آلبوم پاییز بعد از تو با صدای حمید غلامعلی
 
برنامه یاد بعضی نفرات
 
علی لهراسبی: مافیای تبتراژ خوانی بی معنی است
خواننده آلبوم «تصمیم» از فضاهای جدید در آلبومش خبر داد
علی لهراسبی: مافیای تیتراژ خوانی بی‌معنی است
ندا سیجانی : علی لهراسبی خواننده آلبوم «تصمیم» که این روزها سخت مشغول جمع آوری یک کار متفاوت برای مخاطبانش است درباره اثر جدیدش گفت: در حال حاضر آلبوم جدیدم دراواسط کار قرار دارد و امیدوام بتوانم بزودی آن را منتشر کنم. 

همچنین تا قبل از عید فطر انشالله یک تک آهنگ نیز منتشر خواهم کرد. وی درباره عوامل جدید این آلبوم صحبتی نکرد و افزود: تا قبل از انتشار و جمع آوری کامل آلبوم حرفی نخواهم زد تنها می توانم بگویم در این کار فضای جدیدی را تجربه کرده ام و ملودی و ترانه های آن با دیگر کارهایم کاملا متفاوت است. خوانده تیتراژ «فاصله ها » درباره حضور کمرنگش در صدا و سیما اظهار داشت: حدود دو سال است که کمتر با تلویزیون همکاری دارم آن هم به این دلیل که بیشتر تمرکزم روی آلبوم است. البته خودم ترجیح می دهم کمتر باشم خصوصا در تیتراژ. اما ناگفته نماند در برنامه «ساعت 25» که مسابقه بهترین تیتراژهای سریال تلویزیونی است حدود هفت تیتراژ از بنده است. بطور کل تکرارمکررات در تلویزیون را نمی پسندم.

لهراسبی درباره مافیای تیتراژ درصدا وسیما افزود: من این حرف را قبول ندارم. به نظر من هر کسی که در کارش موفق باشد می تواند در تلویزیون حضور داشته باشد چه بسا افرادی که خواستند با این کار معرفی شوند اما در موفق نبودند. کسانی که در موسیقی پاپ موفق هستند تجربه موفقی در تیتراژ ندارند. وی ادامه داد: تیتراژ یک کار بسیار تخصصی است که در واقع شرایط و مطالعه خودش را دارد و کاملا با قطعه های یک آلبوم فرق می کند. خواننده تیتراژ «خداحافظ بچه» تصریح کرد:کسانی هستند که در موسیقی پاپ خیلی موفق هستند و دیده هم می شوند اما تجربه موفقی در تیتراژ تلویزیون نداشتند.

البته نه با یکی - دوکار حتی با چندین کار هم هیچ اتفاقی نیفتاده است و این نشان می دهد تیتراژ کاملا تخصصی است. وی افزود: اگر یک نفر کار تیتراژ بیشتری می خواند قطعا (البته کسانی که در این کار تجربه دارند ) علتش این است که موفق و و در کارش وارد است و گرنه خیلی ها آمدند خواندند وآنقدر تیتراژ سریال و فیلم های خوب پخش شده که کسی حتی یک مصراع از آن را هم حفظ نیست. لهراسبی اظهار داشت: تیتراژ شرایط ،استایل و موضوعیت خاص خودش را دارد. دقیقا مثل موزیک فیلم که شرایط خودش را دارد. خواننده تیتراژ مانند بازیگر است. وقتی بازیگر؛ بازیگرخوبی است فیلم های خیلی بهتری به او پیشنهاد می شود تیتراژ هم همین گونه است.

شنیده بودم بعضی از دوستان گفته اند چرا تیتراژ سریال x،y ،z را فلان خواننده باید بخواند؟دراین باره باید بگویم علتش این است که اولا تهیه کننده ها متفاوت هستند، دوما وقتی کسی در کارش موفق می شود همه به سراغ او می روند و این موضوع هیچ ربطی به مافیا ندارد. بنده بدون هیچ ارتباطی این تیتراژها را خواندم و فاصله زیادی هم بین هر کدام از آنها وجود داشته است.

البته قضاوت دست مردم است تفاوت ها را باید ببینند، تیتراژها را بشنوند و در واقع آنها بهترین قضاوت کننده هستند. این خواننده در مورد دیگر کارهای جدیدش گفت: پارسال خوانده بودم با خودم قرار گذاشته بودم سالی یک کار را بخوانم. شاید در پاییز یک کاری را بخوانم.البته پیشنهاد یک کار سینمایی نیز دارم. وی در پایان از اجرای کنسرت در مهر و آبان خبرداد.
منبع: 
شبکه ایران
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 مرداد 1392 - 12:39

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

دوشنبه 7 مرداد 1392 - 13:50

کاملا موافقم با علی لهراسبی ........

چهارشنبه 9 مرداد 1392 - 09:27
راما شب خیز

رابطه با تهیه کنندگان و پرداخت مبلغ فابل توجه دو دلیل اصلی این قضیه هست و گرنه علی لهراسبی د هیچ کدوم ا البومهاش کاری هیت ارایه نکرده و فقط در سریالهای موفق بوده که ای سریالهل بدون صدا ایشون هم موفق بودند و ایشون رو همه ا تلویزی.ن می شناسن و ایون مدیون رسانه ملی هستن و گرنه در بازار ترانه بدل آوازی خواننده محبوب قدیمق بودن و هستن .

