان حداد» پروژه‌هایی را برای آلبوم شروع کرده‌ایم که به موفقیت آن‌ها بسیار امید دارم. اگر همه چیز مرتب پیش برود به نظرم اوایل فروردین ماه آلبوم را در بازار موسیقی کشور منتشر خواهیم کرد.»
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 آذر 1391 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

sf
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

مرسی موسیقی ما بابت پیگیری این موضوع

هم علی اصحابی و هم م.یگانه از خوبایه موسیقی ایران هستن....

این دو خیلی هم هوادار دارن امیدوارم این جنجال کاملا خنثی شده و هوادارا این دو

پشته هم وایسن تا کسی سو استفاده نکنه....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

نمیدونم این بنده خدا به کی کار داره که هرچی میشه میان سراغش و حاشیه واسش درست میکنن...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

"" جنجالهای شبکه های اجتماعی """ ؟؟؟

دروغ تا کجا ؟؟؟ همین آقای ع.ا توی وبلاگ رسمی ( که 2-3 روز بسته شده !!! ) گفت که فکر خودت باش رو واسه سرورش ( محسن یگانه ) خونده !!!

آقای آهنگساز قطعه مسافر !!! رسوای عالم شدی که امروز حرف میزنی و خودت هفته بعدش تکذیبش میکنی !!!

مدرک هم دارم از وبلاگت

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

تو وبلاگ رسمیت علنا گفتی محسن یگانه حباب رو واسه من خونده.منم فقط خودت باش رو واسش می خونم.
حالا زدی زیرش آقای اصحابی؟
موزیک ما واقعا اگه منصف هستی تایید کن.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

کاملا بدون شرح و بدون نیاز به توضیح اضافی

http://uploadfa.net/uploads/13553143681.png

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

علی اصحابی تو وبلاگ رسمیش تا حالا نگفته محسن یگانه حباب رو واسه من خونده چرا شایعه پردازی میکنی شما خجالت نمیکشی

sf
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

اولا درست حرف بزن دوما شما یه سر به پیشینه خواننده م.ی بزنی بد نی

دوما اون سایتی که تو میگی اره بود ولی اونو امیر عباس اکبری مدیر سایت زده بدون اجاره علی که علی اون سایتو کلا بست...سوما قبل از اینکه م.ی البوم بده علی این اهنگا رو وکالشو گرفته بود مراجعه شود به برنامه راه شب...تو مصاحبش....در ضمن علی اینقد بیکار و کوچیک نشده که بخواد مث هوادار نمایه م.ی بچه بازی دز بیاره....
قبل از اینکه البوم منتشر بشه خوده هوادارایه م .ی مثه تو این حاشیه رو درست کردن.... تو برو فعلا با البوم م . ی خوش باش....
دفعه اخرت باشه اینچوری حرف میزنی...دفعه بعد بدتر میشه لحن حرفا...میشیم یکی مثله شما..

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

منصف بود تایید کرد
یعنی چی آخه طرف از قرانم آیه بیاره که بگه بابا من با این شخص کاری ندارم شماول نمیکنیدکه هی میخواید کشش بدید
زشته بابا یعنی چی آخه زدی زیرش و برو بابا , رسوای عالم شدی و مگه پسر عوته اینجوری حرف میزنی
البته اینم بگم طرفدارای هر خواننده شخصیت خواننده ی خودشو ن و دنبال میکنن یعنی عین خواننده ی محبوبشون حرف میزنن و نظر میزارن
موزیک ما واسه این مطلبت ممنون بازم خدا اموات شمارم بیامرزه وگرنه میگفتن قطعه ی میشد که رو واسه اون شخص خونده زشته به خدا
یاعلی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

کارهای قدیمی علی اصحابی با این کارهایی که جدیدآ منتشر می کنه اصلآ غیرقابل قیاسه...
آقای اصحابی! پس کجاست اون تراک های بی نظیری مثل "لاف عاشقی" و "اگه عشق منی" و "چشم های بارونی" و "تو راست می گی" و...
تنظیم هایی که "الیاس شیرزاد" برای علی اصحابی در سال های 84 و 85 انجام داده یک سر و گردن از تمام کارهایی که امروزه ازش می شنویم بالاتر و قوی تره...
امیدوارم بتونه دوباره مثل اون قدیما کارهاش گیرایی و جذابیت خاص خودش رو داشته باشه...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

توی وبلاگ رسمیتون گفتین آهنگ "فقط خودت باش " رو واسه محسن یگانه خوندم! چون حباب رو واسه من خونده!!!!! حالا میگین جوسازی؟؟ خودتون برای خودتون جو سازی می کنید حتما؟ واقعا آدم می مونه چی بگه. نکنید این کارا رو... راه خودتونو برید.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

دوستان حالا که پشیمون شدن بی خیال دیگه
من خودم هم تو وبلاگ رسمی شون دیده بودم که گفتن برای محسن خونده ولی ولشون کنیم بهتره
اینا کجا محسن کجا؟!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

بابا بیخیال .یگانه هم اینقدر تند صحبت نمیکنه.شما حساس نشو

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

در اینجا باید بگم, محسن یگانه بارها اشاره کرده این تراک مربوط به کسی نیست اما این آقا برای اینکه ابراز وجود کنه به خودش گرفته ! البته فکر کنم به سفارش بعضیا.
ضمناٌ آقای اصحابی خیلی زود یادت رفت؟کنسرت شهریار اومده بودین کنسرت محسن یگانه , کلی ذوق کرده بودی,عکساش هست بخواید پخش می کنیم,مسئول کنسرت گذار از علی چراغعلی خواست یگانه اصحابی رو که در سالن بود , معرفی کنه تا مردم مورد تشویق قرار بدن اما...
اتفاقاً آقای بابازاده هم در اون کنسرت حضور داشتن و شدیداً از طریق همین رسانه به تعریف و تمجید یگانه پرداختن.چرا تعریف ؟ چون قبل از یگانه , عسگری کنسرت گذاشته بود در شهریار و موجب ضرر و زیان برای برنامه گذار شده بود اما با کنسرت محسن جبران شد.مدارکش کاملاً موجود هست.نیاز باشه رسانه ای می کنم.
با این کارا نمیشه محبوبیت بدست آورد استاد اصحابی .
ممنون

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

تخریب چی ها لطفا توجه توجه
با این حاشیه نمیتونین فقط خودت باش رو مثل حباب ضعیف کنید. با این حاشیه ها نمیتونید جلوی کولاکی دیگر رو بگیرید.
فقط خودت باش,کـــــــــــــــــــــولاکی دیگر در موسیقی جهان
فقط خودت باش,بهترین آلبوم تاریخ موسیقی ایران

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

مرسی علیرضا. آبرو واسشون نموند

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

چقدر حاشیه برای این خواننده توانمند و بااحساس میسازید خواهشا علی اصحابی رو قاطی این بچه بازی ها نکنید
بچسبید به موسیقی
آآآآخ جووون کوشان حداد و علی اصحابی میترکونن
علی جون بذار کوشان خودش کاراشو انتخاب کنه میکس و مستر همه آلبومو بده دست کوشان تا مثل حریص چاوشی آلبوم یکدستی بشه
مرسی واسه این خبر از الان منتظر سورپرایزهات هستم موفق باشی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

دوست عزیز
ع.ا باعث این جنجال شده
تو سایت رسمی شون زدن...حالا به عمد یا نا عمد
بالاخره که زده شده
ولی بی خیال

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

خودشون تو سایت رسمی خودشون زدن
ما چیکار کنیم؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

اس اف جان خیلی داری تند میری!
محسن هر چی که باشه از خیلی ها بهتره.
ما کاری نداریم که کی مطلب رو زده و کی سایت رو بسته بالاخره که زده شده و جنجال رو سایت شما آغاز کرده.

