جشنواره ملی موسیقی خلاق
 
کنسرت قاف - فرهاد فخرالدینی
 
برنامه یاد بعضی نفرات
 
پیش از سفر به ایالات متحده؛
احسان خواجه امیری در نصف جهان روی استیج رفت
موسیقی ما - «احسان خواجه امیری» که این هفته برای برگزاری تور کنسرتهای خارجی اش به امریکا سفر می کند، بعد از مدتها دو شب در اصفهان روی استیج رفت و برای هوادرانش هنرنمایی کرد.

خواجه امیری در روزهای 17 و 18 دی ماه، هرشب یک سانس در تالار کوثر اصفهان همراه با ارکسترش به رهبری «هومن نامداری» به اجرای برنامه پرداخت و قطعات آلبوم موفق «عاشقانه ها» و سایر آثارش از جمله قطعات تازه منتشر شده را اجرا کرد.

* بلیت های این برنامه، بدون اینکه تبلیغات محیطی خاصی برای آن صورت گرفته باشد، یک روزه به فروش رسید.

* سیروس الوند میهمان ویژه کنسرت خواجه امیری در اصفهان بود.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 21 دی 1392 - 07:35

دیدگاه‌ها

شنبه 21 دی 1392 - 09:21

کار احسان عالیه ...

فعلا که داره با محسن چاوشی و محسن یگانه میجنگه ولی هنوز به قدرت این دو نرسیده ...

شنبه 21 دی 1392 - 10:03
الناز

من هم این ۳تا رو خیلی خیلی دوس دارم.خیلی.از بهترین های موسیقی ایران هستن.واقعا فوق العاده اند.

2.145.71.9
شنبه 21 دی 1392 - 10:24
navid

با سلام

جناب هوادار درسته از نظر درست خونی و اجرا زنده هیچکدام یک از عزیزان در سطح حرفه ایی نیستند اما از لحاظ فنی در خوندن احسان خواجه امیری از جناب چاوشی و محسن یگانه بهتر هستند و این ثابت شدس، اما از نظر آهنگسازی آقای محسن چاوشی در آلبوم من خود آن 13ام نشون دادن آهنگساز و تنظیم کننده حرفه ایی هستند و اماآقای یگانه در آهنگسازی در سطج جناب چاوشی و آقای خواجه امیری نیستند دلیل بهتر دونستن آقا احسان این هست که آهنگ های با ارزشی چون میوه ممنوعه و مثله هیچ کس رو ساختند! که واقعا ماندگار شدندو زیبا بودند. و قایل به ذکر است که بهترین خواننده پاپ در حال حاضر در داخل آقای اصفهانی هستند به دلیل ژوس خوندن و فنی بودن ایشان!

65.49.2.183
شنبه 21 دی 1392 - 10:31
ali reza

داره میجنگه! میشه بپرسم چاووشی و یگانه این روزا دارن چیکار میکنن که کسی به پاشون نمیرسه؟ چه کار شاقی دارن میکنن!؟ اون از البوماشون اونم از تک اهنگ های معمولیوشن
شما داری احسانو با اینا مقایسه میکنی
احسان داره این روزا کولاک میکنه توی موسیقی.اون از البومش اونم از تک های بعدش توی این چند ماه اخیرم که توی همه ی نظر سنجی ها حرف اول رو زده.توی سین مثل سریال..نظر سنجی ساعت 25 که نتایجش اعلام و .....

5.234.65.127
شنبه 21 دی 1392 - 13:25
تاوان

آخه این حرفا دیگه چیه میگه آقا وبلاگه ...
خیلی حرف غیر منطقی ای بود... اگه به مقایسه باشه که احسان بدجور ترکونده و میترکونه
معلومه!!!!!!! تو که اصلا پیگیر کارای احسان نیستی اصلاااااااا!!!!!!!
موسیقی ما باید بگم تایید الان؟

2.178.84.33
شنبه 21 دی 1392 - 14:24
الناز

آخه وبلاگ سعد آباد مذهب؛ببین با یه کامنت اشتباهت چجوری باعث میشی که به خواننده مورد علاقه خودت و یه خواننده دیگه بی احترامی بشه؟؟؟!!!!!
شما نظرتو خیلی بهتر از این میتونستی بدی هاااا.اون خط آخر کامنتتو میگم.
اما دوستان دیگه؛که میاین در جواب این دوستمون با تخریب مجسن یگانه و چاووشی جواب میدین.اصلا کار درستی نیست.مطمئن باشین هر خواننده ای واسه طرفدارای خودش بهترینه و کاراش حرف نداره.آقای navid کار محسن یگانه تو آهنگ سازی خیلی هم خوب و قابل دفاع هست.این دلیل نمیشه که بخاطر نظر این آقا بیاین کار ایشون رو زیر سوال ببرین.و محض اطلاعتون هم بگم که هم محسن یگانه و هم محسن چاووشی هم آهنگ های زیادی دادن که خیلی ماندگار بوده و هر قشری اون کارها رو شنیدن.پس این دلیل برتری خولجه امیری نمیشه.کارهای ماندگار هر سه نفر این عزیزان ارائه دادن.مثل سکوت یگانه و سنگ صبور چاووشی.به قول شما هم ماندگار شدند و هم زیبا.آهنگ های دیگه ای هم هست که دیگه ای هم هست که دیگه ذکر نمیکنم.لطفا روی اصول و درست نظر بدین.
این ۳ خواننده واقعا عالی هستن.نباید برای بالا بردن یکیشون اونای دیگه رو بیاریم پایین.

151.238.26.104
شنبه 21 دی 1392 - 15:30
غزال نصريان

آقا نويد محترم اينكه كامنت هوادار چاووشى واقعاً عجيبه شكى نيست ولى با اون قسمت از كامنتتون كه گفتيد يگانه تو آهنگسازى به پاى چاووشى و احسان نميرسه خيلى تعجب كردم چون يگانه در آهنگسازى با چاووشى همسطحه ولى مقايسه اش با خواجه اميرى خيلى عجيبه چون يگانه تا الان حدود صد و چهل آهنگ ساخته و آهنگاى ماندگارى مثل نشكن دلمو و سكوت و رگ خواب هستن ولى احسان خيلى تو آهنگسازى كار نميكنه اكثر آهنگاى خيلى خوبشو ديگران ساختن مثل سلام آخر و اگر آهنگى ساخته كه ماندگار هم شده غريبانه و ميوه ى ممنوعه ويكى دوتاى ديگه بودن كلاً احسان حتى خودش هم خودشو يه آهنگساز خيلى حرفه اى نميدونه و زياد تو اين حوزه كار نميكنه پس اينكه بيايد و اينو بگيد خداييش با واقعيت نميخونه

109.110.171.57
شنبه 21 دی 1392 - 17:42
maMAL

جنگ ؟؟؟؟/!!!!!!! احسان لازم نداره با کسی بجنگه چون دیگه اینروزا همه دارن میبینن احسان بهترین خواننده ایرانه چون داره با کاراش ثابت میکنه

87.119.220.185
شنبه 21 دی 1392 - 20:37
sajjad mohebbi

صدای احسان که فوق العادست اجرای زندش که تکه درسته که محسن یگانه کارش خوبه اما اینکه احسان سطحش از اون بالاتره بدیهیه در مورد محسن چاوشی هم نظری ندارم .

91.99.68.145
شنبه 21 دی 1392 - 21:34
Mas

کنسرت های تکراری
بسه دیگه
MAS

5.202.136.123
شنبه 21 دی 1392 - 21:42
وبلاگ سعداباد مذهب(هوادارمحسن چاوشی)

برای همتون متاسفم

من فقط منظورم این بود که هرسه خوبن
چاوشی یگانه از نظربنده از خواجه امیری بالاترن بلاشک ...
خداییش نمیخام از محسن چاوشی دفاع کنم ولی یه سطح از خواجه امیری بالاتره
درضمن اقای یگانه هم در اهنگسازی از خواجه امیری بالاتره
احسان تو البوم عاشقانه ها کدومش خودش اهنگسازی کرد؟؟؟
من هرسه رو دوس دارم ولی ...

موفق باشید

2.184.87.223
شنبه 21 دی 1392 - 22:42
سعید فلاحی

بدون شک هر سه بهترین های ایران هستن اما
1. تواینکه دو محسن پرطرفدارتر از احسان هستن شکی نیست.
2. این یکی دو سال احسان گوی سبقت رو از چاووشی و یگانه در ارائه کارهای قوی تر ربوده, این به این معنا نیست که کارهای دو محسن ضعیف بوده نگاهی به دوستت داشتم, همسایه, یه هفته به عید, خیابونا.
3. به نظرم یگانه کارهای ماندگارتری داشته نسبت به خواجه امیری و چاووشی.
اینا که گفتم کاملا شخصیه و نظر سنجی ها رو به هیچ وجه قبول ندارم چون با یه اشاره همه چیز دستخوش تغییر میشه.
با ارزوی موفقیت واسه هر سه خواننده و طرفدارهاشون.

