جشنواره ملی موسیقی خلاق
 
کنسرت قاف - فرهاد فخرالدینی
 
برنامه یاد بعضی نفرات
 
هفته اول اسفند ماه و برای نخستین بار؛
کنسرت «رضا صادقی» در «لاهیجان» برگزار می‌شود
موسیقی ما - کنسرت بزرگ «رضا صادقی» برای اولین بار در شرق گیلان و در شهر فرهنگ دوست لاهیجان در تاریخ 5 و 6 اسفند ماه 1392 برگزار می‌شود. پس از گذشت چند سال از برگزاری آخرین کنسرت در شهرستان لاهیجان، این بار «رضا صادقی» به همراه گروه «مشکی پوشان» میهمان مردم استان گیلان می‌شود.

این برنامه در تالار البرز برگزار خواهد شد و رضا صادقی در آن به اجرای قطعاتی از آلبوم «همین...» و قطعات خاطره انگیز خود خواهد پرداخت.

علاقه مندان
برای کسب اطلاعات و یا رزرو بلیت می توانند بخش روابط عمومی و رزرو بلیت با شماره های 09115540100 و 09115540200 و همچنین 09122381338 تماس حاصل نمایند. امکان انتخاب صندلی در هنگام خرید وجود دارد.

این کنسرت به تهیه کنندگی محمد حسین عابدی و حسن عابدی و با همکاری موسسه «نسیم بهشت خزر» برگزار می‌شود.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 اسفند 1392 - 03:03

دیدگاه‌ها

پنجشنبه 1 اسفند 1392 - 01:46

عشقی سلطان

پنجشنبه 1 اسفند 1392 - 02:01

ترانه هایی که رضا صادقی میگه همشون یه شکلن و یه جورن مثل اینی که من میگم:
پوست و گوشت و استخونمی
خیلی وقته ورد زبونمی
تو خون و رگ و ریشمی
همیشه ی خدا پیشمی
تمن پوست و گوشت و استخونتم
خیلی وقته ورد زبونتم
من خون و رگ و ریشتم
همیشه ی هدا پیشتم

پنجشنبه 1 اسفند 1392 - 10:15
قیماخ

آیا لازمه هروقت دیدی جار بزنی؟؟

151.247.94.204
پنجشنبه 1 اسفند 1392 - 16:11
حسین مشکی پوش

برو قطار و پرچم سفیدت رو گوش کن

2.191.128.205
پنجشنبه 1 اسفند 1392 - 17:20
ammoooorezam فقط مشکی و مشکی پوشا

با این که شعرهای عمو رضا دنیا ارزش داره برامون ولی اصلا گیرم که همشون یه شکلن .... مهم اینه صدایی که گوش میکنیم ماله خوده عمو رضاست با سیستم درست نشده D:

2.145.35.184
پنجشنبه 1 اسفند 1392 - 17:47
سعید

میشه 10 تا ترانه ایی که محسن چاووشی نوشته رو برام بنویسی ؟؟
ببینم اصلا ترانه می نویسه ؟

راستی از کنسرت چه خبر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مشکی تا ابد یه رنگه ...

همین ...

46.224.219.36
پنجشنبه 1 اسفند 1392 - 21:35
Masoumeh

با اینکه با بعضی از نظرات موافقم ولی مجبور نیستی همه جا نظر بدی چرا با همه مشکل داری؟بهت حق میدم نیست که زیاد از چاوشی خبری نمیشه میخوای خودتو سرگرم کنی:))))))

2.187.4.14
جمعه 2 اسفند 1392 - 13:42
قیماخ

حسین مشکی پوش جوابیه ای ازت تو صفحه خواجه امیری امروز دیدم که اون موقع ازش اطلاعی نداشتم...
1.ژاکت ضعیفترین آلبوم محسن چاووشی هست از لحاظ موسیقایی... ولی شعرهای خوب چنتا داره... حریص هم سومین آلبوم قوی از لحاظ موسیقایی و شعراش متوسطن
2.یکدستگی تو کارش وجود نداره اما یکنواختی هم وجود نداره...
3.کنسرت گذاشتن تو خارج ریسک نمیخواد لابی گری میخواد (البته نه همیشه)

مرسی

151.247.94.204
شنبه 3 اسفند 1392 - 23:26
حسین مشکی پوش

این حرف من نیست هر کس دلی کارو گوش کنه میگه کارای رضا تکه....و رو دست نداره
اون موقع که همه اینا زیر زمینی بودن همه کارها رو گام ساده ای مثه لا مینور بود صادقی کارهایی رو گامهایی میساخت که تمام بمل و دیز درونش دخیل بود.
منم حرفم جنس صداش نیست حرفم سر اینه که میتونه درست بخونه چند درصد فالشی داره !! اینارو که تا نیاد رو استیج کسی نمیتونه بگه......تکرار نشدن به قیمت دادن هر کار ضعیفی با هر ترانه ای؟!!!
امیر ارجینی به نظرم کاراش خیلی بهتر از حسین صفاست

2.191.185.110
شنبه 3 اسفند 1392 - 23:32
حسین مشکی پوش

قیماخ جان من که یادم نیست کدوم خبر بود؟؟؟زیر خودش جواب میدادی

دم موزیک ما گرم نظرمو چه زود تایید کرد :D

2.191.185.110
پنجشنبه 1 اسفند 1392 - 10:41

سلام بر نوید عزیز که بازم ما رو خندوند.....محسن چاووشیه عزیز که اصلا جز در موارد معدود قدرت بیان و گفتن شعر نداره خوب عیبی نداره نمی تونه بگه زور که نیست........حالا میریم سر شعرایی که محسن خونده........قبلش یه چیزیو بگم این ابیاتی که اقا نوید گفته اشعار خوده اقا نویده واسه همین این قدر سخیفه و بچه گانه یه مطلب دیگه هم اینه که بهترین شاعره ایران روزبه بمانی گفته عاشق ترانه های رضام و ترانه هاش آن داره جالبه نگفته عاشق ترانه های استاد بزرگ چاووشی هستم حالا میرسیم به شعرای محسن چاووشی..............
این یه مناظره بین دو خواننده است
رضا میگه یه حرفی مثله آیه ی ربنا............محسن میگه دوست داشتن یا عشق دوست دارمت با عشق!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
رضا میگه حق با ملایک بود وقتی با نا امیدی سجده کردن ............محسن میگه عشق من به دوست داشتن قابله تصور نیست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
رضا میگه گاهی ماهی واسه موندن باید از آب جدا شه.............محسن میگه پس قدم بزن با من بین راه و بیراهه!!!!!!!!!!!!!!!!!!
رضا میگه دلم محتاج مرهم نیست که از بی دردی میترسه برای گفتنه از عشق هنوزم تنگه این عرصه............محسن میگه اره رو چون که فرو کنی چه در کشی چه تو کنی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
رضا میگه یه پیله می کنم شاید پروانه شم بازم..........محسن میگه ای خوش کمر برقص آ جان کمر برقص آ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
رضا میگه وایسا دنیا من میخوام پیاده شم............محسن میگه میخرم واست النگوی طلا!!!!!!!!!!!!!!!
رضا میگه خدا با من و تو شکوه و سکوت ....محسن میگه مثله چای بعد از خواب تلخه اما شیرینه..........
دیگه نمیگم چون اون هجویه هایی رو که شما خودتون سرودین و نسبت دادین به رضا صادقی باز از این اشعار محسن چاووشی سرتره.........
از لحاظ شعری رضا از تمام خوانندگان پاپ سرتره اره عزیز .............