178.253.61.52
پنجشنبه 10 مرداد 1392 - 06:13
mahboubeh

علی لهراسبی شاید کارش رو با تلویزیون شروع کرده و با تلویزیون شناخته شده اما همه ی آثارشم فقط محدود به تلویزیون نیست! آره تو شناخته شدنش شاید تلویزیون خیلی بهش کمک کرد اما آلبومای علی لهراسبی همیشه پرفروش بوده. از آلبوم مثلث بگیرین تا 14 که عالی بود و آلبوم تصمیم که فوق العاده بود. خیلی از تراک های این آلبوما واقعا هیت شدن و من خودم هنوزم هرجایی که میرم از اینور اونور میشنوم تراک های آلبوم تصمیم و 14 رو. آقای لهراسبی همیشه چون کاره تیتراژو میشناسن و در این کار تخصص دارن با تلویزیون همکاری میکنن اما کارشون هیچوقت فقط محدود به تلویزیون نبوده و تو آلبوم ها و تک آهنگاشونم درخشیدن. هرچند که مردم ما هم از خوندن تیتراژ سریالایی که علی لهراسبی میخونه واقعا لذت میبرن و استقبال میکنن و شاید یکی از دلایلی که علی لهراسبی رو هنوز هم گهگاهی در تیتراژها میبینیم همینه که مردم قبولش دارن و با کارش و صداش ارتباط برقرار میکنن. اما فعالیت و موفقیت علی لهراسبی فقط معطوف به تیتراژ نیست و این در آلبومهاش مخصوصا دو آلبوم آخرش و تک آهنگایی که منتشر کرده کاملا مشخصه و من خودم خیلیاشونو دیدم که هیت شدن و هنوزم که هنوزه خیلیاشونو دارم تو جامعه میشنوم...

37.254.95.22
دوشنبه 7 مرداد 1392 - 14:50

امیدوارم تو البوم جدیدش در زمینه تنظیم دوباره با اقای عقیلی همکاری داشته باشند.

سه شنبه 8 مرداد 1392 - 02:16
sajad batoei

و البته آهگسازی

188.253.71.114
سه شنبه 8 مرداد 1392 - 20:44
مهدی ن

که دوباره مشکلات ممنوع الکاری و اینا ایشون رو اذیت کنه!!
من از خدامه این دو نفر باهم همکاری داشته باشن
ولی حاضر نیستم علی لهراسبی اذیت بشه
مرسی

2.191.147.190
دوشنبه 7 مرداد 1392 - 14:51

درود بر علی لهراسبی.

دوشنبه 7 مرداد 1392 - 15:43

امیدوارم با حضور مرتضی پاشایی و محسن یگانه البوم خوبی بده ؛ مث همیشه

سه شنبه 8 مرداد 1392 - 01:32

به نظر من بین خواننده ها شاید مافیا وجود نداشته باشه ولی چرا 90 درصد ترانه های تلویزیون رو آقای عبدالجبار کاکایی میگن
باز خوبه امسال یه چندتا روزبه بمانی ،محمد کاظمی گفتن تا پارسال که همرو این آقا میگفت

چهارشنبه 9 مرداد 1392 - 02:12
ايمان ناشری

سلام اره درین که آقای کاکایی ترانه سرایی خوبی هستند شکی نیست
ولی برای من هم همیشه سوال بوده که چرا ترانه های تیتراز پایانی همیشه به ایشون واگذار میشده ؟؟
حالا استثنائا امسال بعضی کارها به روزبه بمانی و بقیه واگذار شد

151.245.95.139
دوشنبه 7 مرداد 1392 - 18:53

از صداقتون ممنون

دوشنبه 7 مرداد 1392 - 18:56

واقعا ممنون که این تیزر رو این جا هم گذاشتید تا بیشتر دیده بشه
کاش خنده هایت با تو بزرگ شوند ...

دوشنبه 7 مرداد 1392 - 19:51

به امید کنسرت علی لهراسبی در زنجان

دوشنبه 7 مرداد 1392 - 22:09

منظورش فرزاد فرزینه . ولی فرزاد خیلی موفق بوده و مخصوصآ تو تیتراژ ماه عسل 92 همه چیز معلوم شد .

سه شنبه 8 مرداد 1392 - 03:09

کاملا با حرفای علی لهراسبی عزیز موافقم و ما به عنوان مردم که داریم این تیتراژارو گوش میکنیم متوجه تفاوتها هستیم و کاملا موافقم که خوندن تیتراژ یه کار کاملا تخصصیه.
از الان منتظر اون تک آهنگی که قراره قبل از عید فطر منتشر بشه هستم...میدونم که مثل همشه بی نظیره.
و بی صبرانه منتظر کنسرت هستم و لحظه شماری میکنم برای یه کنسرت دیگه از علی لهراسبی عزیز و امیدوارم که آلبوم جدید هم به زودی منتشر بشه...
علی لهراسبی تو فوق العاده ای و به وجودت و هنرت و صدای زیبا و بی نطیرت افتخار میکنم. مرسی که هستی. امیدوارم که همیشه شاد و موفق و سلامت باشی.

