برنامه یاد بعضی نفرات
 
آلبوم «احساسی که دارم» به زودی منتشر می‌شود
با صدای فرهاد جواهر کلام؛
آلبوم «احساسی که دارم» به زودی منتشر می‌شود
موسیقی ما- محمد عبداللهی: فرهاد جواهر کلام که قرار بود آلبوم «تو مال من، من مال تو» راخرداد ماه، راهی بازار موسیقی کند، این آلبوم را باتاخیری چند ماهه به زودی منتشر خواهد کرد. وی در این رابطه به سایت موسیقی ما گفت: این آلبوم به این دلیل با تاخیر روبرو شد که برخی از قطعات آن کاملا حذف شده و جای خود را به قطعات جدید‌تر و به روز تری دادند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در این تاخیر به کشفهای جدید از موسیقی رسیده یادآور شد: عنوان این آلبوم نیز با توجه به محتویات و مضامین ترانه‌ها و موسیقی‌هایی که دارد؛ عوض شده و «تومال من، من مال تو» جای خود را به «احساسی که دارم» داده است.

بسیاری از آهنگهای این آلبوم را من ساخته‌ام و و در ساخت برخی از آن‌ها اشکان خشایی با من همکاری کرده است. یکی دیگر از ملودی‌ها توسط من و فرشاد فارسی ساخته شده است. وی در ادامه گفت: تنظیم‌های آلبوم «احساسی که دارم» را فرشاد فارسی انجام داده که تنظیم‌های به روز و جدیدی را از خود ارائه کرده است.

جواهر کلام در ادامه خاطر نشان کرد: آلبوم از تغییرات بسیاری بهره‌مند شده و تعداد قطعات آن ۱۰ قطعه شده است که با تلاش من و اکیپی که دارم با آن همکاری می‌کنم، تصمیم برآن است که کار خوب و درخور توجهی ارائه کنم.

این آلبوم هم اکنون در مرحله ضبط بوده و ترانه‌های آن را علی صالحی و مهشید کلاه، نسترن سعیدی و فرهاد جواهر کلام سروده‌اند. فرهاد جواهر کلام در ادامه خاطر نشان کرد: امیدوارم به واسطه تغییراتی که انجام داده‌ام، به جذب مخاطبان بیشتری منجر شده باشم. به همین دلیل سعی کرده‌ام با افراد خوشنام تری به لحاظ حرفه‌ای ادامه بدهم. این افراد حرفه‌ای‌تر از افرادی هستند که در آلبوم قبلی از آن‌ها کمک گرفته‌ام.

 «تو مال من من مال تو»، «منو به کی فروختی»، «راه ما از هم جدا شد»، «هنوز تو دنیای منی» عنوان برخی از قطعات این آلبوم هستند.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 شهریور 1390 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

حالا چرا اقای وارسته با ایشون همکاری نکردن بماند!! یعنی به نظر اقای جواهر کلام فرشاد فارسی بهتر از میلاد ترابی ؟ چرا خواننده های ما به خاطر تبلیغات آلبوم جدیدشون همه یه پل هارو پشت سرشون خراب میکنن ...اون اقای عسکری که قبل از انتشار البوم هی میگفت تو البوم قبلی کما2 حس مون با هم نمیخوند ..بعد انتشار البوم و نتایج البوم همه چی یه طور دیگه شد !! عوض اینکه قطعه دوم که تنظیم اقای ترابی بود رو بذاره قطعه اول البوم کار خیلی ضعیف اقای فارسی رو گذاشت !!حالا هم ایشون !! انشالله در مورد ایشون اینطوری نشه ...در مورد البوم ایمان حضرتی ..امین حبیبی و حسین استیری بی زحمت خبری بدین ..خیلی ممنون از زحماتتون

یکشنبه 10 فروردین 1393 - 11:25
مسعود

میلاد ترابی فقط با کما متولد و شد و تمام شد بعد اون البوم ... همین

2.185.107.106
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

چند تا تک تراک داده که هیچ کدومشون قشنگ نیست. امیدوارم البوم بهتر باشه.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

موسیقی ما، این لینک آهنگ جدید محسن یگانست! میتونید بزارید در سایت
http://www.mohsen-yeganeh.com/music/song/Mohsen%20Yeganeh%20-%20Haras.mp3

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

موسیقی ما دوست داریم

البوم لهراسبی علی اصحابی و بهنام صفوی ک میاد

و مصاحبه جدید با رضا صادقی عزیز صوتی هم باشه اشکال نداره و راستی فیلمش ک اکران میشه وفیلم برداری تا ک طول میکشه و چند تا تراک جدید تو فیلم داره و در رابطه با البوم جدیدش و اتفاق ها خوب سامان گوران میگفت در خوشا شیرار در روز تولد رضا باهش صبحت کرده و......
رضا تو بهترینی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

تک آهنگ هاش که جالب نیس.

موسیقی ما , خواهشا" یه مصاحبه با "ماهان بهرام خان" ترتیب بدین.
ببینیم " 01:11 " کی میاد . مردیم از انتظار.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

تراک های جدیدش بی نظیره.امیدوارم آلبلومش به زودی زود بیاد.ما که بی تابیم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

نیما وارسته که تنظیم کننده هر 10 قطعه بود یه دفعه کنار گذاشته شد؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

اقای وارسته کنار گذاشته نشد !!!!! کنار کشید ...من فکر میکنم به خاطر مشغله خیلی زیاد اقای وارسته ...ایشون از این البوم کنار کشیدن ...به نظر خودم خیلی خوب شد ...حضور یک تنظیم کننده بی نظیر و با تجربه ..در کنار یک تنظیم کننده کم تجربه با سابقه کاری نه چندان درخشان کل کارو زیر سئوال میبرد ... بی زحمت خبری از البوم های ایمان حضرتی ...ثمین وطندوست ... حسین استیری ..امین حبیبی . . با تشکر از زحماتتون

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

این فکر کنم تمام ترک های آلبومش رو داده بیرون! آخه یک روز در میون داره آهنگ میده!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

فرهاد کاراش خوبه.از قدیمی های پاپه که هنوز طرفدارای خودشو داره.با هر کی کار کنه خوبه.من که اصلا از نیما وارسته خوشم نمی یاد.کارای تکراری.کلا خلاقیت نداره.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

پس آلبوم جدید احسان غیبی چی شد؟؟؟؟؟قرار بود آلبوم خاطره انگیز با مجوز بده بیرون ولی بعد دمویی که از این آلبوم پخش شد قبل سال 90 دیگه هیچ خبری از احسان غیبی و آلبومش نشد.ما منتظریییییییییم

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «احساسی که دارم» به زودی منتشر می‌شود | موسیقی ما