پنجشنبه 1 اسفند 1392 - 15:09
قیماخ

همیشه میگم غلط رو با غلط دیگه توجیح کردن اشتباهه... اونوقت شما شعر زیبا رو با غلط توجیه میکنی؟؟
اگر معتقدی نوید ترابی منطقی بحث میکنه بهش ثابت کن... اگر معتقدی بحث نمیکنه بذار با توهماتش سیر کنه...
بذار با اشعار استاد ش ن مستغرق شه!!
در ضمن این رفتار و مقایسه برازنده کسی نیست که اشعاری مثل قطار، وصیت نامه، رفیق خوب، اشعار یه شاخه نیلوفر و چندین شعر عالی و از همه مهمتر اشعار سیزده رو خونده باشه... مرسی

151.247.94.204
پنجشنبه 1 اسفند 1392 - 20:10
حسن عاشق چاوشی

رضا صادقی هم خواننده خوبیه ولی مطمئنا خیلی با اقای خاص فاصله موسیقیایی داره
فق همین بس که اقای خاص هر فضای جدیدی رو که تجربه میکنه توش موفقه ولی صادقی تقریبا همش تکراره

95.38.227.76
پنجشنبه 1 اسفند 1392 - 23:47
قیماخ

در ضمن یک ابیات یک ترانه رو چهار بار استفاده کردی!! شعر مولانا هم بد بود دیگه؟؟!! واسه شیش و هشت چی باید میخوند؟؟!!
میمونه فقط مصرع اره...
نمیفهمم چرا همش به این گیر دادین!! معنیش که واضحه... واسوخته دیگه!! حالا یک واژه غیرمعمول بکار برده بشه ایرادی داره؟؟ یک لحظه تصور کنید این مصرع میتونست ضرب المثل هم باشه!!

151.247.94.204
جمعه 2 اسفند 1392 - 10:18
محمد(طرفدار چاوشی)

واقعا به محسن راجع به شماها میگم...........................شیرمردا تو چه ترسی ز سگ لاغرشان................

5.52.60.178
جمعه 2 اسفند 1392 - 12:32
حسین مشکی پوش

خوانندتون هنوز درست خوندنش در هاله ای از ابهام نذازش پیش رضا صادقی میخندیم ....توهم زیاد داریدااااا

2.191.163.115
جمعه 2 اسفند 1392 - 19:20
حسن عاشق چاوشی

هیچ وق نمیزاریمش پیش رضا صادقی چون با احترامی که برای رضا صادقی قائلم ولی کلی فاصله داره با محسن چاوشی

95.38.141.155
شنبه 3 اسفند 1392 - 00:49
حسین مشکی پوش

دوستم این دیدگاه شماست چاوشی هنوزم میگم تنها کسی دچار تکرار نشده ولی از همه بعد بخوای حساب کنی کاراش نقص زیاد داره نه از لحاظ تنظیم اغلب شعر گاهی ملودی چیزی که رضا صادقی فقط دچارش نشده ....بعدم من وقتی راجعبه چاوشی نظر میدم که اجراشو دیدم نه واسه صداش چون اون مهم نیست واسه درست خوندنش.موفق باشی

2.191.151.123
شنبه 3 اسفند 1392 - 18:09
حسن عاشق چاوشی

شعرا که اکثرشونو حسین صفا میگه و شعراش تو فضاهای مختلف عالیه که حتی روزبه بمانی با اینکه خیلی ترانه سرای خوبیه ولی شدیدا دچار تکراره
ملودی و تنظیم هم همین طور هیچ وقت تکرار نداره محسن چاوشی
خب نظر تو که رضا صادقی دچارش نشده که من شدیدا معتقدم دچارش شده
ضمنا از دوست و دشمن همه گفتن صدای محسن مال خودشه
ولی رضا صادقی باز با احترامی که براش قائلم دگ چیز جدیدی برای عرضه نداره

95.38.184.25
شنبه 3 اسفند 1392 - 22:25
قیماخ

حسن اینو یادت باشه... هنرمند هیچوقت تموم نمیشه

151.247.67.230
شنبه 3 اسفند 1392 - 22:39
طهورا مشکی پوش ( Only Reza Sadeghi )

آقای نسبتا محترم حسین ... باید بگم از هرنظر سلطان از چاووشی بالاتره قدمت موسیقی بیشتره ترانه هاش طرفدارای بیشتری داره ایشون فقط چندوقتیه که توی اوجه ولی رضا از 20 سال پیش همچنان رضاصادقیه . رضاصادقی امتیاز برتر کنسرت رو نسبت به محسن داره البته رضا میگه این کار محسن قابل احترامه که به مخاطبش احترام میزاره ولی من مخالفم ... بعدشم درست صحبت کن ... رضاصادقی از همه نظر بالاتره

2.178.101.34
یکشنبه 4 اسفند 1392 - 00:29
حسن عاشق چاوشی

قیماخ عزیز من نگفتم رضا صادقی تموم شده منظورم اینه که تکرار زیاده تو کاراش از نظر من ولی یکی از خواننده های خوب کشوره
خانم طهورای محترم این که میگی صادقی بالاتره نظر شخصیته و نظر شخصی منم اینه که محسن بالاتره
ولی این که میگی اهنگای صادقی بیشتر طرفدار داره که همه جا از نظر مردم بیشترین آرا رو محسن چاوشی کسب میکنه
وضمنا اینی که تو میگی محسن چن وقتیه تو اوجه که خیلی خنده داره و اگه اینطوریه چرا همیشه تو آرای مردمی بالاترینه و جوایز مردمی رو درو میکنه تو چن سال اخیر ؟؟؟؟
و اینی که میگی کنسرت امتیازشه نسبت به محسن در صورتی امتیاز محسوب میشه که هردو کنسرت برگزار کرده باشن و صادقی قوی تر اجرا کنه
و در ضمن من خودم رضا صادقی رو هم دوس دارم و توهینی نکردم که میگی درس صحبت کن فقط نظر دادم
اول برو درست بخون چی نوشتم بعد توصیه اخلاقی بکن
موسیقی ما تایید کن

95.38.184.25
پنجشنبه 1 اسفند 1392 - 12:14

آقانوید اول فکر کن بعد حرف بزن

پنجشنبه 1 اسفند 1392 - 12:15

اقانوید اول فکرکن بعدحرف بزن

پنجشنبه 1 اسفند 1392 - 14:33

آقا نويد از شعر چاوشي كه بهتره
اينم شعر جديد چاوشي
تو به من گفتي برو
چون كه پدرت كارگره و كنده كاره
چون كه مادرت تو خونه قتاب ميپزه و دهاتيه
چون كه برادرت قيافش يه جوريه
محسن چاوشي كي بهت خنديده!!!!!!!
راستي لولاي شكسته در هم بد صدايي ميده اون رو هم بايد عوض كنم!!!!
خواهشا آقا نويد شما درباره هر چي نظر ميدي درباره شعرهاي سلطان ما نظر نده كه له ميشي

پنجشنبه 1 اسفند 1392 - 15:09
قیماخ

شعری که سانسور شد...