5.238.163.34
یکشنبه 22 دی 1392 - 06:10
gelareh _ jy

در اینکه این ۳ نفر سه خواننده ی برتر حال حاضر کشورن شکی نیست ودر این هم که خواجه امیری صدای زیبا و فوق العاده ای داره شکی نیست و منم صداشو خیلی دوست دارم ولی دیگه اوج بی انصافیه که بگید آهنگسازی محسن یگانه ضعیفتر از خواجه امیریه در حالیکه خواجه امیری تو آلبوم عاشقانه ها کاری. بجز خوندن انجام نداد ونیمی از موفقیت آلبوم به خاطر ترانه سرایی و آهنگسازی و تنظیم روزبه بمانی افکاری و هومن نامداری بود و در آلبومای قبلیش هم تقریبأ. کم وبیش همینجور بوده در حالی که. خواجه امیری نزد پدری هنرمند بزرگ شده واز۶سالگی. شروع به فراگیریه موسیقی کرده واز همون اولم تیتراژ خوند وتا امروز کاراش مرتب از صداوسیما پخش شده حالا مقایسه کنید با یگانه ای که. کارشو از ۱۸ سالگی بدوون پشتوانه واستادی به تن هایی شروع کرد وبا تلاش خودش و بدون حمایت صدا وسیما به اینجا رسید ودر طی این سالها همهی تک آهنگها بجز چندتا و ۳ آلبوم مجازشو. با ترانه سرایی و آهنگسازی خودش روانه بازار کرد که هر سه آلبومم بهترین بودن که اگه نبودن یگانه الأن این همه طرفدار نداشت پس خیلی بی. انصافیه بگیم آهنگسازی یگانه ضعیفه ... من خواجه امیری رو به عنوان یه. خواننده خوب با یک صدای بی نظیر دوست دارم ولی محسن یگانه رو به عنوان ترانه سرا ، آهنگساز ، تنظیم کننده ویک خواننده فوق العاده. دوست دارم

2.179.29.228
یکشنبه 22 دی 1392 - 10:56
حسام تاجکی

سلام به همگی
دوست خوبی که گفتی احسان خواجه امیری داره کارای قوی تری از محسن یگانه و چاووشی ارائه میده من با این نظرت کاملا مخالفم. چون هر خواننده ای میتونه از کسی شعر بگیره بده یه نفر دیگه آهنگسازی کنه بده به یه نفر دیگه تنظیم کنه امیدوارم اینو قبول داشته باشی. اما میرسیم به یگانه و چاووشی که این روزا واقعا دارن با آهنگسازی هاشون کولاک میکنن. اینو میشه از همکاری احتمالی ( دارم میگم احتمالی ) آقای اصفهانی با محسن یگانه و همکاری های آقای لهراسبی با محسن فهمید. ضمن اینکه من عاشق احسان هم هستم.

188.245.185.189
یکشنبه 22 دی 1392 - 11:16
ali reza

ما هم واسه شما متاسفیم که میای فقط قصدد اینه که جو رو خراب کنی و هیچ هدف دیگیم نداری! حالا جالب اینجاست که خودتم میدونی حرفت نادرسته و خودتم میدونی چقد داری جک میگی با این حرفات.تو وقتی میای احسانو با چاووشی مقایسه میکنی نشون میده که درک موسیقیت چقده و همش از روی تعصب حرف میزنی.احسان خواجه امیری اصلا کارشو با اهنگسازی شروع کرد از 5 سالگی 15 سالش که بوده البوم میساخته موسیقی متن میساخته..کسی که موسیقی متن فیلم یا سریال بسازه یعنی چیزی فراتر از اهنگسازیه کارش کدوم یکی از خوانندگان حال حاضر بلدن موسیقی متن بسازن..شما برو موسیقی متن سریال میوه ممنوعه و مثل هیج کس رو نگاه کن و گوش کن بعد بیا راجب اهنگسازی حرف بزن.
یه چیز دیگه خداوکیلی بدون تعصب و بدون هیج چیزی بشین فقط 5 دقیقه چشماتو بذار رو هم و فکر کن که تو چطور احسان رو داری با جاووشی مقایسه میکنی! چه چیز مشترکی بین اینا پیدا میکنی؟ صداشون؟شخصیتشون؟احساسشون؟ چیشون؟

46.165.210.41
یکشنبه 22 دی 1392 - 19:33
قیماخ (از مخاطبان محسن چاوشی)

نظر خودمو میخوام بگم... احسان خواجه امیری یک هنرمند مولف نیست و همه چیش از شعرای تکراری روزبه بمانی تا تنظیم و آهنگسازی بزرگان موسیقی قرضیه... اما صدای فوق العاده خوبی داره و جوونه... اگه همینطوری تکراری باشه تا 2 سال دیگه عملا کنار میره... اما میدونم که خودشو جم میکنه...
محسن یگانه تنها چیزی که داره آهنگسازی و صدای خوبشه... اول ملودی میسازه... بعد شعرو روش پیاده میکنه!! بخاطر همینم شعراش عمیق نیستن... بسته به تنظیم کار خوب یا بد از آب درمیاد... آهنگسازی واقعی خوبی داره... همکاریش با محمد اصفهانی هم احتمالا خوب از آب درمیاد.
محسن چاوشی اما یک آهنگساز خوبه در عین حالیکه یک تنظیم کننده پرفکتی هم هست... تنظیم های این اواخرش فوق العاده بودن... تو آلبوم جدیدشم بیشتر میشنویم...
در مجموع هرسه خوبن اما باید هوشمندی به خرج بدن وگرنه کنار میرن... البته به چاوشی مطمئنم...

151.247.85.185
یکشنبه 22 دی 1392 - 21:00
سعید فلاحی

حسام جان حق با شماست که میگی میشه ترانه و الباقی کارها به بقیه سپرد منم کاملا با حرفتون موافقم, درمورد همکاری با دکتر اصفهانی هم خبر دارم که اقای یگانه میخوان با کسی که دو برابر سن خودشون ...
در مورد اهنگسازی این 3 نفر هیچ اظهار نظری نکردم.
هرگز هم قصد بی احترامی و ازردگی خاطر شما و دیگر دوستان رو ندارم, قبلا هم تو صفحه ای گفتم که رگ خواب, من خود ان سیزده ام و عاشقانه ها بهترین البوم هایی هست که شنیدم.
این نظر شخصیه بنده هست.

5.238.169.16
دوشنبه 23 دی 1392 - 04:04
مجید چاوشیست

آقای علیرضا من کاری به بحثهای بالا ندارم اما در مورد نظر مغرضانه شما باید بگم درست میگی احسان خواننده ی خوبیه که صدای خوبی هم داره ( تحریر دار- قشنگ - ... ) اما از این صداها زیاد داریم ( خودت بشمار).
اگه این جوری باشه پس اساتیدی مثل د.ا - س.ق - فرهاد - فریدون (خدا بیامزشون) صدا ندارن دیگه، این یادت باشه صدای خاص کمه ( محسن چاوشی صدای خاص برای مخاطبانی خاص).
در مورد آهنگسازی برو آهنگ بهرام گور و گوش کن بفهمی آهنگسازی یعنی چی!؟
در مورد شخصیت و ... شما قضاوت نکن مردم و بچه های موسیقی باید بگن، نه شما؟؟؟

151.234.135.168
دوشنبه 23 دی 1392 - 13:41
حسین مشکی پوش

ادم چیزهایی اینجا میخونه که فقط باید خندید!! احسان بزرگترین خواننده پاپ ایران.....شکی نیست نه تنها کارای خوبش بلکه محبوبیتش تو صفحات اجتماعی از همه بالاتره.......
در ادامه نظرات باید گفت اولا احسان صداش با اون 2 خواننده ای که با خوندنشون خوانندگی رو یاد گرفتن یکی نیست احسان به صورت اکادمیک . حرفه ای اموزش دیده.....و برای اطلاع کسی که میگه همه چیز احسان عاریه و قرضیه باید بگم دوست عزیز تو کاراش احسان کمک میگیره ولی کاور نمیکنه احسان کمک میگیره ولی مدام سبک عوض نمیکنه احسان کمک میگیره تا همیشه حرف نو و تازه داره نه یه البوم در میون بخواد مثه بعضیا کار خوب بده.......نکنید قیاسی که باعث لبخند دیگران بشه.....

2.191.129.174
دوشنبه 23 دی 1392 - 23:28
قیماخ (از مخاطبان محسن چاوشی)

حسین مشکی پوش عزیز... مشکل اینجاس که هروقت اسمی از چاوشی میبینی یاد مقایسه میوفتی!!
بزرگترین خواننده پاپ ایران اسمیه که هیچ معیاری براش نیست... اما همینطوری هم از اصفهانی و شادمهر کمتره خودت میدونی...
رضا صادقی میگه محبوبیت خواننده به محبوبیتش تو صفحات اجتماعی نیست... امثال تتلو محبوبترن!!
احسان بله آکادمیک یاد گرفته و صداش از هر دوشون کامل تره و از ایرج هم کاملا کمک گرفته... صحیح...
البته منظورم از قرضی و عاری کاور نبود... همون اینکه مولف نیست و فقط خواننده است...
تعدد آلبوم هاش هم خوبه من حرفی ندارم... بحث سبک عوض کردن نیست قربون اسمت... آلبوم های خارجی همشون یکدست هستن با فضاهای مختلف... سبک های یکسان با فضاهای مختلف... اما ایشون تو فضاهای یکسان فعالیت میکنه البته مقطعیه و زودگذر و در عین حال خطرناک...
در ضمن من اصلا قصد قیاس کردن ندارم چیشونو مقایسه کنم؟؟ صدا؟؟ آهنگسازی؟؟ تنظیم؟؟ به هیچوجه قابل مقایسه نیستن... شما فقط صدا رو میشنوی... در ضمن کاری ندارم چقدر دلخور هستی اما سعی کن نفر به نفر برخورد متناسب داشته باشی نه گروه به گروه... مرسی

151.247.85.185
پنجشنبه 26 دی 1392 - 14:01
حسین مشکی پوش

بذار یک چیزو روشن کنم دوست من همه جا یه خواننده وقتی بزرگ میشه وقتی مورد تایید قرار میگیره که اجرا زنده بذاره من این حرفها که میگن صدای چاوشی دستگاه است قبول ندارم من روی حرفم به درست خوندنو خارج خوندنش ما هیچوقت نمیتونیم چاوشی رو خواننده کامل بدونیم چون اجرای زنده ای ازش ندیدم چه بسا شاید بتونه از استاد اصفهانی هم بهتر بخونه............این حرفو رضا صادقی زد تا حدودی درسته ولی برای ایران چون صفحات اجتماعی همه جای دنیا تعیین کننده ی مهمیه ولی چون جهانی شدن برای ما یه ارزو دست نیافتنی هست میگیم که مهم نیست....این یک دستی که شما میگی کجای البوم های چاوشی هست ؟ راک ؟ پاپ ؟ و... کجاش یه دست؟؟.....بعدم یه چیزه روشن موسیقی فارسی داره رو ترانه میچرخه 80 درصد ترانه های غربی چیزی برای گفتن بار اخلاقی نداره ولی البومی مثله ژاکت که از لحاظ موسیقیای بهتر از حریص بود مورد انتفاد قرار میگیره ولی حریص شنیده میشه و مورد پسند واقع میشه.....و در اخر احسان خواجه تنها کسی که فعلا این ریسک و کرده در لس انجلس اجرا گذاشته و گرفته کار هر کسی نیست....