شخصیت شما برای همه آشکاره...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

درسته دیگه
تو وبلاگ رسیمی خودشون اعلام کردن
پس سکوت ت ت ت ت!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

تو وبلاگ خودشون اعلام کردن دیگه
همه چی معلومه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

ای وللللللللل!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

اولا که هواداری خودش و شخص خودش اول گفتن اینو واسه محسن خونده نه طرفدارای محسن یگانه.
دوما آقای حسین کامنتت کاملا خنده دار بود...."طرفدارای هر خواننده شخصیت خواننده ی خودشو ن و دنبال میکنن یعنی عین خواننده ی محبوبشون حرف میزنن و نظر میزارن"

یعنی چی این جمله!؟! :)

بابا ما کلی داریم همه جا ثابت میکنیم حباب برای هیچ کسی خونده نشده بعد بیایم بگیم علی اصحابی (که اصن در حد همچین حرکتی نیست) علیه محسن خونده!!! اصن جور درمیاد برادر من!!؟
ای بابا همش میاد صفحه اول!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

به کوری چشم اونایی که نمیتونن ببینن خودت باش بازم کولاکی برپا میکنه که بقیه فکرشم نمیتونن بکنن.
علــــــــــــــــــــــــی اصحابــــــــــــــــــــــــــــی بهترین خواننده جهان
فقــــــــــــط خـــــــــــــــــودت بــــــــــــــــــاش بهترین آلبوم موسیقی جهان

sf
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

دوما اون سایتی که تو میگی اره بود ولی اونو امیر عباس اکبری مدیر سایت زده بدون اجاره علی که علی اون سایتو کلا بست...

.......................................

علیرضا خان یکم بفهمممممممم
حالیت بشه گلم......

sf
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

علی خان اولا ما نگفتیم م.ی واسه علی خوند گفتیم هوادارایه .... گفتن این آهنگو تقدیم علی کرد.... در ضمن دقت کنی علی به خاطر این جنجالی که روحشم خبر نداشت (به خاطر حضور در استدیو وخستگی ناشی از کار زیاد) وقتی با مطلب سایت برخورد کرد اون سایت رو بست....مراجعه شود(www.aliashabi-news.blogfa.com)
در ضمن م. ی باید ذوق کنه که همیچین هنرمندانی تو کنسرتش بودن....
ههخهخهخهخهخ علی خان ممنون که باعث خنده و شادی ما شدید مدرکشو ارائه کن یکم بخندیم....
علی نیاز به محبوبیت با این کار نداره...اخه خوده م.ی محبوبیتی نداره...شما تو توهمی
استاد برازنده علی نی...استاد برازنده محمد اصفهانی شجریان ایرج و... هست علی حنجره طلاست ....
ولی در کل قبول داریم همه که استاد حاشیه م . ی هستش از اولی که البوم اسمش چی بود ؟؟؟اها حباب اومد کلا درگیر حاشیه بود...افرین گلم الانم برو سر درس و مشقت هخهخهخهخ

sf
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

عزیزم اون مطلبو امیر عباس اکبری زد بدون هماهنگی علی...
علی وقتی دید کلا سایتو بست چون علی اصلا توهین نمیکنه به هیچ کسی و از حاشیه فراری...

sf
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

عزیز ببین علی کلا سبکشو عوض کرده سعی کرده اهنگ هایه شادتری بخونه بخاطر همینه....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

چرا این آقای اصحابی . مدیر سایتش یا هر کسی دیگه ای پای فرزاد فرزین کشیدن وسط ؟! فرزاد فرزین بچه رو برای یگانه خونده ؟! آخه از کجا این شایعات رو می سازید ؟! شعر بچه از روزبه بمانی عزیز بوده و روایت شعرش هم کاملاً مشخصه! چه ربطی داره. فرزاد فرزین اینقدر کوچیک نشده که بخواد واسه کسی واسه کل کل کردن آهنگ بخونه!! مگه رپه که دیس کنن همدیگه رو ؟ بس کنید این رفتارهای خنده دار رو. موسیقی به حمایت نیاز داره.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

خطاب به هواداران تنظیم کننده قطعه سکوت!!!!!!
یه بار بخونید ببینم چی نوشته؟ آقای اکبری مدیر سایت علی اصحابی نوشته طرفداران یگانه به صورت مستقیم و غیر مستقیم گفتن حباب برای علی اصحابی خونده شده. اینو خودتونم باید قبول داشته باشید که این حرف خیلی جاها زده شده توسط هوادارانتون.اگه بخواین لینک هم دارم.
هیچوقت خود علی اصحابی نگفتن که آهنگی برای شخص خاصی خونده چون اصلا کلاس کاری علی اصحابی به این بچه بازیا نمیخوره. این مطلب رو مدیر سایت علی اصحابی نوشته پس هر حرفی دارید به آقای اکبری بگین. علی اصحابی فقط یک بار درمورد این موضوع صحبت کرده که گفته هیچ کدام از قطعات من علیه کسی نیست! مدیر سایت اطلاع دقیقی از این داستان نداشته پس این دلیل نمیشه بخاطر حرفهای آقای اکبری,به علی اصحابی اهانت بشه.علی اصحابی کاملا از این مطلب بی خبر بوده.
این کار درستیه که میاین اینجا هرچی از دهنتون دربیاد به علی اصحابی میگین؟ واقعا متاسفم. نمیدونم در جواب کسی که خیلی راحت اهانت میکنه چه باید گفت...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

علی اصحابی یه بار احترام گذاشت و اهنگ اخه دل من رو تو البومش نذاشت اما انگار نباید به هر کسی احترام گذاشت یادتون نرفته که شعر این اهنگ متعلق به کی بود و کی ادعای مالکیت میکرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من اصلا حاشیه و جنجال رو نمیپسندم بهتره هرچه زودتر تمومش کنید این همه توهین شد به علی اصحابی موسیقی ما هم که تایید میکنه همه رو تا ما میایم نظر بدیم تایید نمیشه!
حقا که اهنگ بچه به بعضیا خیلی میاد!

ali
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

اقای حسین وهیار اقای هروقت اقای محسن یگانه تونست گام بال بخونه مثل اقای علی اصحاب وهروقت میکس ومستر واهنگسازیش وموزیسن بودنش به حد سیروان رسید وهر وقت تونست مثل اقای خواجه امیری تحریر بزنه هر وقت قدرت احرای زنده رو مثل فرزدا فرزین وبقیه افرا دی که اونجا گفتم داشته باشه بعد میام باهم حرف میزنیم شما برو به ایشون بگین رو صداشون کار کنند که توی کنسرتاشون تموم اهنگهارو با مردم هم خونی نکنند وبعد کم بیارندشما برید به ارتش ملیونی خود برسید اقای علی اصحابی هیچکس به پاش تو صدا نمیرسه دلیلش اینکه کارشناسها تایدش می کنه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

من نمیدونم چه اصراری هست هرجا اسم علی خان میاد یه سری عده ی ثابت میان و میگن یگانه!
هیچکی با هیچکی کار نداره شماها چی میگین؟!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

خانم محترم شما چی میگی؟ شخص علی اصحابی کی و کجا گفته خطاب به محسن یگانه خونده؟
تموم این حاشیه ها بخاطر اینجور حرفاست. وقتی از چیزی اطلاع نداری لطفا حاشیه درست نکن.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

به اون عزیزی که میگه علی اصحابی اون حرفا رو زده میگم آخه تو امیر عباس اکبری رو نمیشناسی!
یکی از دلایلی که علی با الیاس شیرزاد همکاری نمی کنه این آقاست! کم لطفیه کارایی رو به حساب علی بنویسی. سوتفاهمی بود که حل شد. نکنه دشمنی بمونه.
از اختلاف خودداری کنیم. چون تنها چیزی که مخالفان موسیقی پاپ آرزوشو دارن اختلافه. نکنه به آرزوشون برسن.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