جمعه 11 مرداد 1392 - 06:02
فهیمه عزیزی

محبوبه خانم شما یه نفری و فقط حق داری از جانب خودت نظر بدی نه مردم. من هم به عنوان یکی از همین مردم واقعا متوجه نشدم منظور آقای لهراسبی از تخصص تیتراژخوانی چیه؟! آخه دقیقا چه طوری میشه که با آلبوم دادن متفاوت میشه؟!

2.190.18.114
یکشنبه 26 آبان 1392 - 03:27
mahboubeh

فهیمه خانوم منم از طرف شما صحبت نکردم بلکه این پیام رو از طرف خودم و همه ی اطرافیان و دوستانم نوشتم نه شخص شما دوستم!!!!!!
با اینهمه توضیحاتی که داده شده اگه متوجه نشدین پس دیگه توضیح دادن بی فایدست!! اما من همچنان با نظر علی لهراسبی ِ عزیز موافقم.
مرسی از سایت خوب ِ موسیقی ما <3

37.254.84.136
سه شنبه 8 مرداد 1392 - 05:17

بی خیال بابا آقای لهراسبی!تخصصیه تخصصیه!!چیش تخصصیه که ما نمیفهمیم؟!درست روشن بگید ببینیم مام بفهمیم!بقیه هم بدونن چجوری بخونن که به درد سریال تیتراز بخوره کارشون؟؟احتمالا فکر نکردین ما کوریم میشه باهامون تیلیت خورد که!!آخه مام گوش داریم میشنویم انقدرام که شما فکر میکنید امروز مردم بیسواد نیستن!من حاضرم خودم با اینکه تو موزیک هیچ تخصصی ندارم باشما مناظره کنم و تو 5 دقیقه به شما ثابت کنم هیچ کدوم از این حرفا نیست که شما میگید!حامی تند حرف میزنه این درست ولی حرفش درسته و حرف حسابم جواب نداره ....!!

جمعه 11 مرداد 1392 - 06:05
فهیمه عزیزی

آقا سامان، لحن حامی از اول این همه تند نبود. ولی کارو به جایی رسوندن که دیگه تحملش تموم شد. این کسایی که به حامی می توپن و میگن دروغ میگه، لطفا به جای این کارا بشینن و حرفاشو نقد کنن. نقد کنن نه این که مردمو گول بزنن. آخه چه طوری میشه که تخصص تیتراژ خوندن با آلبوم دادن متفاوت میشه؟؟؟؟ نکنه منظورشون همون تخصص های بیزینسی و تجارتی و ارتباطیه؟ ای بابا.

2.190.18.114
شنبه 12 مرداد 1392 - 03:52
saman.fj

فهیمه خانومه عزیزی عزیز!جدا شما باید مایه افتخار خواننده محبوبتون باشید چون میبینم چه جانانه حمایتش میکنی , اینو بدون که همینکه به این سبکه موسیقی علاقه داری یعنی اینکه سطح شنیداریت از خیلیها بسیار بالاتر که تبریک میگم.همیشه تو زندیگیت موفق باشی ولی بیشتر از حد اعصابه خودتو خورد نکن به کسی هم چیزی نگو!!
نظرت در مورد بحث تخصص هم کاملا درسته.من از نزدیک شاهد این داستان بودم ولی خوب نمیشه بیایی همینجوری یه سری اسم آدما رو بیاری تو رسانه عمومی فقط همین قدر میگم که خدا وکیلی این یه کاره مرسومه تو موزیک و بدون که کاملا حق داری.پاینده باشی عزیز.

188.159.201.28
سه شنبه 8 مرداد 1392 - 13:36

علی کارش درسته انصافا تیتراژهاش رو مدت ها همه می خونن همه جا توی ضبط ماشینا همه گوش میدن
ولی خداییش حرفش خنده داره
یعنی چی تیتراژ کار تخصصیه؟
مگه ژانر تیتراژ هم داریم؟
کل موسیقی یه کار تخصصیه تیتراژ قطعا سطحش پایین تره چون بازده اقتصادیش هم کمتره
خب خوبه از این به بعد توی BillBoard که آلبوم ها و ترک ها توی ژانر های مختلف دسته بندی میشن
و معتبر ترین رنکینگ آلبوم توی کل دنیا هست و تنها معیار هست اونجا رده بندی تیتراژ نداریم
یه دسته بندی جدید بگیم اضافه کنن به نام OST
بی خیال بابا تیتراژ که یه ژانر نیستش که. اکثر تیتراژهای تلویزیون ایران پاپ هستند ما که دیگه از پشت کوه نیومدیم.
من کارای تیتراژ محمد اصفهانی رو واقعا دوست دارم کار رستگارانش که طوفان بود خداییش
ما خواننده ضعیفی نداریم که تیتراژ خوب خونده باشه همه خوبا خوب خوندند.
اینکه بگیم تیتراژ یه کار تخصصیه جدای از بقیه موسیقی ها قابل قبول نیست
هیچ جای دنیا که اینطور نیست حالا ایران هم مثل بقیه دنیا.