151.247.94.204
پنجشنبه 1 اسفند 1392 - 16:13
حسین مشکی پوش

در نیابد حال هیچ مشکی پوچ هیچ خام پس سخن کوتاه و دیگه وسلام

2.191.128.205
جمعه 2 اسفند 1392 - 10:16
محمد(طرفدار چاوشی)

اهان اقا امید لابد بیاد بگه ...بی صفتی تا این حد....به دل بازندم میخندم...به جون خواهرم مشکی نمی پوشم.....من با رضا صادقی مشکلی ندارم ولی اگر بخواین توهین کنید تراک شیرمردا مناسب است....
شیرمردا تو چه ترسی ز سگ لاغرشان...ادمین جان لطفا بچاپ.................

5.52.60.178
سه شنبه 6 اسفند 1392 - 13:31
حسین مشکی پوش

نه عینک ریبون اصلم هر چی دارم ماله تو خوبه

2.191.189.206
پنجشنبه 1 اسفند 1392 - 16:05

رضا عاشقتمممممممممممممممممممممم یه دونه ای
کور شه کسی که چشم دیدن موفقیت رضاصادقی نداره
رضاصادقی یه دونست
عشق فقط یکلام رضاصادقی والسلام
همین ...
Only Reza Sadeghi

پنجشنبه 1 اسفند 1392 - 18:35

جناب عاشق سلطان مشکی پوش این ترانه هایی که از استاد چاوشی نوشتی رو بیشترش رو بهترین ترانه سرای ایران اقای حسین صفا گفته و محسن چاوشی نگفته و اصولا استاد چاوشی ترانه سرایی نمیکنه و به خاطر اینکه پول خرج نکنه مثل بعضیا نمیاد در رشته ای که تخصص نداره وارد بشه و ترانه بگه یا همه ی کارای البومش رو انجام بده.هر وقت اقای صادقی تونست در کل عمر هنریش فقط یک اهنگ مانند قطار یا خاکستر یا عصا یا پروانه ها و یا....... داشته باشه اونوقت من حرفی برای گفتن ندارم.در ضمن اقا امید اگه استاد چاوشی فقط همین یک ترک ضعیف کی بهت خندیده رو داشته باشه اقای صادقی که ده ها ترک اینجوری داره مثل: به جون مادرم دیگه مشکی نمیپوشم و حواسم بهت بود که یه وقت کله پا نشی و ولی نبو دیگه چی چی بو ولی ببو و از این جور چیزا

جمعه 2 اسفند 1392 - 12:32
سعید

پس ترانه بسیار زیبا و سنگین آقای چااوشی که می گن : عینک ریبون اصلم ماله تو ... خوبه ... یا اینکه واست النگو می خرم ... عینک پلیس رو نمی خوام ...
وایسا دنیا برای تمامه تراک هایی که گفتی کفایت می کنه ....

پول خرج کردن با نداشتن استعداد فرق داره ...
نوشتن ترانه استعداد می خواد ...
که خیلیا ندارن ...

راستی از کنسرت چه خبر .؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مشکی تا ابد یه رنگه ...

واسه شیر خسته موشم یلی می شه ...

همین ...

46.224.104.33
شنبه 3 اسفند 1392 - 14:40
ammoooorezam فقط مشکی و مشکی پوشا

عمو جوووون چی داری میگی خوبه که وایستا دنیا همه اون ترانه هایی رو که گفتی رو میخره ...
تازه با شعر های اخیر اقای چاااوشی باید منتظره آهنگ سبد کالا به ما تعلق نگرفته باشیم ....

کنسرت چ خبر ؟

2.145.35.184
شنبه 3 اسفند 1392 - 15:50
قیماخ

شما بیشتر از ما منتظر کنسرت هستین :))

151.247.67.230
پنجشنبه 1 اسفند 1392 - 18:43

میشه نظرات نویدرودیگه نزارین خیلی خواننده هارو تخریب میکنه نظرم درمورد چاووشی داره عوض میشه همون دوتااهنگم که گوش میدادم دیگه نمیتونم گوش بدم چون یاد حرفای نوید میفتم.

جمعه 2 اسفند 1392 - 02:40
حسن عاشق چاوشی

خب هر کسی نظر خودشو میده ولی اگه با کامنتای یه شخص نظر شما در مورد یه خواننده عوض میشه خب پس بهتره که عوض بشه

95.38.227.76
جمعه 2 اسفند 1392 - 10:33
قیماخ

هوادارای رضا صادقی همشون اینطورین... تاثیر میپذیرن... دیدم که میگم

151.247.94.204
جمعه 2 اسفند 1392 - 12:34
حسین مشکی پوش

کارای چاوشی واضح نیاز به تاثیر نداریم در حدی هم نیست.....انقدر عیب داره که هر حرفی بزنید برگشتش به خودتونه

2.191.163.115
جمعه 2 اسفند 1392 - 19:23
حسن عاشق چاوشی

اره بخاطر عیب هاشه که این همه طرفدار داره حتما

95.38.141.155
شنبه 3 اسفند 1392 - 00:52
حسین مشکی پوش

ببخشیدا ولی هواداراش فقط شلوغ کنن وگرنه کدوم خواننده ای هواداراش رهاش کردن؟؟
بعدم انقدر کار خوب داره که هواداراش همیشه پاش بمونن......ولی بزرگ نمایی نکنیم و با خار کردن بقیه خودمونو بزرگ نکنیم

2.191.151.123
شنبه 3 اسفند 1392 - 18:14
حسن عاشق چاوشی

شلوغ کنن ینی چی دقیقا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ضمنا طرفدارای چاوشی متعصبن روش شدیدا ولی بعضیا هم هستن که افراطی ان و تو نمیتونی به پای همه طرفداراش بزاری
ضمنا ما چیو بزرگ نمایی کردیم و کی رو خار کردیم عایا ؟؟؟؟؟ (باز یه شخصو مثال نزن)

