برنامه یاد بعضی نفرات
 
کنسرت، رونمایی و کارگاهِ «سوی ایرانی جز» برگزار می‌شود
کنسرت، رونمایی و کارگاهِ «سوی ایرانی جز» برگزار می‌شود
همکاری ماهان میرعرب و علی قمصری
ماهان میرعرب آهنگساز و نوازنده موسیقی جَز که سال‌هاست در اتریش به فعالیت مشغول است به ایران سفر کرده و در روزهای آتی بسیار فعال خواهد بود.
او در گام اول سفرش به ایران دو کارگاه با عنوان‌های «کارگاه سوی ایرانی جز» و «کارگاه آنسامبل» را در آموزشگاه هترا برگزار می‌کند. ماهان میرعرب سعی کرده در تمام سفرهایش به ایران آموخته‌های جدیدش را به علاقه‌مندان موسیقی جز در ایران منتقل کند.
همچنین به شکل رسمی از آلبوم سوی ایرانی جز رونمایی می‌کند. این آلبوم حدود دو ماه پیش به شکل همزمان با پخش جهانی در ایران هم به همت نشر رهگذر هفت اقلیم منتشر شد. قرار است شنبه 21 دی ماه این آلبوم در کتاب‌فروشی نشر هنوز رونمایی شود.
پس از آن تریوی ماهان میرعرب با حضور امیر وهبا و مارتین بروئر در شب‌های جنوب 4 حضور پیدا می‌کند. او همچنین در قسمت دوم این برنامه توسط رضا کولغانی، حمزه یگانه و ابراهیم علوی همراهی می‌شود. این اجرا در تاریخ 30 دی ماه در فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد و بلیت فروشی آن در سایت ایران کنسرت انجام می‌شود.
اما در آخرین قسمت از برنامه‌های او که تا به حال اعلام شده در تاریخ 4 بهمن تریوی ماهان میرعرب با همراهی علی قمصری در تالار اندیشه حوزه هنری روی صحنه می‌رود و سویه‌ی جدیدی از سوی ایرانی جز را اجرا می‌کند. علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت تیوال مراجعه کنند.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 دی 1398 - 17:07

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود همکاری ماهان میرعرب و علی قمصری | موسیقی ما