سه شنبه 8 مرداد 1392 - 22:59
mahboubeh

دوست عزیز آقای لهراسبی هم هیچوقت نگفت که مردم ایران بی سواد هستن و اصلا حرفشون این نبود!!!! ولی باید قبول کنیم که خوندن تیتراژ یه کم با خوندن در آلبوم و چیزای دیگه فرق داره. چرا که خواننده ی تیتراژ باید در عین حال که شرایط و سلایق جامعه رو در نظر میگیره شرایط و فضای اون سریال و داستان سریال و همچنین شرایط تلویزیون رو هم در نظر داشته باشه و درعین حال موضوع و داستان سریال هم لو نده در تیتراژ! تازه خیلی اوقات هم تیتراژ کار باید جوری باشه که حرف چند تا از شخصیتای داستان و حال و هوای درونیشونو و حتی روند تغییرات اون آدما در طی سریالو بگه. جوری که با هر بیت اون تیتراژ میشه آدم خودشو جای یک شخصیت در سریال بذاره. پس یه تیتراژ خوب و موفق باید همه ی اینارو در کنار هم داشته باشه جوری که هیچ کدوم هم بر دیگری برتری نداشته باشن و قصه ی سریال رو هم لو نده.
حالا خوندن یه همچین کاری اونم طوری که هرشب بخواد پخش بشه و مردم ازش خسته نشن و دوسش داشته باشن و حتی بعد از تموم شدن سریال و دیگه ندیدن اتفاقات و داستان سریال بازم گوشش بدن و براشون موندگار باشه واقعا کاره تخصصی ای هستش و مطالعه و فکر و زحمت زیادی میخواد و این کار از هر کسی هم ساخته نیست. فقط باید اون خواننده تخصص کاره تیتراژو داشته باشه تا بتونه همه ی اینارو در کناره هم داشته باشه و پیادش کنه و کار موفق و موندگاری ارائه بده. شک نکنید.......

37.254.95.233
چهارشنبه 9 مرداد 1392 - 16:49
sami

خانومه محبوبه فک کنم جواتون به من بود نه پدرام چون من گفتم مردم بیسواد نیستن!حالا بماند.ولی جواب اینکه خودتونم گفتید شعر!همه این داستانا که گفتید تو شعر اتفاق میفته نه تو موزیک حالا خواننده که فقط میره کارو میخونه و میره که دیگه اصلا این حرفا بهش ربطی نداره.تا اونجام که میدونیم ایشون نه شاعرن نه تنظبم کننده!فقط چند ساله سعی میکنه جای خالیه ش.ع رو پر کنه که اینم هیچ کار خوبی نیست لااقل تو همه دنیا اگه کسی این کارو بکنه خود مردم بیتفاوتن بهش ولی خدا رو شکر مردم کپی پرور ما آدما رو به این کار تشویقم میکنن که کلا با هم خوشحال باشید ایشالا!!

188.158.229.180
چهارشنبه 9 مرداد 1392 - 23:41
النـــاز

آقای لهراسبی فقط یه کار مثل اون کسی شما میگی خونده اونم فقط به خاطر آهنگسازی همون آقا بوده!!
وگرنه کی خواسته جای خالیشو پر کنه؟؟؟؟!!
فقط با یه آهنگ شما داری تمام کارای ایشونو زیر سوال می بری
خدا نکنه آدم یه سوژه دست این مردم بده!

2.187.198.253
پنجشنبه 10 مرداد 1392 - 05:58
mahboubeh

آقای سامی اولا من این جوابو هم واسه شما و هم آقا پدرام نوشته بودم که متاسفانه موسیقی ما فقط اینو تائیدش کرد! دوما اینکه: بله شعر خیلی مهمه ولی در کنار شعر آهنگ اون تیتراژ و تنظیمش و مهمتر از همه نوع خوندن و خواننده ی تیتراژ و احساسی که هرشب با صداش میخواد به میلیونها نفر از مردم منتقل بشه باید تو تمام اون شبهایی که مردم سریالو میبینن تازه و نو باشه و مردم هرشب بیشتر دوسش داشته باشن و با احساس و صدای خواننده ارتباط برقرار کنن و خسته نشن. چون خواننده با صدا و حسش میتونه خیلی حرفارو بزنه و این مقدار مخاطب رو هرشب پای تلویزیون و تیتراژ یه سریالی نگه داشتن اونم جوری که از کار خسته نشن و حتی بعد از اتمام کارم دوسش داشته باشن قبول کنین که کاره تخصصی هستش و هرکسی نتونسته و نمیتونه این کارو بکنه. خوندن تیتراژ واقعا تخصص میخواد و به قول معروف باید رگ خواب جامعه و مخاطب سریال رو دونست و اونو در ترانه و آهنگ و تنطیم و درنهایت صدای اون خواننده گُنجوند و درآخر این خوانندست که با نوع احساسش در اجرا و خوندن این مخاطبهارو تا پایان تیتراژ پای تلویزیون نگه میداره و این تو عمل ثابت شده. حس خواننده هم خیلی مهمه خیلی....
درضمن من فکر نمیکنم که علی لهراسبی هیچوقت خواسته باشه کپی یه خواننده ی دیگه ای باشه. علی لهراسبی ازهمون کارای قدیمش تا الانو اگه گوش کنین تو صداش همین سبک و سیاق و همین حال و هوارو همیشه داشته و الانم داره و حالا چون رفته با یه خواننده ی دیگه ای همکاری کرده که اتفاقا بزرگم هست ما نمیتونیم بگیم که داره از اون کپی میکنه!!!!! علی لهراسبی همیشه سبکش و صداش و حال و هوای کاراش از همین جنس بوده و مطمئن باشین که میدونه داره چیکار میکنه....
به امید روزهای خوب برای موسیقی ایران و مخصوصا علی لهراسبی عزیزم که مثل همیشه بهترینه... .