95.38.184.25
شنبه 3 اسفند 1392 - 23:35
حسین مشکی پوش

یک نفر نیست کم ندیدم پای یه البوم میاد اسم البوم بعدی چاوشی میذاره میاد یکی میگه این مثه چاوشی نیست......
بزرگ نمایی مثال البومی مثه ژاکت پرچم سفید که اون همه تعریف الکی ازش شد که هیچی نداشت فاجعه بود
تخریبم که والا همین یه مطلبو ببین چندتا از دوستاتون نظر بی ربط گذاشتن

2.191.185.110
یکشنبه 4 اسفند 1392 - 00:36
حسن عاشق چاوشی

این که میگی کم نیستن نظرته ولی به نظر من تعداد کمی ان که افراطی ان
ژاکت شاید البوم ضعیفی بود ولی به هیچ وجه فاجعه نبود
بعدشم پرچم سفید و فاجعه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اگه اینطوریه منم میتونم بگم کل البومای صادقی فاجعس
این چه جور استدلاله؟
تخریبم که جز یه مورد ندیدم بعدشم نظر میدن چه اشکالی داره ؟

95.38.184.25
یکشنبه 4 اسفند 1392 - 02:27
حسین مشکی پوش

این که ژاکت فاجعه بود توش حرفی نیست نه سبک مشخصی داشت البوم یه دست نبود نه بار فرهنگی داشت نه بار علمی.......در ادامه هم پرچم سفید هیچی باز نداشت ولی از ژاکت بهتر بود چاوشی فقط یه شاخه نیلوفر بودو سنتوری بعدش تو حریص سعی کرد ولی دیگه برنگشت......در ضمن اولا نگفتم همه کاراش فاجعس دوما هر وفت کسی رفت یه البوم مثه وایسا دنیا داد من حرف نمیزنم دیگه .....یادت باشه صادقی بدترین کارم بده موزیکو با 4 تا ساز کوبه ای بسازه باز انقدر صداش گرمه و ترانش انقدر گیراست ادم و دیوونه میکنه...ولی چاوشی 50 درصد کاراش به هوای تنظیم و ملودی شنیده میشه.....
اونیم که میگی تعداد کمی افراطی هستن و میکوبن یا نمیخوای ببینی یا خودتو به ندیدن زدی چون زیر هر یه نظر منفی برای چاوشی چه درست چه نادرست حداقل 10 تا جوابیه و توهین به فرد خاطی و خواننده ی محبوبش هست......نظر اشکال نداره هوادارهای همه خواننده ها نظر میدن اما کی توهین میکنه؟ کی میکوبه ؟ ؟ ؟

2.191.185.110
یکشنبه 4 اسفند 1392 - 20:34
حسن عاشق چاوشی

هیچم اینطور نیست نظرتوئه که فاجعه بود ولی فق 2-3تا کار ضعیف داشت تو ژاکت
تو پرچم سفیدم که تنها کسی بود که تونست قصه روایت کنه تو اهنگش و مخاطب رو تو طول اهنگ با خودش همراه کنه و بینظیر بود
تو حریص سعی کرد ولی برنگشت؟؟؟؟؟؟؟؟ ههههه
اصلا کجا بود که برگرده همش صدر ه رای های مردمی بود و هست و خواهد بود
چاوشی هم از نفرین شروع میشه و خودکشی و متاسفم بگیر سنتوری که جاودانه تاریخ سینماست و اقای مهرجویی درباره محسن گفته بود (ک روز خانم محمدی‌فر در تاکسی چندتا ترانه از همان اولین سی‌دی

قاچاق چاووشی شنیده بود و همان جا سی‌دی را از راننده خریده بود و

آورده بود که بشنویم. خیلی کار قشنگی بود. نمی دانم شنیده‌ای یا نه. ترانه

«نفرین» که هر بار گوش می‌کردم گریه‌ام می‌گرفت! یعنی چه که من، مرتیکه‌

گنده با این سن و سال و عقل و شعور با یک آهنگ پاپ گریه کنم؟ اما نمی‌دانم

چه حس و حال و سوزی داشت که مرا هر دفعه به گریه می‌انداخت.

خیلی بچه با استعداد و ماهی است این چاووشی) و این که (بیشتر خانواده های ایرانی اگر نان هم سرسفره شان نباشد، یک سی دی محسن چاوشی دارند...».
هر وقت کسی تونست جاودانه سنتوری رو زیر پتو بخونه و انقدر محبوب بشه و البوم من خود ان سیزدهم رو بده که اشعار کلاسیک رو با تنظیم های روز عرضه کنه من دگ حرفی ندارم
50 درصد؟؟؟؟؟هههههههه
صدای اقای خاص در عین مردانگی ملودی خاصی داره که بابت همین صدای عالیشه که طرفداراش تنهاش نمیزارن هیچ جا و همش همه جا اولهههههههههههههههههههههههه
زنده باد اقای خاص

95.38.234.147
سه شنبه 6 اسفند 1392 - 13:40
حسین مشکی پوش

اولا اینا تماما سلیقه ای که میگی حتی یه حرف منو با منطق موسیقیایی نتونستی رد کنی بعدم نمیدونم واقعا گوش کردی یا نه که میگی ژاکت 2-3 تا کار بد داشت, 2-3 کار خوبم نداشت !!!
صادقی بزرگترین چون چندین مستند ازش ساخته شد مثه رمز شب فیلم سینمایی حول محور زندگیش ساخته شد ........حقیقت چاوشی بعد یه شاخه نیلوفر کار خوب نداد حریص قابل قبول بود ولی در اون سطح نبود
من خود ان سیزده ام فقط تنظیم و ملودیش عالی بود وگرنه صدای چاوشی هیچ ربطی به این سبک نداشت
در ضمن پر فروش ترین البوم بعد انقلاب کما 1 عسکری بود گفتم که تحریف نکنین الکی تاریخو
در ضمن چندتا از اساتید موسیقی چاوشی رو قبول دارن چندتا خواجه امیری و صادقی و؟؟!!

