جشنواره ملی موسیقی خلاق
 
کنسرت قاف - فرهاد فخرالدینی
 
برنامه یاد بعضی نفرات
 
تا آخر عمر مدیون آهنگ «عشق من باش» و مدیون من و سیروان هستی‌
واکنش زانیار خسروی به گفت و گویی از بهنام صفوی منتشر شده در مجله همشهری جوان:
تا آخر عمر مدیون آهنگ «عشق من باش» و مدیون من و سیروان هستی‌
موسیقی ما - انتشار یک گفت و گو از بهنام صفوی در مجله همشهری جوان و صحبت های وی درباره یکی از ترانه هایش (عشق من باش)  واکنش زانیار خسروی را در پی داشت. زانیار در یادداشتی که برای انتشار در  سایت موسیقی ما برای ما ارسال کرده است توضیحاتی درباره صحبت های بهنام صفوی داده است. یادداشت زانیار حسروی را بدون ویرایش اینجا بخوانید:

«اکثرا گفتن که شعر«عشق من باش»  ضعیف بود، حتی نگفتن که متوسط بود بلکه گفتن ضعیف بود، ولی‌ دیدین که این آهنگ گرفت...»
-بهنام صفوی (مصاحبه با همشهری جوان) -

بهنام صفوی عزیز، دوست خوبم...

اولا که این شعر نه تنها ضعیف نیست بلکه در ژانر خود به دور از ابتذال و لودگی تونست به دل مخاطب بشینه، دوما هیچکس نه در مصاحبه‌ای و نه در محیطهای مجازی تا حالا نگفته این شعر ضعیفه و هر جا هم صحبت بوده همیشه در تمجید از شعر بوده.

جالب اینجاست که این حرف شما در راستای هیچ کدام از سوالات خبرنگار نبوده و انگار خود شما دوست داشتی که یک روز این حرفو بزنی!!!

یادمه که سال ۸۸ هم در اوج محبوبیت اهنگ «عشق من باش» توی نظر سنجی یک مجله بهترین شاعر سال ۸۸ رو اهورا ایمان معرفی‌ کردی و گفتی‌ که به خاطر شعری که سال ۸۱-۸۲ برای آقای اصفهانی گفته بوده معرفیشون کردی!!!!! (از بنده هم معذرت خواهی‌ کردی و گفتی‌ تو اون لحظه اصلا تورو یادم نبود)!!!!!!

بهنام عزیز

شما تا آخر عمرت مدیون آهنگ «عشق من باش» و مدیون من و سیروان هستی‌... هنوز که هنوزه همهٔ مردم آهنگتو می‌شناسن ولی‌ اسم خودتو ۱۰% مردم هم نمی‌شناسن. چطور می‌شه که اسم منو یادت نبود اون لحظه؟ چطور حتی یک بار تو مصاحبه‌هات جوری که حق مطلب ادا بشه از من و سیروان تشکر نکردی؟ آیا کل ۱۰۰‌ها مصاحبت اتفاقی بوده؟؟؟؟ در ‌‌نهایت هم که فرمودین شعر من ضعیف بوده!!!!!

بهنام عزیز

یادت هست که تهیه کنندت چندین بار اومد و رفت تا سیروان با اینکه صدات تقلیدی و کپی‌ از رضا صادقی هست قبول کرد که همکاری داشته باشه (اون هم به خاطر شرایطی که خودت و خودمون می‌دونیم!!!). ولی‌ همیشه تو مصاحبه‌ها گفتی‌ که من دیدم سیروان کارش خوبه و منم تصمیم گرفتم که کارارو بدم سیروان... خدارو شکر که همه می‌دونن همیشه این سیروان بوده که تصمیم می‌گیره با کسی‌ کار کنه یا نکنه.

البته خیلی‌ هم توقع نباید داشت از هر کسی‌ تو هر جایگاهی... به هر حال از قدیم گفتن درخت هرچی‌ پر بار‌تر باشه سرشم افتاده تره

احسان خواجه امیری که جزو بزرگ‌ترین خواننده‌های ایران هست بعد از همکاری با سیروان با کمال افتادگی و شخصیت فردی و حرفه‌ای هر جا که بود و هر جا که مصاحبه کرد بار‌ها از سیروان تعریف و تمجید کرد...

به هر حال کسی‌ که با صدای یه نفر دیگه و با کمک بهترین تنظیم کننده ایران و من حقیر به اینجا می‌رسه ولی‌ همه‌جا می‌خواد نشون بده که خودش یک نفری به اینجا رسیده مسلما نمی‌تونه موندگار باشه... البته هنوز به جایی‌ هم نرسیدی، که اگر رسیده بودی با ۲تا آلبوم حداقل ۴ سانس کنسرت داده بودی...

برات آرزوی بهترین‌ها رو دارم، امیدوارم که بتونی‌ یه روزی بین مردم محبوب بشی‌...
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 خرداد 1391 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

بی شک سیروان بهترین تنظیم کننده ایران و دلیل موفقیت بسیاری ازاین به اصطلاح خواننده هاست.دوستی که هیچ, لااقل ادب حکم میکرد آقای صفوی گزیده تر جملاتشونو انتخاب کنن,حرفای زانیار کاملا بر گرفته از حقیقته نه غرور

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

با سلام
اگر به نظر دادن راجب این موضوع باشه هیچ کسی نباید دخالت کنه
حالا بهنام اومده گفته و زانیار عزیز هم همین طور به نظرم باید بین خودشون حل بشه
زانیار عزیز اینجا مطرح کرد چون بازم به نظرم به بهنام بگه ...
اما بازم میگم ما چیزی نمیدونیم از این موضوع کامل دخالت کردن در کار دو استاد شعر و تنظیم ایران و یه خواننده کار ما نیست
در کل اومیدوارم بین اهالی موسیقی ایران هیچ وقت اینگونه موارد پیش نیاد این رو هم بدونید هر اثر که ساخته میشه ارزش خودش رو دارد.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

سیروان و زانیار نامبرن 1 هستن
مرسی زانیار عزیز برای گفتن حقایق!
عاشقتونم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

همه ی اهالی موسیقی با هم دعوا دارن.خیلی جالبه.نمی دونم کدومشون راست میکن.اما فکر کنم حق با زانیار باشه.هر جند که اقای سیروان رو می دونم با همه دعوا دارن .یه بار برکشته بودن ...به محسن جاوشی توهین کرده بودن که طرفدارای تو بودن که به اهنک نه نرو من رای منفی دادن.اخه مرد مومن طرفدارا خودشون عقل ندارن ببینن جی خوبه جی بد ؟!منتظر نشستن که جاوشی بهشون دستور بده.کلا یه جورایی اخلاق سیروان....اما تو این قضیه حق رو به زانیار و سیروان میدم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

دوست عزیز فکر کنم شما هم فقط ادعا میکنی که هوادار رضا صادقی هستی!
پس کار واستا دنیای رضا صادقی رو کی تنظیم کرده بود؟
بهتره یه نگاهی رو آرشیو کار هاش بندازی دوست عزیز

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

ای بابا چرا همه با هم دعوا دارن ، چرا هر جور شده میخوان همدیگرو بچزونن ؟؟؟
موزیسینها با هم ، کامنتگذار ها با هم ...............