37.254.95.22
جمعه 11 مرداد 1392 - 05:12
sami

محبوبه خانوم از شما فنای باهوش جدا در عجبم!یعنی شما اینهمه شباهت توی رنگ صدا تحریرها طرح ملودی وحتی تنظیم رو نمیبینی!!انقدر که ایشون رفته سراغ شخص اصلی تا این کپی نهایت برابری با اصل رو داشته باشه!!در مورد تخصصی بودن هم همون که در مورد شعر گفتم درسته واین کار نویسندگانه متن ادبی کار هست نه علی آقا!!یک بچه 15 ساله بیارید بدید با یه گیتار یه کار براتون بخونه در حدی که فامیلاش بگن باریکلا بعد بزارید تو سریالی که هر شب در این سطح پخش میشه ببینید آخر ماه طرف سوپر استار نشده!!

188.158.217.213
جمعه 11 مرداد 1392 - 05:43
فهیمه عزیزی

کاملا صحبت های پدرام و سامی موافقم.
محبوبه جان من اصلا با توضیحات شما نه قانع شدم و نه دقیقا متوجه شدم که فرق بین تیتراژ و آلبوم چیه که تخصص جدا میخواد! انصافا چند تا از این ویژگی هایی که شما نام بردی به خواننده ربط داره؟!
می فرمایید "مهمتر از همه نوع خوندن و خواننده ی تیتراژ و احساسی که هرشب با صداش میخواد به میلیونها نفر از مردم منتقل بشه باید تو تمام اون شبهایی که مردم سریالو میبینن تازه و نو باشه و مردم هرشب بیشتر دوسش داشته باشن و با احساس و صدای خواننده ارتباط برقرار کنن و خسته نشن. چون خواننده با صدا و حسش میتونه خیلی حرفارو بزنه و این مقدار مخاطب رو هرشب پای تلویزیون و تیتراژ یه سریالی نگه داشتن اونم جوری که از کار خسته نشن و حتی بعد از اتمام کارم دوسش داشته باشن قبول کنین که کاره تخصصی هستش و هرکسی نتونسته و نمیتونه این کارو بکنه." ببخشید مگه یه خواننده که آلبوم میده بیرون الله بختکی این کارو میکنه؟ نباید مردم با صدا و احساسش ارتباط برقرار کنن؟! چه طوری میشه این ادعای شما و آقای لهراسبی رو باور کرد که هنرمندی که تو زمینه ی آلبوم، موفقه و مردم باهاش ارتباط برقرار کردن، تو تیتراژ موفق نباشه؟! آقای لهراسبی خودشونم نفهمیدن چی گفتن! فقط خواستن جوابی داده باشن! شما هم هرچه قدر تلاش کنی نمی تونی این ادعای بی پایه رو ثابت کنی.
و جواب آخر سامی هم کاملا درست بود. تنها دلیل موفقیت و شهرت لهراسبی، استفاده از حق احصاری خوندن تیتراژهای سریال های نود شبیه.