2.191.189.206
سه شنبه 6 اسفند 1392 - 22:13
حسن عاشق چاوشی

اها منطق موسیقایی اینه که به ژاکت و پرچم سفید میگی فاجعه!!!!!!!!
تو مثلا میگی تنظیمش ضعیفه من میگم نه خوبه حالا این میشه منطق
دقیقا اینی که تو میگی سلیقه اس
خداروشکر تو مملکتی زندگی میکنیم که مستند ساختن درباره یه خواننده و فیلم سینمایی بازی کردن یه خواننده میشه نشونه بزرگی اون خواننده است.چه منطق اثبات شده جالبی :)
درمورد حریصم که باز نظر خودتو گفتی البته ببخشید منطق اثبات شده
درمورد سیزدهم که اتفاقا یکی از رموز موفقیت البوم علاوه بر تنظیم و ملودی , بخاطر مچ شدن صدای محسن روی کار بود البته بازم منطق اثبات شده شاید یه چیز دیگه بگه نمیدونم:)
پرفروش ترین البومو نمیدونم ولی اصلا من نگفتم پرفروش ترین مال محسنه
گفتم ت رای های مردمی اوله اکثر قریب به اتفاق جاها
حالا تو بهم بگو که اطلاعاتت دقیقن که البومای محسن پرفروش تره یا رضا صادقی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اساتید موسیقی هم هر کدوم نظر خودشونو دارن .اتفاق نظری ندارن روی یک خواننده
حالا ببینم صادقی چن تا جایزه مردمی رو میبره امسال

95.38.234.135
چهارشنبه 7 اسفند 1392 - 12:35
حسین مشکی پوش

این منطقه عزیز منطق علم موسیقی تایین میکنه نه نظر شما و دوستاتون.....که پرچم سفید و ژاکت هیچی نداشت.....یکم موسیقی بخون برات خوبه
تو این کشور نیست یکم تو دنیا چشم بچرخون هر کشوری از زندگی بزرگانش مستند ساخته عزیز.
حریص البوم خوبی بود ولی هم سطح شدنش با یه شاخه نیلوفر خیلی مزحک و بچه گانس.
نمیدونم میدونی یا نه ولی تو فضای صدایی اصلا صدای چاوشی برای این سبک نیست و اصلا این شعرها برای این صدا نیست
تو یه نظر سنجی رو دیدی من 100 تاشو دنبال کردم
اینو نمیدونم تا جایی که میدونم وایسا دنیا یه شاخه نیلوفر رگ خواب عاشقانه ها بعد کما پر فروش ترین ها بودن
صادقی وقتی شنیده میشد چاوشی کجا بود کی میشناختش هنوز یه کار مثله مشکی رنگ عشق داده هیت بشه؟؟

2.191.189.206
پنجشنبه 8 اسفند 1392 - 01:08
حسن عاشق چاوشی

چه جالب اون چیزی که تو میگی میشه منطق چیزی که ما و دوستامون میگیم میشه سلیقه؟؟؟!!! :)
بابا خوبه اساتید فن هم چنین ادعایی که تو میکنی رو نمیکنن که چون اونا میگن پس منطقه
بین اونا هم اختلافه سر یه البوم یا هرچیز دیگه بعد تو با صراحت میای میگی منطق موسیقی؟؟؟؟؟
جدا این حد از اعتماد به نفس رو میپسندم:))))
من چن نمونه از بزرگای کشورو مثال بزنم که مستند دربارشون نساختن ولی خیلی بزرگن؟؟؟
ضمنا محسن چاوشی کلا اهل این چیزا نیست خودتم میدونی وگرنه فک میکنی تا حالا یه مستند یا یه همچین چیزی ساخته نمیشد براش؟؟؟؟
خیلی جالب بود:))
خب نظرته که نیست بنظر من هستتتتتتت و اتفاقا صداش هم خیلی رو کار سوار بود
پرفروش ترین رو نمیدونم ولی فک نکنم وایسا دنیا بالاتر از یه شاخه نیلوفر و رگ خواب باشه که تو هم میگی دقیق نمیدونی
صادقی بعد چن سال خوندن معروف شد چاوشی بعد چه مدت؟؟؟؟؟؟
بابا من دگ از سنتوری و هیت بودنش نگم خداییش :)))

95.38.233.198
پنجشنبه 8 اسفند 1392 - 22:57
حسین مشکی پوش

والا من کوچیکتر از اونم نظر بدم ولی چون چندین سال کار کردم چیزی رو که شنیدم و دیدم میگم نمیخواد استاتیدو گیر بیاری یه اموزشگاه برو با یه استاد صحبت کن روشنت میکنه
اختلاف نیست من چی رو برات توضیح بدم وفتی هیچ سر رشته ای از موسیقی نداری که اگه داشتی عینه خیلیا که طرفدار خواننده شما هستن خیلی راحت این شکست رو میپذیرفتی
مستند باید موضوع داشته باشه زندگی نامه همرو بخون ببین کی بیشترین سختی و کشید بیشترین جفا به کیا شد....اونوقت میفهمی چرا از خوانندت مستند نساختن
نه نظرم نیست میگم یکم برو اطلاعات کسب کن یا موسیقی بخون.. صدای چاوشی از لحاظ موسیقیایی برای این سبک ساخته نشده اصلا چاوشی باید راک میخوند بهترین فضا واسه صداشه
به فکر نیست دوستم به فروشه نمیدونم سنت اجازه میده یا نه ولی بعده وایسا دنیا فقط رگ خواب و دیدم با اون قدرت شایدم بیشتر همه گیر شده بود و ماه ها تو خیابونا شنیدم
صادقی 6-7 ساله رو قله ای که ساخته قدم میزنه چاوشی و خیلیا دیگه هنوز نتونستن به اونجا برسن صادقی با یه مشکی رنگ عشق شد صادقی.......سنتوری با مشکی رنگ عشق یه سطح همه گیر شد؟!!!!
شوخی بود نه؟؟!!!!

2.191.171.251
جمعه 9 اسفند 1392 - 18:01
حسن عاشق چاوشی

تو خدای موسیقی ما هیچی ولی اینو مطمئنم که اختلاف وجود داره دیدم که میگم حالا تو بگو وجود نداره
ژاکت هم شکست نخورد که اگه خورده بود در رقابت با یکی بود یکی نبود رضا صادقی محبوب ترین البوم سال نمیشد تو همین سایت موسیقی ما , البته نسبت به البومای دگ اش ضعیف تر بود
محسن چاوشی هم خیلی سختی کشید و بهش گفتن تو صدات چرا انقد غمه گفت خب تا وقتی شهر من هنوز اباد نشده و خرابه از دوران جنگ تا حالا اصلا من چرا باید شاد باشم
اره محسن هم خیلی سختی کشیده بعدشم اصلا اهل این جور کارای تبلیغاتی نیست
خیلیا هستن که مستند نساختن ازشون یا خودشون نخواستن این که دلیل نمیشه مثلا ناصر حجازی تا حالا ازش مستند نساختن ینی ادم کوچیکیه بابا خندم نیار سر صبحی :))
دقیقا نظرته تو هم سعی نکن نظرتو به عنوان موسیقی و این حرفا تحمیل کنی به کسی حداقل من که زیر بار نمیرم
راک که اره ولی تو این فضا هم موفق بود خیلیا میگن حالا تو بگو نیست خب نظرته
درباره فروش که خودت گفتی تاجایی که میدونم ینی مطمئن نیستی
والا تا جایی که من یادمه البومای غیر مجاز چاوشی هم همه گیر بود تا مدتها همون از نفرین خودکشی و متاسفم که ینی ترکونده بود بگیر تا
بعدشم مجازا یه شاخه نیلوفر هم غوغا کرده بود
محسن چاوشی از همون البوم اولش نفرین همه میگفتن یکی اومده صداش شبیه سیاوشه و عالیه و اینا
و از اون موقع تا حالا تو اوجه و تو اوج بودن به حرف نیست به جوایز مردمی و نظرات مردمیه که فق یگانه تا حدودی بهش نزدیکه
بقیه خیلی فاصله دارن از این دو محسن
در ضمن رضا صادقی بعد چن البوم و بعد 10 سال بعد از خوندنش شنیده شد که محسن از همون اول شنیده شد
درمورد سنتوری هم صدصد از وایسا دنیا همه گیر ترشد تو فک کنم شوخی میکنی باهام خخخ

