برنامه یاد بعضی نفرات
 
زخمه‌های سه‌تار آریا عظیمی‌نژاد در کنسرت خاطره‌انگیز محمد اصفهانی
عکس‌ها: سعید عبداللهی
زخمه‌های سه‌تار آریا عظیمی‌نژاد در کنسرت خاطره‌انگیز محمد اصفهانی
موسیقی ما - محمد اصفهانی خواننده خوش صدای موسیقی کشورمان در یکی از بهترین اجراهای سال گذشته با همراهی گروه نوازنده حرفه‌ای خود شب خاطره انگیزی برای هوادارنش رقم زد. این‌بار پویا نیکپور رهبر اکستر در این اجرا تنظیم‌های متفاوتی را برای قطعات خاطره‌انگیز محمد اصفهانی انتخاب کرده بود. از قطعه خراسانی «ملا ممد جان» تا ترانه مشهور «گل گلدون من». «اميرمیلاد نيكزاد» كيبورد، « شهرام ركوعي» فلوت، «شاهرخ پور میامین» گيتار الكتريك، «بابك رياحي‌پور» گيتار باس، «سهراب رمضان زاده» درامر و «محمد شعباني» نوازنده پركاشن؛ محمد اصفهانی و پویا نیکپور را دراین کنسرت همراهي مي كردند

 نکته جالب این ارکستر عدم وجود گروه ساز‌های زهی و بادی بود که باعث شده بود به قول اصفهانی، پویا نیکپور در موسیقی آثار وی بازنگری کند. اصفهانی در این باره توضیح داد که: «بازنگری یعنی نیک پور براساس ظرفيت اركستر، به بازسازي برخي از قطعات می پردازد. هرچند كه اين دگرديسي موسيقايي با حفظ اصالت این قطعات همراه است.» البته این موضوع باعث شده بود، در اجرای برخی از قطعات پخش سمپل‌ها جای اجرای زنده را بگیرند.تا جایی که در تعدادی از قطعات و برخی صحنه های منقطع اجرا، هیچ نوازنده ای به نواختن سازش مشغول نبود به جای سازهای زنده، تنها صدای سمپل ها  به گوش می‌رسید.

با این وجود اجرای قوی و صدای رسای محمد اصفهانی و تنظیم‌های متفاوت پویا نیک‌پور در کنار نوازنده‌های سر‌شناس گروه، اجرا موفقی را در پی داشت. یکی دیگر از نکات جالب توجه کنسرت حضور آریا عظیمی‌نژاد از آهنگسازان خوب کشورمان به عنوان نوازنده در این کنسرت بود. سلو‌نوازی‌های سه‌تار و گیتار او در چند قطعه بسیار مورد توجه حضار قرار گرفت.زخمه‌های سه‌تار وی در تک نوازی مقدمه قطعه شکایت هجران با تشویق‌های مکرر حاضران در سالن و سایر نوازنده‌های گروه همراه شد. اصفهانی در این اجرا قطعات «ملا ممد جان»، «بوی باران»، «منو صدا کن»، «چه آرام در خود شکستن»، «باور نکن»، «اگه باشی»، «زخم پنهان»، «معجزه»، «آسیمه‌سر»، «مقدمه شکایت هجران»، «شب‌افروز»، «غوغای ستارگان» و «گل گلدون»  را اجرا کرد.  پایان بخش برنامه گروه هم قطعه «ای ایران» بود که توسط اصفهانی وگروهش و با همراهی حاضران در سالن اجرا شد.

اجرای دوشب گذشته محمد اصفهانی با حضور مهمانان ویژه‌ای نیز همراه شد. رضا صادقی، اهورا ایمان، پدرام کشتکار، امید حاجیلی، هومن غفاری، رضا تاجبخش، توی‌جان آتابای، فواد حجازی، استاد لشکری، همایون نصیری، ترانه مکرم، دکتر محمد سریرو .. مهنان ویژه کنسرت محمد اصفهانی بودند.

این کنسرت به همت شرکت آوای هنر و به تهیه‌کننده‌گی محمد جلیل‌پور با نظم و انضباط خوبی برگزار شد. سری اول عکس‌های سایت موسیقی ما از نگاه دوربین سعید عبداللهی از این اجرا را این‌جا ببینید ...
منبع: 
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 اسفند 1389 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

مرسی موسیقی ما مرسی سعید عبداللهی

ممنون عکس ها عالی بود

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

جای ما خالی بوده ، ممنون از عکس ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

واقعا انسان و خواننده محترمی اقای اصفهانی...
آقا رضا عاشقتمممممممممممممممممم
سرباز مشکی:فقط مشکی
یا علی...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

اطلاعیه ی مهم شرکت ایران گام، پیرامون انتشار آلبوم بی واژه

از آنجا که توزیع و ارائه ی آثاری همچون آلبوم بی واژه ، مستلزم تمهید مقدمات بسیاری است و علیرغم تلاش شبانه روزی دست اندرکاران در ایام پایانی سال 1389 ، به دلیل فراهم نشدن تیراژ لازم برای توزیع مرحله ی اول این اثر ، ناشی از عدم کفایت ریلهای آزاد تکثیر در کارخانه ی تکثیر لوحهای صوتی و تصویری ، با پوزش فراوان ، ناگزیریم انتشار آلبوم بی واژه را با توجه به لحاظ نمودن مشکل مذکور و همچنین وقفه ی حاصله از تعطیلی واحدهای تکثیر کارخانه ی سفارش پذیر و همچنین حمل و نقل در ایام نوروز ، به اوایل سال جدید موکول نماییم .

لازم به ذکر است که مشکل ناشی از ترافیک بالای ریلهای تکثیر لوح های دیجیتالی در کارخانه ی مربوطه علاوه بر این آلبوم، شامل حال سه عنوان اثر سینمایی دیگر هم شد که تاریخ انتشار آنها نیز ، اسفند 1389 بود و از قضا تیزرهای تبلیغی آلبوم بی واژه نیز در ابتدای آنها به عنوان آنوس تبلیغاتی به چشم می خورد .

لذا باز هم تاکید میکنیم ، برای توزیع و ارائه ی هرچه قوی تر و هم زمان آلبوم بی واژه در تهران و شهرستانها که خود ، مهم ترین عامل در جلوگیری از تکثیر غیر مجاز چنین اثری است متعاقبا تاریخ انتشار ، به اطلاع مخاطبین گرامی خواهدرسید .

روابط عمومی شرکت ایران گام 89/12/24
منبع : وب سایت رسمی دکتر محمد اصفهانی
http://www.mohammadesfahani.com/album.htm

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

kashki esfahani be sadeghi migoft enghadr falsh nakhoone

asa
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

دوستت داریم آقا رضا از اولش تا آخرش...
بچه ها چی شد پس آلبوم سلطان؟؟؟؟؟؟؟کسی ازش خبری نداره؟؟؟؟؟؟؟
راستی همین الان دیدم که تیترا‍‍ژ سریال موج وصخره را سلطان خونده.
از سایت خواهش میکنم بذاردش برای دانلود

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

دکتر اصفهانی بدون شک خوش صداترین و با شخصیت ترین خواننده موسیقی ایران هستند .

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود زخمه‌های سه‌تار آریا عظیمی‌نژاد در کنسرت خاطره‌انگیز محمد اصفهانی | موسیقی ما