برنامه یاد بعضی نفرات
 
بیش از 15هزار بازدید در روز افتتاحیه رسمی «موسیقی ما»
اتفاقی که دلگرم‌مان کرد؛
بیش از 15هزار بازدید در روز افتتاحیه رسمی «موسیقی ما»
خیلی دقیق نمی‌دانیم اما حدس می زنیم اتفاق کم نظیری در ایران است که سایتي در روز افتتاحیه و شروع به کارش 15101 بازدید داشته باشد؛ آن هم سایتی با موضوع تخصصی موسیقی. استقبالی که علاقه مندان به موسیقی از سایت خودشان کردند در کنار شور و شعف فراوانی که براي دست اندرکاران سایت بوجود آورد، قطعا نشان دهنده این است که انتظار ها از چنین سایتی بالاست و وظیفه آن ها بسیار سنگین. امیدواریم در اجراي هر چه كم نقص تر اين مسئوليت سنگين، پيروز و سربلند بيرون بياييم و جواب گوي خوبي براي اين اعتمادتان باشيم و در کنار حمایت ها و همراهی های شما گامي در جهت پيش رفت موسيقي كشورمان برداريم.
جا دارد از تمامی دوستان و همکارانی که با انتشار خبر افتتاح سایت در روزنامه ها و سایت های مطبوعشان، علاقه مندان به موسیقی را مطلع کردند تشکر کنیم. و همچنین از دوستانی که با پیام های تبریکشان و ایده ها و طرح هایی که از همین شروع کار برای مان مي فرستند و دل گرم مان مي كنند، قدردانی کنیم.
منبع: 
تاریخ انتشار : جمعه 26 مهر 1387 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:33

سلام.این سایت موزیک ما هست یا موسیقی ما؟ شما باید در این سایت بی طرف باشید نه اینکه در آلبوم های برگزیده ماه سلیقه خودتون رو بزارید.آلبوم بی خوابی یکی از آلبوم های پرفروش وبرگزیده این ماهه اما در لیست برگزیده های شما نیست !!!!اما آلبوم یه شاخه نیلوفر که چند روزه وارد بازار شده در لیست شما هست !!! مثل اینکه شما هم اهل باند بازی هستید متاسفانه.

* * *
موسیقی ما:
1- دوست عزیز عنوان این سایت موسیقی ما است.
2 - درباره بخش آلبوم های برگزیده ماه هم باید خدمت شما عرض کنیم در آن قسمت پنج آلبوم برگزیده ماه معرفی می شود که بر اساس رای و امتیازی که کاربران به آلبوم ها می دهند به صورت خودکار لیست می شوند. و هیچ دخالت دستی در این قضیه صورت نمی گیرد. اگر آلبوم یه شاخه نیلوفر با وجود اینکه تازه به بازار آمده به این لیست راه یافته تنها به دلیل استقبال خوب کاربران و امتیاز بالایی است که به این آلبوم داده اند.

با تشکر از دقت نظر شما

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:33

salam-man az bazdid konandegane tamamiye site haye MA hastam avalan behton tabrik migam babate in site dovoman dar ghesmathaye digere site ma mesle tahrane ma khanevade ma va.............behtar nist name musicema ro ham ezafe konid!!ke hame bedanand site jadide be majmoye MA ezafe shode.be masoolane poyeshgarane etela resaniye tahrane ma khaste nabashid migam.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:33

سلام.شما هم رده بندی آلبوم هاتون اشتباهه هم آمار فروشتون .بهتر نیست که از آمار دادن و رده بندی دست بردارید؟مطمئن باشید هیچ وقت حتی نمیتونید آمار فروش نسبی آلبومها رو هم بدست بیارید .این برای همه در کشور ما غیر ممکن شده و آمار نشریات هم همیشه با هم تفاوت فاحش داشته وبیشتر سلیقه ای بوده.مثل شما!

×××
موسیقی ما:
دوست عزیز آمار مربوط به فروش آلبوم‌های موسیقی از طریق پخش‌کننده ها یا انتشارات‌های عرضه‌کننده آلبوم‌ها گرفته می شود. همچنین موسیقی ما در رده بندی آلبوم‌های ماه دخالتی ندارد و تنها امتیازی که کاربران سایت به آلبوم‌ها می‌دهند میزان محبوبیت و مقبولیت‌ آن‌ها را مشخص می کند. موضع نویسندگان و منتقدان سایت موسیقی ما درباره آلبوم‌های ماه را در بخش نقد آلبوم دنبال کنید.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:33

ممنون از توجه شما

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:33

سلام / خسته نباشيد / متاسفانه شما قانون كپي رايت را رعايت نكرده ايد ... هر سه موزيك ويد ئويي كه از گروه آريان در سايت قرار داده ايد شامل قانون كپي رايت هست . از سايتي كه ادعا ميكنه مي خواد برترين باشه و سايت رسمي هست اين اشتباه قابل بخشش نيست / لطفا بيشتر توجه كنيد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:33

اول از همه افتتاح این سایت جدید را تبریک می گویم. واقعاً وجود چنین سایتهایی که اخبار موسیقی و تحلیلهای بی غرض ارائه دهند لازم است. چه حسن تصادفی که افتتاح سایت با انتشار آلبوم یه شاخه نیلوفر همزمان بود که همین امر تاثیر به سزایی در افزایش آمار بازدیدکنندگان و آشنایی آنها با سایت شما دارد. لازم است به نقطه ضعف سیستم رای گیری خودکار هم اشاره کنم که میتوان با 1 آی پی و یا از 1 کامپیوتر چندین بار رای داد!

×××
موسیقی ما:
با تشکر از شما باید عرض کنیم که راجع به نظر سنجی حق با شماست که البته ما به کاربران مان اعتما می کنیم که بیشتر از یکبار رای ندهند. اما قصد داریم با راه اندازی سیستم عضو گیری در آینده بخش رای دهی را سامان دهی کنیم.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود بیش از 15هزار بازدید در روز افتتاحیه رسمی «موسیقی ما» | موسیقی ما