95.38.232.51
شنبه 10 اسفند 1392 - 00:47
حسین مشکی پوش

سعی نکن حقیقتو مساتمالی کنی هیچوقت
پیروزی این نیست تو بگی خوبه پیروزی اینه من و خیلی ها که طرفدارش نیستن بگن نظرمونو جلب کرد نه کارهایی که از خیلی از کارهای لس انجلسی ضعیف تر بود
اولا نگفتم سختی نکشیده مگه کسی سختی نکشه به جایی میرسه ؟؟ حرفم سر زخمی که هم جسم و نابود میکنه هم روحو ....تبلیغات؟؟ جالب بود!! خوبه وقتی ساخته شد که صادقی قطب بود برای خودش....
بعدم مستند ساز میدونه بره سراغ چه کسی این همه ادم بزرگ داریم که ازشون ساختن این همه هم نساختن با ایده ی تو بخوان برن جلو نصف مردم دنیا باید برن مستند زندگی نصفه دیگرو بسازن...
میگم نظرم نیست اصلا من هیچی نمیدونم برو مطالعه کن بپرس جای دوری نمیره به خودت خدمت کردی گرچه حقیقت تلخ.....
تو من خوده ان سیزده ام موفق بود تو راک موفق بود معنی موفق تو فرهنگ دهخدا رو بخون!
باشه نظر منه همه اونا که از موسیقی میفهمن حرف بی ارزش میزنن تو درست میگی
تورو خدا هر چی میگی بگو ولی خوانندتونو دیگه به این بزرگا نچسبونین خنده داره
یگانه به چاوشی نزدیک؟؟؟ چاوشی رو زمین باشه یگانه لای ابرهاس
چی میگی مسیر 100 سالرو یه شبه رفت.........نظر مردمی احساسی دوست من پس انقدر بهش تکیه نکن
من اوجی از چاوشی جز یه البوم ندیدم
تا جایی که یادم از زیر 20 سالگی صادقی شنیده شد یه پدیده جوان بود که هیچکس بهش نمیرسید
سنتوری از وایسا دنیا همه گیر تر شد؟؟معنی همه گیرم قطعا نمیدونی....موسیقی رو ول کن یکم ادبیات مطالعه کن

2.191.133.90
شنبه 10 اسفند 1392 - 17:09
حسن عاشق چاوشی

اولا چه حقیقتی/؟؟ اونی که تو میگی یا چیز دیگه؟
دوما من نگفتم پیروز شد تو البوم ژاکت گفتم شکست نخورد ینی متوسط بود که باز با اون حال محبوب ترین سال شد در رقابت با خواننده محبوب شما
من تبلیغات رو برای صصادقی نگفتم کلی گفتم
ضمنا من حرفم اینه که مستند نساختن درمورد کسی دلیل بر کوچیکی اون فرد نیست و همچنین مستند ساختن صرف هم دلیل بر بزرگی طرف( جوری که بزرگتر از اون وجود نداره) نیست
میخای بازم نمونه بگم از بزرگان که نساختن ازشون مستند پس دلیل نمیشه
به عوامل زیادی بستگی داره مستند ساختن
تحقیقاتمو کردم که میگم نظرته حالا بگو نیست
من میگم تو راک موفق تر از فضاهای دیگه است ولی تو فضاهای دگ هم موفقه و بوده
اها نمیدونستم نظر تمام موسیقی دانان عین نظرتوئه !
ولی چیزی که من خونده بودم تو نقد ها و امثالهم چیزی که تو میگی نبود
همین بزرگا از همکاری با چاوشی شروع کردن اره عموجون
ضمنا بازم چاوشی یه پله بالاتره از یگانه البته صادقی که کلا نمیرسه به این دوتا خودتم میدونی
دقیقا نظر مردم تعیین کنندس
نظر تو در مورد چاوشی اهمیت نداره عزیز که نظر مردم اهمیت داره اصل مردمن نه یه نفر
رضا صادقی از زیر 20 سالگی شنیده شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
والا از مشکی رنگه عشقه شنیده شد سال 72 از راز عشق شرو کرد تا سال 82 که مشکی رنگ عشقه را عرضه کرد شنیده شد.
متنت رو بخون با انواع توهینات میفهمی کی نیاز به مطالعه ادبیات داره

95.38.242.102
جمعه 2 اسفند 1392 - 14:05

محسن چاوشی که سهل تمام کسایی مانند حسین صفا و امیر ارجئینی که برای محسن چاوشی ترانه میگن یا تمام ترانه سراهای ایران یه جا جمع بشن یه چی مثل چه قدر سخته و وایسا دنیاو شیرخسته و به تومدیونم و نترس وکفش اهنی و بغض ترانه و توبامنی و چرا ازمن گذشتی و .... خیلیا دیگه نمیتونن بگن به خدا که نمیتونن.

شنبه 3 اسفند 1392 - 08:45

عزیزان مشکی پوش آخه با کی دارید بحث میکنید؟ چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است؟ باباجان بهترین ترانه آقای چاوشی سنتوری بود دیگه درسته؟ اون ترانه هم که تو ماندگارترین ترانه ها پائین تر از سلطان رضاصادقی بود. فازتون چیه؟ سلطان رضاصادقی رو با آقای چاوشی مقایسه میکنید؟ یه دکتر برید. راستی از کنسرت چه خبر؟

شنبه 3 اسفند 1392 - 15:51
قیماخ

من هم با مقایسه کردن مخالفم اما خودت داری مقایسه میکنی!!
بهترین موزیک چاووشی قطار و بهترین ترانه اش رفیق خوب هست...
اون نظرسنجی هم به درد خودشون میخوره!! 70 درصد اعتراض داشتن بهش!!

