برنامه یاد بعضی نفرات
 
شيطان‌پرستي ارتباطي به رپ ندارد
یادداشت مدير توليد و مدير محتوايي مستند شوك
شيطان‌پرستي ارتباطي به رپ ندارد
محمد صادق زمانی مدیر تولید و مدیر محتوایی مستند شوک  یادداشتی پیرامون این برنامه نوشته که در زیر می خوانید :
امشب (پنجشنبه 25 مهرماه) ساعت 10:20 شب، مستند شوك براي بار دوم از شبكه سوم سيما به همراه نقد كارشناسان به صورت زنده و به مدت 90 تا 100 دقيقه پخش مي‌شود.
مستند شوك حاصل يك كار گروهي بود و ما در آن قصد داشتيم به بررسي دو جريان نوظهور و زيرزميني «شيطان پرستي» و «رپ» در بين جوانان ايراني بپردازيم كه در سال هاي اخير، از رشد قابل توجهي برخوردار بوده اند تا جايي كه مي‌توان گفت: رپ و شيطان پرستي در چند سال گذشته به مثابه يك «شوك» بر پيكره جامعه جوانان ايراني وارد آمده‌اند.
به عنوان «مدير توليد و مدير محتوايي مستند شوك» بايد بگويم كه شيطان‌پرستي هيچ ارتباطي به رپ ندارد و اينگونه نيست كه هر كس موسيقي رپ مي‌خواند شيطان پرست باشد. البته برخي گروه‌ها در سبك موسيقي رپ وجود دارند كه افكار لائيك و پوچگرايي(نهيليسم) را از طريق ابزار خوش خط و خال موسيقي به مخاطب انتقال مي‌دهند اما اين به منزله آن نيست كه رپ خوان‌ها شيطان‌پرست هستند.
هر چند كاركردن با كارگردان خوش ذوقي مثل آقاي شكيبي و تدوينگر زبردستي همچون بهراد صاحبقراني لذت خاص خودش را براي من داشت اما در طول كار، تمام تلاش ما بر اين بود كه يك برنامه تأثيرگذار و هشداردهنده ساخته شود و هيچ‌گاه قصد ما آن نبود كه گروهي را با لباس و هويت گروهي ديگر به مردم معرفي كنيم.
رپ هم مثل ديگر انواع و سبك‌هاي موسيقي، يك سبك است اما سبكي كه به خاطر نداشتن چارچوب نظارتي معين، به راحتي به بيراهه كشيده مي‌شود. از طرفي، هجويات و اشعار غيراخلاقي برخي رپ خوانان مي‌تواند پاشنه آشيل و چشم اسفنديار اين گروه‌ها باشد به نحوي كه اگر گروه‌هاي رپ در اشعار و برخي رفتارهاي ناشايست خود تجديد نظر نكنند نمي‌توانند انتظار همراهي اهالي حرفه‌اي موسيقي و مديران را در ايران داشته باشند. يادمان نرود كه اينجا ايران است ساعت به وقت منم منم.
اين كه برخي نسبت به ساخت مستند شوك معترض هستند و انتقاد مي‌كنند كاملاً طبيعي است اما انتقاد از هر مسئله‌اي بايد معقول و به‌جا باشد. نظرات منطقي تمام منتقدان شوك، قابل احترام است و مي‌تواند به بهتر شدن كيفيت برنامه‌هايي از اين دست كه بعدها ساخته خواهد شد كمك كند.
منبع: 
تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 مهر 1387 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

ali
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:33

عالیه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:33

عشق است

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:33

fogoladast aslan noyi zendegiye .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:33

parcham balas:D

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:33

har sarbazi didi ghol bedi behesh

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود شيطان‌پرستي ارتباطي به رپ ندارد | موسیقی ما