2.191.154.178
شنبه 21 دی 1392 - 09:59

من در این کنسرت حاضر بودم
اولا تشکر می کنم بابت مجوزی ک به احسان خواجه امیری داده شد
دوما سالن کم نظیری در اصفهان برای کنسرت ها ساخته شده که در عکس ها مشاهده می کنید
سوما کنسرت بسیار خوبی بود اما بدون شک بهترین اجرای صحنه متعلق به محسن یگانه است
به امید برگزاری کنسرت های بیشتر در دیار نصف جهان

یکشنبه 22 دی 1392 - 04:19
gelareh _ jy

کاملأ موافقم انرژی که محسن یگانه تو کنسرتاش میذاره و حتی انرژی وباحالی طرفداراش تو کنسرت تو هیچ کنسرت دیگه ای پیدا نمیشه .
راست میگینا عجب سالنه خوبیه ، امیدوارم محسن یگانه هر چه زودتر تو شهر شما اصفهانم کنسرت بذاره. و شما هم بتونین به کنسرت خواننده محبوبمون برید.

2.179.29.228
شنبه 21 دی 1392 - 10:00

خسته نباشی آقای خواجه امیری.ایشا...کنسرت آمریکاتون هم به خوبی برگذار بشه.
من فقط خواستم ازین تریبون برنده شدن ایشون در نظرسنجی برنامه ساعت۲۵ که بزرگتزین نظرسنجی تیتراژ های تلویزیونی بود رو بتریک بگم..واقعا حقشون بود.واقعا.
دیشب شبکه تهران در ویژه برنامه تولد ۱۸سالگی شبکه تهران نتیجه رو اعلام کرد.
بنده خودم یکی از طرفدارای چند آتیشه محسن یگانه بودم؛هستم و خواهم بود؛اما واقعا خوشحال شدم که ایشون برد.هرچند که کار یگانه ی عزیز ماهم خوب بود اما این کار((نابرده رنج))واقعا عالی بود.
تبریک میگم وبرای ایشون و همینطور یگانه ی عزیزمون موفقیت های بیشتر و بیشتر خواهانم.البته واسه همه هنرمندانمون.
از سایت موسیقی ما هم میخوام که تمام نتیجه نظرینجی رو اعلام کنه.از رتبه ۸ تا ۱.ممنون.

شنبه 21 دی 1392 - 10:25

بهترين خواننده پاپ احسان خواجه اميري ... واقعا صداي محشري داره

شنبه 21 دی 1392 - 10:45

از توی نظرسنجی های برگزار شده توی صدا و سیما مشخصه که کی اوله و واسه چاوشی و یگانه زوده که به پای احسان خواجه امیری برسن.
مثلا آخرین نظرسنجی هفته ی پیش بود که شبکه ی یک سیما در برنامه ی سین مثل سریال گذاشت و احسان خواجه امیری از بین 18 خواننده ی کشور باز هم به عنوان بهترین خواننده ی حال حاضر کشور انتخاب شد.
توی جشن سالگرد تاسیس شبکه ی تهران هم قطعه ی نابرده رنج خواجه امیری به عنوان بهترین و ماندگارترین تیتراژ بعد از انقلاب شناخته شد.
بازم بگم......؟

شنبه 21 دی 1392 - 13:31
تاوان

من نظرسنجی سین مثل سریال رو نمیدونستم
واقعا عالیه احسااااااان تبریک میگم

2.178.84.33
شنبه 21 دی 1392 - 14:49
الناز

دوست عزیز محض اظلاعتون بگم تو همون نظرسنجیه سین مثل سریال هم یگانه و هم خواجه امیری هر دوشون ۱۳ درصد آرا رو جذب کردن و خواجه امیری فقط از لجاظ تعداد رای چندتایی از یگانه بالاتر بود.خود آقای سلوکی هم تو برنامه صدبار اعلام کرد که این نظرسنجی واسه این که کدوم خواننده بهتر یا پرطرفداراتره نیست؛فقط میفهمیم که طرفدارای کدوم خواننده؛بیشتر این موقع شب دارن برنامه مارو نگاه میکنن؛وگرنه همشون طرفدارای خاص خودشون رو دارن.بعدم دقیقا کجا و کی اعلام کرد که این نظر سنجی درمورد بهترین خواننده حال حاضر ایرانه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!نه واقعا کی همچین حرفی زد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!
اصلا کسی که اون برنامه رو هم ندیده باشه از اسم برنامه میفهمه که در مورد فیلم و سریاله نه موسیقی که بخواد بیاد در مورد((بهترین خواننده حال حاضر ایران))نظرسنجی بذاره.لطفا حرفای خنده دار نزنین.والا!!!!!!
واسه برنده شدن در ساعت ۲۵ هم بهتون تبریک میگم.مبارکشون باشه.

151.238.26.104
شنبه 21 دی 1392 - 23:32
danesh jamshidi

حمید رضا جان خودتو خسته نکن دیگه نگو!
بزا من یچی بگم
محض رضای خدا با این همه طرفدار یبارم تو همین سایت اول شه!!
محض رضای خدا یبار نصف چاوشی البومش بفروشه!

اخه عزیزم مخاطب یچیزه طرفدار یه چیز دیگست!
وقتی فرق این دوتاره فهمیدی بیا همش بگو!

5.238.15.121
یکشنبه 22 دی 1392 - 04:01
gelareh _ jy

بله آقای حمید رضا بازم بگید نظر سنجی معتبر وهفتگی هفت ترانه ی شبکه شماکه ساعت پخش برنامه هم. طرفدارای همه ی خواننده ها میدونن و میتونن رأی بدن وآمارش ثانیه به ثانیه روئه و سرعت بالا رفتن نمودار مشخصه که کدام خواننده بیشترین طرفدارو داره  فصل بهار و تابستان محسن یگانه اول شد و همواره همه ی جمعه ها اوله یا به ندرت دوم سوم ، همین جمعه ی گذشته هم چاووشی ومحسن یگانه با اختلاف بسیار زیاد از سایر خواننده ها اول و دوم شدن خواجه امیری اون پایین مونده بود میشه بگید خواجه امیری تو این نظرسنجی چند بار تا حالا اول یا حتی دوم سوم شده همین نابرده رنجم یه بار تو همین نظر سنجی بود که نتونست رأی خوبی بیاره .
در مورد سین مثل سریال که این برنامه که در مورد سریاله یه دفه نصفه شب. که همه خوابن میاد و یهو نظر سنجی برای خواننده ها میذاره که بیشتر طرفدارای خواننده ها اصلأ اطلاعی نداشتن ولی تو همون نظر سنجی محسن یگانه و خواجه امیری هر دو ۱۳درصد رأی داشتن و بدون اینکه تعداد رأی ها رو نشون بدن مجری آخر برنامه میگه ازنظر تعدادی خواجه امیری بیشتر از یگانه آورده واول شد به همین سادگی ، حالا راست یا دروغشم بماند ولی دیگه انقدر جوگیر شدن نداره که با چند تا رأی بیشتر ازیگانه آوردن اونم تو یه برنامه غیر موسیقایی انقد ذوق مرگ بشید.
به خاطر اول شدن توی ساعت ۲۵ هم بهتون تبریک میگم به هر حال این مسابقه بین تیتراژ ها بود وخواجه امیری هم بهترین تیتراژ خوان کشور هست اصلأ ایشون با تیتراژ هاشون به مردم معرفی شدن و طبیعتأ کسی که بیشترین تعداد تیتراژ ها رو داره بالأخره یکیش خوب در میاد و ماندگارترین میشه ، یگانه و چاووشی هم از اول ادعایی در تیتراژ خوندن نداشتن و بدون تلویزیون و با آلبو نا و تک آهنگاشون به اینجا رسیدن .
درضمن آهنگ باور کنم محسن یگانه در سایت معتر رادیو جوان با۳ و نیم میلیون بار دانلود رکورد داره
و ضمنأ در نظر سنجی آخر سال گذشته ی مجله ی ترانه ماه دو محسن پاپ با ۸۷ درصد در صدر آرای مر دمی بودن
حالا منم بازم بگم ؟

2.179.29.228
یکشنبه 22 دی 1392 - 06:03
حمیده

خانم gelareh _ jy! لطفا برای اینکه خواننده ی مورد علاقتون رو بالا ببرید،انقد آقای خواجه امیری رو نکوبید و رو ایشون و کارهاشون عیب نذارید.انشاالله اگر آقای یگانه هم بیشتر تلاش کنه میتونه به پای آقای خواجه امیری برسه و ذره ای از موفقیت های ایشون رو کسب کنه...

2.178.20.109
یکشنبه 22 دی 1392 - 13:14
غزال نصريان

دوستان خواهشاً اين بحث كودكانه رو تموم كنيد هر كدوم از هنرمندا موفقيتهايى رو دارن كه ديگرى نداره و هركدومشون هم طرفداراى خودشونو دارن پس اينكه بگيم فلانى تو تيتراژا بهترين شد پس يكى ديگه هم پرفروشترين آلبوم رو داشت يكى ديگه هم بالاترين ريت يه سايت معتبر رو به خودش اختصاص داده در بين همه ى خواننده هاى داخلى و خارجى و مجاز و غير مجاز
خانم گلاره نيازى به جر و بحث نيست اين مسئله ى كاملاً واضحيه و خانم حميده واقعاً نيازى نيست كه يگانه تلاش كنه تا ذره اى! از موفقيتهاى احسانو كسب كنه لطفاً اگه از دست ديگر دوستان عصبانى ميشيد حرفهاى غيرمنطقى نزنيد

109.110.171.195
یکشنبه 22 دی 1392 - 18:26
الناز

خانم حمیده.موفقیت های محسن یگانه اثبات شدست.شما هم سعی کنین برای بالا بردن خواننده خودتون بقیه رو تخریب نکنین.

