برنامه یاد بعضی نفرات
 
سرانجام، «بیست شهریور» منتشر می‌شود
با تاخیر چندماهه،
سرانجام، «بیست شهریور» منتشر می‌شود
موسیقی ما- محمد عبدالهی: آلبوم موسیقی «بیست شهریور» با صدای علی شوکت در سی‌ام بهمن ماه منتشر و بالاخره راهی بازار موسیقی می‌شود. علی شوکت خواننده این آلبوم در این باره به موسیقی ما گفت: آلبومم علیرغم اینکه آماده انتشار بود ولی با توجه به اینکه انتشار آن همزمان شد با ماههای محرم و صفر، متاسفانه موفق به انتشار آن نشدیم و انتشار آن به اواخر بهمن ماه موکول شد.

به گفته این خواننده تاخیر در آلبوم موجب نشد تا عنوان آنکه یک تاریخ مشخص است عوض شده و به ۳۰ بهمن تغییر نام یابد.

 شوکت در این باره پاسخ داد: تاخیر‌ها هیچ ربطی به نام آلبوم ندارد. این تاخیر‌ها باعث نمی‌شود که نام آن را به ۳۰ بهمن ماه که روز انتشار آلبوم است، تغییر بدهم. چرا که اگر قرار بود نام آلبوم را تغییر بدهم می‌بایست همه آهنگ‌ها را نیز تغییر می‌دادم. باید گذشته و خاطراتم همراه با واقعیاتی که در زندگی‌ام بوده را تغییر می‌دادم که این خود کاری نشدنی بود. امکان این وجود نداشت که من همه گذشته، خاطرات و واقعیات زندگی‌ام را تغییر بدهم.

وی تاکید کرد: «بیست شهریور»، روزی که مامان و بابام با به دنیا آوردن من هزار تا آرزو برای خودشون ساختند که واسه برآورده شدنش، هیچ چیزی رو مانع تلاش نمی‌بینم، عشق و احترام به پدرو مادر رو نقطه عطف «بیست شهریور» می‌دونم، پس اندازی که ضامن خوشبختی همه آدمهاست. در این تولد دوباره عاشقانه میزبان علاقه مندان خواهم بود و آرزو می‌کنم در این قشلاق شهریوری به همه خوش بگذرد.

وی در ادامه در مورد سبک آلبوم خود گفت: سبک آلبومم لاو-راک است خودم این نام را بر روی سبکی که کار کرده، انتخاب و نامگذاری کرده‌ام. دوست دارم کسانی که آلبوم من را دوست دارند و کار‌هایم را گوش می‌کنند بدانند سبک من چیست.

وی در ادامه در خصوص اینکه طی این تاخیر آلبوم متحمل تفاوتهایی شده یا نه پاسخ داد: طی این مدت هیچ تغییری بر روی قطعات، و ترانه‌ها و کلا آلبوم انجام نشده است. از ۹ قطعه‌ای که در آلبوم وجود دارد همه‌‌ همان قطعات قدیمی با‌‌ همان ساختار قبلی هستند.

 «من و تو»، «اولین نگاه»، «خورشید و ماه»، «نبودنم کنارت»، «مامان من»، «برنده و بازنده»، «عشق یا عادت»، «نمی‌دونی»، «نمی‌ری از یادم» و... عنوان قطعات این آلبوم هستند.

گفتنی است که تمامی قطعات «بیست شهریور» را به استثنای یکی از آن‌ها علی شوکت ساخته و فقط قطعه «مامان من» را شهرام مویدی ساخته و تنظیم کرده است. همین طور جزتنظیم قطعه «نمی‌ری از یادم» تمامی قطعات را خود وی تنظیم کرده است.

این خواننده در پایان یادآور شد: هادی کیانی این قطعه را تنظیم کرده، نوازنده‌هایی همچون شهرام مویدی (گیتار)، هادی کیانی (پیانو و درامز)، و دارا دارایی (بیس) نیز در این آلبوم در کنارم حضور دارند. یک سری از ساز‌ها را نیز که در واقع دارای فضای الکترونیک بوده، خودم نواخته‌ام. فکر می‌کنم به اندازه کافی از ساز زنده در این آلبوم استفاده کرده‌ام.

این آلبوم روز ۳۰ بهمن ماه وارد بازار موسیقی خواهد شد. کسانی که قطعاتی از آن را شنیده‌اند معتقدند که علاقه مندان به موسیقی، دنیای جدیدی از موسیقی راک را با این آلبوم تجربه خواهند کرد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 بهمن 1390 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

هم دمو البومت رو دیدم هم تیزر تصویری البوم رو هر 2 بد بود البته البوم کامل با دمو فرق میکنه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

سلام علی عزیز. خوشحالم که سرانجام آلبومت منتشر میشه و امیدوارم که آلبوم موفقی باشه . شما هم صدای خاصی داری و هم اهنگات زیباست. . موفق باشی

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود سرانجام، «بیست شهریور» منتشر می‌شود | موسیقی ما