برنامه یاد بعضی نفرات
 
مورد عجیب استاد ذوالفنون
ذوالفنون در استرالیا می‌خواند و مدیتیشن می‌کند
مورد عجیب استاد ذوالفنون
موسیقی ما- قرار است جلال ذوالفنون به استرالیا سفر کند و به همراه یک استاد مدیتیشن، کلاسی همراه با موسیقی و مدیتیشن برگزار کند

جلال ذوالفنون، آهنگساز و نوازنده برجسته موسیقی ایران، بنا به دعوت دانشگاه‌ها و ایرانیان مقیم استرالیا به این کشور سفر می‌کند تا کنسرت‌هایی در شهرهای مختلف آن برگزار کند. ذوالفنون که مدتی پیش در تهران کنسرتی برگزار کرد و البته در بخش تکنوازی اساتید در جشنواره موسیقی فجر نیز حاضر شد و برای دوستداران فراوانش تکنوازی کرد، به همراه گروه کم تعدادش اواسط ماه فوریه به استرالیا سفر خواهد کرد.

گروه ذوالفنون روز 21 فوریه در دانشگاه آدلاید به روی صحنه خواهد رفت و روز 27 فوریه نیز در دانشگاه ملبورن اجرایی خواهد داشت. فردای این روز آن‌ها به سیدنی خواهند رفت و در دانشگاه مک کواری این شهر کنسرت خواهند داشت و روز اول مارچ نیز در دانشگاه کویینزلند به روی صحنه خواهند رفت. این تمام برنامه‌های ذوالفنون و گروهش در این سفر نخواهد بود و او کلاس‌ها و ورک‌شاپ‌هایی نیز در شهرهای مختلف استرالیا برای علاقه‌مندان سه‌تار و موسیقی ایرانی برگزار خواهد کرد. علاوه بر تمام این‌ها، ذوالفنون که علاقه بسیاری به تجربیات جدید و متفاوت دارد، کلاس‌های مدیتیشن خود را با همراهی ساز ایرانی و حضور سینا صمیمی، استاد یوگا برگزار خواهد کرد.
 این کار عجیب و جالب، هنوز در ایران امتحان نشده و ذوالفنون ظاهرا تصمیم دارد ابتدا آن را در خارج از کشور بیازماید و در صورت موفقیت برنامه، در ایران نیز کلاس‌های مشابهی را برگزار کند. به هر ترتیب در این سفر، سهیل ذوالفنون، پسر استاد در نقش نوازنده تار و آوازخوان، گلنوش ذوالفنون، دختر استاد در هیات نوازنده سه تار و همراه آواز و آرش زنگنه به عنوان نوازنده سازهای کوبه‌ای (دف و چغانه) استاد ذوالفنون را همراهی خواهند کرد. انگار ذوالفنون نیز در حال تشکیل یک گروه خانوادگی به سبک سایر اساتید موسیقی ایران نظیر کامکارها، شجریان، ناظری، پورناظری و دیگران است. البته گروه کامکارها که سابقه‌ای طولانی در این زمینه دارد با سایر گروه‌ها، تفاوت زیادی دارد.
منبع: 
خبر آنلاین
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 بهمن 1387 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

سلام.
دو تا سوال دارم که اگه میشه کمی راهنماییم کنید.
اول اینکه استاد ذولفنون هنر جو میپذیره و شرایطش چی هست.
و مدت تقریبی یاد گیری سه تار چقده.
و اگه میشه آموزشگاه ای که استاد معروف سه تار آموزش میده رو معرفثی کنید.
ممنون.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود مورد عجیب استاد ذوالفنون | موسیقی ما