151.238.43.126
دوشنبه 23 دی 1392 - 04:05
مجید چاوشیست

آقا حمید تو تیتراژ اگه احسان اول نمیشد که دیگه ...
در مورد سین مث س که کل شرکت کنندهاش به 200 هزار نمیرسد.
اما فقط برات یه نمونه نظرسنجی میارم بقیش پیشکش:
نظرسنجی سال 90 شبکه ایرانیان ( با یک میلیون رای )
م چاوشی 24.8%
م یگانه 20.2%
احسان 17.6%
ر صادقی 7.5%
سایرین 30%

151.234.135.168
سه شنبه 24 دی 1392 - 11:36
mahdis

کلا طرفدارای محسن چاووشی عادت دارن توهین کنن..
هرجا چاووشی اول بشه معتبر ترین نظرسنجی..
هرجا آخر بشه،خالی بندی..
همین که تو ساعت 25 اول شد همه چی رو نشون میده.
با طرفدارای چاووشی بحث نکنید دوستان..
اینا فقط توهین بلدن..

91.98.184.217
سه شنبه 24 دی 1392 - 22:07
danesh jamshidi

مهدی جان شما خودت یدور کامنت خودتو بخون به خودت پی میبری!
نیازی نیست بقیه رو روان کاوی کنی

5.238.25.4
شنبه 21 دی 1392 - 10:47

راستی ویدئو کلیپ های اجرای 17 دیماه رو میتونید توی وبلاگم دانلود کنید.
مخصوصا ویدئو کلیپ اجرای "تاوان" ( تیتراژ سریال آوای باران) .

شنبه 21 دی 1392 - 11:44

شما توتشخیص جایگاه خوانندها دچارمشکلی
خودشما میومدی تو وبسایت احسان وخودتو هوادارش جا میزدی....فک نکن یادمون رفته
خیلی رفتارهوادارهای آقای چاوشی زنندس
هروقت به صورت اتفاقیم یکی ازترانهاشونو گوش میدم یاد رفتار شماها میفتم کلا"حس آهنگ ازبین میره برام وچهره ی محسنم خراب کردین
هرخواننده ای برای هوادارش اوله

شنبه 21 دی 1392 - 14:53
الناز

متاسفانه رفتار اشتباه برخی از افراد باعث میشه که طرز تفکر بقیه نسبت به اون خواننده بد بشه.کاشکی اینجوری نبود.ولی ما نباید بزاریم این کارا رو طرز تفکر و احساسمون تاثیر بذاره.

151.238.26.104
شنبه 21 دی 1392 - 17:21
صبحان

شماهوادارهای واقعی باید جلوی این عقلیتو بگیرین
خود محسن که نه مصاحبه ای نه کنسرتی شماها نمایندشین تو صفحات مجازی ونقشتون بیشتربه چشم میاد
اما متاسفانه عده ای دارن ضداخلاق عمل میکنن این وسط
عوض اینکه تبریک بگه بخاطر جایزه ی ساعت25 که دیشب به احسان دادن به عنوان ماندگارترین تیتراژتلوزیونی بعدازانقلاب میاد میگه داره میجنگه جایگاهش فلانه بسیاره....

176.12.73.233
شنبه 21 دی 1392 - 19:43
الناز

آقا صبحان من از صدای محسن چاووشی خوشم میاد وکاراش رو دنبال میکنم اما هوادارواقعی اون یکی محسن همیشه یگانه هستم. :-)
اون حرف رو کلی گفتم.تمام خواننده هامون خوبن ولی اگه میخوایم ازشون طرفداری کنیم باید درست و رو اصول این کار رو انجام بدیم.

151.238.42.86
شنبه 21 دی 1392 - 23:41
danesh jamshidi

اگه قرار باشه دوستان به خاطر کامنت نسنجیده ی یک نفر تفکرشون در باره ی خواننده عوض شه , کلا تفکر نکنن سنگین ترند!

5.238.15.121
شنبه 21 دی 1392 - 12:03

بی شک احسان خواجه امیری ، پرطرفدار ترین خواننده ایران ه ... بیخودی طرفدار جمع نکرده ... طرفدارهای زیادش گواه بر صدای بی نظیر ایشون داره

شنبه 21 دی 1392 - 12:26

واقعاا ازتون ممنونم!!خيليي عالي بود!!!من شب دوم رو رفتم و بسياار خوب و عاالي بود!!بالاخره بعد از دو سال و نيم انتظار كشيدن احسان عزيز افتخار داد و به شهر ما اومد!!!
ميشه لطفا از شب دومم عكس بذاريد؟؟

شنبه 21 دی 1392 - 12:44

من وفاداریه طرفدارای اقای یگانه و چاووشی رو درک می کنم ولی بهترین اجرای زنده ماله احسان خواجه امیری اینو فقط من نمیگم کارشناس ها هم همین نظر رو دارن.

شنبه 21 دی 1392 - 21:48
وبلاگ سعداباد مذهب(هوادارمحسن چاوشی)

اینکه خواجه امیری بهتره خیلی تعجب اور نیست چون چاوشی اجرای زنده نداشته ...
درضمن احسان واقعا خوب اجرا میکنه

2.184.87.223
یکشنبه 22 دی 1392 - 11:08
حسام تاجکی

ببخشید آقا کسری میتونم بپرسم از نظر کدوم کارشناسا؟؟ کارشناس ها که پارسال تو همین سایت اعلام کردن آقای یگانه بهترین اجرای زنده رو دارن و جایزش هم به ایشون رسید دیگه کدوم کارشناس ها میگن احسان بهتره اونو نمیدونم.

188.245.185.189
یکشنبه 22 دی 1392 - 14:55
danesh jamshidi

نظر کارشناسا بله درسته.

اما نظر کارشناسی مهمه نه کارشناسا!

5.238.15.121
یکشنبه 22 دی 1392 - 15:02
sajjad mohebbi

احسان خواجه امیری با محسن یگانه به طور مشترک جایزه ی بهترین اجرای زنده رو گرفتن (جهت اطلاع)

91.99.252.13
شنبه 21 دی 1392 - 13:22

ای جووونم ای جووووونم..عمرم... نفسم... عشقم ...
ینی خیلی آقایی
من زندگیم با صدای تو معنی پیدا میکنه ای جونم حنجره طلاااا

ava
شنبه 21 دی 1392 - 14:40

axa aaaaowllllliiiiiiiiii bud
mrC az saeid abdollahi :)

شنبه 21 دی 1392 - 14:51

واقعا هیچ خواننده ای رو به اندازه ی ایشون قبول ندارم
طرفدار خیلی ها هستم مثل محسن یگانه - بابک جهانبخش - رضا صادقی ...
اما احسان خواجه امیری با صدای آسمانیش یه چیز دیگست

شنبه 21 دی 1392 - 15:54

کلا من شانس ندارم!!
تو اصفهان که کلا صدسال یه بار کنسرت میذارن...
هر وقتم هر خواننده ای کنسرت داشت تا اومدم بلیط بگیرم،بلیطا تموم شد..
هــــــــــی...کنسرت احسانم از دست دادیم....

شنبه 21 دی 1392 - 16:10

مرسى احسان عزيز
جناب سعد آباد مذهب يعنى چى كه احسان داره ميجنگه؟؟ هر هنرمندى مخاطباى خودشو داره و اينجا عرصه ى هنره ميدون جنگ نيست كه

شنبه 21 دی 1392 - 17:35

خیلی جالبه باور کنید قبل ازین که وارد این سایت بشم میدونستم دوستان طرفدار خوانندهای مختلف باز هم وارد بحثهای گذشته میشن ..با اینکه صدها بار تو موسیقی ما اتفاق افتاده انگار اولین باره ..
من خودم که طرفدار 2 اتیشه محمد اصفهانی هستم بعد اون چاووشی و شادمهر و بقیه خوانندگان داخل که هر روز بت لس انجلس رو دارن بیشتر میشکونن..

ولی خیییییییییییییییلی دلم میخواست بدونم اگه الان مرحوم فریدون فروغی و مرحوم فرهاد زنده بودن چه جایگاهی بین جونها داشتن ؟؟ ایا الان مثل محسن یگانه و احسان و چاووشی مرتبا البوم میدادن و مثل 2 تای اول و بقیه مرتبا کنسرت برگذار میکردن ؟؟
مثل 2 تا محسن ها و احسان طرفدارای نجومی داشتند ؟؟
یا یه کسی بودند مثل محمد اصفهانی که خیلی کم البوم میدادند و کم کنسرت میذاشتن جونها علی رغم دوست داشتن اونا از صمیم قلب و انتظار برا دادن البوم وبرگذاری کنسرت بیشتر اونا رو به عنوان یک استاد قبول داشتن و به محض تمجید یکی از خوانندها توسط این دو برا هم فخر فروشی میکردند ؟؟
یا شاید هم مث استاد س ق علی رغم استاد بودن بیشتر حضورشون رو تو البوم و کنسرت نشون میدادن ..

یکشنبه 22 دی 1392 - 19:41
قیماخ (از مخاطبان محسن چاوشی)

آقا ایمان قربون شکلت برم اگه این دو تا اسطوره بودن که در همشون تخته بود!!
خودت برای چی دوستدار این دو تا هستی؟؟ اینا تنها خواننده های فنی اون زمان نبودن اما شرف داشتن... خیلی مرد بودن... مردونگیشون با هیچ چیز دیگه عوض نمیشه... شما ببین مردم کی بوی عیدی رو فراموش میکنن؟؟ کی عشق به ملت فریدون رو فراموش میکنن؟؟ هیچوقت... الآن برو ببین اینا چه چیزایی به راه انداختن!! سه استادی که اسم بردی برای مردم قابل احترامن اگه هوادار نجومی هم نداشته باشن مطمئنا محبوبیت عمومی دارن و این همون چیزیه که برای جاودانه شدن کافیه...