به ساسان عزیزم میگم: بهترین آلبوم تاریخ موسیقی هر چی که باشه، فقط خودت باش نیست. آلبومی که ا.ح و ا.ج تنظیمش کنن رو بذار...!
من فقط منتظر کووووووووشانم که میترکونه.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

شما اصلا میدونین بحث واسه چیه؟ بحث واسه اینه که مدیرسایت علی اصحابی(نه خود علی اصحابی) گفته فقط خودت باش واسه محسن یگانه خونده شده. شما هم قبل از ما گفتین حباب برا علی اصحابی حنجره طلا خونده شده. این به اون در... حسابی نمیمونه دیگه. شما گفتین ما هم جواب دادیم. حالا طلبکار هم هستین؟ حرف خودتون رو ما هم گفتیم. اگه خطاب به کسی آهنگ خوندن کار بدیه شما اولین بار این کارو کردین ما هم از شما یاد گرفتیم.
ما حاشیه دوس نداریم پس این وقتی که واسه حاشیه سازی برای ما میذارین وقتشو بذارین واسه حاشیه درست کردن درمورد محسن یگانه. اینجوری یگانه هم بیشتر خوشحال میشه از اینکه شخص پرحاشیه ای هستش, ما هم از این که حاشیه نداریم خوشحال میشیم. موزیک ما لطفا تایید کن.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

بابا این بچه بازیها رو بذارید کنار.اصل قضیه چیز دیگه ای بوده.بعد انتشار البوم حباب عده ای از طرفداران اقای یگانه در شبکه های اجتماعی اهنگ حباب رو به افراد مختلف نسبت دادن.عده ای به چاوشی و عده ای به اصحابی و ...در این بین چاوشی برای جلوگیری از هر حاشیه این البوم رو در طی نامه ای سرگشاده که اتفاقا در همین سایت هم انتشار داده شد به یگانه تبریک گفت و جلوی هر گونه حاشیه سازی بیشتر رو گرفت.اما اقای اصحابی نباید این صحبتها رو در وبلاگ رسمیش میکرد.و طرفداران اقای یگانه هم نباید بعد انتشار البوم این کارها رو میکردن.حالا دیگه تمومش کنید لطفا!!!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

ببین آقای محترم اینکه علی اومده توی اون کنسرت دلیلش این بوده که میخواسته همین حاشیه ها رو تموم کنه اما آقای یگانه نخواستن که تموم بشه. خودم چند تا مصاحبه از استاد اصحابی خوندم که از محسن به عنوان یکی از بهترین های موسیقی نام برده بود اما طرف مقابل چی؟ توی سایت رسمی جاست یگانه کم به علی اصحابی توهین نشد. مشکل از اینجاست که علی میخواد به عنوان بزرگتر این دعوا رو تموم کنه اما یگانه و هوادارانش فکر کردن حنجره طلا عاشق چشم و ابروی یگانه شده.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

اگه عشق منی هم شعرش واسه یگانه بود .. که زدند به نام کسی دیگه ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

در کل نه طرفدار اصحابی هستم نه طرفدار یگانه اما خوب اگه بخوایم به گذشته دقت کنیم می بینیم آقای اصحابی به جز محسن یگانه با کسی مشکلی نداشته اما خوب محسن یگانه با افراد زیادی مشکل داشته از بنیامین بگیر تا فرزاد فرزین ، محسن چاوشی ، مدیر برنامه هاش ، با دو سه تا از نوازنده ها که البته رسانه ایی نشد حالا نمیدونم یا همه این افرادی که نام بردم مشکل داشته ان یا خود یگانه اما از علی اصحابی تا حالا مصاحبه ایی ندیدم که به کسی توهین کرده باشه به نظرم بی خیال باشیم بهتره

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

نظر من کجاش طنز بود

البته طرفدارای علی اصحابی انقدر مودبانه نظر میزارن
که همجوره میشه برداشت کرد
بازم ممنون

128
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

... .
. .
. .
.................... .
. .
. .
. .
. . . .
دیگه کاری بود که از دستم برمیاومد واسه استاد موسیقی جهان
علی اصحابی
.....................................................
م.ی فقط خودت باش کسه دیگه هم نباش
ناراحت شدم واسه اون مصاحبه
اون یه تیکش که گفتی دیگه نمیخوام آلبوم بدم اصلا همینجوری دارم گریه میکنم نمیدونی که
....................................................

چند روزیه باز نیستی کنارم اصحابی
باز گوش دادن آهنگات شده کارم
شاعر:128

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

علی داداش چرا دعوا داری

منظور کامنت من که یه چیز دیگه بود
فکر کنم من و با طرفدارای م.ی اشتباه گرفتی
یه بار دیگه بخون بعد

استاد علی اصحابی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

دوستان عزیز.دلیل این همه حاشیه ها چیه؟جاست یگانه یه مدیر داره.وبلاگ اصحابی هم یه مدیر.یعنی هر چی تو این دو تا وبلاگ مینویسن عین حرف این 2 تا خواننده هست؟واقعا عباراتی مثل رسوای عالم شدن و... که این کامنتها دیده میشه در شان موسیقی ما هست؟بابا کلا تعداد خواننده هایی که دارن درست کار میکنن در ایران انگشت شماره.خواهشا اینقدر اصحابی و چاوشی و خواجه امیری و سیروان و ... رو به حاشیه نبرید تا لااقل کارای درست و حسابی ازشون بشنویم.اینقدر هم نگید هوادار و ... .هر البومی خوب و شنیدنی بود هوادار خوانندش بشید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

128
شعرات ما رو کشته خدایی عجب استعداد نهفته ای داشتی ما الان کشفت کردیم. چند رویه باز نیستی کنارم... باز گوش دادن آهنگات شده کارم... ایول ایول خوشم اومد. نباید شعر رو رسانه ای میکردی الان بعضیا صاحب شعر میشن و میگن این شعر هم مثل آخه دل من و اگه عشق منی واسه یگانه بوده
.........................................
چند روزیه باز نیستی کنارم
باز دیدن عکست شدم کارم
باز اشکای پنهون شبونه
جاری شده از دست زمونه

فدای حنجره ی حنجره طلا

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

شما انصافا توهین نکردی!!!!!!
اول اطلاعات کسب کنید بعد نظر بدید
خودشون تو سایت رسمی شون اعلام کردن
مردم چیکار کنن؟
وقتی دیدن توهین شده بگن نشده؟
اونی که توهی کرده باید معذرت خواهی کنه...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

حتی اگه طرفدارای محسن یگانه اینکارو کردن...خود محسن یگانه که نگفته ؟؟؟
ولی اینا تو سایت رسمی شون زدن...
جریان اینه...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

اگه بدخواه نداشتی به ارزشت شک میکردم حنجره طلا

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

دوست عزیز تهمت نزن! طرفدارای یگانه هیچ وقت همچین کاری نمی کنن که بیان حباب رو به کسی نسبت بدن چون همشون از اول میدونستن این آهنگ برای شخص خاصی خونده نشده! اونایی که این کارو کردن ، اگه به اسم طرفدار یگانه بوده ، منظور دیگه ای داشتن! حالا هم بی خیال ، صلوات...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

چون جریان همینه دیگه
تو سایت رسمی علی جان توهین شده...