همه باید قدر دوستیها و تلاشهایی که واسه همدیگه میکنیدو بدونید ، دنیا اونقدرها هم ارزش نداره ، معروفیت خیلی هم خوب نیست، یه روز هستید یه روز نیستید ، این محبوبیته که بین مردم میمونه و موندگاره ... قدر روزهای خوبی که با هم داشتید رو بدونید ، کدورتها رو دور بریزید ، مطمئنن باز هم توی کارهای بعدی با هم همکاری میکنید ... یکم به حرفهایی که توی مصاحبه ها به زبون میارید باشید ، منظورم فقط با بهنام یا زانیار یا سیروان نیست ، همه ی هنرمندهامون اگه به این توجه کنن جو هنر و موزیک ما روز به روز بهتر میشه و مردم بیشتر و بیشتر جذبشون میشن ...
امیدوارم که خیلی زود با هم آشتی کنن ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

به‌نظرم خیلی بهتر بود که این مسئله رو شخصی حل می‌کردین و رسانه‌ای نمی‌شد. درسته همین‌طور که می‌گین ناحقی کرده، ولی شما همین حرف‌ها رو مستقیماً به خودش می‌زدین و دیگه باهاش همکاری نمی‌کردین و نیازی نبود که تو رسانه‌ها این موضوع رو مطرح کنید. من خودم شخصاً آهنگ عشق من باش و بقیه‌ی کارای بهنام صفوی رو فقط به خاطر اسم سیروان و زانیار عزیز گوش کردم.
ولی خیلی بهتر بود شخصی این موضوع حل می‌شد و چقدر پسندیده‌ هست که اختلاف بین هنرمندها توی رسانه‌ها پخش نشه و اختلافات‌شوت رو به گوش مردم نرسونند.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

سیروان و زانیار هیچوقت نباید با این  ...همکاری میکردن!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

آقای زانیار خسروی بهتر نبود این مسئله بین خودتون برطرف می شد و رسانه ایش نمی کردید

اصلا آقای صفوی بدترین خواننده حرمت هم خوب چیزیه بعضی موقع ها

لا به لای حرفهاتون غرور موج می زنه این غرور روزی شما روز از عرش به فرش خواهد کشید

من خودم کسانی رو میشناسم که با سیروان همکاری داشته اما حتی اسم برادرتون رو هم نمی برند با اینکه حتی در ساخت یک آلبوم همکاری داشتند

باز هم میگم بهتر بود بین خودتون حل میکردید این مسئله ساده رو

دوستی ارزشش بالاتر از این حرفاست

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

چرا اینجوری شد...مگه بهنام چی گفت

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

خب شعرت ضعیف بود دیگه قبول کن
حالا چون گرفته که دلیل نمیشه قوی باشه
شعرش خیلی ساده و پیش پا افتاده است و شاید هم به خاطر همین سادگیش گرفته!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

کاری به این ندارم که کار بهنام صفوی درست بوده یا نه . ولی یه جوری از خودتو سیروان تعریف و تمجید کردی که انگار تو ایران فقط شما دوتایید که دارید ساز ناکوک موسیقی رو کوک میکنید .
به هر حال . دیگر چه میتوان گفت ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

کلا نه از زانیار دل خوشی دارم نه از بهنام صفوی.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

زانیار راست میگه....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

دقیقا . اصلا سیروان انگار خودشو تافته جدا بافته میدونه ( شکلک تاسف ) . ولی از نظر تنظیم بسیرا تنظیم کننده قابلیه ولی ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

شعار نده برادر من . چرا نباید رسانه ای میشد ؟ وقتی بهنام ... میاد توی همشهری شعری رو که تمام عمر باید ازش ممنون باشه رو ضعیف خطاب می کنه زاینار باید بهش اس ام اس بزنه و جوابشو بده ؟؟؟ رفاقت باید 2 طرفه باشه . حرمت باید 2 طرفه باشه . بهنام صفوی کلا یادش رفته با اسم سیروان خسروی به اینجا رسیده که البته جایی هم نیست . شعار نده برادر من .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

ایول-
خوشم اومد-
بالاخره یک آدم معتبر اومد و گفت این صدا تقلیدی هستش-
-
خداییش آلبوم آرامش ب2 آهنگ قابل تحمل بیشتر نداره-
-
بعدم کسایی که میگن زانیار نباید رسانه ای میکرد ، فکر کنم اول آقای صفوی این کار رو انجام دادن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

خدا رحم کنه!!دنیا چه جای ترسناک و عجیبی شده!آدم میترسه!!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

انگار خود سیروان به کجا رسیده بدم میاد از ادمایی که از بالا به همه نگاه میکنن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

زانیار جان موندنمون با شما و سیروان جان ( تا ) نداره... همیشه حامی

شما هستیم همیشه همیشه همیشه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

در این شکی نیست که بهنام صفوی موقعیتی که الان داره رو مدیون سیروان و زانیار هست ( بخاطر آلبوم اولش )
ولی ارزش دوستی خیلی بیشتر از این حرفاست زانیار کار خودشو کرده سیروان هم کار خودشو به نظرم توقع واسه تشکر کار درستی نیست هر کاری هم کردن پولشو گرفتن
کار زانیار درست نبوده اگه شعر خودشو قوی میدونسته و به کارش ایمان داشته نیازی به تشکر بهنام تو رسانه ها نداشته قطعا

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

اولاً بگفته خودتون که درخت هرچی بارش بیشتر افتاده تره آیا اینکه انقدر واضح و بی رو درواستی و با تیکه انداختن بخوایین یکی رو ضایع کنید پس فرق شما با اون چیه ، اینجوری ادعای هنرمندی و حرفه ای گریتون می شه ، دوماً همون موقع می خواستین با هم همکاری نکنین ، این یه کاریه که انجام شده فک نمی کنم با این ... درست بشه . مطمئن باشید طرفدارای هر دو طرف با این حرف ها ذهنیتشون بهم نمیریزه. به هر حال براتون آرزوی موفقیت دارم.امیدوارم یه خورده عاقل تر از اینها باشیم مثلاً شما ها هنرمندای این مملکتین.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

حالا اینا کی هستن زانیار و سیروان و بهنام و..
حباب ؟!!!!
اینکه تو کل فعالیت تون 4 تا اثر خوب داشته باشید دلیل نمی شه خودتون رو از دیگران بالاتر بدونید

موسیقی پاپ ایران فقط یگانه چاووشی خواجه امیری سعید شهروز صادقی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

کاملا مشخصه که تو اوج عصبانیت این بیانیه رو نوشتین :)
درسته آقای صفوی کارشون درست نبوده ولی به نظرم اگه بین خودتون این مسئله رو حل میکردین خیلی بهتر بود...
ولی شدیداا موافقم که معروفترین و ماندگارترین آهنگ بهنام صفوی عشق من باشه...اصلنم ترانه ی ضعیفی نداره نمیدونم چرا همچین فکری کردن!!!
این آهنگ وحتی مامان باباهامونم میشناسن :)
امیدوارم هر چه زودتر با همدیگه کنار بیاین
موفق باشین