2.190.18.114
جمعه 11 مرداد 1392 - 06:40
mahboubeh

آقای سامی اولا شما ازخودتون در عجب باشین برادرمن،بخاطره اون ایده ای که راجع به پسر15 ساله و تیتراژ فرمودین!!!!!!!!!!!!!!!! درثانی آخه کجا رنگ صدای علی لهراسبی به اون خواننده شباهت داره؟؟!!!!!!
رنگ و جنس صدای علی لهراسبی از گذشته تا الان همینطور بوده و جنس خاص خودش رو داشته و داره. فقط تو بعضی از کارا شاید کمی شباهت در نوع ملودی و تنظیم احساس بشه که اونم دلیلش فقط این بوده که آهنگساز و یا تنظیم کننده ی اون کارا این آقایی بوده که شما ازش یاد کردین و شاید بخاطره اینه که این شباهت ها احساس میشه!!!!!!!!! ولی اینا هیچ کدوم دلیل نمیشه که شما بخواین راجع به خواننده ای که خودش مدتهاست امتحان خودش رو در موسیقی این کشور پس داده اینجوری حرف بزنین و بگین که میخواد جای خالی فلانی رو پر کنه و خودشو جای فلانی بذاره!!!!!!!
مطمئن باشین...
مطمئن باشین علی لهراسبی خودش اینقدر بزرگ هست که دیگران بخوان خودشونو جای اون بذارن نه اینکه خودش با این همه تجربه ای که داره بخواد خودشو جای یه آدم دیگه ای بذاره!!!!!
علی لهراسبی خیلی وقته که جایگاه خودشو در موسیقی ایران پیدا کرده و اینو بدونین که نیازی به این کارا نداره و خواهشا اینقدر براش حاشیه درست نکنین!!! بسه دیگه واقعا.......!!!
در مورد خوندن تیتراژ هم واقعا حرفتون خنده داره! :) آخه اگه یه پسر 15 ساله با یه گیتار میتونه سوپراستار بشه پس چطور خیلیا که کلی هم در موسیقی موفق بودن و آلبوماشون پرفروش بوده نتونستن تو تیتراژ موفق باشن؟؟؟؟؟؟؟ چرا؟؟؟؟ واقعا چرا؟؟؟؟
میدونین چند تا از خواننده ها اومدن تو تلویزیون و کار تیتراژ خوندن ولی کارشون اصلا دیده نشد؟؟؟؟؟؟ اصلا موندگار نشد؟؟؟؟؟؟؟ چرا؟؟؟ چون کار تیتراژ خوب و موندگار خوندن "تــخــصــص" میخواد. اونوقت شما میگی یه پسر 15 ساله با یه گیتار میتونه سوپراستار بشه؟؟!!! بابا گنده ترا و با تجربه تر از یه پسر 15 ساله نتونسته حتی استار بشه چه برسه به اینی که شما میگین دیگه!! هههه سوپراستار!!! واقعا خنده داره حرفتون!!!! :)))

37.254.80.219
جمعه 11 مرداد 1392 - 20:33
mahboubeh

ببینید فهیمه عزیزی ِ عزیزم، آلبوم یک مجموعست و توش اگه مثلا یه تراک خوب نباشه ولی چند تا تراک خوب دیگه میتونه اون آلبوم رو پرفروش کنه و کاری کنه که آلبوم دیده بشه. ولی تیتراژ قضیش فرق میکنه! مردم معمولا بعد از اتمام سریالا از پای تلویزیون بلند میشن و یا کانالو عوض میکنن و زیاد به تیتراژ توجه نمیکنن و فقط یه موسیقی قوی با یه صدای قوی که وارد احساسات مردم بشه میتونه این کارو انجام بده و مردم رو تا آخر پای تیتراژ بنشونه. ما داشتیم کسایی رو که تیتراژ خیلی از سریالارو خوندن ولی اصلا مردم اون تیتراژها رو هیچوقت نه دوست داشتن و نه تا اتمام تیتراژ پای تلویزیون نشستن و حتی کانال رو هم عوض میکنن. این مشکل دقیقا برمیگرده به تخصص فهیمه جان. وقتی خواننده ای تخصص در تیتراژ داشته باشه میتونه مردم رو تا آخره تیتراژ پای تلویزیون بنشونه. چه بسا داشتیم تیتراژایی که مردم همیشه دوسش داشتن و اصلا به عشق تیتراژ یه سریال کل سریالو دنبال میکنن و بعد از اتمام سریال هم اون کار هنوز همراهشونه و باز هم همه جا گوشش میکنن.
اما در مورد آقای لهراسبی باد بگم که ایشون شاید شروع کارشون با تیتراژ بوده و انصافا تو این کار موفق هستن ولی دور از انصافه اگه بگین فقط در تیتراژ دیده شدن!چون همیشه آلبوم هاشون پرفروش بوده و تک آهنگایی هم که منتشر کردن همیشه شنیده شده و مردم دوسش داشتن. ولی خب بخاطره اینکه در کاره تیتراژ موفق هستن مردمم دوست دارن که تیتراژ سریالارو با صدای ایشون بشنون و شاید دلیل اینکه ایشون هنوزم گهگاهی تیتراژ میخونن همینه.اما آلبومهای غلی لهراسبی همیشه پرفروش بوده و دیده شده و موفقیت ایشون فقط معطوف به تیتراژ نبوده و نیست.