151.247.67.230
شنبه 3 اسفند 1392 - 18:17
حسن عاشق چاوشی

اگه به نظر سنجیه پس نظر سنجی شبکه ایرانیان که پرطرفدار ترین خواننده رو معرفی کردو بگو
که یه میلیون شرکت کننده داشت
و چاوشی اول شد یگانه دوم احسان سوم صادقی هم نمیدونم چندم شد

95.38.184.25
شنبه 3 اسفند 1392 - 23:37
حسین مشکی پوش

من حرفم فرهنگ داشتن وگرنه 100 تا از این نظر سنجیا میارم صادقی اول یگانه اول با جامعه اماری بالا مثه مجله ایده ال.......عشق اینه به احترام رضا سرپا همه دست میزنن تا از استیج نره کسی از سالن نمیره

2.191.185.110
یکشنبه 4 اسفند 1392 - 00:45
حسن عاشق چاوشی

فرهنگ داشتن رو تو تعرف نمیکنی برادر
در مورد نظر سنجی ام که جامعه اماری مجله ایده ال میگی چن عدد بود؟
من خودم نمیخام وارد این فضاهابشم ولی گفتی میگم
عشق ینی خواننده ای که حتی یه کنسرتم نزاشته ولی تو تمام انتخاب های مردمی اول میشه

95.38.184.25
یکشنبه 4 اسفند 1392 - 02:29
حسن عاشق چاوشی

حالا نمیدونم اون نظرسنجی هایی که میگی یه میلیون شرکت کننده داشت یا نه ؟
ولی اصلا بحث منم این نیست یه چیزی دوستت گفت منم مثال زدم
عشق اینه که یه کنسرتم نزاری ولی همه جوایز انتخاب های مردمی رو درو کنی
موسیقی ما تایید کن خواهشا

95.38.184.25
یکشنبه 4 اسفند 1392 - 14:15
حسین مشکی پوش

فرهنگ دقیقا من تعریف میکنم که در برابر خیلیا خیلی دارم ...... نظر سنجی ایده ال میلیونی نبود ولی شرکت کننده هاش زیاد بود و از شبکه ایرانیان معتبر تره چون خیلیا ماهواره ندارن و نداشتن یا اون شبکرو نگاه نمیکردن
اونیم که دوسش دارین بی کنسرت نشونه عشق نیست نشونه بی علمی که خواننده ی که یه پایه ی اصلیش اجراشه میلنگرو دوست دارن

2.191.185.110
یکشنبه 4 اسفند 1392 - 20:11
حسن عاشق چاوشی

اها نمیدونستم تعریف از خود ینی فرهنگ داشتن . خیلی جالب بود صحبتت
اعتبار به تعداد مخاطب های یک رسانه هست و اگه شبکه ایرانیان یه میلیون شرکت کننده داشت پس حتما مردم دیدنش یا به هم اطلاع رسانی کردن
و هروقت کل نظر سنجیای کل مجله هایی که گفتی صادقی بالاتره به میلیون رسید بیا بگو صادقی بیشتر طرفدار داره
بی علم؟؟؟؟؟؟؟؟ هههههههه
خب چون ما عاشق صدای اقای خاص هستیم و در اصل بودن صداش شک نداریم و این یعنی عشق به تمام معنا که نمونش پارسال که تموم جوایز مردمی حتی کاور البوم رو محسن برد این یعنی عشق
حالا ببینم امسال صادقی تو جوایز مردمی چن تا رو میبره؟

95.38.234.147
دوشنبه 5 اسفند 1392 - 01:21
حسین مشکی پوش

تعریف از خود نیست حقیقت و همیشه هم این تلخه.....انقدر دیدم بزرگه کار خوبه دیگران و حمایت و تایید کنم بر خلافه......
ایران حدود 80 میلیون جمعیت داره .....چند درصد از این جمعیت ماهواره دارن؟ چند درصد اون شبکرو دیدن؟؟
پس نظر سنجی خاصی نبوده
صدا مهم نیست خواننده یعنی بعده کار خوب یعنی خوب خوندن که چیزی از چاوشی دیده نشده پس بزرگش نکن .....
در ضمن هر وقت چاوشی باید ترک مثه مشکی رنگ عشق صداشو گوشه گوشه ی شهر شنیدی باهات راجعبه بزرگ بودن خوانندت بحث میکنم

2.191.189.206
دوشنبه 5 اسفند 1392 - 14:24
حسن عاشق چاوشی

اینو دیگران باید درموردت بگن نه اینکه خودت بگی حالا هی بگو و از خودت تعریف کن
تو ایران خیلیا ماهواره دارنن خیلیا هم ندارن اونایی هم که ندارن یا ازطریق سایتای طرفداری یا از طرف خود طرفدارا در جریان قرار گرفتن حتما
به هر حال 1000.000 نفر شرکت کردن تو این نظر سنجی پس معتبره و نظر سنجیه خاصیه
حالا تو برو تموم اون مجلاتی که احیانا رضا صادقی توش بالاتره رو سر جمع با هم جمع کن اگه به رای های چاوشی رسید اون وقت
من در بزرگی محسن چاوشی عزیز شک ندارم که باهات بحث کنم یا نه ولی این تویی که میخای اثبات کنی
ولی من با این حال رضا صادقی رو هم میپسندم
محسن چاوشی نه فقط بخاطر صداش بلکه بخاطر شخصیتش و سادگی شگفت انگیزشه که این همه هوادار داره و دنبال پول نیست که یکسره کنسرت بزاره وگرنه تا الان خیلی راحت میتونس این کارو انجام بده
بازم به جمله استاد مهرجویی اشاره میکنم که گفت:بیشتر خانواده های ایرانی اگر نان هم سرسفره شان نباشد، یک سی دی محسن چاوشی دارند...»
ولی نمیدونم چرا همه جا چاوشی و چاوشیستا اولن
تو شبکه ایرانیان با یه میلیون شرکت کننده
تو مجله ترانه ماه معتبرترین مجله
تو موسیقی ما معتبرترین سایت موسیقی
تو سی دی ارجینال خریدن
و.....
واقعا چرا؟؟؟؟!! (((((((((((((((((:

95.38.235.18
سه شنبه 6 اسفند 1392 - 13:45
حسین مشکی پوش

تو همه جای دنیا نظر سنجی معتبر که حداقل 30 درصد افراد جامعه توش شرکت کنه
والا صادقی اثبات شدس خیلی قبل اینکه این خواننده ها بخونن میخونده اونم با چه امکاناتی؟؟
والا چندین هزار رای هم برای من کلیه......حداقل اون نظر سنجی و برنامرو من و خیلی از اطرافیانم ندیدیم و نشنیدیم
ترانه ماه معتبر؟؟!!!!!!!!!!!
اهان راستی اینکه دنبال پول نیست؟؟ چون کنسرت نمیذاره؟؟ راستی میتونه اصلا بذاره؟؟

2.191.189.206
سه شنبه 6 اسفند 1392 - 21:51
حسن عاشق چاوشی

30 درصد جامعه معتبره
اون وقت یه نظرسنجی با 1000.000 شرکت کننده نامعتبرتراز یه نظرسنجی با چن هزار شرکت کنندس؟؟؟؟!!!!
کنسرت گذاشت میبینی که میتونه