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

چقدر زشت...من مصاحبه بهنام صفوی رو ندیده ام، اما چیزهایی که از زانیار خوندم بینهایت ...بود. حرفام هیچ دفاعی از بهنام صفوی نیست، ولی اگه جناب صفوی صداش تقلید بوده و اگه بهنام صفوی ... و جایگاه خودش رو نمیدونه پس چرا جنابعالی باهاش همکاری کردین؟ دو تا نکته؛ اولا اینکه هرکس آزاده نظرش رو بده و اگر بهنام صفوی جنابعالی رو توی نظرسنجی انتخاب نکرده اند شما چرا زورت گرفته؟ دوما احسان خواجه امیری هم اگر از شما و سیروان تقدیر و تشکر نمیکرد مطمئنا همین واکنش رو بهش نشون میدادید. غیر از اینه؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

سیروان به خیلی جاها رسیده که آقایون پر مدعایی که من و شما می دونیم کین حالا حالا ها به اونجاها نمی رسن.

شما یه کم اطلاعاتتو تو موسیقی تقویت کن که نیایی اینجا همچین حرفی بزنی که خدای ناکرده باعث بشه مورد تمسخر بقیه قرار بگیری!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

Xaniar damet garm,,, man ke in mosahebe haro nemikhoonam amma vaghan hamishe har ja sedaye behnam safavi bud Migoftam ke ina hame poshteshun be sirvano Xaniar garme... kasi az kasi behtar nist ama adama bayad bedunan ke zahmaty ke shide misheo pooli gerefte mishe janbeye business dare va bahsesh az ensaniato marefat jodas...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

زانیار هم دیگه خیلی بزرگش کرده...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

اهنگ ضعیف بوده که بوده چرا میای نقد میکنی ؟ اگه اهنگ ضعیف بوده چرا دوتا البوم کار میکنی با طرف ؟ پس باسه همین اهنگ جدیدشو با شهاب نداده سیروان تنظیم کنه.
سیروان به جائی نرسیده ولی بهترین تنظیم کننده ایران شده :D
------------------------
حالا که پست دادم یه نقد از از محسن چاووشی بکنم با اجازه ادمین :D محسن چاووشی هم به جائی نرسیده من اولین البومی که داد تمامی البوم های غیر مجازشو میپرستیدم البوم یه شاخه نیلوفر هم خوب بود ولی از وقتی مجوز گرفت خیلی ضعیف شد کاش کارهای بعدیش بهتر بشه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

قضیه آهنگ نه نرو که معلومه کار چه کسایی بود.
نیازی به ماست مالی نیست!!!!
خدا رو شکر با همه حرفایی که به سیروان نسبت میدن اخلاقش خیلی بهتر از اوناییه که خودشون رو همیشه زیر نقاب مظلومیت پنهان می کنن!!!
فک می کنن ملت هم @@ !
نمونش دوست عزیزمون آقای صفوی.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

آقای زانیار خسروی فکر میکنند روشنفکرند.متاسفانه چندتا شاعر از خود راضی فکر کردند شاعرند.آقای خسروی تا چهل سال بدن انسان رشد میکنه و بعد از چهل سال تازه روح رشد میکنه....شاعر مثل حافظ و سعدی و فردوسی و غیره ... چهارتا شعر نو میگن فکر کردن شاعرند.سیروان خسروی بهترین آهنگساز ایران،فاجعه است .فارابی یک موسیقی میزد مردم خنده میکردند.یک موسیقی دیگه میزد مردم گریه میکردند و یک موسیقی دیگه میزد مردم خواب میرفتند.حالا طرف یک حرفی زدند شعرش ضعیف بوده، ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

اول اینکه اقای زانیار شما اصلا خیلی خودت و داداشت رو بالا میدونی تا حالا به جز احسان خواجه امیری با کدوم خواننده خوب همکاری داشتین با فرزاد فرزین داشتین با محسن چاووشی داشتین با محسن یگانه یا رضا صادقی اگه شما خوب بودین اینا باهاتون همکاری میکردن یا نکنه شماها اینارو قبول ندارین که باهاشون همکاری کنین

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

adam bayad hagho bege sirvan va zaniyar alan tu karashun behtarinan tak nistan chon dast ru dast ziyade ama mishe ghoft joze behtarinan va azashun bayad tashakor kard ........................ nemidunam chera hame dooost daran hamchin honarmandaiyo kharab konan

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

آخه عزیز من اگه سیروان به جایی نریسیده!! پس چرا فقط با دادن دو تا آلبوم!! سانس کنسرتاش از موهای سرتم بیشتره؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

شما همیشه باید اظهار نظر بفرمایین ؟!!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

سیروان در حال حاضر بزرگ ترین و بهترین و منحصر به فرد ترین ستاره ی موسیقیه ایرانه. کسی که داره از جون و دل مایه میذاره برای پیشرفت وضع افضاح موسیقی ایران. لطف کنن و دوستانی که میگن مگه خود سیروان کیه، به من بگن مثلاً کی الآن از سیروان عزیز بالاتر هست تو زمینه ی پاپ تو ایران؟ سیروان با همکاری کاوه یغمایی عزیز در حال حاضر تنها سکاندارای موسیقی امروز ایران هستن (پاپ) .... . بیاییم کمی حرفه ای تر، منطقی تر و خوش سلیقه تر به موسیقی های روز گوش بدیم.

...
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

چقد راحت دوستیا بایه مصاحبه ،باچندتاحرف بهم میخوره...!!!

کاش بهنام صفوی قدرسیروان رومیدونست...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

احسان خواجه امیری که جزو بزرگ‌ترین خواننده‌های ایران هست بعد از همکاری با سیروان با کمال افتادگی و شخصیت فردی و حرفه‌ای هر جا که بود و هر جا که مصاحبه کرد بار‌ها از سیروان تعریف و تمجید کرد...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

سیروان اصلا بهترین ولی هیچوقت نباید اینجوری جواب همدیگه رو بدن یکم سیروان زیادی مغرور شده درسته تنظیم کننه عالی هست ولی دلیل نمیشه خودشو از همه بالاتر بدونه هرچند که کار بهنام هم اصلا خوب نبود هر دو مقصر هستن ولی هر کس به سهم خودش

!!!
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

آقا زانیار اصلا استدلال درستی نداری ، یعنی چی آهنگ گرفت پس شعر خوب بوده ، خب اهنگ ...یا آهنگ ... هم گرفت ، شعرش خوب بود؟!! گفته شعرت ضعیف بود، قبول کن دیگه ، انقدر خودخواه نباش ، مگه باید همه شعرات قوی باشه ، عوضش اون شعر ساختمان پزشکانت خوب بود ، دیگه دعوا نداره که ، مگه اینکه مشکلات دیگه ای با هم داشته باشین که دیگه خود دانی...!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

بازم شیطنتهای رسانه ای ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

حالا بشین برا خودت هی لایک بزن.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

...متاسفم واسه اینجور رفتارا..