151.247.85.185
دوشنبه 23 دی 1392 - 03:59
مجید چاوشیست

آقا ایمان با بیشتر نظرت موافقم ،اما در مورد چاوشی فقط اینو میگم اگه یه جستجو کنی میتونی فایل تصویری اینکه همین استاد س.ق کار محسن و تایید میکنه و حتی میگه میتونیم با هم آلبوم بدیم بیرون ( تاکید میکنم فایل ویدئوش هست ).
*صدای خاص برای مخاطبانی خاص*
یا علی

151.234.135.168
دوشنبه 23 دی 1392 - 11:38
ایمان

ممنون از نظرت قیماح عزیز ..البته انتظار داشتم دوستان بیشتری نظرشون رو بدن که بیشتر تو بحث هوادار خواننده محبوبشون شرکت کردن ..همونجوری که گفتم با اینکه صدها بار پیش اومده انگار اولین باره ..
ولی لفظ استاد
برا محسن چاووشی و یگانه و احسان زوده ..به نظرم استاد بازی با الفاظ نیست جایگاه بلند مرتبیه ..تو داخل
ایران فقط محمد اصفهانی و شادمهر( که هنوز جونها شادمهر رو خواننده داخلی میدونن )که به نوعی
پیشگامان موسیقی پاپ بودن و زحمات فراوانی برا این سبک تو داخل کشیدن خوانندگان لس انجلسی رو
انگشت به دهان گذاشتند لایق لفظ استاد هستن ..
حالا شاید این 3 عزیز 10 سال دیگه به چنین جایگاهی رسیدن .

151.245.70.117
دوشنبه 23 دی 1392 - 14:27
قیماخ (از مخاطبان محسن چاوشی)

ایمان واقعا کاربر منطقی مثل تو کم دیدم تو این سایت...

151.247.85.185
دوشنبه 23 دی 1392 - 20:50
ایمان

ممنون از لطفت قیماخ عزیز ..

151.245.124.130
شنبه 21 دی 1392 - 19:35

من شب دوم رفتم...
خیلی عالی بود واقعا...
من یزد دانشگاه میرم و وسط امتحانام بود.ولی سریع بلیط گرفتم و اومدم اصفهان که به کنسرت برسم...
حالا دوباره باید برگردم یزد که امتحان بدم

شنبه 21 دی 1392 - 20:53

من از ته دلم به احسان جان تبريك ميگم بازم گل كاشت وابروداري كرد؛ان شاء الله هميشه موفق تر بشه
خدا رو شكركه تونستيم ثابت كنيم كه هميشه پشت احسان خواجه اميري هستيم و هواشو داريم
بيايد جنجال توي اين سايت داره نندازيم و بخاطر اين نعمتي كه خدا به ما داده يعني احسان جان خدارو شاكر باشيم،لازم به ثابت كردن نيست همه ي ما داريم با چشم خودمون ميبينيم كه احسان خواجه اميري در همه ي مراحل اول و بهترينه پس جاي به ميان اوردن خواننده هاي ديگه نيست
درضمن سعيدخان بابت عكسا ممنون كنسرت خيلي خوش گذشت منم دوست داشتم شمارو ببينم ولي نميدونم كدومين اخه خيلي عكاس اومده بودمن هردوشب مانتو نارنجي پوشيده بودم اگه يادتون بياد...

شنبه 21 دی 1392 - 23:28

احسان خواجه امیری باید اسمشو عوض بکنه باید بزار احسان تیتراژ این همه حقش نیست که تیتراط بخونه

یکشنبه 22 دی 1392 - 11:25
zahra-m

کاملا مخالفم . احسان بیشتر از ده ساله که داره کار می کنه ولی تو این مدت به قول خودش حدود 13-14 تا تیتراژ خونده . واسه این مدت کار اینهمه تیتراژ زیاد نیس .

5.238.114.112
یکشنبه 22 دی 1392 - 11:28
ali reza

میتونه تیتراژ میخونه مگه جای بقیه رو تنگ کرده بقیه که خوندن چی شدن؟ چون احسان کاراش قویه وقتی که تیتراژ میخونه همه جا رو میترکونه و شنیده میشه همه فکر میکنن زیاد تیتراژ میخونه.ولی کسایی هستن از احسانم بیشتر دارن کار میکنن ولی کاراشون شنیده نمیشه و همه بیتفاوت هستن بهشون

5.234.77.95
یکشنبه 22 دی 1392 - 18:05
تاوان

میتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــونه میخـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــونه
خسته شدیم از این همه حرفای تکراری بسه لطفا

2.178.85.236
شنبه 21 دی 1392 - 23:31

احسان خواجه امیری باید اسمشو عوض بکنه باید بزار احسان تیتراژ

سه شنبه 24 دی 1392 - 12:08
مرجان

واقعا نمیدونم چرا انقدر حسادت میکنید؟؟
واقعا نمیتونید یکم منطقی فکر کنین؟؟
خب تیتراژ بهش زیاد پیشنهاد میشه تازه خیلیاش رو قبول نمیکنه،میخونه..
حالا چون به خواننده مورد علاقه شما تیتراژ نمیدن باید بی احترامی کنین؟؟
کارگردانا میدونن به کی تیتراژشون رو بدن بخونه که بیننده جذب کنه..
پس انقدر حسادت نکنین

91.99.64.53
شنبه 21 دی 1392 - 23:39

جالب اینجاست اقای خواجه امیری تا الان 99 % خوندن تیتراژ هارو بخودشون اختصاص دادن بعد طرف اومده میگم اخ جون خواجه امیری تیتراژش بهترین شد!
بعد به این نتیجه میرسه که بهترین خواننده ی حال حاضر و پر طرفدار ترینو مقداری هم بی بدیله!
اونیکی اومده گفته چاوشی و یگانه پس رفتن خواجه امیری ترکوند! منظورش این بود یگانه 14 تا ترک شعرشو گفت اهنگسازی کرد پس رفت! چاوشیم رو اشعار سخت اهنگسازی کرد پس رفت! خواجه امیری اومد خوند ترکوند! عزیزم بگو علیرضا افکاری ترکوند!
چاوشی یگانه صادقی اینا مولفند مبتکرن . نیای با خواجه امیری که صرفا فقط یک خوانندست مقایسشون کنین!

یکشنبه 22 دی 1392 - 11:24
ali reza

عزیزم چه ربطی داره!
از بین 50 تیتراژ که اومدن بالا احسان فقط 1 کار داشت اون 49 کار چی بودن پس؟ از 50 تا شدن 8 تا اومدن بالا از بین 8 تا هم احسان 1 کار داشت که با رای و اختلاف خیلی بالا اول شد.
احسان خواجه امیری قبل اینکه خواننده بهش و باشه اهنگساز بوده دوست عزیز کار حرفه ایشون با اهنگسازی شروع کرده از 5 سالگی.تعدادی دیگم احسان تیتراژ داشت توی اون 100 کار نظر سنجی.میموه ممنوعه.مثل هیچ کس.خلاصم کن.برای اخرین بار که همگی اهنگسازش خوده احسان بوده

5.234.77.95
یکشنبه 22 دی 1392 - 11:31
zahra-m

دوست عزیز حق دارن که این حرفو بزنن مثلا تو نظر سنجی ساعت 25 خدایی چندتا کار از احسان بود و چندتا از دو محسن؟عزیزم همینکه احسان تو اون نظر سنجی با وجود آهنگای زیاد ازش تونست مقام اولو بیاره هم نشانه ی طرفدارای زیادشه و هم مخاطبای زیادش . مسلما طرفدارای احسان آراشون تقسیم شد چون همه به نابرده رنج رای ندادن خیلیا به میوه ی ممنوعه،غریبانه،مثل هیچکس و آهنگای دیگه رای دادن مثلا من خودم غریبانه رو دوست داشتم اما با این وجود احسان اول شد یعنی باوجود تقسیم آرای هواداراش با زم بهتر و بیشتر از بقیه موردپسند قرار گرفت.

5.238.114.112
یکشنبه 22 دی 1392 - 13:13
danesh jamshidi

زهرا جان من کاری به این ندارم که اول شده یا نشده...نابرده رنج واقعا کار خوبی بود و حقشه که اول شه( من طرفدار چاوشی ام ولی به نابرده رنج رای دادم چون بهترین بود)کمی بیایم جنبه داشته باشیم! ( نابرده رنج بهترین بود ولی خاجه امیری بهترین نیست)طرف اومده با این نظر سنجی به این استنباط رسیده که مثلا چاوشی و یگانه نصفشم هنر و طرفدار ندارن! منم خوبه بیام بگم همین دیشب چاوشی با برقصا 170000 تا رای اورد و رکرد برنامه رو زد!
من موندم بعضی دوستان با برنامه ای میان قضاوت میکنن که ساعت 1 نصفه شب یدفه یه نظر سنجی میزارن میگن بهترین خواننده ی تاریخ خاورمیانه کدومه!! جالب اینجاست چاوشی اصلا راضی نیست صداش پخش شه فن پیجای یگانم اصلا و دیگر خواننده هام اصلا اطلاع رسانی نمیکنن!
نظر سنجی باید همگانی باشه تحت شرایط برابر . باید وقت داشته باشه. اون اقایی که اومده ادعا میکنه چاوشی و یگانه نصف خواجه امیریم طرفدار نداره پس چرا موافقای ایشون یک سال تو همین سایت پر بازدید خودشونو نشون نمیدن؟
چرا البوما نصف دوتا محسن فروش نداره؟ تو نظر سنجی امسال همین برنامه دریغ از یک مغام مردمی!@!

