برنامه یاد بعضی نفرات
 
چهارم شهریور و با قطعات جدید
«علی لهراسبی» بعد از مدت‌ها روی صحنه رفت
موسیقی ما - «علی لهراسبی» پس از مدت‌ها در تهران روی صحنه رفت. این خواننده شامگاه چهارم شهریور و در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی پایتخت به همراه دوستدارانش خاطرات قدیم و جدید هنری خود را مرور کرد. با وجود اینکه بیش از دو سال از انتشار آخرین آلبوم علی لهراسبی می‌گذرد اما این خواننده در طول این مدت روند انتشار تک‌آهنگ‌های خود را حفظ کرده است. به همین دلیل در اجرای شهریورماه این خواننده بخش عمده‌ای از کارها، تک‌آهنگ‌هایی بودند که در بین مخاطبان شنیده شده‌اند. از سوی دیگر این آخرین کنسرت علی لهراسبی در تهران پیش از سفرش به آمریکا محسوب می‌شد. این خواننده به همراه  «امیر علیزاده» و «فربد یزدانفر» به زودی راهی ایالات متحده خواهد شد و در این کشور تور کنسرت‌هایش را روی صحنه می‌برد.

 برنامه با معرفی نوازنده‌های گروه از طریق نمایشگرهای سالن آغاز شد و سپس لهراسبی روی صحنه آمد.  چیدمان قطعات رپرتوارنسبت به کنسرت قبلی این خواننده تفاوت‌های زیادی داشت و این موضوع باعث شده بود تا مخاطبان با کارهایی که اغلب ریتمیک بودند مواجه شوند. همچنین طبق قولی که این خواننده در گفتگو با سایت «موسیقی ما» داده بود تقریباً تمامی قطعات کنسرت با تنظیم جدید شنیده شدند.  او در این برنامه قطعاتی نظیر «دلهره»، «قلبم»، «راهرو»، «تنها که میشی»، «رهایی»، «دلنوازان»، «هر شب»، «فاصله‌ها» و «بازم دوباره» و... را خواند. لهراسبی هنگام اجرای قطعه «شرشر بارون» که ملودی آن توسط زنده‌یاد «مرتضی پاشایی» ساخته شده گفت:«یاد او همیشه در قلب‌ها جاودان است و می‌دانم هرجایی که ساخته‌های مرتضی پاشایی خوانده می‌شود خودش هم در آنجا حضور دارد.»

امیر علیزاده (کیبورد)، فربد یزدانفر (کیبورد)، سینا ذکائی (فلوت)، بهروز میرزایی (گیتار)، مجید ترکاشوند (ساکسوفون)، حمید یزدانفر (گیتار بیس)، امین غیاثی و محمد رجب‌زاده (پرکاشن)، سعید جامع (درامز)، سیاوش مطلبی (گیتار الکتریک)، حسن فراهانی(ترومپت) و حسین شریفی (ترومبون) به عنوان نوازندگان ارکستر در کنار علی لهراسبی حضور داشتند. «شهاب اکبری»، آرین بهاری و علی رهبری(پازل بند)، «امین قباد»، «آرام جعفری»، «پویا امینی»، «شهره سلطانی» و «مهدی ماهانی» از جمله مهمانان دو سانس این کنسرت بودند که با همت شرکت «سل‌فا» به مدیریت «مجید طوسی» برگزار شد.

در ادامه می‌توانید عکس‌های «سید علیرضا حق‌شناس» از این کنسرت را ببینید:
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 شهریور 1395 - 11:14

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

دوشنبه 8 شهریور 1395 - 12:53

اقا ساکسفون هادی جداری بود،،،نه مجید ترکاشوند،،اصلاح کنید لطفا

دوشنبه 8 شهریور 1395 - 15:13

شب بسیار خوبی بود مرسی از عکسهای زیباتون و مرسی از علی لهراسبی بابت اجرای بسیارعالی و بی نقصش

دوشنبه 8 شهریور 1395 - 15:42

با نگاه کردن به عکسا فقط حسرت میخورم که کاشکی منم اونجا بودم....کاش کاش کاش

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «علی لهراسبی» بعد از مدت‌ها روی صحنه رفت | موسیقی ما