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

یهنام صفوی اشتباه کرده که گفته اون شعر ضعیف بوده ولی من یه سوال دارم ؛ شما انتظار داشتی بهنام صفوی شما رو به عنوان بهترین ترانه سرای سال 88 انتخاب کنه؟ یعنی واقعا فکر میکنی از مونا برزوئی ، روزبه بمانی ، امیر ارجینی ، اهورا ایمان و خیلیای دیگه بهتر ترانه مینویسی؟
بیخود نیست خیلیا میگن نظرسنجی های کارشناسی تو ایران هیـــــــچ ارزشی نداره چون خیلیا مثل زانیار خسروی انتظار دارن دوستاشون به کس دیگه ای رای ندن .
به قول علی لهراسبی نظرسنجی های کارشناسی که در اون هر کسی به دوستان خودش رای میده ارزش اخلاقی نداره.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

به نظرم واکنش زانیار خیلی تند و همراه با توهین بوده
من نظر نمیدم در مورد این اتفاق چون اطلاع ندارم ولی بد صحبت کرده زانیار
به هر حال هر 2 از خواننده های خوبه ایران هستن نباید که این طوری باهم صحبت کنن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

جناب زانیار شما و برادرتون هم آنچنان که فکر میکنید محبوب نیستید. از این آرزو های قشنگ واسه خودتون بکنید.
من طرفدار بهنام صفوی نیستم ولی این طرز سخن گفتن درست نیست برادر من! شما دم از این میزنی که درخت هرچی‌ پر بار‌تر باشه سرشم افتاده تره! ولی غرور در یکایک کلماتی که استفاده کردی موج میزنه! کی گفته برادر شما بهترین تنظیم کننده ایران هست؟ بهتر نیست شما اول از خودت شروع کنی و بعد دیگران رو نصیحت کنی؟؟
من هم شما و هم سیروان رو خیلی حرفه ای تر از این میدیم که چنین بیانیه های سطحی منتشر کنید!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

اقای خسروی این کار شما اصلا جالب نبود
هرچی که بوده شما نباید اینطور حرف بزنید
باوم نمیشه شما بگید صدای بهنام تقلیده
واقعا متاسفم.....خیلی شوکه شدم
متاسفم
همین

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

حرفاش کاملا درست و خوب بود .
فقط لحنش یه مقدار ...
واقعا بهنام صفوی مغرور شده .
اون تیکه ی احسان خواجه امیری ـَم لایک !

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

اولا :ماها تو کل قضیه نیستیم که بخوایم داوری کنیم (اینکه حق بازانیاره یا بهنام )
دوما :اینا حرفای زانیاره و چه ربطی به سیروان و کارحرفه ایش داره که بعضی ها میگن:انگار خود سیروان به کجا رسیده...

mil
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

کلا معنی درختِ پر بار و افتاده رو فکر کنم درست متوجه نشدی زانیارِ عزیز...و اگر نه به این نحو صحبت نمیکردی...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

مسلما این سیروان بوده که بهنام صفوی رو بالا کشیده

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

doorod bar khosravi

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

آقای خسروی این چه ادبیاتیه ؟ شکه شدم ! فک کنم همنشینی با خواننده های رپ توی خلق و خوتون تاثیر گذاشته ! آقای خسروی شما یه شخصیت تاثیر گذاری توی موسیقی ما . چرا این طور برخورد می کنی؟ این چه طرز حرف زدنه ؟ شما الگوی جوون امروز مایی؟ ! یک کم از برادرتون یاد بگیرید ایشون اگر هم انتقاد می کنه می شینه منطقی صحبت می کنه. ! شما انگار تمام موهاتونو کندید بعد نشستید به نوشتن نامه ! باعث تاسفه . حالا مگه بهنام صفوی چی گفتی ؟ گفته شعر ضعیف بوده . با حرف ایشون شعر شما ضعیف می شه ؟ با این طرز برخورد شما شعر شما قوی می شه ؟ مردم قضاوت می کنن جناب خسروی . هر کسی هم نظری داره به نظر من این شعر به هیچ وجه ضعیف نبوده. شما فرمودین تو هیچ فضایی اعم از مجازی و غیر مجازی از شعر شما انتقاد نشده !!! مطمئنید ؟ یعنی شما کل فضای مجازی و غیر اون رو گشتید؟ بعد هم انتقاد بشه.مگه انتقاد بده ؟ جناب عالی رو اطلاع ندارم منتهی برادرتون اون قدر بزرگ هست که با بیانیه صادر کردن نخواد خودشو بزرگ کنه....اگه شما لازم دارین که ازتون تشکر بشه ، سیروان همچین آدمی نیس ! کاراش کاملا خودشو نشون می ده.چه کسی تشکر بکنه چه نکنه و در آخر چرا اگه از دوست قدیمی مون که الان دشمنمون شده کینه ای به دل داریم ، منتظریم یه اتفاقی بیفته سریع علیهش بیانیه صادر کنیم ؟ اینه فرهنگ؟ اینه اون چیزی که امثال شما باید بسازن ؟ موسیقی فقط واسه ...؟ یا باید فرهنگ سازی کنیم باهاش ؟ کی می خواد به ملت درس فرهنگ بده ؟ شما؟ با این نوع برخورد و ادبیات؟ من به این قضیه مشکوکم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

حق کاملا با زانیاره خوب راست میگه هنوزم که هنوزه اسم بهنام صفوی وقتی میاد وسط آهنگ عشق من باش یاد همه میفته

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

کاری به هیچکدوم از حرفای دو طرف ندارم
خودشون میدونن و خودشون
حرفاشونم به ما مربوط نیست
فقط جالبه که زانیار خودشو با اهورا ایمان مقایسه کرده!...
انتظار داشته اون بهترین ترانه سرا میشده...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

آخه عسل خانوم محترم من به شما چی بگم
وقتی همچین حرف خنده داری میزنی که انگار سیروان بکجا رسیده معلومه که خواب تشریف دارید
حیف از سیروان و زانیار که تو این مملکت فعالیت کنن واسه این مردم قدرنشناس حیف...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

به نظر من ، هر کی در هر زمینه ای که از کسی کمک می گیره باید تا اخر عمر هم یادش بمونه هم ازش یاد کنه . اون موقع که آقای صفوی شعر رو از زانیار گرفت و سیروان واسش آهنگو ساخت یادش بود که اونا بودن اما وقت مصاحبه هول میشه و یادش میره کیا بودن ؟؟؟؟
به هر حال نه غرور خوبه (خطاب به زانیار و سیروان) نه به معرفتی(خطاب به بهنام خان)