نکته دوم اینه که شما میگی با اهنگ سازی شرو کرد. درست؟ از بیستا کار اخیرش چند تاشو خودش ساخت؟ وقتی میده کسه دیگه یعنی کس دیگرو بیشتر قبول داره خودش. کدوم کار شاخصش رو خودش اهنگسازی کرده؟ اولا ایشون اهنگساز نیست و یک ملودی ساز درجه دومه و از خیلیای دیگه بهتره ولی نه از نخبه هایی مثل چاوشی و یگانه . ایشون فقط صدای خیلی خوبی داره . و خواننده ی خیلی خوبیه..
( ولی باز به عقیده ی من حتی صدای چاوشی و یگانه یچیز دیگست.. گام بالای یگانه عالیه و چاوشیم از نظر خوانش شده یک جریان در موسیقی. و فروغی نسل بعده)

چاوشی میسازه تنظیم میکنه میخونه..
یگانه شعر میگه میسازه میخونه..
ولی خواجه امیری کار اماده رو تحویل میگیره و میخونه!( این هنر نیست این پوله)( که من بازهم ورژن بالاترش رو میشناسم به نام استاد اصفهانی)

اگر ادعا دارن بعضیا خواجه امیری صدای بهتری داره خب این یک سلیقست ولی از نظر هنر موسیقایی اصلا قابل قیلس نیست

5.238.15.121
یکشنبه 22 دی 1392 - 14:02
hasti

خودت یه بار دیگه بشین با تامل این کامنتتو بخون....
اگه مغرض نباشی و انصاف داشته باشی یه مخاطب نصفه نیمه حرفه ای موسیقی باشی ... میفهمی که چقدر در اشتباهی................ اگرم که کلا نمیفهمی پس هیچ حرف و بحثی ام رو شما جواب نمیده
چون احسان اینقدر ثابت شده هست تو موسیقی که با یه سرچ کوچولو تو گوگل دستت بیاد که ای تو قله بودنش و این بی بدیل بودنش صرفا به تیتراژ و قس علی هذا ربطی نداره.........
قثط همین قدر بگم که
میتونه بلده درخواست بالاس پر مخاطبه محبوبه بش زیاد پیشنهاد میکنن اینم میخونه......... مشکلی داری شما؟؟؟ نهایت کوته فکری و اصلا شاید بی فکری که بخوای نظر مردمی که بلیطای کنسرتا رو در عرض چند ساعت تموم میکنن ( تو هر نقطه از کشور و کنسرت های خارجی) و تهیه کننده ها و کارشناسا رو و این طیف عظیم مخاطب رو مافیا بدونیم.........................................
یا علی!

178.131.255.153
یکشنبه 22 دی 1392 - 18:37
الناز

آقای علیرضا دقیقا کجا اعلام کردن که با رای و اختلاف خیلی بالا ایشون اول شدن؟؟؟!!
خانوم zahra-m در هر مرحله از نظر سنجی دوباره میشد رای داد.یعنی رای ها صفر میشد ودوباره رای ها شمرده میشد.ربی یه تقسیم رای نداره.

151.238.43.126
یکشنبه 22 دی 1392 - 20:54
danesh jamshidi

هستی جان اول احترام خودت رو نگه دار و توهین نکن.

ما مخاطب جدی هستیم علم موسیقایی هم داریم و نظر مغرضانه ای هم ندادم. شما انصاف داشته باش خواهر من! اصلا نظر منو خوندی؟! من میگم خودم با نابرده رنج رای دادم..
خواجه امیری طرفداراش کم نیست و خیلیم خوبه کاراش.
بله نسبت سیروان و لهراسبی و علیزاده و یزدانی و حمید عسگیری و پاشایی و... خیلیای دیگه بهتر کار میکنه ولی نسبت به دوتا محسن طرفدارش کمتره.
بازم بخوام بحث کنم تکرار مکرراته.. ظاهر شما مخاطب فهیم با علم موسیقایی بالا هستی و قانع نمیشی.
موفق باشید

5.238.15.121
یکشنبه 22 دی 1392 - 22:51
ایمان

سلام .دانش عزیز دوست قدیمی این سایت ..که تو هواداری محسن چاووشی همسنگر هستیم ..

میشه بگی منظورت ازینکه ورزن بالاترش استاد اصفهانی چی بود ؟
یعنی استاد اصفهانی هم پول میده ؟؟واقعا منظورت ایمان دانش؟

151.245.91.85
دوشنبه 23 دی 1392 - 04:06
مجید چاوشیست

دانش جان با کل نظراتت موافق 100% انگار حرف دل منو زدی!
اینو نگفتی نظر سنجی یک میلیونی شبکه ایرانیان که همه میدونید دیگه...
کل نظرت یه طرف این یه طرف " فروغی نسل اینده" اصل پیشبینی ایندست.
* صدای خاص برای مخاطبانی خاص*

151.234.135.168
دوشنبه 23 دی 1392 - 14:24
danesh jamshidi

ایمان جان منظورم اینه استاد اصفهانی ورژن بالا تر خواجه امیری و اصفهانی رو بیشتر میپسندم

5.238.15.121
شنبه 21 دی 1392 - 23:54

احسان خواجه امیریه دیگه اسمش روشه . . . .

...:::.:.: کانون هواداران علی عبدلمالکی :.:.:::...

یکشنبه 22 دی 1392 - 00:29

*(فقط احسان خواجه اميري عزيز)*

یکشنبه 22 دی 1392 - 09:52

مثل هميشه احسان شاهكاره...
كنسرت تهرانش هم معلوم ميشد خوب بود.. در ضمن دوستان اين رو بگم كه احسان خواجه اميري نفر اول موسيقي پاپ ايرانه... اينو من نمي گم خيلي از بزرگان موسيقي ميگن. حالا هي شماها حرف جنگيدنو ... بزنيد. چيزي كه عيان است چه حاجت به بيان است..

یکشنبه 22 دی 1392 - 09:58

عالیییییییییییییییییییییییی بودن ممنون

یکشنبه 22 دی 1392 - 10:53

مطمعنا رابطه ی اقا احسان و دو محسن خوبه و همگی دست به دست هم دادن تا سطح موسیقیه داخل رو بالا ببرن در این بین هر سه و کلا همه ی خواننده ها طرفداران خودشونم دارن اما بعضی از این طرفدارا باعث شکراب شدن رابطشون میشن و یا حتی رابطه ی اون خواننده هارو باهم با شایعاتی که بعضا درست میشه به هم میزنن و حتی به هم دیگه یا به خواننده مقابل توهین میکنن و به همین سادگی همی رابطه های خوب خراب میشه عوض این بحثا که به هیچ جایی نمی رسه سعی کنیم هوادار و شنونده ی حرفه ای ای باشیم موفق باشید .

یکشنبه 22 دی 1392 - 11:32

احسان خواجه امیری پدیده ی موسیقیه نه فقط در این دوره بلکه تو تاریخ موسیقی

یکشنبه 22 دی 1392 - 12:16

محسن یگانه بیا اصفهاااااااان......

میخوایم تالار کوثر را بپکووووونیم تا بفهمن بهترین ها از تو و طرفداران توست....

اهنگ بنویس از سر خط...سکوت...نشکن دلمووووو...وااااای چه شود...چه اهنگایی....

اصفهان منتظر سلطان پاپ//

COMMING SOOOOOOOON....MOHSEN YEGANEH....SOLTAN POP...IN ESFAHAN

یکشنبه 22 دی 1392 - 17:25
danesh jamshidi

عزیزم شما که انقد به انگلیسی علاقه داره به سلطان میگن king !!
:)

5.238.15.121
یکشنبه 22 دی 1392 - 18:02

ینی من نمیدونم چی بگم در برابر این همه ابراز حسادت ها از سوی یک عده از هوادارای بی اطلاع و متعصب خواننده های دیگه..............متاســـــــــــــــــــــــــــــــــــفم
احسان جان خدا پشت و پناهت باشه عزیزم

یکشنبه 22 دی 1392 - 20:02

ببینین دوستان عزیز... یادمه یکی از دوستانی که همینجا هم نظر گذاشته میگفت هوادارای آقای خواجه امیری منطقی ترین هستند... با همین فرض یک انتقاد میکنم...
ایشون صدای واقعا بی نظیری دارند و پدرشون کمک بزرگی به ایشون بوده تا به این جایگاه برسن... اما الآن آیا ایشون رو میشه یک موزیسین خلاق خطاب کرد؟؟؟ یک آهنگساز خوبی که جرئت ریسک و آنگسازی رو به خودش نمیده... با اشعار تکراری روزبه بمانی و آهنگسازی و تنظیم بزرگان موسیقی اثرهای قوی ساخته میشه با فضاهای کاملا مشابه با سازبندی های یکسان و حتی با همون تحریرها!!
این دو ماه آینده چندین آلبوم منتشر میشه و خیلیا مطرح میشن اما ایشون با آهنگهای تکراری کنسرت قراره بذارن فقط... مقایسه کنید با پسرعموشون... آیا این ارزش دادن به موسیقیه؟؟ تا کی میخوان مولف نباشن؟؟ من مطمئنم به حرفهام میرسه شایدم همین الآن رسیده باشه و تو آلبوم جدیدش شاهد تغییر باشیم ولی چنگ زدن به یک فضای تکراری قدرتمند عاقبت خوبی نداره... اینکه تیتراژهای سریال به اسم ایشونه هم مبارکشون باشه و بخاطر همین تو نظرسنجی های تلویزیونی اول میشه و شایدهم واقعا بیشترین محبوبیت عام مال ایشون باشه... دو جایزه ای که از بخش کارشناسی جشن موسیقی ما گرفت هم اینو نشون میده که کارشناسها بهش علاقه دارن و این خوبه اما متاسفانه پایدار نیست...
امیدوارم دیر نشده باشه... درضمن حرفای تعصبی رو جدی نگیرین... از این حرفها زیاد زده میشه!! منطقی فکر کنین و ببینی کیا عملکرد بهتری دارن... ممنون

دوشنبه 23 دی 1392 - 15:09
غزال نصريان

با شما موافقم
يه دقيقه ى آخر آهنگ تاوان و يه دقيقه ى آخر نابرده رنج و لحظه كاملاً شبيه همه درحالى كه كار دو آهنگساز بوده من دقيقاً چنين حرفى رو تو يه بحث ديگه گفته بودم يكى از دوستان گفت هيچ هم شبيه نيست! ولى فقط كافيه احسان دوتا آهنگ ديگه تو اين فضا بخونه كه ديگه همه متوجه اين تكرارها بشن...
احسان صداى خيلى زيبايى داره ولى ريسك نميكنه و اين درنهايت نتيجه ى خوبى نداره شما ببين سه تا كار نابرده رنج و لحظه و تاوان تا حد زيادى از نظر ملودى و ترانه شبيه همن ولى يه اندازه موفق نشدن نابرده رنج كه نسخه ى اصليه موفقترين بود بعد لحظه و الان كه به تاوان رسيده و با اينكه هرشب از تلويزيون پخش ميشه هنوز به موفقيت دو آهنگ ديگه نرسيده خب مردم متوجه شباهتها ميشن

109.110.187.134
دوشنبه 23 دی 1392 - 18:37
الناز

من فکر میکردم فقط من احساس میکنم این آهنگ ها باهم شباهت هایی دارن.نه!!!پس به خودم امیدوار باشم.
بعد از یکی دوبار گوش کردن متوجه به سری شباهتها بینشون میشیم.
درسته که قشنگن ولی واقعا تکرار داره توش شنیده میشه!