37.254.95.37
جمعه 11 مرداد 1392 - 22:10
mahboubeh

فهیمه عزیزی ِ عزیزم، آلبوم یک مجموعست و اگه یه تراک از یک آلبوم ضعیف باشه بقیه تراکهای قوی میتونه اون کارو پرفروش کنه و کاری کنه که اون آلبوم دیده بشه. اما کاره تیتراژ قضیش فرق میکنه! معمولا مردم بعد از اتمام سریالا از پای تلویزیون بلند میشن ویا مثلا کانال رو عوض میکنن. و اینکه یه خواننده بتونه با یه تیتراژ خوب و قوی و پراحساس مخاطبای سریال رو تا آخر پای تلویزیون بنشونه کاره سختیه و تخصص میخواد. ما داشتیم خواننده هایی رو که اومدن تیتراژ خوندن و مردم هیچوقت اون کارارو دوست نداشتن و تا آخر پای تیتراژ یه کار ننشستن و یا کانال رو عوض کردن. و بودن کسایی که اینقدر تیتراژ یه کارو خوب و قوی اجرا کردن که اصلا مردم به عشق اون تیتراژ حتی یه سریالو میبینن و دنبال میکنن و بعد از تموم شدن اون سریال هم اون اثر همچنان باهاشونه و دوس دارن. فهیمه جان بخدا بین این دو تا خیلی فرقه عزیزم.
اما در مورد آقای لهراسبی باد بگم که ایشون شاید شروع کارشون با تیتراژ بوده و انصافا تو این کار موفق هستن ولی دور از انصافه اگه بگین فقط در تیتراژ دیده شدن!چون همیشه آلبوم هاشون پرفروش بوده و تک آهنگایی هم که منتشر کردن همیشه شنیده شده و مردم دوسش داشتن. ولی خب بخاطره اینکه در کاره تیتراژ موفق هستن مردمم دوست دارن که تیتراژ سریالارو با صدای ایشون بشنون و شاید دلیل اینکه ایشون هنوزم گهگاهی تیتراژ میخونن همینه.اما آلبومهای غلی لهراسبی همیشه پرفروش بوده و دیده شده و موفقیت ایشون فقط معطوف به تیتراژ نبوده و نیست.
موسیقی ما خواهش میکنم این یکی رو تائیدش کن چون پیام قبلیم اشتباه شد و کامل نیومد. این یکی پیام جواب منه. مرسی از شما.

37.254.85.248
چهارشنبه 9 مرداد 1392 - 15:17

بله خب
منم جای ایشون بودم نظری جز این نذاشتم...................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

جمعه 11 مرداد 1392 - 06:07
فهیمه عزیزی

واقعا! به جای این که اگه نقد واقعی به صحبتهای حامی و بقیه ی کسانی که موضوع مافیا رو مطرح می کنن، داشته باشن، خیلی راحت ادعا میکنن که تیتراژخوانی یه تخصصه! تازه تخصصی که هندمندی که آلبوم موفق داده بیرون، لزوما نداره! خیلی جالبه واقعا!

2.190.18.114
12
چهارشنبه 9 مرداد 1392 - 17:31

همه حر فای حامی درسته درود بر حامی

جمعه 11 مرداد 1392 - 05:53
فهیمه عزیزی

واقعا. از دلایلی که آقای لهراسبی و آقای علیزاده میارن، کاملا میشه فهمید که همه ی حرفای حامی درسته. درود بر شرافت و شجاعتش.

2.190.18.114
چهارشنبه 9 مرداد 1392 - 17:38

من یک چیزو میخوام واقعا بگم. خدایی من وقتی تبلیغات یک سریالو میبینم وقتی تواون سریال صدای علی لهراسبی رو میشنوم میگم این باید سریاله قشنگی باشه و اون سریالو نگاه میکنم.

پنجشنبه 10 مرداد 1392 - 09:12

من با حرفای حامی موافقم حرف حامی این بود که ما خیلی نوازنده،و خواننده خوب داریم که بیکارن یا دارن تو کیش تو رستوران کار میکنن فقط به خاطر نداشتن لابی و پارتی در ضمن ایشون تو رادیو جوان گفتن که این شانس من بود که با بابک بیات آشنا شدم شما وقتی خودتونو جای ایشون بزاری که به نظر خیلیا از لحاظ تکنیکی و احساس مسولیت تو موسیقی از خیلیا بالاتره و ببینین این همه هنرمند بیکارن که میتونن موسیقی ما رو چند لول بالا ببرن خوب ناراحت میشی،به نظر من کسایی که سکوت میکنن فقط ترس از منافع دارن

جمعه 11 مرداد 1392 - 05:52
فهیمه عزیزی

احسان جان خیلی از هنرمندای بزرگ کشور ما هستن که هم صدا با حامی دارن وجود مافیا رو فریاد میزنن ولی فقط حامیه که وقتی این صحبت ها رو مطرح میکنه این همه با هجمه روبرو میشه. اخیرا گروهی ایجاد کردیم به اسم "کوچ ممنوع" که داریم تمام این صحبت ها رو جمع و منتشر می کنیم. اسم هایی هستن که خود من از چند نفرشون بی اطلاع بودم: حمید حامی، مانی رهنما، نیما مسیحا، امیر تاجیک، کامران رسولزاده، امین سالمی، یاسر داوودیان... ولی کیه که صدای این هنرمندا رو بشنوه؟

2.190.18.114
پنجشنبه 10 مرداد 1392 - 14:21

موسیقی ما اصلا روند درستی نیست که هر نظری که با سلایق شخصیتون جور نباشه تایید نمیکنید
ما که به کسی فحض نمیدیم

شنبه 12 مرداد 1392 - 19:10

علی جون عاشقتیم علی مرسی علی آهنگاتو کلاستو دوست دارم علی خیلی دیونتم.