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

سلام دوستان
نمیدونم چرا تا یه چیز میشه طرفدارای این و اون میریزن با هم بحث میکنن؟!
عزیزی ک میگی سیر1 اومده گفته چاووشی دستور داده تا طرفداراش بیان به آهنگ نه نروش "که از همه لحاظ تاپ بوده"رای منفی بدن!
اصلا درجریان نیستی فقط یه چیزی شنیدیو دوباره اونو بزبون آوردی!
سیر1 هیچوقت همچین حرفی نزد ک هیچ خود محسن چاووسی توی بیانیه ای اومد هوادارایی ک همچین کاری کردن و پلنکتون خوند و گفت کارشون اشتباه بوه.
------------------------------
سوای همه ی این جنگ و جدالها بهتره ببینیم دوطرف چی میگن بعد قضاوت کنیم :
من از طرفدارای چند آتیشه ی سیر1 و زانیارم ولی باید قبول کنیم ک شعر زانیار ضعیف نه متوسط بود ولی حق داره بیاد از بهنام صفوی بخاطر اون حرفاش گلایه کنه.
اصلا برا چی باید بهنام صفوی جای تشکر همچین حرفی و بزنه؟!
این کار فقط واس خاطر تخریب سیروان و زانیار بوده.
------------------

سیروان تو ایران تکه هرکی شک داره بره کاراشو پیگیری کنه.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

خود شما و برادر گرامیتون به دلیل سبک جدید تنظیم هاتون شناخته شدید و اون مسائلی که باید یه خواننده برای جاودانه شدن داشته باشه رو ندارید که مهم ترینش صدای موندگاره ببینم چند تا آهنگ ریتمیک اینجوری میتونین بزنین که بگیره بلاخره دوره سبک شما هم تموم میشه و کاراتونم به گوش مردم عادی و یه چیزی رو بدون که ملودی موندگار میشه نه ریتم ببینم بعد اینهمه کار زدین یه ملودی موندگار از خودتون دارید که بین مردم با گیتار زده شه یا خونده شه مثل اینهمه آهنگ های موندگار ایرانی بدون اون ریتم هاتون هیچی نیستین شاید مسخره کنی ولی چند سال دیگه به حرفم میرسی .......

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

من هم اعتقاد دارم آدم به هر جایی رسید و هر کسی که شد نباید کسایی که کمکش کردن و بهش انرژی دادن و حمایتش کردن رو فراموش کنه.به عنوان یه ترانه سرا می گم که عشق من باش نه تنها کار ضعیفی نبود بلکه در نوع خودش از بهترین ها بود.مطمئنم که زانیار زحمت زیادی براش کشیده.اونم با عشق و انرژی....چرا باید تو چند جای مختلف وبارها ارزش این کار از بین بره و بهش بی حرمتی بشه؟ من می گم بهنام صفوی مسئوله .... حد اقلش اینه که می تونست تخریب نکنه...حالا تمجید یه بحث دیگه س.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

آقای خسروی عزیز! بدجور جو گرفتت برادر! هر کس حق داره هر جور می خواد اظهار نظر کنه! شما ناراحتی با ایشون همکاری نکن!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

به خدا اگه سیروان و امثال سیروان نبودن خیلی از خواننده ها رشد نمیکردن .. اشخاصی مثل سیروان و زانیار و کوشان و بهروز صفاریان و روزبه بمانی و خیلی های دیگه دارن پشت صحنه کار میکنن ( البته سیروان و زانیار فقط پشت صحنه نیستن ) ... عوامل پشت صحنه بیشتر از خود خواننده یا آرتیست زحمت میکشن و باید هنرمندای جلوی صحنه مثل خواننده ها و بازیگرها همیشه از عوامل پشت صحنه و تولیدی آثار خودشون ممنون باشن ..

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

درود بر زانیار خسروی
این دو برادر اونقدر به گردن ما که با شاهکاراشون زندگی کردیم و داریم میکنیم حق دارن که اتفاقا بایدم محکم از خودشون دفاع کنن
اونی هم که باید بخاطر رفتارش سرزنش بشه بهنامه نه زانیار
اینو کاملا بدون تعصب و غرض ورزی میگم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

من اصلا صحبتهای بهنام رو تایید نمیکنم و حرفی که زده خیلی بد بوده ولی این جوابیه زانیار هم خیلی غیر حرفه ای بودش! بهتر بود اگر واقعا ترانه عشق من باش قوی و خوب بوده مردم در موردش قضاوت میکردن نه اینکه خود ترانه سرا به شکل ...بیاد و از خودش و برادرش تعریف کنه و جالبه که توی حرفاش گفته که هرچی درخت پربارتر افتاده تر پس من متوجه نمیشم دلیل این تعریفها از کار خودش و برادرش چیه ؟؟؟ ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

من آلبوم دومش رو به عشق سیروان و زانیار خریدم ، وگرنه خود بهنام صفوی خیلی افت کرده ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

به اون دوستانی که میگن بهنام درست گفته و شعر عشق من باش ضعیف بود بگم .. اصلا گیریم که واقعا شعر ضعیف بوده پس چرا بهنام صفوی اونو خوند ، ...پس چرا بازم تو آلبوم دومش با زانیار و سیروان همکاری کرده ؟ مگه کسی مجبورش کرده بود ؟ خودش که تنظیم کننده است پس چرا بازم کاراشو داد سیروان تنظیم کنه ؟ چون سیروان از خودش بهتر بود و باعث میشد کارش بهتر شنیده بشه .. در ضمن شعر قوی نیست ولی ضعیف هم نیست

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

تو ایران خیلی هنرمندای خوبی داریم ولی سیروان تنها و بهترین تنظیم کننده موزیک مدرن ایرانه ... به کلمه مدرن دقت کن دوست عزیز .. همونطور که هر کسی نمیتونه کار ارکستر تنظیم کنه هر کسی هم نمیتونه مثل سیروان بین المللی و مدرن کار کنه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

 سیروان میره آهنگای دی جی های معروف خارجی (آرمین وان بیورن ، فری کارستن و...) رو کاور میکنه ... ، ملت هم 99% خارجی گوش نمیکنن که ببینن...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

زانیار و سیروان خسروی خیلی خیلی محبوب تر از بهنام صفوی هستن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

.. سیروان خوبه ولی زانیار اصلا خوب نیست!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

لطفا توهین نکنید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

آقای زانیار عزیز کسی از خودیش تعریف نمیکنه ممکنه برادر شما تنظیم کنده ی خوبی باشه اما همه ی خوبی ها مال یه نفر نیست این آدم ها نیستن که کسی را بالا پاینن کنن همه چیز دست مردم هست پس حرمت ها را زیر پا نزارید به قول دوستمون از عرش به فرش می رسید البته هنوز تا ارشم خیلی مونده که برسید
یه چیز واسه همه معلوم هست که بهنام صفوی جز با اخلاق ترین خواننده های ایران هست

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

yaniii harfayee zaniaar aallii bood.moadabaneee vaa ghashang javab dade bood.kolan aham zaniar ham sirvan ba harki kar mikonan tazee taraf shenakhte mishee meslee behnam safavii k hanoozam shenakhte shode nist va man faghat hamoon ye ahangesho doost daram va ta hala ahange dgey azash goosh nemidaam.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