ولی داره کتمان میشه که کار جالبی نیست...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

تو عزیز
تو سایت رسمی محسن گفتن برای علی خونده؟
ولی تو سایت رسمی علی گفتن برای محسن خونده
پس....!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

لشگر اصحابیون در راه است (اصحابیون باردیگر کولاک میکنند)

تیتر یک روزنامه های جهان
((((علی اصحابی با فقط خودت باش میآید))))

من عاشق این جمله ام علی اصحابی با فقط خودت باش میآید
اصلا جمله ی ویرون کننده ای

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

اصلا بنده میگم آقای اصحابی از این اتفاق که در سایت رسمی خودشون (!) افتاده هیچ اطلاعی نداشتن!
اصلا مدیر وبسایت ایشون هم نمیخواسته این مطلب رو ارسال کنه دستش خورده رو اینتر!
اصلا آهنگ مسافر رو هم ایشون ساختن!!(صرفا بخاطر درک حسن نیست من!)

خوب دوست عزیزی که از شدت هیجان وارده بر اثر اون مطلب زدی وبلاگت رو ناکار کردی!
خوب توی وبلاگ رسمی شما یه سری مطالب کذب درباره محسن یگانه نوشته شده!

یعنی حتی انقدر هم متوجه نبودی که یه عذر خواهی از محسن یگانه بکنی بخاطر این مطالبی که توسط مدیر وبلاگ رسمی شما منتشر شده؟!
شما هیچ مسئولیتی در قبال پست های وبلاگ رسمیت نداری برادر با اخلاق و خوش رویه ی من؟!

جالبه که مدیر وبسایت ایشون میگه آهنگ "بچه" فرزاد فرزین خطاب به محسن یگانه بوده!!!(توهم تا چه حد!) و ایشون در سایتهای مختلف اعلام کردن که این آهنگ (حباب) رو برای علی اصحابی خوندن!(اصلا علی اصحابی رو کسی تو خیابون میشناسه؟!) و بعد هم گفتن انقدر حباب بد بوده که خدا رو شکر اصلا گوش ندادن!!! (گوش نداده به این مطلب پی بردن!) بعد هم گفتن هرکس حباب رو گوش بده همزمان هم به اینکه این آهنگ برای علی اصحابی نیست و هم برای اینکه این آهنگ برای علی اصحابی هست میخنده!(خدا شفا بده کلا!) و بعد هم اعلام کردن که اقای اصحابی اون آهنگ رو (که 25 سال قبل از حباب سروده شده و فقط به طور کاملا اتفاقی شبیه در اومدن!!!) برای محسن یگانه خوندن!

والا ملت همچین ادمین خوشحالی داشتن الان خودشونو انداخته بودن زیر مترو!
حالا شما یه جوری از حاشیه و شایعه حرف میزنی انگار محسن یگانه همچین ادعایی کرده!

امیدوارم آلبوم جدیدتون رو بجز خانواده محترم و اطرافیان کس دیگه ای هم بخره که حداقل اینهمه سرمایه گذاری که برای وصل کردن خودت به محسن یگانه کردی (سرمایه گذاری از آبرو!) بازگشت داشته باشه!

با آرزوی موفقیت های بیشتر در این مسیر!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

جوک جدید تعریف میکنی؟
دوست عزیز اصلا تو باغی؟
تو سایت رسمی علی جون شما توهین شده به محسن
اشتباه از کجاست؟ پس به جای فرار بمانید و حرفتان را بزنید...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

نباید کتمان کنن
کار خیلی زشتیه
همه مدرک دارن بابا...
مردم چشم دارن..
حتی عکس هم داریم از اون مطلبی که به محسن توهین شده..

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

عالی بود پسر چقد خندیدم
ممنون که موجبات خنده و شادی ما رو فراهم کردی :دی
کنتور که نمیندازه همینچوری ببند...
--------------
موسیقی ما این کامنتم مثه بقیه کامنتای هوادارای علی اصحابی چاپ نکن که انصاف رو رعایت کرده باشی باشه؟!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

شما ببخش.دیگه تکرار نمیشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

اگر واقعا محسن یگانه حباب رو خطاب به علی اصحابی خونده باشه ومن به علی اصحابی حق میدم که بیاد یه ترانه بر علیه یگانه بخوانه.در کل شخصیت علی اصحابی بالاتر و بهتر از محسن یگانه ست و از نظر اخلاق هم نسبت به یگانه بهتره.در موسیقی هم به نظر من برابرن و هم اصحابی و هم یگانه اهنگای قشنگی در کارنامه شون دارن.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

آهنگ مسافر رو علی اصحابی ساخته و آهنگ سکوت هم محسن یگانه تنظیم کرده!!!!!
اول اطلاعات کسب کن بعد نظر بده و توهین کن. وبلاگ رسمی نبوده و وبلاگ خبری بوده که شخص علی اصحابی هیچ نظارتی روی سایت خبری نداره.
اگر اگر اگر علی اصحابی توی خیابون شناخته نشه با شاهکارهای موسیقی شناخته میشه اما میشه بگی محسن یگانه توی دنیای موسیقی کجا قرار داره؟ فقط رتبه 1 حاشیه سازی و دعوا با دیگران رو داره و البته کاور کردن آهنگ های یونانی و ترکی و ...
شما نگران فروش آلبوم علی اصحابی نباش نگران آلبومی باش که 1ماه بعد از انتشار کاملا مترود شده و کلا 10نفر فهمیدن آلبومی با اسم حباب وجود داره.
با فحاشی هیچ چیزی جز شخصیت شما مشخص نمیشه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

بعضیا خود درگیری دارن متاسفانه...
میگن علی اصحابی گفته آهنگی برا م.ی خونده اما یه لحظه فکر نکردن حنجره طلا حنجره طلایی خودشو به خاطر مسائل کوچیک و بی اهمیت به لرزه درنمیاره.
هواداران تنظیم کننده سکوت!سخت در اشتباهین همتون... م.ی و هوادارانش وقتی دیدن آلبوم حباب رو فقط خودشون شنیدن اونو به استاد اصحابی خطاب کردن تا با استفاده از نام و اعتبار استاد اصحابی,آلبوم فوق العاده ضعیفی که منتشر کردن دیده و شنیده بشه. حالا هم میخوان برای استاد اصحابی حاشیه درست کنن تا با استفاده از حاشیه,آلبوم فقط خودت باش دیده و شنیده نشه اما نمیدونن حاشیه فقط میتونه روی آلبوم ضعیفی مثل حباب تاثیر گذار باشه و به هیچ وجه نمیتونه از ارزش های آلبوم ((فقط خودت باش)) کم کنه.
هواداران تنظیم کننده قطعه سکوت!!! زهی خیال باطل
موسیقی ما بنده به کسی نگفتم آبروت رفت یا رسوای عالم شدی یا ... پس لطفا تایید کن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

موزیک ما یه تشکر باید بابت این پست بکنم. این پست,شخصیت و شعور هواداران این آقا رو خیلی خیلی خوب نشون داد. هرچند خیلی وقته همه با اخلاقیات آقایون آشنا هستن اما این پست,همه چی رو ثابت کرد. تــــــــــــــــــــــــــــــــشکر ویـــــــــــــــژه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

بچسبید به موسیقی بابا دس بردارید
کولاک که خیلی شیرین و جذاب و حرفه ای بود مخصوصا کوشان
توراست میگی هم که کوشان ترکوند حالا منتظر یه انفجار دیگه باشید
نمیدونم چرا اما هوادارای چاوشی و اصحابی رو دوس دارم
بابک جهانبخش هم هوادارای باشخصیتی داره به بقیه هم کاری ندارم
اما واقعا من که اگه حتی اصحابی بگه آره من چنین حرفایی زدم باور نمیکنم میگم دروغ میگی و میگم بیخیال چون موسیقیش برام عزیزتروجالبتره تا حاشیش-------------------__---__--_-
اون کسایی که به حاشیه کشیده میشن همیشه بازنده میدونن پس دوستان به جای این حرفای بیهووده خودتون رو برای شنیدن آلبوم آماده کنید===یه کاری کنیدآلبوم3بارتجدیدچاپ بشه/مثه پارسال که2بارچاپ شد+جدیدا با دوست خوبم «کوشان حداد» پروژه‌هایی را برای آلبوم شروع کرده‌ایم که به موفقیت آن‌ها بسیار امید دارم+
من2تا میخرم یکی واسه علی یکی واسه کوشان
شما چی؟؟؟