یکشنبه 13 مرداد 1392 - 02:53

برای بخش زیادی از دوستان متاسفم...حیف که بیشتر مردم یا خودشونو به خواب میزنن...یا کلا خوابنو چشماشون بسته هست که واقعیات و لابی بازی های بعضی رو نمیبینن...امیدوارم این موسیقی پاک شه و چشم مردم هم باز شه...و امیدوارم سایت موسیقی ما هم این نظرو تایید کنه...ممنون

یکشنبه 13 مرداد 1392 - 13:34

لهراسبی عزیز!
قبل از پاکسازی وجهه و خط زدن خود از فهرست پارتی کلفتهای پاپ، در وهلۀ اول سعی کنید برای شکایت شخصی آقایان الف.سرفراز و محمد حیدری پاسخ قانع کننده ای بیایید.... ! ما که عوام الناسیم و به هر شکل هم فریب مظلوم نمایی شما را می خوریم و هم با دلایلتان کاملا توجیه می شویم!!

موسیقی، در دست چه کسانی افتاده... بی هنرانی که بلند آوایند و میان تهی.... احتمالا بعد از هر "تیتراژ" مدتی از لارنژیت رنج می بردید! بالایی که مناسب مکان صدایتان نیست اما اصرار دارید بازهم با همان فشار به حنجره بخوانید که بگویید من بالاخوان هستم... همۀ ریتهما و ملودیها و تنظیمها یکنواخت و مشابه و باز شما را برای خواندن تیتراژ انتخاب می کنند و باز هم ما عوام الناسیم و فریب می خوریم اخوی....

دوشنبه 14 مرداد 1392 - 03:28
mahboubeh

رهای عزیز اولا تنها آقای لهراسبی نبودن که در تاریخ موسیقی کار و اثر کسی رو به این شکل خوندن و واقعا نمیدونم چرا همش این حاشیه ها رو برای علی لهراسبی عزیز درست میکنن!!!!! بعدشم ایشون خودشون بهتر از هر کسی و بهتر از منو شمای نوعی میدونن که چه باید بکنن در جواب این حاشیه ها.
دوما آقای لهراسبی در گام بالا عالی میخونن و من خودم در کنسرتاشون شاهد بودم و اصلا نیازی نیست که به حنجرشون فشاری بیان!!!! درمورد تیتراژها هم اگه شما دوست عزیز فکر میکنین که همه ی ملودی ها و ریتمها و تنظیمها مثل هم هستن باید بگم که به نظر من مهم مردم هستن که باز هم با همین به قول شما ریتمهای تکراری باز هم تیتراژهایی که آقای لهراسبی میخوننو دوست دارن و باهاش ارتباط برقرار میکنن و همیشه و همه جا هم گوشش میکنن. پس وقتی مردم کاره آقای لهراسبی رو دوست دارن و ازش استقبال میکنن چرا ایشون نباید بخونه؟؟!!!
درآخر دوست دارم بگم سعی کنیم نظراتی که میذاریم طعم توهین برای هیچ هنرمندی نداشته باشه دوست عزیز..........

37.254.86.78
سه شنبه 15 مرداد 1392 - 23:41
رها

نه شما مرا می شناسید محبوبۀ گرامی و نه من شما را!
بحث من با شما بی معناست همچنان که بحث شما با من...

اما به پشتوانۀ حداقل 22 سال کار موسیقیایی مستقیم و نه دور گود نشستن و یا حضور در یک سالن کنسرت با انواع تقویت کننده های صدا!!! و تازه دستی هم بر آتش نداشتن و غیره، می گویم این صدا بالا خوان نیست.... ! حالت تنظیم آثار به شدت ضعیف و سطحیست... ملودیها یکنواختند و کار خاص یا خلاقیتی منحصر به فرد در آثار نبوده آنچنان که ایشان را از همه نظر شایستۀ همه گونه تیتراژ کرده باشد چه رسیده به کپی آثار بزرگان.
به هرشکل، ایشان، حق کپی اثر بدون کسب مجوز صاحب آنرا نداشته اند. اینکه شما احیانا از متعصبین خاص ایشانید نباید مانع از بیان حقیق باشد. پیروز باشید.

151.239.6.180
جمعه 5 مهر 1392 - 18:36

رها جان - من نه به عنوان فامیل دور علی لهراسبی بلکه به عنوان یکی از اعضای کوچک خانواده ی نوازندگان باید عرض کنم علی آقا توانمندی فوق العاده ی در اجرای قطعات داره. من و پیام طونی بعد از ضبظ آهنگ فاصله ها تو رستوران لمزی تهران بودیم که متوجه ی حضور آرش و امیر قنادی و کیارش پوزشی شدیم که به شدت مشغول تحسین علی آقا بودند. هدف کلامم اینه که از مردم عادی که اطلاعات چندانی درباره ی موسیقی ندارند بگیرید تا گروه seven صدا و کارهای علی لهراسبی را دوست دارند.
اما اگر شما نمی تونید با کار های علی ارتباط برقرار کنید میتونید گوش نکنید. کسی که اجبار نکرده!!! به هر حال ایشان یک هنرمند تحصیل کرده اند و در سبک خودشان بسیار موفق هستند و طرفداران بسیار زیادی در داخل و خارج از کشور دارند و شایسته ی احترام هستند.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود علی لهراسبی: مافیای تیتراژ خوانی بی‌معنی است | موسیقی ما