95.38.234.135
چهارشنبه 7 اسفند 1392 - 12:40
حسین مشکی پوش

این 30 درصدی که من میگم حساب کن فقط ایرانی های داخل کشورش میشه 24-5 میلیون نفر 1 میلیون از 80 میلیون معنبره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بعد چند صد هزار نفر تا 1 میلیون چقدر اختلاف ؟؟؟؟
عزیزم بستگی به مخاطبای اون رسانه داره...........حداقل تو 3 تا مجله با جامعه اماری یکسان دیدم که تو یکی احسان خواجه امیری اول شد تو یکی یگانه تو یکی صادقی وفتی ملاک که یه رسانه مرجع و در دسترس نظرسنجی بذاره
اگه عمر ما قد بده به کنسرتش حتما میریم شک نکن ببینیم چه میکنه رو استیج

2.191.189.206
پنجشنبه 8 اسفند 1392 - 00:53
حسن عاشق چاوشی

تو کشور ما چقد از جامعه موسیقی رو بصورت جدی دنبال میکنن تو کشورهای دیگه چقد؟؟؟؟؟؟؟؟؟
داداش اینجا ایرانه ها
ضمنا تو کشوری که بزرگترین نظرسنجیش 1000000 شرکت کننده داره با نظرسنجی چن هزارنفری کلی فرق داره
خب چطور این مجله با چن هزار شرکت کننده میشه در دسترس ولی اون رسانه با یه میلیون نمیشه در درسترس؟ اگه در دسترس نبود پس چطور تعداد مخاطباش بیشتر بود؟؟؟؟
به هر حال بزرگترین نظرسنجی ایران بود باید با واقعیت ها زندگی کرد نه توی رویا
ضمنا چون چاوشی توی اون اول شد مخاطباش مثلا کم سوادن ولی اونی که رضا صادقی احیانا اول شد مخاطباش باسوادن ؟؟؟؟؟ مترت واسه انتخاب مخاطب باسواد چیه؟؟؟؟؟؟
کنسرتم حتماااااا خواهید دید

95.38.233.198
پنجشنبه 8 اسفند 1392 - 23:04
حسین مشکی پوش

به راحتی میدونم 20 درصد قشر جوان به تنهایی پیگیر که خودش خیلی بیش از 1 میلیون میشه
عزیزم همیشه رسانه تصویری مسلما مخاطب بیشتری داره تا رسانه ی چاپی چون اهل مطالعه نیستیم
من میگم هیچکدوم ملاک نیست بله اگه برنامه ای بیاد مثله 90 درباره موسیقی اونوقت نظر سنجی کنه اون موقع تا حدودی واقعا بهش تکیه کرد ولی شبکه ای که شبکه رسمی صدا سیما نیست ملاک نیست که.
من خدایی نکرده توهین نکردم اشتباه متوجه شدی منظورم این بود ممکنه یه رسانه ای که نظر سنجی میذاره مخاطب های موسیقیش بیشتر طرفدار یه خواننده باشن واسه این میگم باید جامع تر باشه که در دسترس عموم باشه
کنسرتم از خدامونه

2.191.174.70
جمعه 9 اسفند 1392 - 17:31
حسن عاشق چاوشی

من نمیگم فق یه میلیون نفر پیگیری میکنن میگم با کشورهای دگ خیلی فاصله داریمم
اهل مطالعه نیستیم اره دگ درسته
نود میانگین 2 میلیون نفر اس میدن براش خب اینم یه میلیون دادن
حالا نظر من نیست که حتما باید مال صدا و سیما باشه تو نظرت چیز دگ است
خب منم میگم در حال حاظر با واقعیت های موجود جامعه این از همه جامع تر بود

95.38.232.51
شنبه 10 اسفند 1392 - 00:50
حسین مشکی پوش

به هر صورت نمیشه تکیه کرد بهش چون واقعا حسابی روش نیست

2.191.133.90
شنبه 10 اسفند 1392 - 16:36
حسن عاشق چاوشی

خب به هر حال نظرمه دگ

95.38.242.102
شنبه 3 اسفند 1392 - 13:39

خطاب به همه مشکی پوشای عزیز

بچه های بحث های این پست رو ول کنید چون اصلا این دو قابله مقایسه نیستن همیشه اسمه اون ادمی میشه خواننده که اجرای زنده داشته باشه نه اینکه کامپیوتری باشه .. ایشونم هر موقع میخواست کنسرت بذاره یه چیزی شد ... رضا صادقی فعلا بالاترین خواننده ایرانه ...

عاشقتونم ...

راستی از کنسرت چ خبر? ( مخاطب خاص ) D:::::::::::::::::::::

شنبه 3 اسفند 1392 - 18:19
حسن عاشق چاوشی

اگه صداش کامپیوتری بود بزرگترین افراد این مملکت باهاش کار نمیکردن
ارهههههههههههه

95.38.184.25
شنبه 3 اسفند 1392 - 22:46
طهورا مشکی پوش ( Only Reza Sadeghi )

صدای هیچکس کامیپوتری نیست ...
رضاصادقی و محسن چاووشی رابطشون عالیه نباید واسه یه فسقل بچه خراب شه ( نوید ترابی رو میگم )

2.178.101.34
شنبه 3 اسفند 1392 - 21:50

ببخشید به خاطر یه پسربچه دارید اختلاف میندازید بین خودتون

آقای نوید واقعا متاسفم برات که دوست داری جنجال به پا کنی
باشه اینطوریه پس منتظر باش
آقای حسین عاشق چاووشی شما لازم نیست کارای نوید رو ماست مالی کنی
هواداران رضاصادقی متعصب هستن و این حرفای چرت خونشون رو به جوش میاره

هیجکس هم حق نظر دادن دربارهع سلطان رضاصادقی رو نداره خوصوصا یه پسربچه
فهمیدین ؟

موقسیقی ما تائید کن 5 تا نظرمو تائید نکردی اینو تائید کن

یکشنبه 4 اسفند 1392 - 00:52
حسن عاشق چاوشی

اولا حسن عاشق چاوشی
دوما من کاری به نوید ندارم من در جواب کسی که شعرای ترانه های محسن رو مسخره کرد کامنت گذاشتم
ضمنا کی گفته هیچکس حق نداره درباره صادقی نظر بده خب طرفداراش و خود رضا صادقی خیلی هم محترم هستن ولی هرکسی میتونه درباره هرچیزی نظر بده به شرط این ک توهین نکنه

95.38.184.25
یکشنبه 4 اسفند 1392 - 02:32
حسن عاشق چاوشی

اولا حسن
دوما من کار کسی رو ماست مالی نمیکنم من نظر خودمو میگم
سوما همه ازادن نظر بدن مگه اینکه توهین باشه
موسیقی ما چرا تایید نمیکنی؟؟؟؟

95.38.184.25
یکشنبه 4 اسفند 1392 - 23:30

سیزده را همه عالم به در امروز از شهر --- من خود ان سیزدهم کز همه عالم به درم
امیدوارم رضا صادقی عزیز موفق باشه همیشه

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت «رضا صادقی» در «لاهیجان» برگزار می‌شود | موسیقی ما