128
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

داداش نوکرتم شما ارادت داری
دیگه کمترین کاری که ازمون بر می آد

دیگه ازاین حرکتا باید بزنیم دیگه چیکار کنیم
یه علی اصحابی بیشتر نداریم که ها داریم
داریم وای نکنه علی اصحابی رو شعر به دنیا اومدنش و محسن یگانه گفته
وای خدا آخر این کار خودشو کرد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

جون من انقد (م. ی ع. ا .ب.پ.ت.غ.ه.) ننویسین

مگه ابتدایی هستین عین یه مرد اسم و کامل بنویسین عکستون که نمیوفته فقط اسمتون میفته
طرفدارای علی اصحابی و ببینید چقدر قشنگ نظر مینویسن
یاد بگیرید دیگه
فقط تهمت میزنید فکر میکنید اینجوری درسته
آخه نامرد یعنی چی تو نظرتون مینویسین
زشته نکنید این کارارو
یا علی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

با عرض سلام.
از آنحایی که بنده طرفدار خواننده خاصی نیستم اما برام جالب بود نگارش این موضوع.پیگیر شدم ببینم داستان چیه؟متوجه شدم بازم یه سو تفاهم دوباره و شاید هزار باره.
اما علت چیست؟
اینکه طرفداران دو هنرمند بدون دلیل ایجاد حاشیه می کنن و اساساً ریشه این ناهنجاری ها کجاست؟
اینکه یک آهنگ آیا برای شخص خاصی نوشته شده , در گذشته این موضوع اتفاق افتاده و البته خواننده مورد نظر این موضوع رو تکذیب نکرده اما در رابطه با این جنجال جدید به نظر م باید ابتدا نظر خواننده را در این رابطه بدونیم؟
در ابتدا آقای یگانه صریحاً اعلام کرده شعر این تراک برای شخص خاصی نوشته نشده و بنظر میرسه حق با ایشان هست اما اینکه چرا یک خواننده و شاید در حقیقت طرفداران اون خواننده شعر این تراک رو به خودشون میگیرن علت چیست؟
تحقیق کردم و رسیدم به یک دلخوری قدیمی در گذشته و اینکه یگانه از اصحابی بخاطر اجرای آخه دل من بدون اجازه ایشان دلخور هستن .ای کاش این اجازه گرفته شده بود و حالا شاهد این چنین مسائلی نبودیم.
چرا طرفداران بنیامین و یا چاووشی و یا عسگری و سیروان و حتی هنرپیشگان بخودشون نگرفتن و هیچ کدومشون در سایت یا وبلاگ رسمیشون اعلام نکردن ما هم جبران خواهیم کرد؟
حالا که آقای اصحابی تکذیب کردن میتونستن در چند خط مثل محسن چاووشی از البوم یگانه تعریف کنن تا تمام مسائل حل بشه اما بنظرم مشکلات ریشه داره.
هر دو هنرمند خوبی هستن باید ازشون حمایت کرد.دل مردم خوش به این هنرمندان و گرنه چه دل خوشی دیگه داریم؟
ای کاش رسانه موسیقی ما هم به جای پرداختن به چنین مسائلی برنامه هایی تدارک ببینه و خواننده ها رو به هم نزدیک کنه نه اینکه بدتر از هم دورشون کنه.من فکر می کنم قلم بعضی از دوستان رسانه ای نیش داره , نباید خودشونو با فردوسی پور قابل قیاس بدونن .اینجا برنامه 90 نیست عزیزان.بهتره در فکر نزدیک تر این عزیزان باشید تا دور کردنشون.
ممنون

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

نام و اعتبار کی ؟؟؟؟؟؟؟ می اعتبار داره ؟؟؟ الف-ص؟؟؟؟؟؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

وقتی کسی حرف حق میزنه زود ماجرا رو وصل میکنیم به یه جای دیگه که مبادا رسوا بشیم...

بردار من..خواهر عزیز دوستان گرامی

تو سایت رسمی آقا علی توهین شده و اینا فکر کردن کسی مدرکی نداره و سایت رو بستن که بگن نه نبوده و....
ولی ما مدرک داریم...عکس داریم و...

پس سکوت کنین دیگه...چرا می خواید بیشتر از این وضع رو خراب تر کنید؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

چقدر جوک های جدید ساخته شدن این روزا...

کم آرودن یعنی همین دیگه..
دوست عزیز این آلبوم حباب از اول هم برای طرفدارا بود...درسته که تو کل ایران ترکوند ولی مخصوص هوادارا بود...
پس این از این..
دوما وقتی بعضی ها محتاج چند تا نظر بودن...آلبوم حباب تو این سایت رکورد شکوند و بیش از 5 هزار تا نظر خورد...
این فقط یه نمونه ی کوچولو از شنیده شدنه آلبومه...

زهی زهی زهی زهی خیال باطل

موسیقی ما به قوا ایشون :موسیقی ما بنده به کسی نگفتم آبروت رفت یا رسوای عالم شدی یا ... پس لطفا تایید کن...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

چرا بحث رو عوض میکنی؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

خود علی هم بگه باور نمیکنید
پس یه مشکلی هست دیگه...
چیزی نمیشه به شما گفت...چون فردا میای حرفای خودتم تکذیب میکنی حالا بیا درستش کن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

همه ی اینا با یه معذرت خواهی علی آقا حل میشد ولی حیف که نشد و در پی کتمان هستن اونم با کودکانه ترین کار ممکن یعنی بستن سایتی که توش توهین شده

بابا همه عکس دارن

http://uploadfa.net/uploads/13553143681.png

موسیقی ما اگه نمی خوای نظرات رو تایید کنی بگو تا نظر ندیم...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

این خواننده داره سوسو می زنه ... بی خیال
----

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

اینا چه ربطی به اشتباه بزرگ علی اصحابی داره؟

عوض اینکه رو اصل جریان صحبت کنید دارید بحث رو منحرف میکنید که ضایع نشدی...بسه به خدا...

فرار تا کی..خوبه همه مدرک رو دیدن و رسوایی مونده برای آقایون..
بعله محسن و دیگران در یه حد نیستن..قبول دارم...محسن، یگانه است..دیگران چه می گویند؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

خیلی ها انگار جریان رو نمیدونن
برای همین توضیح میدم..
جریان از این قراره که محسن حباب رو خوند و گفت مخاطب خاصی نداره ولی به این اشاره شد که هر کس این ترانه رو به خودش بگیره حبابه...

و بعدش چند نفر اینو به خودشون گرفتن و...

و چند روز قبل تو وبلاگ خبری و رسمی علی اصحابی مطلبی منتشر شد که توش نوشته شده بود حباب برای علی اصحابی خونده شده و علی جبران میکنه...و علاوه بر این به محسن یگانه توهین های زیادی شد...و چند روز بعد اون وبلاگ بسته شد و علی اصحابی جریان رو کلا کتمان کرد ولی بی خبر از اینکه چند نفر از اون مطلب عکس انداختن...

حالا قضاوت با مردم...

موسیقی ما لطفا تایید کن که همه در جریان قرار بگیرن..