این کار زانیار خیلی غیر حرفه ای بود... آخه چرا اسرار بین خودشون رو اینطوری فاش کرد... اگه از دستش دلخور شدین خوب دیگه باهاش کار نکنین تا خودش کمرنگ بشه...دیگه این کارای غیر حرفه ای واسه چیه...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

سیروان تو کارش وارده و زانیار هم همین طور و البته که باید از کسی که به آدم در راه موفقیت کمک میکنه قدر دانی بشه ولی بزرگ منشی هم عالمی داره که انگار دوستمون زانیار هنوز به اونجا نرسیده.بهتر بود قضاوت رو به خواننده ها واگذار می کرد و بزرگی نشون میداد.من خودم محسن چاووشی ، سیروان و یگانه و خواجه امیری رو بهترینها میدونم و خیلیای دیگه رو هم دوست دارم اما دنیای شهرت بعضی مواقع کاری میکنه که واکنشهاشون باعث ایجاد تفاوت میشه ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

از این همه تناقض در یک مصاحبه علیه یک فعال هنری دیگر تعجب می کنم.واقعا دوست گرامی شما به چه فکر می کنید که اینگونه جوابیه می نویسید؟ بحثی در تقلیدی بودن صدای این خواننده نیست اما روش شما در اعلام اعتراض خود به مصاحبه ایشان ناشی از بی تجربه گی جنابعالی است.کافی است نگاهی به گذشته نه چندان دور داشته باشید.اساتیدی همچون مصطفی پور تراب و استاد داریوش صفوت(که شک دارم شما حتی نام این بزرگان را شنیده باشید) در مجادله ای در مجله ادبستان با حفظ حرمت طرف مقابل و با ذکر دلائل فنی به مجادله پرداختند.شما کجای دنیای هنر قرار دارید که اینچنین نامه نگاری می کنید؟گیرم که طرف شما تازه کار و تقلیدی خوان بود ، شما که ادعای حرفه ای گری دارید چرا اینگونه برخورد می کنید؟این گونه دفاع شما از برادرتان به وجهه ایشان هم آسیب می رساند.واقعا فکر می کنید دوره ماندگاری کل جریان موسیقی معاصر این سالها چقدر ماندگار است که اینچنین فریاد منیتتان بر هواست؟دعواهای اینچنینی و با این سبک دفاع ، ذهن خواننده آن را به جنگ زرگری برای هر چه بیشتر در روی آب ماندن بروی این جریان ناپایدار و سیال هنری این روزها متبادر می نماید.اندکی با خود تامل کنید و روشی در اثبات حقانیت خود برگزینید که روزهای دورتر از یادآوری ان بوسیله دیگران شرمگین نگردید.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

واقعا باید تاسف خورد به حال هر دو نفرشون وقتی با هم خوبن در کمال ارامش میگن نه صدا تقلیدیه،نه شعر ضعیفه،نه ملودی سطح پایینه ولی خدا نکنه کوچکترین اختلافی بوجود بیاد تمام گفته های خودشون رو زیر سوال میبرن . خیلی تاسف برانگیزه موسیقی دنیا روز بروز پیشرفت میکنه اما توی کشور ما هم افرادی که به اصطلاح ستاره هستن هر روز همدیگه رو زیر سوال میبرن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

سیروان و زانیار هر دو پسرهای فوق العاده خوب و با اخلاقی هستن.از لحاظ موسیقی هم خیلی خوب و با استعداد هستن بهتره براشون شایعه درست نکنین!! ...به نظر من که حق با زانیاره.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

زانیار عزیز یادت نره چه آهنگهای بدی میخوندی و کلیپ تصویری هم داده بوده که به نظر من بدترین کلیپ تصویری ایران بود...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

والا من تو این مصاحبه آقای صفوی چیزی ندیدم که این حرکت تند آقای خسروی رو در پی داشته باشه... (ایشون گفتن که خیلی ها از تقلیدی بودن صدا گفتن و سعی در تخریب داشتند ولی عشق من باش گرفت. حتی در سایت‌ها و مجله‌ها نوشتند که این آلبوم به درد نمی‌خورد. ولی الان به جایی رسیده‌ام که دیگر نمی‌گویند آن کار تقلیدی بوده. می‌گویند آن کار خوب بوده) خب این چه توهینی به شما داشت آقای خسروی؟؟؟ یعنی چون این کار گرفته ایشون باید هرروز با کارت پستال از شما تشکر کنه؟؟؟ شما حرفه ای هستید و این رفتارها از یک آدم حرفه ای بعیده... هم ایشون بین مردم محبوب هستن هم شما پس با این رفتارها خودتون رو خراب نکنید لطفا!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

sirvan behtarin tanzim konandeye irane???????????????behroz saffarian ham ham badtarine loooooooool
baba shoma khylikhoshin khobin...dore ham khanevadgi ba ham dge haal mikoninaaa

ali
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

واقعا براتون متاسفم که یک نفر اینجوری خراب می کنید..

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

asan karetoon ghashang nabood

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

از اون حرفهای عجیب میزنن بعضی از دوستان
بهنام صفوی با سیروان البوم داد تاپ شد شهاب رمضان البوم داد تاپ شد مهدی یراحی البوم داد تاپ شد کل البوم احسان یه طرف ترک نمیدونم یه طرف چه ربطی داره این با اون کار نمیکنه اینجوریه اونجوریه؟؟؟
بیخیال باو منطقی حرف بزنین
در ضمن ترک به تو مدیونم رضا صادقی تنظیم سیروانه...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

اره واقعا سیروان عالی ولی این زانیار!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

اقای زانیار خسروی شما چکار برای موسیقی این مملکت کردین که از همه طلب کارید. شما فقط چندتا ملودی داری و چند تا شعر ضعیف ولی بهنام صفوی خواننده خوب و سیروان هم که بهترین کاش کمی مثل برادرت یودی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

dadash ba reza saadeghi ke vaysa donya ro dashtan dige

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

are dige baba sher zaieefe dige. ahoura iman too ye level dige kar mikone in zaniar chi mige dochare tavahome khod iraj janati ataiee bini shode

