برنامه یاد بعضی نفرات
 
شوكي براي مخاطب عام
گفت‌و‌گوی اختصاصی موسیقی‌ما با فرزاد فرزین
شوكي براي مخاطب عام

موسيقي ما- بهمن بابازاده:  بعداز لو رفتن آلبوم« تعقیب» روی اینترنت که دومین آلبوم فرزاد فرزین بعد از «شراره» به حساب می آمد خیلی ها به چشم یک شکست خورده و تمام شده به فرزین نگاه می کردند . اما او با نهایت علاقه و پشتکاری فوق العاده ، با پشت سر گذاشتن یک سری اتفاقات حاشیه ای آلبوم «شوک» را ساخت و حالا نتیجه این همه تلاش و پشتکار را در قالب آلبومی رسمی ، در بازار مجاز موسیقی پاپ می بیند.


- آلبوم «شوک» تا چه حدودی همانی بود که خودتان می خواستید و مد نظرتان بود؟
شاید حدود 70 درصد . زمان بندی ما یک مقداری بهم ریخت و آن 30 درصد را هم به خاطر زمان بندی ورود آلبوم به بازار از دست دادیم ولی خوب با توجه به رکود نسبی بازار آلبوم های پاپ، فکر می کنم خیلی بهتر و قوی تر از کارهای موجود در بازار هستيم.


- فکر می کنیداز لحاظ ملودیک و کلامی کارهای تان به روز از آب درآمده ؟
هدف ما همین بوده . باید دید نظر مردم تا چه حدی جلب شده است


- تیم کاریتان کاملاً حرفه ای و شناخته شده اند، یک تیم حرفه ای تا چه حدی در موفقیت یک آلبوم می تواند نقش داشته باشد؟
کار حرفه ای و قوی نیازمند یک تیم حرفه ای است . من نمی توانستم ریسک کنم و از یک تیم غیر حرفه ای استفاده کنم . مطمئناً در آینده دوست دارم که آدم های حرفه ای تر هم به تیم کاری ما اضافه شوند.


- آلبوم شما دارای 12تراک است . فکر نمی کنید با توجه به کشش محدود مخاطب آلبوم های مجاز پاپ داخل کشور ، آلبوم 12 تراکی کمی سنگین باشد؟
ما تراکهای بیشتری را هم حاضر و آماده داشتیم . چیزی حدود 18 تراک ! از بین این 18 تراک گلچین کردیم و حتی می توانستیم در آن واحد دو آلبوم کاملاً مجزا را منتشر کنیم . ولی دیدمان مادی نبود و خواهان کیفیت بهتر و قوی تر آلبوم بودیم.


- کدام یک از قطعات این آلبوم به نظر شما بیشتر مورد توجه قرار می گیرد و قابلیت پديده شدن را دارد؟

ما بیشتر از اینکه روی تک آهنگها تکیه داشته باشیم ، سعی کردیم که کلیت آلبوم را تقویت کنیم ولی خب، شخصا فكر مي كنم قطعه « شوک» و «بازیگر» از استقبال بیش تری برخوردار شوند چون این کارها به روز هستند و به فضای حسی مخاطب عام نزدیک تر


- و شخصاً کدام قطعه آلبوم را دوست داريد؟
قطعه « یادمه» را بی نهایت دوست دارم


- در قطعه «بازیگر» که محسن چاووشی آهنگسازش بوده ، فرزاد فتاحی و بابک جهان بخش با شما هم خوانی کرده اند، به خاطر حضور این اسامی آشنا قرار نيست ويدئو کلیپي برای این قطعه ساخته شود؟
ما دوست داریم که کلیپ بسازیم ولی نمی توانیم، براي اين كه دوباره مشکلاتی پیش خواهد آورد . بدون شك بودن ويدئو کلیپ تا حدود خیلی زیادی به فروش آلبوم کمک می کند ولی چون هیچ تریبونی برای ارائه کار نیست . ما هم نمی توانیم آن را ارائه دهيم. چندین کلیپ ساخته شده داریم که شاید در آینده بصورت یک پك تصویری منتشر کنیم.


- برای آینده چه برنامه هایی دارید ، کنسرت ، تلویزیون؟
اولین برنامه کنسرت فکر می کنم اواخر آذر ماه باشد.البته هنوز هیچ چیزی قطعي نيست ، ولی خب، کنسرت ما خیلی با بقیه کنسرت ها فرق خواهد داشت . یک گروه خیلی بزرگ و یک سری طرح ها و سوژه ها که بگذارید داغ بمانند برای زمان عملی شدن شان . در تلویزیون هم من فقط ترجیح می دهم که به پیشنهادهای خوب جواب مثبت بدهم یک سری پیشنهاد هم دارم ولی باید شرایط خودم شبکه ای که قرار است کار را پخش کند ، ساعت پخش کار و خیلی چیزهای دیگر را مورد بررسی قرار دهم.


- و سینما ؟
پیشنهاد دارم ولی باید آرام آرام قدم بردارم. اما خب، ترانه فیلم جدید خانم تهمینه میلانی را خوانده ام که چند وقت دیگر قرار است اکران شود؛ ساند تراك فيلم «سوپراستار» را. کار خوب و دل نشینی از آب در آمده است


- حالا که آلبوم شما مجوز گرفته و وارد بازار شده دوست داريم از زبان خودتان ماجراي نبودن تان توي اين 3 سال را بشنويم، بحث روي ويدئو كليپ هاي ماهواره ای بود یا کنسرت اروپایی شما ؟
خب در کنسرت اروپا من تنها نبودم ولی چون مجوز نداشتم حساسیت ها بیشتر شد نسبت به من . شاید باور نکنید که خودم هم دقیقاً علت این تصمیم را نمی دانم . ولی بهر حال سوءتفاهم ها حل شدند و من هم از همه دوستان ممنوم.


- و حرف آخر؟
امیدوارم آلبوم مورد توجه قرار بگیرد و از طرفداران واقعی موسیقی می خواهم که آلبوم را بصورت اريجينال تهیه فرمایند ، نه در مورد آلبوم من ، بلکه این مساله ایست که هرچه زودتر باید فرهنگ سازی شود تا درجا نزنیم و حرکت رو به جلو در موسیقی و تمام هنرها داشته باشیم.
افتتاح سایت تان را هم تبریک می گویم فکر خوب و ایده فوق العاده ای است .
خوشحالم از اینکه جزء اولین کسانی هستم که در سایت «موسيقي ما» حضور پیدا مي كنم.
موفق باشید.

منبع: 
موسيقي ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 مهر 1387 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:33

Farzad Farzin Is The Best

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:33

kheili kheili mamnoon

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود شوكي براي مخاطب عام | موسیقی ما