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

خدایی از انصافت خوشم اومد. محسن چاووشی عزیز هم طرفداراش مثل طرفداران حنجره طلا با شعور و با شخصیت هستن. کاش همه مثل شما انصاف داشتن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

saber
خوشم میاد با این همه ادعا که ماست یگانه ای ها دارن فقط تو از محسن یگانه حمایت میکنی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

من برای چندمین بار خطاب به هواداران تنظیم کننده قطعه سکوت! عرض میکنم
علی اصحابی هرگز نگفته قطعه ای خطاب به شخص خاصی خونده و این حرف از طرف مدیر سایت خبری(نه سایت رسمی-علی اصحابی هیچ نظارتی روی سایت خبری نداره-حرف های شخص استاد اصحابی توی سایت رسمی نوشته میشه نه خبری)آقای امیرعباس اکبری گفته شده. میتونید این حقیقت رو باور نکنید. اگه باور میکنید که هیچ, اگه هم باور نمیکنید دیگه من نمیدونم به چه زبونی توضیح بدم. پس لطفا جوسازی رو کنار بذارین

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

باشه حالا بهش میگم معذرت خواهی کنه. منتظر باش!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

علی اصحابی شیره!
داشتم مجله ی (خانواده ی سبز) رو می خوندم!
با جناب م. ی مصاحبه کرده بودن!
حالا بگین چی گفته بود!
مجله پرسیده بود : شعر حباب از کجا به ذهنت رسید!؟
جناب م .ی گفته بود: یه شب داشتم(سوپراستار) رو میدم!
یهو یه دیالوگ گفت، گفت: تو این همه زحمت می کشی معروف بشی اونوقت عینک میزنی مردم نشناسنت؟
م. ی در این رابطه گفت : بعد از این دیالوگ یهو طبع شعرم گل کرد و حباب وگفتم!
بعدش یهو وسطای شعر موندم زنگ زدم یه خانومی بقیه ی شعرو گفتن!
این بود قصه ی حباب!
قضاوت پای خودتون!
ولی واقعا راست گفته؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

کی گفته یگانه تنظیم کننده سکوته؟؟؟
یعنی از این همه برخوردای مشکوک نمیفهمید یه جای کارش مشکل داره که هی سکوت سکوت میکنه؟
همه میدونن سکوت کار کوشانه
استاد تنظیم الکترونیک ایران و آسیا حتی بارها در جهان در مسابقات بین الملل اسم ایرانو برد بالا

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

ماست نه جاست....
می خوای منم مثل شما چشمامو ببندم رو حقیقت و محسن یگانه رو بکوبم؟

حمایت کورکورانه؟؟؟؟؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

دوست من مام میدونیم سایت خبری هست ولی بالاخره به اصحابی ربط داره

مشکل اینجاست که شما و بعضی از طرفداران علی اصحابی جوری رفتار کردین که ما یکم هم بدهکار شدیم....

درحالی که خود علی هم میدونه اشتباه کرده برای همین سایت رو بسته ولی شما فقط می خواید بگید نه نبوده و از این حرفا...علی اصحابی جوری تکذیب میکنه که انگار نه انگار..خب میتونست بگه وبلاگ خبری بوده...ولی کلا از ریشه تکذیب میکنین

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

عجب استدلال باحالی:

استاد تنظیم الکترونیک ایران و آسیا حتی بارها در جهان در مسابقات بین الملل اسم ایرانو برد بالا

اصن الان واسم حجت شد که سکوت واسه کوشانه

جناب کوشان قابل احترامن کارش درسته و مقام داره قبول ولی آخه چه ربطی داشت

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

حیف که نظر قبلیم تایید نشد...

اولا که ساسان خان ادب و شخصیت شما از کامنتات مشخص و واضح بود ...

دوم اینکه مشکل تو اینه که فکر میکنی هرکی رو که تو میشناسی و دوسش داری همه "باید"بشناسن و دوستداشته باشن و کسی رو که تو نمیشناسی و دوست نداری هیچ کس "نباید" دوست داشته باشه و بشناسه...

محسن یگانه نیاز به دفاع صابر یا من و ... نداره! هرکسی خوشش بیاد از صداش طرفدارشه نیاد نیست و این کاملا طبیعیه!

این شمایی که دنبال بچه بازی و توهین و" این به اون در" و پاکوبیدن رو زمین و... هستی...
کوشان حداد 20 ، آقا ، دمش گرم ولی تو به هرکسی بگی سکوت تنظیم کوشان حداده بی شک میخنده! یکم عقلانی فکر کنی میفهمی بعد دوسال و خورده ای گفتن این حرف خنده داره! چون اگر واقعیت داشت یعنی کوشان حداد توانایی اینو نداشت همون موقع بگه آقای یگانه سکوت تنظیم منه!! اصن به یگانه نه به مردم بگه .همون طوری که الان این ادعا هست....(نگو که خواسته آقایی کنه و ... که اگر بحث این حرفا بود هیچ وقت نباید میگفت که البته نمیدونم خودش گفته یا شما طرفداراش این ادعا رو دارین!؟ چون نمیدونم اگر این بحث جدی شه محسن یگانه جواب بده نیاد دوباره سایتش بسته شه و بگن مدیر وبش بوده خودش اطلاعی نداشته از این حرفا!!!)

و در آخر این فروش ها و کنسرتها و شنیده شدن ها نشون میده یه آلبوم شنیده شده یا نه، نه حرفای یک آدمی که خودش مخالف سرسخت یک خوانندس...
پیشنهاد میکنم به سایت ترانه ما تو قسمت پر فروش های سال رجوع کن تا دیگه حداقل درمورد این یکی بحث نکنی...
طرفدارای یگانه با علی اصحابی مشکلی نداشتن و ندارن !
با انتشار آلبوم جدید ایشون همه چیز درمورد بهترین ها و پرفروش ترین ها مشخص میشه..

یکم یاد بگیریم همیشه همه چیز اونجوری که مادوست داریم و توقع داریم اتفاق نیموفته ....

ممنون میشم از موسیقی ما اگر تایید شه!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

چه ربطی داره؟
خب فیلم رو دیده جرقه اش زده شده و شعر رو گفته بعدش دیگه نتونسته ادامه بده به خانم ترانه ی مکرم پیشنهاد داده که ایشون هم به دلایلی نتونستن و خود محسن ادامه داده...حالا این اشکالش کجاست من نمیدونم.!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

بازم جنجال الکی
؟
خب مجری می پرسید اونم جواب میداد...چیکار باید میکرد...
عجبا!!!!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

انصاف بود دیگه؟
شما نمیدونی جریان چیه و لی نظر میدی؟

شما خودت شک داری چی شده اون وقت میای نظر میدی دیگه من چی بگم؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

من لازم نمیبینم که ربط داشتن یا نداشتنش رو بهت توضیح بدم صابر!
من اینجا قرار نیست بابت هر حرفیم که میزنم به دیگران جواب بدم!
..................
در. جواب به ماءده باید بگم آره درسته رکورد پرفروش ترین رو داره اما مردم فکر. می کردن حباب مثل رگه خوابه!
ولی اصلا این طور نبود !
رگ خواب با حباب غیر قابل مقایسه بود!
و من از 1یا دونفر نشنیدم از خیلیا شنیدم که حباب مثل رگ خواب جذابیت نداره!
الان هی نگین نه نه!
از. روی لجبازی لطفا حقیقت رو انکارنکنید!!!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

اصلا نظر شما ربطی به موضوه نداست که بتونی توضیح بدی
شما ها فقط میاین برای...

