برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه های الف سوی ایرانی جز با اجرای ماهان میرعرب
فصل جدید برنامه «سه‌شنبه‌ها با موسیقی» از اول بهمن آغاز می‌شود و تا پایان فصل زمستان ادامه دارد
سوی ایرانی جز با اجرای ماهان میرعرب
برنامه اول و افتتاحیه فصل چهارم برنامه‌ی «سه‌شنبه‌ها با موسیقی»، سه‌شنبه اول بهمن از ساعت 18 با اجرای «ماهان میرعرب آهنگساز و نوازنده گیتار ساکن اتریش، مارتین براور نوازنده گیتار بیس و امیر وهبه نوازنده پرکاشن در شهر کتاب الف در تهران برگزار می‌شود.
در بخش دوم برنامه، آلبوم جدید میرعرب به نام «سوی ایرانی جز» رونمایی می‌شود. در بخش رونمایی، شهر کتاب الف علاوه بر میرعرب میزبان میلاد زنده‌نام، سپهر سعیدی و سهیل سعیدی است و مهمانان به گپ‌و‌گفت درباره آلبوم و تجربه ضبط آن می‌پردازند.
آلبوم «سوی ایرانی جز» برداشتی جدید از موسیقی ایرانی و جز مدرن است؛ با پایداری به ریشه‌های هر دو سبک و در عین حال با دیدی باز به آزمون و خطاهای نوگرایانه با استفاده از ترکیب‌های هارمونیک و ملودیک و همین‌طور استفاده از بافت‌های صدایی غیرمعمول در هر دو نوع موسیقی.
میرعرب سال‌های زیادی به یادگیری موسیقی ایرانی و آواها و فرهنگ نواحی ازجمله موسیقی عربی،‌آفریقایی، ترکی و کردی پرداخت و آثار او تلفیق موسیقی شرقی با جز است.
علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به شهر کتاب الف در خیابان مقدس اردبیلی، میدان الف، خیابان الف شمالی، پلاک 1 مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 22179838 تماس بگیرند.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 بهمن 1398 - 16:28

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود سوی ایرانی جز با اجرای ماهان میرعرب | موسیقی ما