151.238.47.254
سه شنبه 24 دی 1392 - 16:15
تاوان

خانم نصریان
اصلا میدونین چیه؟شما خیلی حالیتونه خانوم!!!!!!!!!!!
شما فقط ادعای درک موسیقیایی دارین من ترجیح میدم شما رو به حال ِ خوش ِ خودتون رها کنم
آقای خواجه امیری کم آدمی نیست که هرکس به خودش اجازه میده نظرای ظاهرا کارشناسی بده و خیال کنه خودش خیلی حالیشه!!!!!!!
موسیقی ما تایید خواهشا

2.178.123.157
سه شنبه 24 دی 1392 - 22:05
danesh jamshidi

تاوان جان کلا هنرمندامون کم تدمی نیستن:) خدا نگهشون داره!

ولی شما بجا نوهین کردن به بقیه اگه جوابی واسه کامنت منطقی اقای قیماخ داری بفرمایین

5.238.25.4
چهارشنبه 25 دی 1392 - 10:57
تاوان

danesh jamshidi
اول که عزیزم من توهین نکردم !
اینا بارها راجع بهشون بحث شده ، تا جایی که یادمه شما و قیماخ هم تو اون بحث ها مثله این بحث شرکت داشتین خدا رو شکر. اگه هم یادتون نمیاد مشکل دیگه از ما نیست از یه جای دیگس......!
در ضمن امثال شما عادت کردین این بحث های تکراریو هر بار راه بندازین و مدام حرف از منطق میزنین!
مثلا الان کامنت جناب قیماخ خیلی منطقی بود و از روی تعصب نبود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نگین نه که .....
تایید خواهشا

2.178.123.157
چهارشنبه 25 دی 1392 - 14:29
غزال نصريان

موسيقى ما براى چى كامنت منو تاييد نكرديد؟
در جواب اين دوست مثلاً محترم نوشته بودم :
( كامنت شما انقدر بچه گانه است كه ترجيح ميدم جوابى بهتون ندم)
حرفم دروغ بود؟ همين كه اين دوستمون نتونست جواب منطقى به كامنت من بده و بى احترامى كرد خودش نشون ميده كه چقدر بچه گانه است

109.110.168.3
چهارشنبه 25 دی 1392 - 17:36
تاوان

خانم نصریان
گفتم که شما خیییییییلی حالیتونه!!!!!! نگفتم؟
اصلا انقدر حالیتونه که متوجه بچه گانه و غیر منطقی بودن کامنت من شدین...
همون حال ِ خوشی که بهش اشاره کردم!
تایید انشاالله

65.49.2.184
چهارشنبه 25 دی 1392 - 18:56
غزال نصريان

و اينكه دوست گرامى كه ميفرمايين مشكل از جاى ديگه است بنده هيچ نيازى نميبينم كه براى اينكه بيام نظرم رو بگم قبلش از شما اجازه بگيرم چون شما صاحب اين صفحه يا احسان خواجه اميرى نيستيد! من هم بى احترامى نكردم اگه نميتونستيد به كامنت من جواب منطقى بديد و صرفاً از روى تعصب و بچه بازى ميگيد شما خيلى حاليتونه اين مسئله فقط و فقط حد شخصيت خودتون رو نشون ميده چون تا اونجايى كه يادمه هيچوقت به كسى بى احترامى نكردم و اينكه حالا شما معلوم نيست به چه دليل قانع كننده اى ناراحت شديد مهم نيست چون من براى خوشحال شدن شما كامنت نميذارم
موسيقى ما تاييد كن

109.110.168.3
دوشنبه 23 دی 1392 - 00:20

همه خواننده هاعزیزهمه خوانده هامحترم اصلاهرگل یه بویی داره توروخداانقدردعوانکنیدانقدراینونبریدبالاباکوبوندن اون یکی زشته به خدابخداهیچ کدومشون راضی نیستن شماهاباتخریب کردن اون یکی خواننده محبوبتونوبالاببرید من حداقل کمترچیزی که ازاحسان خواجه امیری کسیکه ازهمون سالهای اولیه شهرتش طرفدارش بودم یادگرفتم اینه که به دیگران احترام بذارم درمقابل توهین دیگران سکوت کنم واگرخواستم جواب بدم محترمانه جواب بدم که خداجای حق نشسته
اگه یکی من بگم دوتاتوجواب بدی هموتخریب کنیم به هیچ جانمیرسیم .همه روکسیکه دوسش دارن تعصب دارن پس این بحثافقط باعث شکسته شدن حریم هامیشه وشایدخراب کردن رابطه بین همونایی که سرشون دعواس.دوستان به خودتون بیاین فقط یه کم...

احسان عزیزم هدیه ای که گرفتی حق توبودمبارکت باشه وازت ممنونیم که هدیتوکه گرفتی به ماتقدیم کردی.
عاشقانه هات باهامن .من به قصه هات دچارم

دوشنبه 23 دی 1392 - 08:07

اخیرا بعضی ها میخوان هوادارای چاوشی بدنام کنند ...
مثلا همین کامنت بالایی منو دقت کنید مگه من چی نوشتم نوشتم احسان کارش عالیه و داره با دو محسن
میجنگه ...
این کجاش بی احترامی هست...؟؟؟
من نظرمو گفتم...
حالا که اینجوری شده بزارید حرفمو بزنم
به هیچ عنوان خواجه امیری محبوبیت چاوشی و یگانه را نداره خواجه امیری اگه استاد ایرج نبود هرگز
به این مقام نمیرسید و یگانه و چاوشی با تلاش خودشون تا اینجا اومدن مردم این افراد دوست دارن ...
البته یه چیز نباید فراموش کنیم البوم عاشقانه ها واقعا خوب بود شاید بهتر از 13 و حباب ...
درمورد اهنگسازی هم بلاشک خواجه امیری حرفی برای گفتن نداره و چاوشی از هرسه قوی تره...
درمورد تک اهنگ ها یگانه به نظرمن یه کم افت داشته همینطور چاوشی ...البته چاوشی با تک اهنگهای
دوست داشتم و همسایه یه کم خودشو پیدا کرد...اهنگ تاوان احسان هم بسیار خوب بود حتی بهتراز
همسایه چاوشی و دوسه ترک یگانه ...
از لحاظ فنی واقعا سخته بگی کدوم بهترن ولی یگانه و چاوشی پرطرفدارترن و اینم بخاطر کارای
قوی که خوندن ...
چاوشی:عروس قصه*خیانت*تهمت ناروا*شبانه*جوابم نکن*قطار*ستمگر*ناز*بازارخرمشهر*و....
یگانه هم بیشتر اهنگای قدیمیش من میپسندم ...
امیدوارم کسی ناراحت نشه از جملاتم ...

یاعلی

دوشنبه 23 دی 1392 - 14:30
قیماخ

میدونی... خیلیا فرق هوادار داشتن و محبوبیت عام رو نمیدونن... همین باعث مشکلات میشه... درصورتیکه مورد اولی مهمتره

151.247.85.185
دوشنبه 23 دی 1392 - 14:54
ali reza

چون بی حساب حرف میزنی دوست من.با این حرفا درک خودتو از موسیقی داری به همه میفهمونی! ر. چه حسابی میگی داره میجنگه! کسی که کار موسیقی رو از 6 سالگی سروع کرده و 16 سالگی اولین البوشو داده بیرون.موقعی که 2 تا محسن تازه مجوز کار گرفتن اون موقع احسان به تمام ارزوهای موسیقایش رسیده بود در اوج اوج بود.چی دارن میکنن الان که باید بجنگه که برسن بهش اونا باید بجنگن که برسن یه نصف نصف احسان.خواننده ای که از خونه بیرون نمیاد که با طرفدارا و مردمش باشه و ارتباط برقرار کنه اینو شما میای میزنی دست احسان خواجه امیری که میگه من خاک پای مردمم هستم.تو صدای اسمانی احسانو میاری با چاووشی مقایشه میکنی؟ یه کم انصاف داشته باش مثل مقایسه استاد شجریان هستش با مثل یه خواننده اونور ابی! تو قدرت و تکنیک صدای احسانو میای با چاووشی هم ردیفی میکنی؟ چه چیز مشترکی بین اینا پیدا کردی تو که داری مقایسشون میکنی؟

46.165.210.41
دوشنبه 23 دی 1392 - 18:46
الناز

برادر هنوز متوجه یه سری رفتارها تو این سایت نشدی؟؟!نظرتو اعلام کردی ولی باید بهتر بیانش میکردی.اینجا یه سری افراد منتظرن بیان افراد دیگه رو خراب کنن.اگه دقت میکردین میدیدین من هم در ابتدا نظری مساعد با نظر شما گذاشتم اما بعد از اینکه یه سری افراد اومدن اونجوری در مورد یگانه و چاووشی عزیز حرف زدن قطعا ناراحت شدم.اینجا باید حواست باشه تا به بهترین نحو ممکن پیامتو بذاری وگرنه...!!!
اما محسن یگانه اگر پیشرفت نداشته باشه صددرصد افت نداشته.البته اون نظر شما بود و قابل احترام اما به نظر من کارهای خیابونا و یه هفته به عید و قرصهای خواب آور به هیچ عنوان کارهای ضعیفی نبودن و خیلی هم خوب شنیده شدن.کار آهنگ سازیش هم عالیه وهنرشو اثبات کرده.
در ضمن منتظر آهنگ جدیدش تا چند روز آینده باشین.۲۹آذر...
یه شاهکار دیگه از یگانه موسیقی ایران... :-)

151.238.47.254
دوشنبه 23 دی 1392 - 19:23
danesh jamshidi

من نمیدونم تازیگیا چرا این جمله افتاده تو دهن بعضیا : تویی که هم نظر من نیستی هیچ درکی از موسیقی نداری!
علیرضا جان نت های موسیقی رو میتونی نام ببری؟!!!! از کامنت ایشون ایراد میگیری خودت مغرضانه نظر میدی؟!