مام از خیلی ها شنیدیم که حباب اوله..
همین که بعضی ها بعد از دو ماه بازم دارن تخریب میکنن نشون میده حباب چه شاهکاری بوده...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

با وجود اینکه طرفدار هیچکدام از این خواننده ها نیستم اما باید به استحضار سرکار برسونم که تنظیم قطعه سکوت کار اقای یگانه بود.اما ایده اولیه تنظیم مال کوشان بود.گما اینکه در ابتدا اقای یگانه با کوشان همکاری کرده بودن اما نهایتا سکوت رو با تنظیم خودشان بیرون دادن.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

دوست عزیز معذرت میخوام مردم یعنی چند نفر!!!؟!؟
واقعا برام سوال شده!؟ وقتی آمار میدین یعنی دقیق مطلع هستید دیگه!!!شما از چند نفر پرسیدین؟!! با چندنفر و با چه سلایقی گشتید؟!
بارها گفتم نظر ما و دورو بری ها و 200 نفری که ما میشناسیم تمام مردم نمیشن!
بله منم دیدم طرفدار محسن یگانه ای که خوشش نیومد از آلبوم و دیدم کسی که طرفدارش نبود و با این آلبوم شد!!

بعدم اینکه بحث ما مقایسه رگ خواب و حباب نیست. چون مقایسه دو آلبوم حتی از یک خواننده با سالهای متفاوت کار کاملا اشتباهیه! چون اصلا این دو بهم ربط ندارن..
اگر من نویی میگم سکوت و نشکن دلمو ی محسنو بیشتر از بقیه دوست دارم چون چندین ساله دارم گوش میدم و لذت میبرم!‌
این اتفاق برای حباب هم خواهد افتاد! گوش مردم ما الان نیاز به آلبومی نداره که با اولین بار شنیدن جذبش کنه واینو خیلی ها متوجه شدن... زمان همه چیز و مشخص میکنه!!!
شما هم از روی لجبازی نظر خودتو به مردم نچسبون...

جناب بی نام همه سکوت و با تنظیم محسن یگانه میشناسن منم همینو معتقدم... اینکه ایده داده بود با تنظیم کرده بود محسن به اسم خودش زد فرق داره!!! حرفم همینه!! پس جای دفاعی باقی نمیزاره این ادعاها....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

خب همینجوریشم که همه دارن میخندن که این بچه بازی هارو خواننده شما انجام میده
چرا اسم یه آهنگ دیگه رو نیورد رو کاور بگه من تنظیم کردم؟؟؟
اگه واقعا یه جای کار نمیلنگه؟
خب معلومه کسی باور نکرده این کار یگانست تنظیم سکوت
هرچند یه کارایی روش انجام داده که از جذابیت کار پایین اورده
شما اگه برات غیر قابل هضمه برو مصاحبه کوشان بخون میفهمی چه خبره
مصاحبه علی رادمهر هم هست
و سایت های مرتبط با کوشان که نوشته سکوت جزو کارنامه تنظیم کوشانه
اصلا سکوت مال یگانه این که از اصل قضیه چیزی کم نمیکنه
خودت کلاهتو قاضی کن
بابا مسخرست انصافا
واسه همین قضیه رعایت نکردن حقوق هنری کوشان بود که کوشان ادامه همکاری نداد باهاش

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

ببین من آزادم هرجوری که دلم می خواد نظر بدم!
وقتی نظراتم تایید میشه یعنی ربط داره به موضوع!
اگه تایید نمیشد اون موقع می تونستی بگی بی ربطه!
آره تو فک کن حباب شاهکاره!
علی اصحابی پسرخالم نیست که بیام ازش اینجا دفاع کنم!
من چیزی رو که به قطع میبینم بیان می کنم!
ما تخریب می کنیم ؟
آخه من واسه چی باید وقتم رو بذارم برای تخریب و خراب کردن یه آلبومی که 2ماه از انتشارش می گذره و شنیده شده!؟
وقت من بیشتر. ارزش داره !
می خواستم تخریب کنم 2ماه قبلش میومدم آلبوم و خراب می کردم!
هی دربرابر کامنت ها جبهه بگیر حالا!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

ببین عزیز من ،من از 50 نفر پرسیدم باعلایق وسلایق مختلف از اقشار مختلف جامعه از شهرهای مختلف درضمن الان بحث ما سرآمار نیست من مامور آمارگیرنیستم که بیام اطلاعات دقیق با ساعت ودقیقه بدم واین که شمابارها کجا گفتی؟ به کی گفتی ؟تا الان که از خدا عمر گرفتم یادم نمیاد به من گفته باشی من اینجا مقایسه کردم که بگم اینقد سنگ حباب به سینه میزنید به اندازه ی رگ خواب طرفدار نداره وبه قطع مطمءنم واین که جهان رو به پیشرفته نه پس رفت خواننده میخونه بر اساس نظرات مردم وخودش ایرادات کارش رو برطرف می کنه ویه آلبوم بهتر میده بیرون نه.....
ادامه دارد .....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

ودر ضمن حرف خودم رو به خودم به خودم برنگردونید !
الان جه دلیلی وجود داره که من از سر لجبازی این حرف هارو زده باشم ؟
آخر این بحث ها قراره بهم جایزه بدن خودم خبر ندارم ؟
دلیلی اصن برای لجبازی من وجود نداره!
من واقعیت رو میبینم وبر اساس برداشت وتحلیل هایی که از نظرات افراد مختلف داشتم به این نتیجه رسیدم
ودرآخر خودت جوابت رو دادی جای ادعا باقی نمیذاره من ادعایی نکردم این حرف راجع به کسایی صدق میکنه که ادعا دارن!
ادعا رو با فحش دادن و تو سرو کله ی هم زدن و اهانت به هم دیگه نمیشه ثابت کرد!
ادعا رو با دلیل و مدرک قانع کننده و موثق میشه ثابت کرد!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

هنرمند
خیلی تو توهمی!
توهم معمولی هم نه!
توهم فانتزی!
چه شایعاتی می سازن تو روز روشن!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

بابا ما رو مسخره کردید؟

بر فرض محال که سکوت مال کوشان باشه...مگه مال کوشان نبود کس دیگه ای نمی تونست تنظیمش کنه؟
ضمنا...حرف های خود کوشان و دوستاش مدرک نمیشه...همه میدونن که سکوت برای محسنه...

کوشان قرار بود همکاری کنه ولی نکرد...

بسه دیگه...وقتی رگ خواب اومد این بحث ها باز شد و نتیجه ای نداشت الان می خواید با این کاراتون به کجا برسید..؟ محسن یگانه و طرفداراش دارن حال میکنن...

خستگیش می مونه برای شما !

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

یادش بخیر
یکی از دوستان تخریب چی هم همین حرفارو میزد

ولی در آخر....

پشیمان شد....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

وقتی شما مامور آمار نیستی پس هیچ دلیل نداره بیای بگی "مردم"
50 نفر از چند نفر رو شما باهاشون صحبت کردی ؟!! شما تو جامعه 60 نفری زندگی میکنی که 50 نفر میشن "مردم"؟!؟
رگ خواب برامون خاطره انگیزه چون 2 سال باهاش زندگی کردیم. بخاطر همین پیشرفت و تغییر هم هست که حباب یهو آدمو جذب نمیکنه! خواننده ها فهمیدن در حال حاضر موسیقی که با یه بار گوش دادن طرفدار پیدا کنه خیلی زود از یاد خواهد رفت. پرچم سفید محسن چاووشی نبود!! یهو ادمو جذب نکرد اما با گذشت زمان موندگار شد... بهترین شد ... الان جامعه نیاز به این آلبوما داره ...
هیچ دلیلی هم برای لجبازی من با شما وجود نداره! نظر شما محترم تا جایی که "مردم" رو قاتی نظرت نکنی... بگو نظر من این بود... ولی وقتی میگی" مردم" منو خییییلی از آدم های دیگه هم جزوشون میشیم که با شما هم عقیده نیستیم. میخوای آمار بدی همون 50 نفرتو بگو... بحث اینجاست که شماها خودتونو خیییییلی زیاد میبینید...
شمااز طرف خودت یه ماچ بکن خودتو!!! "من واقیعت و میبینم؟"
یعنی ما همه توهم میبینیم....؟!!؟

