برنامه یاد بعضی نفرات
 
همکاری میدیا فرج نژاد و اشکان کمانگری در بادآباد
بزودی منتشر خواهد شد
همکاری میدیا فرج نژاد و اشکان کمانگری در بادآباد
موسیقی ما - آلبوم موسیقی سنتی «بادآباد» به خوانندگی اشکان کمانگری و آهنگسازی میدیا فرج نژاد بزودی منتشر خواهد شد.میدیا فرج نژاد،آهنگساز این اثر موسیقایی با اعلام این خبر گفت: عنوان این آلبوم «بادآباد» است که شامل اشعاری از محمد علی بهمنی، هوشنگ ابتهاج، فریدون مشیری، سیمین بهبهانی، و یک تک غزل از سعدی است.

وی افزود: فضای اشعار غالبا فضاهای منحصر به فردی است که از اشعار معاصر انتخاب شده و در راستای آن سعی شده تا فرم موسیقی کار شده نیز، فرم جدیدتری به خود بگیرد.

این نوازنده تار خاطرنشان کرد: در این آلبوم از همکاری گروه کوبه ای پژواک به رهبری کامران منتظری بهره گرفته و سعی کرده ایم به فرم های تغییر یافته و جدید تری برسیم؛به گونه ای که اثری با چنین شکل و حجمی دیده نشده واگر هم وجود داشته، بدین شکل نبوده است.

به گفته این آهنگساز، یکی از اشعار این آلبوم از سروده های محمد علی بهمنی است که توسط وی دکلمه می شود؛ فرم تلفیق دکلمه و موسیقی این اثر فضایی متفاوت تر در مقایسه با آثار اینچنین است.

این آهنگساز در ادامه صحبت های خود افزود: کمانگری خواننده ای توانا و هوشمندی است که متفاوت می خواند و قابلیت های متفاوتی در زمینه صوتی دارد. نوع خواندنش به لحاظ رنگ صوتی و نوع بیان کلمات مختص به خود اوست و مشابهی ندارد ؛به گونه ای که این هنرمند در" بادآباد" فراتر از تصور من ظاهر شد.

فرج نژاد یادآور شد:در نظر داریم «بادآباد» را در دو بخش صوتی و تصویری منتشر کنیم.

آرش کمانگری اولین آلبوم خود را در سن ۲۰ سالگی منتشر کرد، حدود ۱۰ سال است که کنسرت های مختلفی را در خارج از ایران با موفقیت روی صحنه برده است.از مهمترین آثار وی می توان به آلبوم های «زرد،سرخ ،ارغوانی»،«آواز سکوت و مرحمت» اشاره کرد.
منبع: 
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 تیر 1391 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

بسیار مشتاق شنیدنیم. ناشر اثر کدوم شرکته؟

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود همکاری میدیا فرج نژاد و اشکان کمانگری در بادآباد | موسیقی ما