برنامه یاد بعضی نفرات
 
با داوری محمد اصفهانی، رضا صادقی، رضا یزدانی، محمد معتمدی و علیرضا افکاری
مسابقه «آوای جادویی» از نیمه شعبان در تلوبیون پلاس پخش می‌شود
موسیقی ما- مسابقه‌ی استعدادیابی «آوای جادویی» از پنج‌شنبه ۲۶ اسفند همزمان با شب نیمه شعبان به صورت هفتگی و رایگان از تلوبیون پلاس پخش می‌شود.

«آوای جادویی» مسابقه بزرگ استعدادیابی به تهیه‌کنندگی محمد طهرانی است که در آن محمد اصفهانی، رضا صادقی، رضا یزدانی و محمد معتمدی به عنوان مربی/داور و علیرضا افکاری به عنوان مدیر هنری حضور دارند. علی اوجی هم مجری این مسابقه است.
 
پخش «آوای جادویی» هم‌زمان با شب نیمه شعبان و میلاد باسعادت امام زمان(عج) به صورت رایگان از تلوبیون پلاس آغاز می‌شود. نخستین قسمت پنجشنبه ۲۶ اسفند در تلوبیون پلاس در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد و سایر قسمت‌ها به شکل هفتگی در این پلتفرم منتشر خواهد شد. فراخوان مسابقه استعدادیابی «آوای جادویی» مدتی قبل منتشر شده بود. در هر قسمت شرکت‌کنندگان قطعاتی از آثار چهره‌های مطرح را اجرا می‌کنند و افراد برگزیده با نظر داوران به مراحل بعد راه می‌یابند.
 
«آوای جادویی» اولین بخش از بسته عیدانه تلوبیون پلاس در نوروز ۱۴۰۱ است که به ۲۰ میلیون کاربر اپلیکیشن تلوبیون ارائه می‌شود. مخاطبان می‌توانند از طریق سایت یا اپلیکیشن تلوبیون بدون اشتراک (رایگان) و اینترنت نیم‌بها (داخلی) به این مسابقه و صدها محتوای جذاب دیگر دسترسی پیدا کنند. برنامه‌های دیگر بسته عیدانه تلوبیون در روزهای آینده اطلاع‌رسانی خواهد شد.
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 اسفند 1400 - 14:38

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود مسابقه «آوای جادویی» از نیمه شعبان در تلوبیون پلاس پخش می‌شود | موسیقی ما