.
تهیه کننده: 
پایگاه خبری - تحلیلی «موسیقی ما»
تصویر: 
هادی پوراحمدی، مصطفی گرمان
plays 1609294
موسیقی ما - «محسن ابراهیم‌زاده» این روزها یکی از پرفروش‌ترین خواننده‌های پاپ است که اجراهایش در تهران و شهرستان‌ها مخاطبان زیادی دارد. او روز نوزدهم مرداد و در یکی از سانس‌های تمدیدی اجرای خود در برج میلاد تهران با دوستدارانش دیدار کرد. اجرایی که با شب تولد زنده‌یاد «مرتضی پاشایی» مقارن شد و ابراهیم‌زاده قطعه «یکی هست» را به یاد این خواننده فقید اجرا کرد. محسن ابراهیم‌زاده درباره این کنسرت و اجرای قطعه یکی هست به «موسیقی ما» گفت:« خیلی باشکوه بود. جای همه آنهایی که نبودند خالی بود. مرتضی پاشایی کسی است که هیچ وقت فراموش نمی‌شود. خودش نیست ولی یاد او همیشه هست. در هر شهر که کنسرت برگزار کردیم همه از خوبی او گفتند و چیزی غیر از این به یادگار نگذاشت. آرزوی هر خواننده‌ای است که مثل مرتضی پاشایی برود.»
 
اما مهدی کرد درباره فعالیت‌های محسن ابراهیم‌زاده و یادبود مرحوم پاشایی گفت:«قطعاتی را آماده کرده‌ایم که طبق روال منتشر خواهند شد. کنسرت‌هایمان هم ادامه دارد و استارت تولید یک آلبوم متفاوت را زده‌ایم. سعی کردیم با کسانی که از ما انتقاد کردند با همان افراد کار کنیم. کنسرت امشب ما با شب تولد مرتضی پاشایی مقارن شد و محسن عزیز و بچه‌های گروه هم لطف کردند و قطعه «یکی هست» را اجرا کرد. اجرای این قطعه را ما به عقب برد در حالی که یاد و خاطره او همیشه با ما است.»
 
این تهیه‌کننده در ادامه راجع به اجراهای خواننده قطعه «دونه دونه» گفت:«اجراها سنگین است و در ماه پنجاه تا شصت سانس برنامه می‌رویم. خود محسن ابراهیم‌زاده دوست دارد طرفدارانش را در هر شهر ببیند. تمام تلاشم این است که در هر جا که برایش مجوز صادر می‌شود کنسرت برگزار کنیم. با افتخار به شهرهایی برای برگزاری کنسرت رفته‌ام که تا کنون کسی نرفته است.»
 
شجاع خلیل‌زاده هم که یکی از مهمانان این برنامه بود در برابر دوربین «موسیقی ما» گفت:«محسن ابراهیم‌زاده صدای خوبی دارد و به مدیر برنامه ایشان هم گفتم که شباهتی بین صدای او و زنده‌یاد مرتضی پاشایی وجود دارد. از اجرای قطعه یکی هست برای تولد مرحوم پاشایی لذت بردیم و امیدوارم روح شاد باشد.»
 
محسن ابراهیم‌زاده طی چند ماه اخیر قطعات دوره کردم و وابستگی را منتشر کرده است.


دیدگاه‌ها

پنجشنبه 24 مرداد 1398 - 09:41

با سلام و درود بی پایان واقعا لذت بردم از این کلیپ و بخصوص تصویربرداری ان چراکه به گونه ای نماها گرفته شده بود که شخص را به گونه ای در حال و هوای کنسرت قرار میداد به امید موفقیت های بیشتر

یکشنبه 3 شهریور 1398 - 06:45

سلام آقای محسن ابراهیم زاده و مهدی کرد شهر قوچان در شمال غرب خراسان رضوی رو برای اجرای کنسرت فراموش نکنید اینجا طرفدار زیاد دارید منتظریم

یکشنبه 10 شهریور 1398 - 15:57

آقای محسن ابراهیم زاده شما ب جنوب هم بیایید طرافداران زیادی اینجا دارید با تشکر

سه شنبه 12 شهریور 1398 - 17:17

سلام . محسن جون به جنوب هم بیایید شهرستان لامرد بیایید طرفداران زیادی دارید من خیلی وقته آرزو دارم شما را ببینم

سه شنبه 30 مهر 1398 - 17:32
مادرت

شب بیا

5.116.115.197

افزودن یک دیدگاه جدید

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
1 + 17 =

Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.




دانلود ویدیو کنسرت محسن ابراهیم زاده - مرداد 1398 از سایت موسیقی ما | موسیقی ما