برنامه یاد بعضی نفرات
 
خواننده گروه «کامنت» پیش از اولین آلبوم شخصی‌اش منتشر کرد؛
«تکه‌ها»، نخستین قطعه انفرادی کیان پورتراب
موسیقی ما - نخستین قطعه انفرادی کیان پورتراب، خواننده، آهنگساز و سرپرست گروه «کامنت» با نام «تکه‌ها» برای انتشار در اختیار سایت «موسیقی ما» قرار گرفت.

ماه گذشته بود که کیان پورتراب در گفت‌وگو با «موسیقی ما» از انتشار نخستین آلبوم انفرادی خود خبر داد. آلبومی در فضای موسیقی امبینت که کار روی آن را حدوداً از یک سال پیش آغاز کرده و در کنار ضبط و آماده‌سازی چهارمین آلبوم گروه «کامنت» قرار است به زودی این آلبوم را نیز منتشر کند.

این موزیسین معتقد است كليت موزيک دنيا به سمت مينيمال شدن پیش رفته و در اين مدت هم سليقه‌اش به لحاظ شنيدارى بیشتر به سمت اين نوع از موسيقى رفته است. او حالا تصمیم گرفته یکی از قطعات این آلبوم با نام Pieces (تکه‌ها) را در اختیار علاقه‌مندان این ژانر از موسیقی قرار دهد و درباره آن به «موسیقی ما» می‌گوید: «هدفم در این آلبوم حرکت در راستای موسیقی روز دنیا بوده، بنابراین این قطعه هم، یک کار مینیمال، امبینت، الکترونیک است که در مارکت خارج از ایران مدرن محسوب می‌شود. در واقع ژانری از موسیقی است که بسیاری از سبک‌های دیگر هم یا با آن تلفیق شده‌اند یا مستقیما دنباله‌روی این سبک از موسیقی هستند. من کار روی پروژه شخصی خود را از یک سال و نیم پیش آغاز کرده‌ام ولی این قطعه  جدید است و آن را دو ماه پیش ساخته‌ام که امیدوارم مورد پسند مخاطبانش قرار بگیرد.»

می‌توانید قطعه «تکه‌ها»، جدیدترین اثر انفرادی کیان پورتراب را که آهنگسازی، تنظیم، ترانه، ضبط و نوازندگی تمام سازهای آن را خود برعهده داشته است، از تماشاخانه سایت «موسیقی ما» بشنوید و دانلود کنید.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 12 تیر 1395 - 21:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

شنبه 12 تیر 1395 - 22:52

فکر کنم زود بود واسه اینکه تنهایی شروع کنه، کامنت خیلی خوب داشت پیشرفت میکرد، یه همچین وقفه ای زیاد به نفعشون نیست

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «تکه‌ها»، نخستین قطعه انفرادی کیان پورتراب | موسیقی ما