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

SirvAN & XANIAR YE DONEE BASHEE

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

من واقعا نمی فهمم ... ببینید من واقعاً مخاطب کارای بهنام صفوی نیستم ... اصلاً یعنی کاراش رو گوش نمی کنم ... و اینو قبول دارم که با عشق من باش معروف شد ... به عنوان یک مخاطب موسیقی ... اصلاً ...اصلاً ... از زانیار انتظار نداشتم چنین بیانیه ای بزنه . شخصیت خودش رو آورد پایین به نظرم . آقای خسروی عزیز . شما اگر بهترین هم باشید در ایران ... دلیل نمیشه از بالا به مردم و مخاطبین نگاه کنید و فکر کنید شما و برادر شما بهترین های ایران هستند و اگر شما نباشید موسیقی ای هم نیست . شما و سیروان نقش اساسی در ژانر خودتون داشتید در موسیقی این مملکت ولی خواهشاً تمام موسیقی رو به نام خودتون تموم نکنید !!! بله ! بهنام صفوی اشتباه کرده . اصلاً فرض می کنیم با شما مشکل داره . بازم عکس العمل شما درست نبود !
آقای زانیار خسروی ! شما الان وارد عرصه ی سینما و بازیگری .. اونم در فیلم شخصی مثل پیمان معادی شدید ... به دور از شخصیت شماست این حرف ها ! این حرفا رو کسی میزنه که واقعاً کمبود خاصی داشته باشه یا در حرفه ی خودش به پختگی نرسیده باشه . من نه طرفدار بهنام صفوی هستم نه تعصبی حرف زدم . فقط از کسی مثل زانیار این لحن عجیب بود ! مگر آقای یگانه ی عزیز در مصاحبه هاشون در مورد فرزاد فرزین عزیز و محسن چاوشی حرف های بدتر از این مطرح نکردند که حالا حق با کی بود خدا میدونه و قضاوت با مردم هست ولی نه فرزاد فرزین نه محسن چاوشی عزیز کوچکترین عکس العملی نشون ندادن ! به این میگن پختگی ! و به نظر بنده ی حقیر همین پختگی هاست که الان فرزاد فرزین و محسن چاوشی در یک جایگاه خاصی هستند ! حتی من یادم هست که فرزاد فرزین هم با حالی که تا به امروز همکاری خاصی با سیروان عزیز نداشته ولی بارها در مصاحبه هاش از سیروان به عنوان یکی از حرفه ای ترین ها نام برده ! نمی دونم حالا چرا آقای صفوی اینطوری گفتن ولی مشکل من این بیانیه ست !!!!!!

امیدوارم شاهد این قبیل مسائل در موسیقی نباشیم . این دعوا ها و بیانیه زدن ها جالب نیست و دردی از ما دوا نمی کنه !

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

موافقم با شما ولی در زمینه ی تنظیم منظورتون اینه سکاندار هستند درسته !؟

لطفاً ایشون رو وارد مقوله ی خوانندگی نکنید چون سیروان اول تنظیم کننده ی خوبی بود الانم بهترینه ولی خواننده ی خوبی نیست ! اصلاً هم نیست . ولی در تنظیم حرف اول در پاپ رو میزنه . ما از ایشون خواننده ی بهتر بسیار زیادتر داریم که سکاندار موسیقی پاپ باشند !!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

اون زمان که بهنام صفوی موزیک کار میکرد و آهنگ تمنارو خوانده بود و این همه هم طرفدار داشت کارش شما کجا بودی آقای خسروی؟ادب و متانتم خوب چیزی متاسفم واستون.تازه مگه بهنام صفوی چی‌ گفته؟من مصاحبه‌رو خوندم فقط از سیروان و کار تعریف کرده و گفت بعضی‌ها گفتن شعر ضعیف بوده و باز با این حال که ضعیفم نبوده کار خوب شده و کار این همه مورد اقبال قرار گرفته.حالا شما میخواید خودتو مطرح کنی‌ از راهش برو جلو برادر نه تخریب دیگران اونم خواننده‌ با شخصیت و محبوبی مثل بهنام عزیز.خوب چهره واقعی خودتون نشون دادید ((((آقایون بزرگ موسیقی ایران.))))...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

سیروان بهترین تنظیم کننده ایران نیست
یکی از بهترین هاست بهروز صفاریان و علیرضا افکاری فراموش کردی زانیار

زانیار توقع داشتی ب خاطره یک ترانه بسیار ساده تو ور بهترین ترانه سرا معرفی کنه بابا تو دیگه کی هستی اهورا ایمان قابل مقایسه نیس با تو
حتما خودتو از روزبه بمانی هم بالاتر می دونی !!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

سیروان کلا غیر از وایسا دنیا و عشق من باش چه کاره پر سرو صدای مجاز دیگه تا حالا انجام داده؟شخصیته بهنام صفویم همه میدونم که چیه و لازم به تعریف من نیست.در ضمن بهترین آهنگ آلبوم جدیدشم همون آرامشه که خود بهنام همه کاراشو کرده.کار زانیار خیلی‌ زشتو بد بود همین. ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

جمله بالا رو به این صورت اصلاح می کنم:

انگار خود "زانیار" به کجا رسیده بدم میاد از ادمایی که از بالا به همه نگاه میکنن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

سلام به همه دوستان.همه نظرات رو خوندم.
من اعتقاد دارم همه دوستانی که کار ترانه می کنند مثل آقای زانیار بعضی اوقات فراموش می کنند که ادب و حفظ حرمت جزو اولین نیازهای کارهای ادبی یا ترانه است.
نباید فراموش کرد که شما در ترانه قصد داری محبت و دوستی رو رواج بدی نه کنیه توزی یا عقده گشایی رو.
حالا قرار نیست شما که ترانه را واگذار کردی و حالا ترانه با موفقیت روبرو شده هر لحظه از شما تشکر بشه.
مسلما وقتی که قطعه ای هیت می شه همه عوامل در موفقیت این قطعه شریک هستند چه بسا شاید اگه شما یا برادرتون یا هردوست دیگری این ترانه رو می خوند این توفیق رو پیدا نمی کرد.پس باید منصف باشیم.
قصد بی احترامی به شما (آقای زانیار) رو ندارم اما اهورا ایمان جزو حرفه ایی های ترانه امروز ماست و مسلما شما در رتبه ترانه سراهای حرفه ایی قرار نمی گیرید .
ترانه سرای های حرفه ایی امروز ما به اندازه حداقل نیمی از سن شما یا بیشتر فقط و فقط متمرکز به کار ترانه سرایی بودند.
پس قرار نیست شما که تعدادی ترانه کار کردید و کاری از شما هیت شده که البته کار چندان قویی هم نیست آبروی دوست خودتون رو
بریزید و باعث بر هم زدن آرامش نسبی موسیقی امروز باشید.
زانیار عزیز شما بهتر از من می دونید هر سبکی تا مدتی دووم میاره و طرفدار داره پس کاری کنید تا همین مدتی که هستید مردم و جامعه موسیقی خاطرات خوبی از شما داشته باشند.
دوستان دیگری هم در موسیقی ما واقعا دارند زحمت می کشند و انصافا هم کارای قابل قبولی دارند اما چون دارای حاشیه نیستند کمتر به چشم میان مثل شهاب اکبری عزیز کوشان حداد عزیز انوش تقوی
و....که باید ممنون این دوستان باشیم.
امیدوارم هیچ کدورتی بین بچه های موسیقی پاپ ما نباشه چون این قصه ها به نفع هیچ کس نیست و فقط احوال موسیقی ما رو خراب می کنه.
باسپاس.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

زانـیـار جــان.