قابل توجه غزال نصریان عزیز که میگه موسیقی هنر جنگ نیست: تو این سایت با طرز تفکر اینجور ادما موسیقی انگار جنگه نه هنر!

5.238.15.121
دوشنبه 23 دی 1392 - 19:25
وبلاگ سعداباد مذهب(هوادارمحسن چاوشی)

اقای علیرضا خندم نیار ...
حالا دیدی شما داری مقایسه میکنی من هیچوقت نگفتم کدوم صدا بهتره چون هردو خوبن ...
صدای خواجه امیری از چاوشی بهتره؟؟؟
واقعا بهتره؟؟؟
اصلا صدای ایندو قابل مقایسه هست؟؟؟
این فقط نظرشخصی شماست
هرگز خواجه امیری به محبوبیت چاوشی نخواهد رسید حتی اگه کل البوماش بهتراز چاوشی باشه ...
چاوشی بخاطر اخلاق خاصشه که ما ایقد دوسش داریم ...
اگه کسی یه بار به محسن کوچکترین حرفی بزنه بعد 24 ساعت هوادار اعتراض میکنن و این
نشون میده محسن جاش تو قلب ماست ...
برو تو گوگل سرچ کن تا ببینی چاوشی تو چند سایت مختلف محبوترین خواننده شناخته شده ...
اخیرا هم تو یه برنامه خارج از کشور چاوشی و خحسرو شکیبایی محبوترین چهره ایرانی
شناخته شدند ...
محسن یگانه و محسن چاوشی بلا شک از خواجه امیری محبوب ترند ...
هیچوقت نمیشه از لحاظ فنی و کارشناسی چاوشی و خواجه امیری با هم مقایسه کرد چون ما
درحد نظر دادن نیستیم ...

درود بر آقای محبوب موسیقی پاپ محسن چاوشی

2.184.106.98
سه شنبه 24 دی 1392 - 10:00
الناز

دوستان سوتی ۲۹ آذر بنده رو ببخشید.دیگه فشار امتحاناته دیگه۲۹ دی منتظر آهنگ جدید یگانه پاپ ایران باشید

151.238.11.64
دوشنبه 23 دی 1392 - 09:50

چقد سالنش کوچیک بود

دوشنبه 23 دی 1392 - 12:00

یه چندتا نکته رولازم به توضیح میدونم وبعدش دیگه بااین صفحه ازسایت کاری ندارم چون کامنهاروخوندم خیلی چیزادستگیرم شد هرچند همینم آب درهاون کوبیدنه
اگه داریدبحثیم میکنید حرفهایی که میزنیدباید مستندباشه نه ازروی حدسیات پس بهتره برید اول یکم تحقیق کنید
احسان خواجه امیری درآلبوم های منوبابا سلام آخر وفصل تازه بالای60%ازآهنگسازی آلبومهاشو به عهده داشت وتوهمونزمانم آهنگهای ایشون به عنوان آهنگهای برترشناخته میشدن خیلی جالبه حتی تنظیمهای ایشون گاها"ازکسایی که کارشون تنظیمه بهترمیشد وازطرف کارشناسه توی مصاحبه بهش پیشنهادشد ازاین به بعد کارهاشونوخودشون تنظیم کنن!!
امااونایی که میگن خواننده ما آهنگ سازه همهی کارهارو خودش میسازه فلانه....جواب این حرفو عین حرف احسانو میزنم که تومصاحبه گفت:
مادرطول روز چندین ملودی میتونیم بسازیم اما تنها چندتاشون خاص و درجه ی1 میشن مثل کجایی.میوه ی ممنوعه...
بزاررک بگم ایشون نمیتونه توآلبومش کجایی روبراره خوشبختیو بزاره تموم قلبم بزاره اونوقت 10 تاقطعه ی آلبوم پرکن بزاره بشه 14اباآهنگ خودش بعدم قهرکنه بگه من آلبوم نمیدمو....؟بخدا کارشاخی نکردن اونا بشمرتو 14 تا آهنگ بشمرببین چندتا خاص جدامیکنی بقیه کپی ازروهمون آهنگان که واقعا"کسلکنندس
پس اینقدرآهنگسازآهنگسازنگین این راهی که شما واسه خوانندتون نشون میدید احسان 10سال پیش این راهورفته
اینکاریم که احسان میکنه من بهش میگم احترام به مخاطب توهرآلبوم4یا5 تا کارازکارهای خودشه که ازبین 30تا کارجدامیکنه بهترینشو وبقیه روازبهترینآهنگسازهای این مملکت استفاده میکنه وبا سوادموسقیایی که داره به بهترینشکل کارشو (کارگردانیه هنری میکنه)واسه همین همیشه تواوجه
بحث مزحک تیتراژیم که را انداختید
احسان نرفت یقه ی هیچکدوم ازکارگردانارونگرفت نگفت بیاین من واستون تیتراژبخونم کارش خوبه مخاطب عام دوسش دارن سریالم باکارخوبش میکشه بالا نمونش همین اواخرآوای باران
اوج جاهلیت مدرن اینه که واژه ی تیراژرو طوری سیاه جلوه دادین توسایتها اینگاراحسان تروریسته!!
بابا همونکارمیخواست تک آهنگ بشه اومده روتیترازطیف گسترده تری ازمخاطبهارو دربرمیگیره واحسانم داره ازموقعیتی که داره استفاده میکنه تفنگ رو کله ی هیچکدوم ازکارگردانا نزاشت بخدا!
ازغریبانه که بهترین کاراحسانه رو تخت خوابش این کارو ساختو ظبط کرد!تا برای آخرنبار میوه یممنوعه مثل هیچکس آدمخوار پول کثیف درمسیرزاینده رود همشون تیرازهای موفق احسان بودن با آهنگسازی و 90%تنظیم احسان
بااین نوع برخوردتون بایه هنرمند فقط فضای هنرو گل آلود میکنید وباعث دلخوری میشید
یاعلی

دوشنبه 23 دی 1392 - 13:15
تاوان

کاملا موافقم باهاتون ولی همونطور که گفتین این هم آب درهاون کوبیدنه متاسفانه ...
این جمله تونو دوباره مینویسم :
" اینقدر آهنگساز آهنگساز نگین این راهی که شما واسه خوانندتون نشون میدید احسان 10سال پیش این راهو رفته "

2.178.85.236
دوشنبه 23 دی 1392 - 15:00
غزال نصريان

دوست عزيز هيچكس از سر بچه بازى و قهر كردن نگفت من آلبوم نميدم شما كه قضيه رو نميدونى يه عده محدود هم خيلى كم ميدونن شما كه قضيه ى باج خواهى بعضيا و شكايت و دادگاه و اينا رو كه نميدونى پس لطفاً در اين مورد قضاوت نكن

109.110.187.134
دوشنبه 23 دی 1392 - 18:53
الناز

وقتی منطقت میگه اشون قهر کردن و از سر بچه بازی آلبوم نمیدن نشون میدی چی هستی.
مطمئن باش اینقدر دلایلش مهم بوده که نخواسته آلبوم بده.اونقدری هم طرفداراش واسش مهم هستن که بیاد به قکراونا باشه.
طرز تفکرت خیلی اشتباها آقا.
برو درست طرفداری کردن رو یاد بگیر.سعی نکن بقیه رو تخریب کنی.هنر یگانه تو آنگسازی اثبات شدست.

151.238.47.254
دوشنبه 23 دی 1392 - 21:05
سعید فلاحی

من با حرف شما موافقم خانم نصیریان, چون تا حدودی از کاراهای زشت دیگران بر علیه اقای یگانه خبر دارم.

65.49.68.182
شنبه 5 بهمن 1392 - 23:23

واقعا متاسفم كه چاووشي ويگانه و... همچين طرفدارايي دارن كه به خودشون اجازه ميدن به بقيه توهين كنن
اگه يه كم حسادتوبزارين كنار ومنطقي فكركنين ميفهمين كه كسي به پاي احسان واجه اميري ن م ي ر س ه
با توهين و دعوا هم درست نميشه اونايي كه ميگن احسان خان فقط ميخونه اول برن تحقيق كنن بعد بيان اينجا طبل بكوبن
بالا برين پايين بياين دادوفرياد كنين حرص بخورين يا نخورين احسان جان راه خودشوميره وموفق تر هم ميشه
اين مشكله بعضياس كه نميتونن موفقيت اقا احسان رو ببينن چرا مجيداخشابي با اين همه تيراژ نتونست به نظرسنجي راه پيدا كنه يا اقاي لهراسبي نتونست اول بشه بااينكه ايشون هم صداش كم نظيره پس بدونين احسان خواجه اميري تونسته اين پازل رو خوب كنار هم بچينه تلاش كرده وبه اين جايگاه رسيده حالام داره كيفشو ميكنه البته شرط اول همه ي اينا خواست خدا بوده وبس...

چهارشنبه 9 بهمن 1392 - 17:34

دعوا نداره که!
من هم طرفدار احسان خواجه امیری ام هم محسن یگانه(البته برای محسن چاووشی هم ارزش زیادی قائلم) اونم چه جور! وحاضر نمیشم که این 2 نفر رو با هم مقایسه کنم !چون از هر نظر با هم متفاوتند چه سبک چه جنس صدا و... هر کدومشون موفقیت های زیادی داشتن و البته بی اشتباه هم نبودن.جایی که خوب باشن میگم خوبن و هرجا بد میگم بد!مثلا عاشقانه ها از حباب بهتر بود(پاییز 91) ولی همه میدونن که رگ خواب چه قدر عالی بود و یه خاطره از فردا خیلی دیده نشد(89).و خیلی قیاس های دیگه که اگه بخوام بگم صبح میشه!پس خواهشا بیاید تخریب و توهین رو کنار بگذاریم.اینا شایسته ی طرفدارهای هیچ یک از این سه عزیز نیست...
تایید کنید لطفا.

چهارشنبه 9 بهمن 1392 - 17:56

ما بیشتر از اینا انتظار داریم آقای عبداللهی...
ولی بازم ممنون

یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 18:11

عالیییییییییییییییییییییییییی

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود احسان خواجه امیری در نصف جهان روی استیج رفت | موسیقی ما