برنامه یاد بعضی نفرات
 
در اطلاعیه‌ی شرکت ایرانسل اعلام شد
حق اشتراک کسانی که موفق به مشاهده کنسرت همایون شجریان نشدند بازگردانده می‌شود
موسیقی ما- شرکت ایرانسل، با انتشار اطلاعیه‌ای، ضمن اعلام ادامۀ پخش مجدد کنسرت آنلاین همایون شجریان تا روز ۱۳ خرداد طبق برنامۀ از پیش اعلام شده، از برگردانده شدن مبلغ حق اشتراک به حساب کاربرانی که حق اشتراک ویژه خریداری کرده‌ ولی موفق به مشاهدۀ کامل برنامه نشده‌اند، خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است:

پخش زندۀ کنسرت «نسیم وصل» جناب آقای همایون شجریان، خوانندۀ محبوب موسیقی سنتی ایرانی و موسیقی تلفیقی که از ساعت ۲۱ یکشنبه ۴ خردادماه ۹۹، از اپلیکیشن تلویزیون تعاملی لنز ایرانسل آغاز شده بود، با استقبال پرشور علاقه‌مندان به هنر و موسیقی همراه شد و رکورد بیش از ۷۱۰هزار بینندۀ آنلاین برای پخش زندۀ این کنسرت به ثبت رسید.
 
علاقه‌مندانی که به دلیل استقبال گسترده، موفق به مشاهدۀ  کامل برنامه به صورت زنده نشده‌اند، می‌توانند طبق اعلام قبلی، بازپخش آن را تا روز ۱۳ خرداد در اپلیکیشن و یا نسخۀ تحت وب لنز به نشانی lenz.ir مشاهده کنند.
 
با تأکید مجدد بر عدم انجام بلیت‌فروشی برای این کنسرت و صرفاً دریافت حق اشتراک اپلیکیشن برای کاربران غیرایرانسلی، ضمن دلجویی از برخی هواداران جناب آقای همایون شجریان که به دلیل استقبال گسترده، موفق به تماشای کنسرت به صورت زنده نشده‌اند، اعلام می‌دارد که به مناسبت عید سعید فطر و با دستور دکتر بیژن عباسی آرند، مدیرعامل ایرانسل، مبلغ حق اشتراک به حساب کاربرانی که حق اشتراک ویژه خریداری کرده‌ ولی موفق به مشاهدۀ کامل برنامه نشده‌اند، بازگردانده می‌شود.
 
ایرانسل ضمن سپاس از تمام هواداران، فرهنگ‌دوستان و علاقه‌مندانی که در این پروژه بزرگ شرکت کردند، ابراز امیدواری می‌کند که تجربه‌ها و نتایج بزرگ حاصل از اجرای این پروژه، به عنوان بزرگترین کنسرت آنلاین ایران، موجب توسعه، بهبود و ارتقای هر چه بیشتر کیفیت زیرساخت‌های داخلی پخش آنلاین ویدیو شود.
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 خرداد 1399 - 14:06

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود حق اشتراک کسانی که موفق به مشاهده کنسرت همایون شجریان نشدند بازگردانده می‌شود | موسیقی ما