آخه چرا راجع به صفــوی این طوری حرف زده,ای بـابــا

منم امــیدوارم آشتـــی کنن,موزیسین ها باید با هم متحد باشن.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

من خودم هنوز هم که هنوزه این آهنگ و دوست دارم
ولی از بقیه آهنگهای بهنام صفوی خوشم نمیاد
و واقعاً تا به امروز نمی دونستم که این آهنگ و سیروان ساخته
دمش گرم
که هم آهنگای خودش خوبه هم واسه هر کی آهنگ میسازه طرف اسم در می کنه
دمت گرم سیروان و همچنین دم برادرت گرم کارتون عالیههه
بذارید هر کی هرچی می خواد بگه شما رو که همه می شناسن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

چه قد این برادران خسروی خودشون رو بالا میگیرن! سیروان واقعا بهترین تنظیم کننده ایرانه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ درسته بعضی کاراش خوبه و بهترین نیست!!!مگه زانیار بگه بهترینه!!!!
خوب حالا شعرت ضعیف بوده این کارا ینی چی ؟؟؟؟
واقعا متاسفم براتون!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

دوست عزیز من کلا تو ایرانی ها فقط سیروان گوشی میدم و هیچوقت این حرفی که شما میزنی (کاور میکنه) رو حس نکردم.. وقتی ژانر نمیشناسی الکی انگ کاور کردن نزن به سیروان.. شاید 2 تا آهنگ تو 1 ژانر باشن و سازبندی هاشون عین هم باشه اما دلیل نمیشه که کار کاور باشه..

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

خدا رو شکر هر وقت میام نظرا رو میخونم کلی میخندم. ممنون میثم جان که منو تو این موقعیت قرار دادی با حرفات...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

... ب نظره من اول صدای خواننده مهمه و ترانه و در مرحله اخر تنظیم مثلا قطعه وایسا دنیا رضا صادقی سیروان تنظیم کرد این قطعه هر کی تنظیم میکرد این قطعه گل می کرد چون اول رضا صدای خوبی داره و بعد ترانه بسیار قوی داشت نمیشه گفت چون سیروان تنظیم کرد این قطعه هیت شد عشق من باش یک قطعه خوبی بود البته ترانه انچنانی نداشت و لی جوون پسند بود خوب بود اره ترانه قوی نداشت ولی قشنگ بود و می تونم اعتراف کنم بهترین ترانه ت بود زانیار عزیز و یک نکته سیروان نقش پرنگی داشت تو موفقیت بهنام ولی شما ن اقای زانیار البوم اول بهنام هر 9 قطعه اش عالی بود ولی ترانه شما بهترین قعه نبود بهترین فاکتورش شاد بودن و مثبت بودنش بود و دیگه هم خودت نداری مثل قطعه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

داره قضیه وایسا دنیا رضا صادقی تکرار میشه.آقا حرف شما درست همه خواننده ها اصلا همه ماها مدیون شما هستیم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

سیروان عزیز با آقای رضا صادقی عزیز همکاری داشتند در قطعه وایسا دنیا

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

...ظاهرا داریم بی پرده حرف زدنو یاد می گیریم این خیلی خوبه ولی چون هنوز اول راهیم چگونه حرف زدن رو بلد نیستیم متاسفانه . آقای زانیار... یعنی اگه این آقا چنین مصاحبه ای انجام نمی دادن شما همچنان به همکاری هنریتون ادامه میدادید و یا اگه تعریف می کردند شما هم شروع به تحسینشون می کردید ؟؟؟ من که خودم کلا طرفدار سبک و نحوه کار شما نیستم ، ولی به عنوان یه ایرانی میگم بهتون ...،همکاری کردن دلیل بر تاییدشونه ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

اقای خسروی!
لطفا چنین هتکانه و از موضع بالا نطق نفرمایید.
شما و برادر محترمتان تا کنون کار شاخص و بزرگی انجام نداده و جز چند موفقیت مقطعی حاصل از چند کار پیش پا افتاده به جایگاه رفیعی دست نیافته اید.
لذا مراقب این جایگاه باشید و فراموش نفرمایید اغلب کارهای برادر جنابعالی ساختاری یکسان داشته که حاصل از الگو برداری متوسطی از اثار افرادی چون ارمین ون بیورن و پل وان دیک و فارنک روگ پترسن میباشد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

این موضوع چه ربطی به محسن چاوشی داره که داری نقد میگنی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

موسیقی هم دیگه مثل فوتبال شده.همه سایه ی همدیگه را با تیر میزنن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

خدا رو شکر محسن چاوشی همیشه با تیم فوق العاده خودش کار میکنه، نظر سنجی هم که همه چیزو روشن کرد، خدا رو شکر میکنم که طرفدار خواننده ی بی حاشیه ای مثل محسن چاوشی هستم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

only behnam

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

زانیار جان من میدونم حق با تو و سیروان.... منم عاشق کارای سیروانم. آینده میبینمتون

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

واقعا... من که ندیدم شما از یه نفر طرفداری کنی تازه حق با زانیاره

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

dorod bar xaniare aziz

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

یعنی اقای زانیار خسروی اعتقاد داشتن باید بهترین ترانه سرای 88 میشدن؟
بهترین ترانه سراها الان همچین انتظاری ندارن.
خداییش خیلی غیر حرفه ای هست که ادم خودشو بهترین بدونه تو هر زمینه ای که کار میکنه.
رضا صادقی با این همه کار موفق میگه من نه شاعرم نه اهنگساز نه خواننده(بدون تعصب میگم.تو مصاحبه هاشون هست میتونید ببینید)
متاسفم...

ali
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

دوستان عزیز..بی انصاف نباشید
مگر شعر حتما باید کلمات قلمبه سلمبه داشته باشه تا قوی باشه؟
مگر در یک نظر سنجی هیت ترین کار بعد از انقلاب "یالا"نبود که البته شعر اون کار رو حمید نصرالهی نوشته بود و سیروان تنظیم کرد ه بود.که هنوز که هنوزه هممون باهاش خاطره داریم..
انصاف خوب چیزیه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

بنده هم معتقدم ترانه عشق من باش ضعیف و فقط برای تکمیل ملودی قوی اثر بوده ... البته تنظیم اثر هم فوق العاده در موفقیتش تاثیر گزار بوده ...

جمعه 26 مهر 1392 - 11:25

بد مصاحبه ای بود
اعجب روزگاریه....متنفرم ازتون
که به بهنام بد گفتین...و یه بهنام عزیز چسبوندین به اخرش
ادم چقدر میتونه حقیر باشه که ا ینطوری تند حرفشو بزنه..متاسفم

جمعه 28 خرداد 1395 - 09:01

از نظر من زانیار خیلی زیاده روی میکنه بهنام صفوی بهترین خواننده پاپ هست و واقعا این حرف هایی که پشت سر بهنام صفوی گفته میشه خیلی احمقانه هست فقط میتونم بگم که برای زانیار متاسفم بهنام صفوی بهترین هست و اصلا بهنام جان باید با آدم مغروری مثل زانیار قطع رابطه کنه

جمعه 28 خرداد 1395 - 09:07

بهنام صفوی بهترین خواننده ایران هست

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود تا آخر عمر مدیون آهنگ «عشق من باش» و مدیون من و سیروان هستی‌ | موسیقی ما