هرکس ادعا میکنه خودش بره دنیال مدرکش. قرار نیست بقیه تاوان تنبلی و زوداعتماد کردن دیگرانو بدن...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

خود جناب م. ی هم زیاد از آلبوم حباب خوشش نیومده بود!
ببین من خودمو یک نفر حساب می کنم و بس!
من حوصله ی بحث کردن سر آمار رو این حرف ها رو ندارم!
من از خیلیا پرسیدم شاید بیش از 50!
من حرفی از توهم زدم!؟
چرا از حرفام برداشت برعکس می کنی؟
منظور این که من همه چی رو شفاف می بینم!
حقیقت !
شایعه قاطیش نیست!
بره دنبال مدرک هیچ کس جلوش رو نگرفته!
واین که ما هوادان دوست داریم همه چیز رو خیلی بزرگ کنیم!
ما از زبان م. ی شنیم حباب علیه علی اصحابیه!؟
یا از علی اصحابی شنیدیم قطعه ی فقط خودت باش بر علیه م. ی هست؟
عکس ها هم می تونه فوتو شاپ باشه و تمام!
علی اصحابی توی جایی که تمام شایعه ها از اون جا سرچشمه می گیره اعلام کرد هیچ یک از قطعات من بر علیه کسی نیست!
محسن یگانه هم جرقه ی شعر حباب از دیدن یک فیلم تو ذهنش خورده!؟
یک کلاغ چهل کلاغه دیگه!
شاید اون پست تو سایت رسمی علی اصحابی شایعه بوده از طرف بدخواهان!
محسن یگانه گفته من یه قطعه برای علی اصحابی تو آلبوم حباب خوندم به فرض!یگانه کی گفت اسم قطعه حبابه؟
علی اصحابی هم مقابله به مثل کرد! کی گفت قطعه ی فقط خودت باش برای یگانه هست؟
این شایغه از کجا میاد آخه!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

جوک سال : محسن یگانه از حباب خوشش نمی آید!!!!

مشکل اینه که ما عادت داریم بریم از دوستمون بپرسیم از حباب خوشت اومد؟ اونم میگه گوش کردم خوب نبود...بعد میایم می نویسیم ((( مردم )) از حباب خوششون نمیاد...
در حالی که باید خوبی ها و بازخورد آلبوم رو ببینیم..
باید بدونیم پر فروش ترین هست...همه جا دارن بهش گوش میدن...تو نظرسنجی ها اوله...تموم مجلات از محسن یگانه و حباب می نویسن...تو سایت های معتبر موسیقی نظیر موسیقی ما اوله...تعداد نظراتش از همه بیشتر تعداد رایش همین طور...از روز اولی که منتشر شده اوله...تنها آلبلومی هست که نظراتش روز به روز داره بیشتر میشه و جالب اینه که روزای اول همه می گفتن بده الان میگن خوبه...رادیو از محسن دعوت میکنه...تو رایدوی تو کمتر از 30 ثانیه 2 هزار تا اس ام اس میاد که محین یگانه دوستت داریم..
دوست من نظرت رو طولانی کردی که بحث از بحث واقعی خارج بشه ولی اینو میگم تمام!

محسن یگانه هیچ جا نگفته برای کسی خونده ولی تو سایت خبری علی اصحابی نوشته شده بود که بی خیال....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

این جوک خیلی بی مزده است!
من یعنی 50تا دوست دارم!
بعدشم که من پای ثابت رادیو هستم !
خودم می دونم چه شبایی 2000نظر دارن !
خیلی از شبا حتی بیشتر از این هست!
من کامنتم رو طولانی کردم که ختم کنم این جنجال به پاشده رو اما انگار شما دوست نداری تمومش کنی !؟
خارج از بحث نبود اصل بحث ما سر. ادامه ی کامنت بود!
واین که خود علی اصحابی در شبکه اجتماعی کاملا واصح گفته قطعات من بر علیه هیچ کس نیست!
هزاران امکان وجود داره که این خبر. در سایت خبری علی اصحابی به شکل برعکس گفته شده!
می تونه سایت حک شده باشه می تونه مدیر سایت با علی اصحابی به هم زده باشه سر. یه مسله ای و کلی چیز دیگه!
عرضم تمام!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

بله دیگه وقتی چیزی به ضرر ماست احتمالات میاد جلو....
دوست عزیز علی اصحابی خودش سایت رو بسته ولی الان داره کتمان میکنه...
آقا بذار این جریان ختم شه برای ما که سودی و ضرری نداره
رو سیاهیش واسه بعضی هاست

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

باشه منم دیگه بحثی ندارم!
ختم جنجال!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

مائده
شما نمیخواد بگی من شخصیتم در چه حد هستش فقط لطفا بحث رو تمومش کنید. آقا صابر و ghoghnos darya \از شما هم خواهش میکنم تمومش کنید. به اندازه کافی توضیح دادیم حالا اگه بعضیا نمیخان متوجه بشن دیگه مشکل ما نیست...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

وا ؟
فک کنم اصن کامنت ها رو نخوندی نه ؟
ماکه تموم کردیم آخرین کامنتم نوشتم ختم جنجال!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

حنجره طلایی موسیقی ایران علیییییییییییییییییییییی اصحابی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

اول کامنتارو بخون بعد نظر بزار آقای متوجه!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

ختم شد دیگه
اونایی که باید رسوا می شدن رسوا شدن...
دیگه تموممممممم

ختم!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

راستی البوم فروردین منتشرمیشه؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

دوست عزیز خسته نشی انقد مینویسی!
والا ما میرفتیم بقالی پفک بخریم طرف یه حباب هم اشانتیون میذاشت روش!
حیف که تایید نمیشه!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

شمام از خیلی ها شنیدین حباب اوله!!!
یعنی اومدن گفتن سلام صابر خوبی ... حباب اوله !!!
بابا دست بردار رفیق ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

منم میتونم یه دقیقه برم بلاگفا وبلاگ درست کنم اسمس بذارم وبلاگ خبری فلان خواننده
بعدش یه مطلبم بذارم که ...
واقعا زشته این صحبتا...
خود اصحابی داره میگه هیچ اهنگی برا کسی نخونده
اونوقت بعضیا که توی تمام نظرات اسمشون هست میان میگن تو وبلاگش زده .......!!!!!!!!!!!!!
ولی شمایی که توی همه نظر ها هستی!!!
همچنان ادامه بده ...خشته نباشی

چهارشنبه 11 تیر 1393 - 23:55

واقعن از این تعجب می کنم که بعضیا چقد بیکارن و با خودشون درگیرن و اسکیزوفرنی دارن.
من بعد از تقریبن یه سال و نیم این صفحه رو خوندم و با خوندن این کامنتا خیلی شگفت زده شدم.
واقعن ما با این آدما 75 میلیون میشیم؟؟؟!!!!
این صفحه رو اگه شما نگاه کنین تمامی کامنت ها با آی پی 127.0.0.1 زده شده و فقط اسمشون فرق می کنه. این یعنی اینکه تمامی این کامنت ها رو فقط یه نفر نوشته. و مثل اینکه با خودش درگیر بوده یا می خواسته وقتش رو با این کار پر کنه و شایدم می خواسته این خواننده های خوبمونو تخریب کنه.
از همه ی شما دوستان میخوام که از این به بعد با دقت بیشتر کامنتا رو بررسی کنین و پاسخ بدین.
از یه چیز دیگه هم متعجبم. واقعن نمیدونم چرا سایت موسیقی ما با این افراد برخورد نمی کنه.
ممنون از موسیقی ما . لطفا تایید کنید

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود هیچ کدام از قطعات من علیه کسی نیست! | موسیقی ما