برنامه یاد بعضی نفرات
 
برگزاری کنسرت مجدد علیزاده و شهرام ناظری در آبان ماه
حسین علیزاده خبر داد؛
برگزاری کنسرت مجدد علیزاده و شهرام ناظری در آبان ماه
موسیقی ما - محمد تاجیک: حسین علیزاده گفت : اجرای مجدد کنسرت گروه دوستی با حضور او وشهرام ناظری 14و 15 آبان ماه خواهد بود. حسین علیزاده این مطلب را در حاشیه نشست اخیرش در تالار وحدت و در گفت وگویی کوتاه اعلام کرد وافزود :این کنسرت در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد .

این کنسرت مشابه همان اجرايي است كه تابستان امسال ارائه شده بود.

در حال حاضر مرکز ققنوس مشغول پيش فروش بليت‌هاست مدير عامل موسسه فرهنگي هنري ققنوس هم اضافه كرد: قيمت بليت‌هاي كنسرت گروه «دوستي» 25 تا 60 هزار تومان است و مراكز فروش از صبح ـ 26 مهرماه ـ بليت‌ها را به مخاطبان عرضه مي‌كنند.

گروه «دوستي» از يك سال گذشته به همت حسين عليزاده و شهرام ناظري راه‌اندازي شد و اولين بار از پنجم تا هشتم مردادماه سال جاري در تالار ميلاد نمايشگاه بين‌الملل به صحنه رفت.
منبع: 
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 مهر 1390 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

حداقل انتظار از تمدید کنسرت این بود که سالن بهتری در نظر گرفته میشد که شرایط بهتری داشته باشد نه اینکه مجدد سالن نمایشگاه که واقعا بدترین سالن تهران رو انتخاب کنند به نظر من برگزار کننده این کنسرت که کنسرت کامکار ها رو هم دراین سالن برگزار کرد به فکر رضایت مخاطبین کنسرت نیست سال گذشته کنسرت شمس در این سالن باضفعهای زیاد برگزار شد ولی در اجرای مجدد تالار وحدت انتخاب شد که هم گروه و هم مخاطبین راضی بودند آیا این امکان برای این کنسرت نبود آیا سالن وزارت کشور یا برج میلاد نمیتونست جای مناسبی برای اجرای مجدد این کنسرت باشه واقعا این سالن و باشگاه انقلاب بدترین جاهای برگزاری کنسرته کنسرت گذاران عزیزکمی هم رضایت مخاطبین رو هم درنظر بگیرین که با این همه صرف وقت و هزینه حداقل انتظار جای نسبتا خوب با حداقل کیفیت صدا ی خوب رو دارند

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

من تابستون رفتم

سالن افتضاحه . کیفیت صدای سالن افتضاحه .

حتی خود آقایان ناظری و علیزاده و سایر اعضای گروه دوستی همچون آقایان فرج پوری و کامکار نیز در مصاحبه های بعد کنسرت به این موضوع اذعان کردند . واقعا جای تعجب داره که با این که به این موضوع واقفند اما همچنان می خواهند مردم را به کنسرت بکشند .

اگه میخواهید 25 الی 60 هزار تومان خود را دور بریزید و هیچی از کنسرت متوجه نشید ، برید بلیط این کنسرت رو بخرید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

concert SOLD OUT shode!!! chera enghadr dir khabar dadin????

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود برگزاری کنسرت مجدد علیزاده و شهرام ناظری در آبان ماه | موسیقی ما